Autor Wątek:  Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1706 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline skorakora

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Sierpnia 2017, 02:21:43 »
to tera dynamiczne oświetlenie lamp i fizyka jak u @mastermati   i mam symulator marzeń :D

Bocznica. Matek123
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2017, 06:55:42 wysłana przez matek123 »

Offline RoboBatman

  • Betatester
  • Wiadomości: 834
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 88
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Września 2017, 13:07:02 »
Ogolnie totalny syf. Drawinowo powinno wylecieć z paczki.
Jestem stanowczo PRZECIW wywalaniu Drawinowa z MaSzyny. Jest to jedyna w chwili obecnej (w mojej opinii) sceneria choć trochę przypominająca realną CMK, gdzie można testować szybki tabor. W mojej opinii, ten kto rozgrzebał Drawinowo, że ewenty się źle wczytują, ten to powinien poprawić po sobie a nie zostawić ład i nieporządek (miałem użyć innego słowa na "b" ale znowu moderator się przyczepi o to słowo). Sorry, ale nie można mówić o czymś, że coś jest BE, jak coś wcześniej działało poprawnie i ktoś to za przeproszeniem spierdzielił.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 13:08:21 wysłana przez RoboBatman »

Offline Sawi

  • Wydział Paczek Całościowych
  • Wiadomości: 8375
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 177
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Września 2017, 13:45:17 »
Spokojnie nikt nic na chypcika nie będzie wywalał. Może za 15 nastym razem się uda pobrać wreszcie to repo i wtedy zobaczę na jakim ono jest dokładnie etapie. Fajnie to brzmi, ale jak to bywa w życiu jest inaczej. Począwszy od modeli, a na scenerii przeważnie skończywszy.
Jak na razie staramy się zrobić tak, żeby nie było potrzeby zbyt dużych zmian po stronie scn.
Być może się to uda, ale według mnie tych zmian i tak wcześniej czy później nie unikniemy.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 13:46:31 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MR6

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1192
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 155
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Września 2017, 14:07:12 »
Jak już jesteśmy przy sceneriach i paczce to powinien wylecieć scenariusz tlk 38501 z uwagi że jazda ponad połowe drogi z kompletnym brakiem otoczenia tzn pustej przestrzeni i nicości nawet bez trawy, a  pod koniec bez sieci trakcyjnej to nie na dzisiejsze standarty. Chociaż to tylko propozycja.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 14:11:43 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3648
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Września 2017, 14:15:37 »
Kiedys wyleciala l546 bo cos nie dzialalo a mamy zostawic drawinowo na ktorym nie dziala zaden scenariusz? To chyba jakies nieporozumienie. Kolego drogi nie pisz o standardach bo scn na dzisiejsze czasy to sa w trainz a nie u nas. Nawet wypasna kaliska jest w tyle ze srednia scn trainza wiec starajmy sie o standardach nie pisac.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 14:17:44 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline RoboBatman

  • Betatester
  • Wiadomości: 834
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 88
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Września 2017, 14:33:33 »
Parę słów do @EP08_015:
1. Po pierwsze-nie prowokuj znowu do dyskusji Trainz vs MaSzyna. Jedna gównoburza już była w MaSzynie o pewnego typa co porównywał Trainza do MaSzyny- dość gównoburz w MaSzynie;
2. Co do Drawinowa-nie mów, że ŻADEN scenariusz nie działa, bo działają, jak coś skaszaniłeś u siebie, nie mów, że jest skaszanione u wszystkich;
3. Co do Drawinowa-miej pretensje do tego kto zrypał ewenty na Drawinowie a nie do scenerii. Akurat Drawinowo w mojej opinii to dobry, nie wykorzystany w zupełności materiał na przeróżne scenariusze;
4. Powtórzę jeszcze raz - Drawinowo choć w pewnym stopniu imituje linię kolejową numer 4 zwaną CMK. Pozwól ludziom cieszyć się wysoką prędkością składów bez nadmiernych ograniczeń a nie patrz na "zrypane ewenty" czy swoje widzimisie;
5. O ile dobrze wiem - @Ra majstruje coś przy Drawinowie. Dajmy się mu wykazać jeszcze zanim wydasz wyrok śmierci na Drawinowo;
6. O ile dobrze pamietam- L546 wyleciała bo Ra coś przy niej kombinował a potem zarzucił prace. prawda?
7. Tyle ode mnie.

Offline MR6

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1192
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 155
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Września 2017, 14:40:09 »
Zapytam sie co ma trainz do maszyny? Dwa oddzielne projekty. Wyraźnie prowokujesz sytuacje. Jak mówie o standartach to mam na myśli tylko maszyne. Co mnie obchodzi trainz?
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 14:50:10 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline pol102

  • Wiadomości: 940
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Września 2017, 22:42:17 »
Oczy mi krwawią od czytania tego bełkotu Włodzimierzu. Jeśli nie potrafisz się przyłożyć do nasmarowania 3 zdań poprawnie, to po prostu nic nie pisz. Dziękuję w imieniu swoim i starej gwardii ortodoksów.

Dziwnym trafem ja i pewnie pół aktywnego forum, nie mamy kłopotu.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3648
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Września 2017, 22:45:32 »
Przeprowadz wnikliwe testy i pisz w trakcie to sie dowiesz. Ale moze marnuje czas. Sami se dacie doskonale rade jak dotad. Zamiast krytykowac to wez sie do roboty albo zamilknij. Ja przynajmniej resztka wolnego czasu cos robie lub sprawdzam a ty?  Moze masz racje krzykaczu moze zmarnowalem tylko niedziele by dociec o co biega.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 22:48:55 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Wydział Paczek Całościowych
  • Administrator
  • Wiadomości: 5572
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Września 2017, 22:48:27 »
Nieco posprzątane z postów kompletnie nie na temat.
Mój kanał youtube

Offline mareczek

  • Dźwiękowiec
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
    • http://mareczek.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Września 2017, 20:19:52 »
del
« Ostatnia zmiana: 22 Września 2017, 21:41:26 wysłana przez mareczek »

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 400
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #11 dnia: 02 Grudnia 2017, 10:25:20 »
Del.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Kołobrzeski Klub Morsów: www.morsowanie.kolobrzeg.pl
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie, Sekcja Eksploatacji w Koszalinie

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 414
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #12 dnia: 24 Grudnia 2017, 13:51:28 »
Dziwna sprawa, ale na najnowszym exe dodałem jednak wpis jako engine: a nie tractionmotor: i słychać dźwięk silników w kabinie a miało być odwrotnie,testowane na 303E-EP-TV-384.
T.N

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1640
  • Piszczy,stuka, pęka szyna- Bo to gna moja MaSzyna!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 63
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Stycznia 2018, 17:07:49 »
Zaznacz jeszcze raz, kliknij enter, uruchom. Jak zadziała, odpisywać nie musisz :)
Nigdy nie dyskutuj z idiotą: najpierw sprowadzi Cię na swój poziom, a potem zabije doświadczeniem.

Offline Marcin998

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Stycznia 2018, 14:37:09 »
Witam
Z tego co mi wiadomo, to w pierwszej pozycji EU/P 07 i ET22 wentylatory oporów  nie pracują. Przy wyłączonej przetwornicy w w/w pojazdach też.
Pozdrawiam Hani.



Kto ci takich głupot naopowiadał?? zobacz sobie nawet filmik tmechatronik o ET21 gdzie wyraźnie widać jak załącza po daniu na 1 pozycję wentylatory oporów rozruchowych :D jakby nie pracowały to spaliłbyś opory (temperatura) i dalej byś nie pojechał :D nawet byś mógł do pożaru loka doprowadzić ;)

Brak kropek, za dużo emotek i co ma ET21 jak on pisze o EU07 i EP09? Bocznica. @Stele
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2018, 14:51:22 wysłana przez Stele »

Offline miko22

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 393
  • Promocja MaSzyny w terenie
    • Zobacz profil
    • PKP - Kolej Polska
  • Otrzymane polubienia: 56
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Lutego 2018, 20:17:54 »
Odkąd uruchomiłem 180212, nie mogę ustawić innego składu na TD z poziomu td.scn, tzn. jeśli wstawię lokomotywę inną niż EP07-424, ładuje mnie poza składem ("Player train doesn't exist!"), ale tylko wtedy, gdy uruchamiam bezpośrednio exe dwuklikiem. Kiedy uruchamiam TD przez Rainsted (ze składem podmienionym też bezpośrednio w td.scn), ładuje się normalnie. Przykładowy wpis składu do TD:
node -1 0 ET41-092-A dynamic pkp\et41_v1 et41-092 203e-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ET41-092-B dynamic pkp\et41_v1 et41-092 203e-b 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//10 wagonów osobowych odhamowanych
node -1 0 505126-08109-8 dynamic pkp\bdhpumn_v2 505126-08109-8 bdhpumn 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505126-08109-8 dynamic pkp\bdhpumn_v2 505126-08109-8 bdhpumn 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505126-08109-8 dynamic pkp\bdhpumn_v2 505126-08109-8 bdhpumn 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.0 nobody 0 0 enddynamic
Log i errors w załącznikach. To samo dzieje się też na wcześniejszych exe (180210, 180206, 180205) i na paczkowym 18_01, choć przed rozpakowaniem/uruchomieniem 180212 działało normalnie. Drugi log i erros z exe paczkowego. Rozpakowywałem też paczkę dla nieba, jeśli ma to znaczenie.
« Ostatnia zmiana: 12 Lutego 2018, 20:20:00 wysłana przez miko22 »
Opis powstawania mojego pulpitu jest tutaj. Ost. akt.: 30.08.2015r.
Symulator lokomotywy ET41 na II Festiwalu "Kolej w Miniaturze"

Offline Stele

  • Wydział Paczek Całościowych
  • Administrator
  • Wiadomości: 5572
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Lutego 2018, 20:20:37 »
A pojazd w ini/parametrze uruchomienia zmieniasz? Przecież zawsze było to wymagane.
Mój kanał youtube

Offline miko22

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 393
  • Promocja MaSzyny w terenie
    • Zobacz profil
    • PKP - Kolej Polska
  • Otrzymane polubienia: 56
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Lutego 2018, 20:25:15 »
Ok, dzięki. Zmieniłem w *.ini i zadziałało, ale to i tak dziwne, bo jak dotąd nigdy tam nie ruszałem i też zawsze działało, a od uruchomienia 180212 trzeba to już edytować (przynajmniej u mnie).
Opis powstawania mojego pulpitu jest tutaj. Ost. akt.: 30.08.2015r.
Symulator lokomotywy ET41 na II Festiwalu "Kolej w Miniaturze"

Offline Stele

  • Wydział Paczek Całościowych
  • Administrator
  • Wiadomości: 5572
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Lutego 2018, 20:27:56 »
No to magia, bo wg powszechnej wiedzy, trzeba tak robić od początku symulatora. :D
Mój kanał youtube

 

Maszyna - Symulator PojazdĂłw Szynowych