Wersja TGA/T3D:
http://eu07.pl/userfiles/20736/blok.zipArchiwum zawiera zmodyfikowane pliki modelu i tekstury bloku stworzonego oryginalnie przez wasyla do scenerii Bochnia-Brzesko Okocim. Pomimo modyfikacji bryła zachowała swój pierwotny kształt, zmieniło się jednak mapowanie - obecnie budynek ma 5 kondygnacji, oryginalnie 4 (co dawało 3,75 m na kondygnację!), dach mapowany jest osobną teksturą. Od podstaw stworzone zostało nocne oświetlenie okien, załączane w trzech fazach zależnych od współczynnika oświetlenia scenerii (od exe 171222, dzięki tmj). Tekstura została wymieniona na nową, lepszej jakości, z obsługą odbić otoczenia (od exe 170810).
Autor oryginalnego modelu: | wasyl |
Autor zdjęcia i tekstury oraz modyfikacji modelu: | joey |
Zawatrość archiwum:
./info.txt | Ten plik |
./models/bochnia/blok1.t3d | Zmodyfikowany plik modelu |
./models/wasyl/blok1.t3d | Zmodyfikowany plik modelu - duplikat dla zachowania kompatyblilności |
./scenery/bochnia/blok1.inc | Zmodyfikowany plik include |
./scenery/wasyl/blok1.inc | Zmodyfikowany plik include z innymi progami załączenia oświetlenia niż w powyzszym - duplikat dla zachowania kompatyblilności |
./textures/bochnia/okno.mat | Plik mat |
./textures/bochnia/okno.tga | Nowa tekstura bloku |
./textures/bochnia/okno_normal.tga | Tekstura dodatkowa, do obsługi odbić otoczenia |
Należy usunąć stare pliki e3d.
joey, grudzień 2017 - styczeń 2018
Dodano do repo, rev. 2194, joey.