Autor Wątek:  Mapowanie 3ds max  (Przeczytany 5287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Mapowanie 3ds max
« dnia: 13 Grudnia 2008, 20:22:30 »
To rozwiązałem, pozostaje pytanie niżej :)
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2008, 19:19:59 wysłana przez Rozi »

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Mapowanie 3ds max
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Grudnia 2008, 17:29:11 »
Więc, czy da się taki okrąg rozwałkować, aby był podłużny prostokąt jakąś opcją, czy trzeba to robić ręcznie?
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2008, 19:07:06 wysłana przez Rozi »

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Mapowanie 3ds max
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Grudnia 2008, 14:59:30 »
O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Mapowanie 3ds max
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Grudnia 2008, 16:53:31 »
O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.

Witam. Dziękuję za odpowiedź. Zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś i jest taki okrąg. Teraz chcę go tylko rozpłaszczyć, gdyż łatwiej jest nałożyć teksturę. Oczywiście mogę to zrobić ręcznie, jednakże zajmie to dużo czasu :)