Autor Wątek:  EN57-2000 Wersja Beta  (Przeczytany 54772 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kolejarz15

  • Wiadomości: 87
  • Za nastawnikiem :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #30 dnia: 21 Maja 2008, 20:04:03 »
Czy można prosić o "odświeżenie" linku z paczką EN57-2000 , ponieważ obecny link nie chce mi działać .
Dzięki

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #31 dnia: 21 Maja 2008, 20:16:14 »
Czy można prosić o "odświeżenie" linku z paczką EN57-2000 , ponieważ obecny link nie chce mi działać .
Dzięki
Wystarczyło pogooglać :)
http://www.chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=Mariusz1982
Wymagana rejestracja na Chomiku.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline kolejarz15

  • Wiadomości: 87
  • Za nastawnikiem :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #32 dnia: 21 Maja 2008, 20:18:32 »
Czy można prosić o "odświeżenie" linku z paczką EN57-2000 , ponieważ obecny link nie chce mi działać .
Dzięki
Wystarczyło pogooglać :)
http://www.chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=Mariusz1982
Wymagana rejestracja na Chomiku.

Ok. Wielkie dzieki . Z kolejowym pozdrowieniem - kolejarz15

Offline Krzychu

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #33 dnia: 24 Maja 2008, 10:01:00 »
A czy my jako zwykli userzy możemy jakoś wyeliminować ten błąd z drzwiami, poprzez dodanie, usunięcie bądź zmienienie jakiegoś wpisu w plikach tego EZT, czy to mogą zrobić tylko autorzy tego oto modelu?
Byłem przemądrzały i zobaczcie jak się to skończyło.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #34 dnia: 24 Maja 2008, 10:08:48 »
Cóż, ja bym nie kasował, bo będzie bez drzwi :]

Wystarczy pozamieniać w t3d członu ra we wszystkich wpisach Door0x x nieparzyste na parzyste, a parzyste na nieparzyste i będzie dobrze.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Krzychu

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #35 dnia: 24 Maja 2008, 20:13:01 »
Dzięki za odpowiedź
Hmm cóż... Spróbowałem tego, ale coś robię źle i tylko jedne drzwi otwierają się po poprawnej stronie, a drugie po drugiej. Czy mozesz tu podac wpis jaki powinien byc poprawny do odpowiedniego otwierania drzwi. Myśle, że wszyscy Ci którzy, są mało zaawansowani w tworzeniu i edytowaniu dodatków lub są "żółtodziobami", mogą z tego skorzystać. Ale dziękuję za zainteresowanie tym problemem. Jestem wdzięczny.

Pozdrawiam Krzychu
Byłem przemądrzały i zobaczcie jak się to skończyło.

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #36 dnia: 25 Maja 2008, 00:01:24 »
Ostrzegaliśmy z MKaczym, że to model roboczy i nic się tu nie trzyma kupy, ale nieeeeeeeeeeeeee... "Dajcie dajcie". Daliśmy i teraz każdy wytyka błędy. To nie pasuje, tamto. Już widzę chyba 10 osobę, która mówi, że drzwi się źle otwierają. Ten model jest po to aby był. Więc odsyłam jeszcze raz do pierwszej linijki tego posta:
Cytuj
Ostrzegaliśmy z MKaczym, że to model roboczy i nic się tu nie trzyma kupy...

EOT.

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #37 dnia: 25 Maja 2008, 09:10:30 »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Krzychu

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #38 dnia: 25 Maja 2008, 22:46:56 »
Dziękuję Ci YouBuy za pomoc, jestem Ci bardzo wdzięczny.

Drogi Panie Poscikk. Ja nie wytykam palcem że jest błąd, nawet nie widzę nigdzie posta mojego autorstwa o treści: "A w tym modelu drzwi się otwierają po złej sttronie, ale dziadostwo", o nie. Ja tylko zapytałem czy można ten błąd naprawić i jak widzę teraz, jest to możliwe do dokonania przez nas samych, mimo tego że ja jestem w tym lewy i nie potrafiłem tego zrobić. Jak widać na załączonym obrazku, uzyskałem pomoc z rąk kolegi YouBuy'a i dostałem to czego chciałem. Zapytałem w sposób kulturalny, poprosiłem grzecznie o pomoc, którą uzyskałem i za nią podziękowałem. Do czego tu można mieć jakieś wątpliwości? Nie wiem sam... I jeszcze raz podziękowania dla YB. Widzę, że jednak są ludzie dla których warto pisać posty z podziękowaniami.

P.S. Panie Poscikk - proszę o nietraktowanie treści w/w posta jako atak na Pana osobę. Jest to tylko wyjaśnienie nieporozumienia między mną, a Panem.

Pozdrawiam Krzychu
Byłem przemądrzały i zobaczcie jak się to skończyło.

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #39 dnia: 25 Maja 2008, 23:01:45 »
Po pierwsze primo: nie żaden Pan, po prostu Poscikk :)

Może i za ostro to potraktowałem. Tamten post nie tyczył się konkretnie do Ciebie. Chodziło o całokształt. Pamiętam jak pokazaliśmy screeny z kabiny. Wszyscy się pytali czy jest model, na co odpowiedzieliśmy, że jest, ale kompletnie niedopracowany i nie chcemy go wydawać. Następnie lawina próśb o model. Tak więc doszliśmy do wniosku, że wydamy ten model. I się zaczęło... Posypały się posty z informacjami, że się drzwi źle otwierają. Co chwila się pojawiał nowy o tym samym. Problemu nie rozwiązywaliśmy, ponieważ ten model się w gruncie rzeczy nie nadaje na tory symkowe i on jest tylko aby pasował do kabiny(nie odwrotnie). Mam w planach zrobienie nowego modelu tego kibelka, w którym wszystko będzie działało jak potrzeba. Sorry za tamten post, ale ja już się nasłuchałem o tych drzwiach trochę...

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #40 dnia: 23 Września 2008, 20:40:48 »
Sorry za odkopywanie wątku - linki wygasły (poza chomikiem - z rejestracjami, ograniczeniami transferu itd) - może ktoś zreuploadować?

Pozdr, Paweł
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
« Ostatnia zmiana: 23 Września 2008, 20:56:33 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline mariusz glogau

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 139
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #42 dnia: 09 Listopada 2008, 07:23:30 »
Poprawka do sygnału odjazdu. Podmienić pliki MMD w folderze EN_2000

UWAGA ! Paczki, pliki, związane z maszyną umieszczamy wyłącznie na naszym >serwerze eu07.pl<

Teraz widzisz ? Proszę umieścić na serwerze eu07.
REWIZOR


http://eu07.pl/userfiles/5133/Poprawka_do_kibla.rar

Próbowałem zrobić też drzwi w Ra ale się nie udało.

« Ostatnia zmiana: 09 Listopada 2008, 07:30:42 wysłana przez mariusz glogau »

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #43 dnia: 10 Listopada 2008, 11:40:22 »
Witam,
żeby drzwi działały tak jak trzeba, musisz zamienić w t3d numery drzwi parzyste na nieparzyste i odwrotnie.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Thalys

  • Wiadomości: 12
  • trainzVERVE
    • Zobacz profil
    • trainzVERVE
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #44 dnia: 03 Maja 2009, 14:34:55 »
Tylko mnie nie skarćcie, że odgrzewam kotlety. Sprawę mam. ;) Otóż jestem w trakcie tworzenia SPOTa (Co prawda dla Trainz [Tak tak, dla Trainz - wiem, że nas nie lubicie. ;)]), ale bardzo interesowałaby mnie wymiana pomiędzy naszymi symulatorami. Otóż już mówię o co chodzi dokładnie.

Mój 57-2023 (Bo dokładnie ten egzemplarz mam na warsztacie) jest tworzony na podstawie schematów i bardzo dokładnych zdjęć, będzie zatem wierną repliką oryginału. Na YT widziałem przypadkiem film z przejazdu 57-2000 w MaSzynie, na którejś z map. Rozumiem, że beta to beta, ale modelik jak sami stwierdziliście ma sporo błędów.

Nie wiem jak wygląda sprawa FPSów i polygonów w MaSzynie, bo mój 57 jest/będzie dość szczegółowym modelem, a chciałbym, żeby obie strony były zadowolone (i żeby płynnie wszystko grało ;d)... Zatem proponuje wymianę... Mój mesh 57-2000 w zamian za Wasz mesh kabiny 57-2000.

Żeby nie być gołosłownym pokażę dwa screeny z budowy. Zaznaczam, że to dopiero początek tworzenia (a ja jestem teraz w trakcie matur, a piszę po to abyście się mogli zastanowić). (W załącznikach)

Od razu mówie, że gdy skończę teksturować wszystkie części meshu poddam attatchowi, weldowi i smoothowi, a żeby wszystko ładnie wyglądało. ;) Oczywiście wszystkie okna zostaną wycięte, będzie widoczne wnętrze w 3D.

Poza tym myślę, że warto naprawić stosunki między MaSzyną i TRSem. Zaznaczam, że z mojej strony nie jest to żaden przekręt, pliki leżą bezpiecznie na moim serwerze i po każdym zapisie są aktualizowane, także wysypanie dysku im nie grozi.
Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2009, 14:52:15 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #45 dnia: 03 Maja 2009, 14:39:25 »
Mi się pomysł podoba. Jednak muszę to skonsultować ze współautorem ;) Dam Ci znać jak odbędę z nim rozmowę.

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #46 dnia: 03 Maja 2009, 15:12:22 »
... Co prawda dla Trainz [Tak tak, dla Trainz - wiem, że nas nie lubicie...
Również pozdrawiam ;) Chciałbym się dowiedzieć skąd takie stwierdzenie ? Osobiście tępię takie ataki na kogoś tylko dlatego, ze jest z innego forum. Jeżeli są jakieś przykłady, skrobnij proszę do mnie na maila (w podpisie) lub na PW. Pomysł dobry, reszta zależy od autorów.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2009, 15:19:11 wysłana przez REWIZOR »
Pozdrawiam

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #47 dnia: 03 Maja 2009, 15:20:21 »
Umknęła mi jedna rzecz, mianowicie:
Szkielet kabiny jest zrobiony w 3dsmax, natomiast pozostałe elementy są dorobione w notatniku. Mogę model kabiny zaimportować do formatu 3DS, jednak trzeba będzie wykonać mapowanie od nowa.

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Thalys

  • Wiadomości: 12
  • trainzVERVE
    • Zobacz profil
    • trainzVERVE
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #48 dnia: 03 Maja 2009, 15:34:39 »
Nie ma problemu. Na szczęście Gmax ma tą zdolność do importowania 3DSów (notabene zawsze można je sobie przekonwertować na inny format). Tylko prosiłbym o to, aby razem z kabiną były teksturki. Mapowanie od nowa mogę wykonać. :)

@Rewizor, kiedyś była taka sytuacja ze Skupą, ale nie wracajmy do niej. :) Jakby coś się takiego zdarzyło, to dam znać. ;)

Tymczasem wracam do pracy. :)
Pozdrawiam!

Offline MKaczy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 485
  • ^Służbowe BMW^
    • Zobacz profil
    • http://zyciekolei.blox.pl/html
  • Otrzymane polubienia: 53
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #49 dnia: 03 Maja 2009, 17:24:05 »
Witam.

Dam Ci znać jak odbędę z nim rozmowę.
Jeśli o mnie chodzi, nie widzę żadnego problemu :) Nawet Propozycja kolegi z modelem jest na rękę :)

Oczywiście wszystkie okna zostaną wycięte, będzie widoczne wnętrze w 3D.
Tylko nie wiem czy wiesz, ale u nas jest TYLKO wykonana kabina, nie mamy przedziałów.

Pozdrawiam.
"Wsiąść do pociągu... towarowego..." :)
Maszynista - PKP Cargo CTOE-Szczecinek - ET22, 201EK, EU06, EU07, ET41, ET42, SM42, ST44-ko, SM42-6dg, ST48-Da

Offline Thalys

  • Wiadomości: 12
  • trainzVERVE
    • Zobacz profil
    • trainzVERVE
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #50 dnia: 03 Maja 2009, 17:48:21 »
Przedziały będą moje w full wersji 3D (Specjalnie po to mój znajomy latał po szopie i focił całe wnętrze 57-2023, włącznie z kibelkiem :D). Dam je Wam w osobnym meshu (bo to nie będzie to samo co wnętrze widoczne z zewnątrz modelu).


   « Dodano: 04 Maja 2009, 15:11:02 »
A i jeszcze jedno pytanie techniczne... Wrzucać tu screeny z prac?
« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2009, 15:11:02 wysłana przez Thalys »

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #51 dnia: 04 Maja 2009, 16:29:57 »
Jak chcesz :)

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline lukasz_cmg

  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #52 dnia: 04 Maja 2009, 20:18:33 »
Co do drzwi.
„Nie każdy, kto do mnie mówi: ‚Panie, Panie’, wejdzie do królestwa niebios, lecz tylko ten, kto wykonuje wolę mego Ojca, który jest w niebiosach."
Mateusza 7:21

Offline Thalys

  • Wiadomości: 12
  • trainzVERVE
    • Zobacz profil
    • trainzVERVE
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #53 dnia: 14 Maja 2009, 20:25:10 »
Zatem tak... SPOT się robi, dopiero teraz znalazłem dla niego czas (już prawie po maturach). Żeby za wiele nie gadać, pokażę Wam co wyskrobałem. ;)

Nie wiem jak wygląda sprawa FPS w MaSzynie, jakie są granice polycountu dla modeli itp, więc byłbym wdzięczny jakby ktoś mi szepnął słówko na ten temat, bo w tej chwili model ma już 2726 polygonów.

I mam nadzieje, że się podoba. :)

Offline piotrek0804

  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #54 dnia: 14 Maja 2009, 20:34:34 »
Fajny modelik, co do poly, to modele @Barta jak gdzieś czytałem nie przekroczyły 13 tys., a z kolei nowy model EP09 ma ok. 25 tys.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #55 dnia: 14 Maja 2009, 20:45:33 »
Powiedzmy szczerze, że teraz nie ma już chyba granic. Oczywiście czym mniej, tym lepiej, ale i tak powoli większość przestaje na to patrzeć...
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #56 dnia: 14 Maja 2009, 21:16:48 »
Jak juz gdzie indziej pisalem, jestem wspoldeveloperem VegaTREK, (moda Star Trek do VegaStrike), i zarowno teoretycznie, jak i eksperymentalnie stwierdzono, ze zwiekszenie liczby poly o wspolczynnik 10 zmniejsza fps o 1 do 3. Dopiero od pewnej granicy, przy kilkuset tysiecach poly, drastycznie spada fps na dzisiejszych kartach graficznych. Rozmiar tekstury duuuuuuuuuuuuuuuuzo bardziej wlpywa na fps, strasznym "killerem" fps sa przecinajace sie poly.
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline filip2h

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #57 dnia: 14 Maja 2009, 22:37:28 »
Powiedzmy szczerze, że teraz nie ma już chyba granic. Oczywiście czym mniej, tym lepiej, ale i tak powoli większość przestaje na to patrzeć...
Standard dzisiejszych kart graficznych zaczyna się grubo powyżej 256mb tak więc rzeczywiście może przestać się przejmować dużym POLY, choć też nie fair by było zapomnieć o użytkownikach ze słabszymi grafikami.

Offline Thalys

  • Wiadomości: 12
  • trainzVERVE
    • Zobacz profil
    • trainzVERVE
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #58 dnia: 14 Maja 2009, 23:45:04 »
Szacowałem sobie przed chwilą w ilu mogę się zamknąć. Cały ezet może ważyć około 18tys polygonów.


   « Dodano: 17 Maja 2009, 20:01:18 »
Hyhy, no i SPOT nabrał kształtów. Zrobiłem mu zgarniacz, sprzęg, całe podwozie i wywiewki na dachu. Generalnie do wydłubania pozostaje jeszcze wnętrze, drzwi wraz z animacją oraz trąbki. Posyłam screen.


   « Dodano: 19 Maja 2009, 16:52:49 »
Hyhy, czyli tak. Sporo się pozmieniało. Na sam początek... Na pierwszym screenie widać jak powoli zaczyna się kształtować wnętrze widoczne z zewnątrz. Na drugim screenie mamy pogląd na podwozie pojazdu, które powstało z dwóch jednostek (foty z dwóch różnych pojazdów). Trzeci screen ukazuje drugą stronę podwozia, widać tutaj rure od miski ustępowej. ;> Na czwartym natomiast widać czoło. Tutaj dokonało się troszkę zmian. Po pierwsze wszystkie reflektory zostały już "wsadzone" do środka, dodałem im ładne uszczelki, pozbyłem się też napisu "Wrocław Gł" z wyświetlacza, pojawiła się również wycieraczka. Ostatni Screen ukazuje cały model, z nowości: wszędzie już są szyby, dodatkowo pojawiły się ramy poprzeczne w oknach z lufcikami (niektóre lufciki zostaną uchylone. :)). Całość niestety waży troszkę dużo bo już 8177 poly.

Mam też mały dylemat... Może Wy się orientujecie jak do jasnej cholery wygląda sprawa drzwi służbowych w SPOTach. Kurde na jednych fotach są takie drzwi, na drugich nie, nie mam pojęcia o co z tym chodzi. W ogóle WTF?
« Ostatnia zmiana: 19 Maja 2009, 16:52:50 wysłana przez Thalys »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« Odpowiedź #59 dnia: 19 Maja 2009, 17:05:27 »
No one są tylko z lewej w członach r.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.