Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Hasler bern

<< < (6/16) > >>

youBy:
Stracisz na kontraście, a w kompletną noc nie będzie widać cyferek.

adsim:
Ja poradziłem sobie z tym wykorzystując kanał alfa i zmieniając kolor światła w t3d. Wszystko na podstawie jednej "dziennej" tekstury.

RooteK:
Trzymałem się tej swojej metody i uważam, że nieźle to wygląda :)
Trzeba by jeszcze pokombinować z teksturą i przeźroczystością by wyglądało jakby faktycznie  full real. Zapalamy i gasimy universalem.

Można by pod universal3 podpiąć podświetlenie wszystkich przyrządów. Trzeba by zrobić obiekt o konstrukcji identycznej jak "banan" i nazwać go np. "podsw" Zrobić smugi podświetlenia każdego przyrządu i przyparentować do obiektu "podsw". Kiedy byśmy przesuwali "podsw" te 0,5cm w tył "wyciągalibyśmy" podświetlenie każdego miernika :D

youBy:
To ja poproszę zdjęcie z nocy 0 0 0 0 0 0 0 0 0 :]

BTW. piszesz o universalu3, a potem o wyciąganiu 0,5cm. Ja bym zastoswał nieco staroświecką i zapomnianą metodę i-universal3 z obiektem podsw_on na czele, przez co można by przycisk włączenia podświetlenia podpiąć do universal3. Mam pewność, że ta metoda będzie lepsza i skuteczniejsza. Poza tym lepiej zrobić teksturę z alphą, bo jasny obiekt nad ciemnym będzie o wiele gorzej wyglądał przy kompletnej ciemności (brak kontrastu).

Marcin1992:
Właśnie w taki sposób jest zrobione podświetlenie do EP40 - 41. Wystarczyło pokopiować kilka obiektów w których usunięto trójkąty i podświetlenie się udało. :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod