Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Mapowanie 3ds max

(1/1)

Rozi:
To rozwiązałem, pozostaje pytanie niżej :)

Rozi:
Więc, czy da się taki okrąg rozwałkować, aby był podłużny prostokąt jakąś opcją, czy trzeba to robić ręcznie?

Poscikk:
O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.

Rozi:

--- Cytat: Poscikk w 16 Grudnia 2008, 14:59:30 ---O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.

--- Koniec cytatu ---

Witam. Dziękuję za odpowiedź. Zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś i jest taki okrąg. Teraz chcę go tylko rozpłaszczyć, gdyż łatwiej jest nałożyć teksturę. Oczywiście mogę to zrobić ręcznie, jednakże zajmie to dużo czasu :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod