Autor Wątek:  Modyfikacja modelu wasyl/blok1  (Przeczytany 678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline joey

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 238
  • the Invisible Man
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Modyfikacja modelu wasyl/blok1
« dnia: 29 Stycznia 2018, 04:21:54 »
Wersja TGA/T3D: http://eu07.pl/userfiles/20736/blok.zip

Archiwum zawiera zmodyfikowane pliki modelu i tekstury bloku stworzonego oryginalnie przez wasyla do scenerii Bochnia-Brzesko Okocim. Pomimo modyfikacji bryła zachowała swój pierwotny kształt, zmieniło się  jednak mapowanie - obecnie budynek ma 5 kondygnacji, oryginalnie 4 (co dawało 3,75 m na kondygnację!), dach mapowany jest osobną teksturą. Od podstaw stworzone zostało nocne oświetlenie okien, załączane w trzech fazach zależnych od współczynnika oświetlenia scenerii (od exe 171222, dzięki tmj). Tekstura została wymieniona na nową, lepszej jakości, z obsługą odbić otoczenia (od exe 170810).

Autor oryginalnego modelu:wasyl
Autor zdjęcia i tekstury oraz modyfikacji modelu:joey

Zawatrość archiwum:

./info.txtTen plik
./models/bochnia/blok1.t3dZmodyfikowany plik modelu
./models/wasyl/blok1.t3dZmodyfikowany plik modelu - duplikat dla zachowania kompatyblilności
./scenery/bochnia/blok1.incZmodyfikowany plik include
./scenery/wasyl/blok1.incZmodyfikowany plik include z innymi progami załączenia oświetlenia niż w powyzszym - duplikat dla zachowania kompatyblilności
./textures/bochnia/okno.matPlik mat
./textures/bochnia/okno.tgaNowa tekstura bloku
./textures/bochnia/okno_normal.tgaTekstura dodatkowa, do obsługi odbić otoczenia

Należy usunąć stare pliki e3d.

joey, grudzień 2017 - styczeń 2018

Dodano do repo, rev. 2194, joey.