LISTA SPRAW DO ZROBIENA w NAJBLI¯SZEJ PRZYSZLOSCI, USTALONA NA SPOTKANIU WOLSZTYN 03.05.2002 Do zrobienia: (*) Zrobione: (v) *vvvv hamulce: vpoprawic szybkosc propagacji fali v poprawic przelozenie rura-cylinder v napelnianie uderzeniowe vodluzniacz lokomotywy *iskrzenie hamulcow ***v skrypty: v mozliwosc plikow typu include v zwrotnice w polozeniu zasadniczym zawsze na wprost * nie tylko editable mesh ale rowniez plane (z konwersja do triangle strip) * mozliwosc definiowania szerokosci podsypki (zeby mozna bylo nasyp robic) ** detekcja zblizenia: * wykrywanie innego obiektu na torze * poprawic algorytm liczenia odleglosci uwzgledniajac rotacje * dopisac do AI algorytm hamowania zblizeniowego w roznych trybach pracy ** dzwieki: v na szybko - zeby sie nie podcinaly * na przyszlosc - zaimplementowac fmod lub openal ** trakcja elektryczna: v definicja, rendering * algorytmy kontaktu slizg-drut * skrypty - automatyczne rysowanie zygzaka ***vv program: v zdarzenia zalezne od zajetosci toru v zdarzenia zalezne od porownania wartosci z komorka pamieciowa v* modele, dzwieki - ladowanie takie jak tekstury * tekstury - poprawic wysypywanie sie przy .tex vmodele, tekstury, dzwieki - dla dynamic domyslny katalog /dynamics, w prypadku tekstur alternatywnie /textures. Dla pozostalych obiektow - katalog /textures. ****** kabina: * skonczyc teksturowanie v* uruchomic wskazowki napiecia WN i NN * ulepszyc zaleznosci * wskaznik ilosci piasku v definicja pliku w internal.mmd v mozliwosc zmiany kabiny * raytracing: *v mozliwosc definiowania wlasnosci materialu: ambient, specular, diffuse rowniez dla scn, v swiatlo sloneczne - skladowa biala diffuse oraz zoltawa specular * swiatlo rozproszone (2 zrodla) - skladowa niebieskawa diffuse i ciemnoszara ambient v* wylaczanie swiatla slonecznego i rozproszonego dla obiektow dynamic w zaleznosci od flagi Environment