Autor Wątek:  MaSzynowy Multiplayer  (Przeczytany 3947 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eqest

  • Wiadomości: 61
  • Tu był tekst osobisty ale ukradli.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
MaSzynowy Multiplayer
« dnia: 02 Lutego 2018, 13:26:28 »
Cześć,

Ostatnio chciałem potestować z kolegą multiplayer w MaSzynie ale po uruchomieniu jedynego pliku RSF z serweru ruchu widzę czarną przestrzeń, jak to naprawić?
Poza tym: jak podłączyć do maszyny ISDR'a?

Pozdrawiam
Mój kanał na yt: www.youtube.com/c/EqestStudio
Męczę się z Hauptwerkiem na linuxie :)
Trasopisarz, lakiernik OMSI 2

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: MaSzynowy Multiplayer
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Lutego 2018, 13:50:57 »
Maszyna i ISDR to są całkiem odrębne symulatory.

Multiplayer w maszynie nie ma synchronizacji położenia składów. Ma synchronizację położenia zwrotnic i stanów semaforów.
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2018, 13:52:08 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline skorakora

  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: MaSzynowy Multiplayer
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Marca 2018, 23:14:03 »
Ostatnio się to sypie jak cholera...
Ale pracuje nad pierwszym publicznym serwerem ruchu i nad jakimś poradnikiem jak to skonfigurować

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: MaSzynowy Multiplayer
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Marca 2018, 00:27:50 »
Maszyna i ISDR to są całkiem odrębne symulatory.
Ale jednak mające ze sobą wiele wspólnego... ;)

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: MaSzynowy Multiplayer
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Marca 2018, 07:00:56 »
Nawet bardzo, ale było pytanie jak podłączyć. :)
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: MaSzynowy Multiplayer
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Marca 2018, 11:55:31 »
Teoretycznie da się to zrobić, tzn. wykazywać zajętość poszczególnych odcinków izolowanych, ale trzeba przerabiać wszystkie scenerie. W 2014 roku widziałem MaSzynę sterowaną za pomocą pulpitu z ISDR - podanie sygnału powodowało że AI stosowało się do wskazań semafora i ruch pociągu był wykazywany w ISDR, więc teoretycznie jest możliwa kontrola pozycji pociągów na sieci - ale jest z tym bardzo dużo roboty.