Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Mapowanie 3ds max
(1/1)
Rozi:
To rozwiązałem, pozostaje pytanie niżej :)
Rozi:
Więc, czy da się taki okrąg rozwałkować, aby był podłużny prostokąt jakąś opcją, czy trzeba to robić ręcznie?
Poscikk:
O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.
Rozi:
--- Cytat: Poscikk w 16 Grudnia 2008, 14:59:30 ---O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.
--- Koniec cytatu ---
Witam. Dziękuję za odpowiedź. Zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś i jest taki okrąg. Teraz chcę go tylko rozpłaszczyć, gdyż łatwiej jest nałożyć teksturę. Oczywiście mogę to zrobić ręcznie, jednakże zajmie to dużo czasu :)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej