Autor Wątek:  Zmiany w Exe  (Przeczytany 1895 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Halcia

  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Zmiany w Exe
« dnia: 30 Stycznia 2018, 15:51:01 »
Czy istnieje możliwość jak w starej maszynie aby skład stojący pod wjazdowym po uruchomieniu scenerii był pod parą tzn: po otrzymaniu sygnału wjazdu w stację nie będę musiał od początku uruchamiać loka. Tylko bezpośredni wjazd pociągu na stację.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Zmiany w Exe
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Stycznia 2018, 17:17:11 »
Tak samo jak w starej maszynie. V0=0 wygaszony, v0=0.01=Shunt, v0=0.1=ObeyTrain, v0>1 (lepiej >3 bo ai zgłupieje) w ruchu. Z tym, że gracz musi nadal wysterować większość urządzeń, jak w nim startuje. AI sobie w kilka sekund przejdzie przez cały rozruch.
Mój kanał youtube

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Zmiany w Exe
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Stycznia 2018, 20:56:59 »
Z tym, że pewnie jemu właśnie chodzi o załączanie baterii i w ogóle sprzętu będącego w ruchu, co jest nonsensem. I popieram w pełni zniesienie tego absurdu.