Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Różne mariuszowe narzędzia
Maciej:
Czyli wniosek jest taki, że póki co nie ma sensu kombinować z narzędziami i po prostu nie przejmować się tymi paroma logowanymi trójkątami.
Mariusz1970:
Dodalem w moim edytorku (plik tory_semafory_przejazdy.xls) mozliwosc rysowania na mapie drog, peronow itp stworzonych z trojkatow terenu. Czasami sie przydaje. Ponizszy fimik obrazuje ta mozliwosc (kiepska jakosc dzwieku - przepraszam).
Mariusz1970:
Kolejna modyfikacja edytora - mozliwosc rysowania na mapie akwenow wodnych stworzonych z trojkatkow. W sumie nie wiem, dlaczego nie zrobilem tego za jednym razem (jakos nie pomyslalem).
Dodatkowo w filmiku pokazuje, na co moze przydac sie rysowanie peronow stworzonych z trojkatow (a takich jest duzo w sceneriach), mianowicie za pomoca przymiaru (linijki), ustalana jest dlugosc peronu, co z kolei umozliwia prawidlowe konfigurowanie wskaznikow W4 w scenerii.
Mariusz1970:
Przy tych powstajacych edytorach 3D, moja modyfikacja szalu nie robi (zreszta nigdy nie robila :) ), dodalem mozliwosc przesuwania, zmiany rotacji, usuwania obiektow include.
Link do filmiku:
Mariusz1970:
Przyspieszylem wczytywania mapy w edytorze, gdy jest zalaczona opcja edycji przesuwania/obracania/usuwania obiektow oraz dodalem mozliwosc rysowania mapy hispometrycznej (rowniez przyspieszylem rysowanie tejze). Filmik na yt na moim kanale (tam jeszcze bez przyspieszenia).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej