Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1093280 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #810 dnia: 09 Stycznia 2018, 20:49:07 »
Po zmianie kabiny elementy animowane z przypisanym dźwiękiem są nieme/dalej odtwarzają się na drugim końcu lokomotywy.
Mój kanał youtube

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #811 dnia: 09 Stycznia 2018, 21:27:19 »
Jest w zasadzie tak jak piszesz. Czas wchodzenia jest uzależniony od dawki paliwa - regulator dobiera ją tak, aby nie przekroczyć założonej prędkości wzrostu obrotów - wspomniane 15 sekund od jałowych do maksymalnych. Przy schodzeniu redukcja dawki paliwa jest natychmiastowa, a czas schodzenia z obrotów wynika z bezwładności całego układu.
To teraz co ma zrobić @tmj, żeby to zaimplementować w exe? Bo padło pytanie jak to policzyć. Zapodałem wyliczenia z filmu i tyle. Padł tutaj opis co i jak, ale dalej nie wiadomo jak to obliczyć i wrzucić do exe.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #812 dnia: 09 Stycznia 2018, 21:32:55 »
Po zmianie kabiny elementy animowane z przypisanym dźwiękiem są nieme/dalej odtwarzają się na drugim końcu lokomotywy.
"U mnie dziala"

W ktorej lokomotywie moge to zaobserwowac?

To teraz co ma zrobić @tmj, żeby to zaimplementować w exe? Bo padło pytanie jak to policzyć. Zapodałem wyliczenia z filmu i tyle. Padł tutaj opis co i jak, ale dalej nie wiadomo jak to obliczyć i wrzucić do exe.
Na razie zmienilem w exe predkosc z jaka silnik spal-ele nabiera i traci obroty, gdy wyjdzie uaktualnienie bedzie mozna zweryfikowac na ile poprawia to sytuacje.

Odtwarzanie dedykowanych dzwiekow przy zmianie obrotow w gore/dol bedzie wymagalo dopisania paru rzeczy, troche to potrwa.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #813 dnia: 09 Stycznia 2018, 22:00:03 »
W obu EP07 Dymusa&Kermita to zaobserwowałem eu07-x64_171231.
Mój kanał youtube

Online mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #814 dnia: 10 Stycznia 2018, 15:48:32 »
Mam pytanie. Czy można uruchomić efekt Dopplera? Jeśli na obecnym poziomie prac działało by to źle albo nie stabilnie, to pytania nie ma.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #815 dnia: 10 Stycznia 2018, 22:42:16 »
Teoretycznie nie ma przeszkod, na ten moment efekt nie jest zalaczony by prosciej bylo wylapac 'normalne' brzmienie dzwiekow po wprowadzonych zmianach.

A na razie w nowym roku nowe uaktualnienie:

- przywrocona obsluga napisow dla dzwiekow; ladowanie/wyswietlanie podpisow jest automatycznie aktywne dla wszystkich dzwiekow

- poprawka, zapetlone dzwieki wywolywane eventami w duzej odleglosci od obserwatora (np gongi przejazdow) powinny byc odtwarzane po zblizeniu sie do ich zrodla

- poprawka, pozycjonowanie dzwiekow w kabinach powinno byc wlasciwe takze przy wczytywaniu danych w formacie t3d

- Dobra Zmiana, zmiana obrotow silnikow pojazdow spalinowo-elektrycznych powinno byc mniej raptowna

- funkcjonalnosc, ekran F1 podaje informacje o stanie czuwaka i sygnalizacji SHP, by trudniej je bylo przegapic przebywajac poza kabina pojazdu

- poprawka, wizualizacja lukow o promieniu 0 nie powinna traktowac ich jak torow prostych

- sterowanie pojazdami jest teraz w calosci przeniesione do nowego system; oznacza to, ze mozna tez zmienic domyslne (i sprawiajace na fuj laptopach klopoty) kombinacje przypisane do operacji jak zmiana kabinie i obsluga sprzegow. Dodane funkcje to:
trainbrakehandleoff ctrl num_5 // pozycja odciecia zaworu maszynisty
trainbrakebasepressureincrease ctrl num_3 // zwiekszenie poziomu cisnienia w przewodzie glownym
trainbrakebasepressuredecrease ctrl num_9 // zmniejszenie poziomu cisnienia w przewodzie glownym
trainbrakebasepressurereset ctrl num_6 // domyslny poziom cisnienia w przewodzie glownym
trainbrakeoperationtoggle ctrl num_4 // przelaczenie stanu hamulca pojazdu
brakeloadcompensationincrease shift ctrl h // wybor wyzszego przelozenia hamulca
brakeloadcompensationdecrease ctrl h // wybor nizszego przelozenia hamulca
radiochannelincrease shift r // wybor kolejnego kanalu radia
radiochanneldecrease r // wybor poprzedniego kanalu radia
cabchangeforward home // przejscie do sasiedniego pomieszczenia w kierunku czola pociagu
cabchangebackward end // przejscie do sasiedniego pomieszczenia w kierunku tylu pociagu
carcouplingincrease insert // laczenie sprzegow
carcouplingdisconnect delete // rozlaczenie sprzegow
aidriverenable shift q // aktywacja automechanika
aidriverdisable q // deaktywacja automechanika
redmarkerstoggle shift e // przelaczenie swiatel konca pociagu
endsignalstoggle e // przelaczenie tabliczek konca pociagu

- przy ruchu kamera w widoku zewnetrznym ponownie dziala dodatkowy, szybszy tryb ruchu zalaczany klawiszem Ctrl

- funkcjonalnosc, w ramach rozbudowy symulacji przygotowana przez youBy obsluga hydrosprzegla. Poniewaz nie mam zielonego pojecia jak wyglada konfiguracja tego ustrojstwa od strony .fiz z przykladami wykorzystania bedziemy musieli zaczekac na autora :v
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2018, 22:43:41 wysłana przez tmj »

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #816 dnia: 10 Stycznia 2018, 23:44:50 »
radiochanneldecrease r // wybor poprzedniego kanalu radia
Taka drobna uwaga - samo [R] przestawia już nastawnik kierunkowy do tyłu, natomiast [Ctrl] + [R] załącza/wyłącza radio, więc w zasadzie do zmiany kanałów pozostaje [Shift] + [R] i [Ctrl] + [Shift] + [R].

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #817 dnia: 10 Stycznia 2018, 23:47:48 »
Calkiem mi z glowy wypadlo ;/ Shift + Ctrl + R chyba jest juz uzyte przez test radiostopu... w sumie mozna by chyba dac nastawnik pod shift + D do przodu i D do tylu, ale tym sie na 100% zbulwersuje polowa uzytkownikow. Trzeba by oblozenie klawiszy ogolnie jakos ogarnac/uporzadkowac...

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #818 dnia: 10 Stycznia 2018, 23:48:40 »
A - =?
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #819 dnia: 10 Stycznia 2018, 23:50:33 »
A, no w sumie mozna, wolne sa. Dalem pod R zeby wszystko z radiem bylo w jednym miejscu, ale jak sie nie ma co sie lubi to tez zadziala.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #820 dnia: 11 Stycznia 2018, 21:32:43 »
- Dobra Zmiana, zmiana obrotow silnikow pojazdow spalinowo-elektrycznych powinno byc mniej raptowna
Dodając do tego dodatkowe dźwięki, tj. przekładni i mając odpowiednio pogłośnione pozostałe, czysta przyjemność!

PS. Ale jedną rzecz można by poprawić. Prąd na silniki powinien wzrastać stopniowo wraz z wchodzeniem silnika spalinowego na obroty i pracą prądnicy. Teraz dając w SU45 na start 10 pozycję, silnik spalinowy się fajnie kręci, ale prąd idzie po staremu, tj. po 3 sekundach mam już prąd z obrotów które osiągnę za kolejne kilka(naście) sekund. Zejście jest ok.
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2018, 21:54:40 wysłana przez mareczek »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #821 dnia: 11 Stycznia 2018, 22:09:54 »
...czyli trzeba prowizorycznie dorobić interpolację po tabelce liczoną po obrotach - taka symulacja symulacji prądnicy.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #822 dnia: 12 Stycznia 2018, 04:54:50 »
Calkiem mi z glowy wypadlo ;/ Shift + Ctrl + R chyba jest juz uzyte przez test radiostopu... w sumie mozna by chyba dac nastawnik pod shift + D do przodu i D do tylu, ale tym sie na 100% zbulwersuje polowa uzytkownikow. Trzeba by oblozenie klawiszy ogolnie jakos ogarnac/uporzadkowac...
Spokojnie @tmj. Teraz już wiesz dlaczego poprosiłem Cię o możliwość edycji klawiszy przez usera :)
Jak komuś się nie podoba, to zawsze może zmienić wpis.
@youby, proszę Cię popraw napełnianie w kranie FVEL na stabilną pozycję. Jest to pozyzja impulsowa, to prawda (jak maszynista kran puści, to rękojeść wraca w jazdę), ale nie może tak być, że dając napełnianie, rączka mi sama wraca do ,,jazdy"! H14K1 też wymaga poprawy, ba za szybko luzuje i hamuje (nawet w położeniu ,,G").
Mam jeszcze pytanie. Jak to się stało, że w ST43 pojawiła się możliwość załączenia hamulca na ,,R"?
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #823 dnia: 12 Stycznia 2018, 09:00:51 »
Od początku tak miał, pretensje do Patrykosa i naszych testerów. Kwestia jednej literki w fiz, przypomnij wieczorem jak będę miał svn pod ręką.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #824 dnia: 12 Stycznia 2018, 15:37:16 »
W dzisiejszym uaktualnieniu pare drobiazgow:

- eksperymentalnie, poziom pisku zacisnietych hamulcow okreslany jest automatycznie zamiast polegac na szamanskich wpisach parametrow w pliku .mmd

- poprawka, aktywacja bocznikow dla SU45 i pochodnych powinna uwzgledniac takze predkosc pojazdu. Tutaj uwaga, obecne pliki .fiz dla tych lokomotyw wymagaja zmiany paru parametrow; przykladowo dla SU45 (wytluszczone element to wartosci ktore nalezy wstawic zamiast obecnych)
Cytuj
Engine: EngineType=DumbDE Trans=18:62 Ftmax=326000 Flat=0 Vhyp=7.2 Vadd=5.5 Cr=1.0 RelayType=45

MotorParamTable:
0   20   100   3000   20.8   1340   0
1   18.5   110   2700   25   1340   40
2   17.2   135   2500   30   1340   50
3   14.3   170   2000   48.5   1340   1713
END-MPT 


Fizyki poprawione. @Stele
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2018, 17:15:06 wysłana przez Stele »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1492
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1118
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #825 dnia: 12 Stycznia 2018, 18:11:35 »
Zauważyłem, że przy przesuwaniu kamery do przodu i w lewo jest ona szybsza niż przy przemieszczaniu się do tyłu bądź w prawo.
10 lat na forum MaSzyny!

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #826 dnia: 13 Stycznia 2018, 15:51:30 »
Tak mi sie cos dziwnie wydawalo ze kamera sie chyba nierowno rusza, ale myslalem ze moze nietrzezwy jestem :>

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, predkosci poruszania kamery powinno byc jednakowa bez wzgledu na kierunek

- w ramach koncertu zyczen: zamiast pojedynczego dzwieku aktywacji stycznikow we wpisie relay: mozna teraz definiowac odrebny dzwiek dla kazdej pozycji, wykorzystujac format dzwiekow skladanych (czyli wpisy soundX: i opcjonalnie pitchX:) Dzwiek zalaczenia stycznikow umieszczony jest na pozycji sound1: natomiast ich rozlaczenia na pozycji sound0:

- dzwiek zalaczania bocznikow ma teraz swoj wlasnie wpis, shuntfield: Konfigurowany jest tak samo jak dotychczasowy relay: i podobnie jak on umozliwia teraz podanie odrebnych dzwiekow dla kazdej pozycji bocznikow.
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2018, 17:28:26 wysłana przez tmj »

Offline trus

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #827 dnia: 13 Stycznia 2018, 18:29:35 »
 Widzę ,że do SU45 fizyka już jest poprawiona, natomiast w SU46 działa tylko pierwszy stopień bocznikowania. Mógłby ktoś na to zerknąć ? Dziwne rzeczy dzieją się z regulatorem mocy w Sulzerze. Półtorej minuty wchodzi na maksymalne obroty, schodzi w około pół minuty.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #828 dnia: 13 Stycznia 2018, 18:33:07 »
SU46 nie byla ruszana, o ile dobrze pamietam boczniki wchodza tam od 10 pozycja nastawnika, a przy wyzszych stopniach dla niektorych z nich jest rowniez uzaleznienie od 40-50 km/h. Zakladajac ze plik .fiz nie byl zepsuty.

(nie wiem co to Sulzer wiec nie sprawdze)
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2018, 18:37:02 wysłana przez tmj »

Offline trus

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #829 dnia: 13 Stycznia 2018, 18:40:46 »
ST 43 :). W SU46 owszem na 10 pozycji wskakuje bocznik ale tylko pierwszy, a potem w miarę przyspieszania następnych trzech nie ma.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #830 dnia: 13 Stycznia 2018, 18:44:50 »
"U mnie dziala"

Zlap moze z repo aktualny .fiz i .mmd, byc moze cos sie u ciebie posypalo?



Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #831 dnia: 13 Stycznia 2018, 18:48:24 »
TMJ dolacz do paczki zaktualizowane fizyki jak możesz.

Przy okazji na et22-2000 nie sluchac dzwieku czuwaka ani shp.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #832 dnia: 13 Stycznia 2018, 18:55:58 »
SU46 ma u mnie ta sama fizyke co na repo, w tym pliku nie bylo zmian od prawie roku, wiec nie mam co wrzucac :>

Offline Hani7

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #833 dnia: 13 Stycznia 2018, 19:51:40 »
W SU46 boczniki powinny pracować na pozycji 12 wzwyż. Pierwsza pozycja pozycja to jest W - załączenie styczników liniowych , druga pozycja to jest S. Trzecia pozycja nastawnika to jest 1. Druga i trzecia jest taka sama przy wyłączonym ogrzewaniu, przy załączonym natomiast S jest słabsza aby nie rwało przy ruszaniu, ponieważ obroty przy załączonym ogrzewaniu w rzeczywistości są 1100/min. Boczniki załączją sie na każdej powyżej 10tej przy określonych prędkościach(w MaSzynie jest to 12) czyli 11,12,13. Na czwartym boczniku w rzeczywistości powyżej 50km/h można zejść na poz9(MaSzyna11) i będzie jazda na czterech bocznikach. natomiast powyżej 50 km/h na poz8,7,6 możliwa jest jazda na dwóch bocznikach pod warunkiem, że wcześniej był załączony bocznik 3 lub 4. Było to już opisywane na forum dogłębnie w roku 2012 i byłu złączone również filmy. Jak trzeba podeślę linki. Mam też maszynistę, który 12 lat w Słupsku jeżdził na SU46 033 do konsultacji.

Offline trus

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #834 dnia: 13 Stycznia 2018, 20:03:04 »
Miałem w pliku fiz zmienioną cyferkę w Relay Type. Teraz jest ok. @tmj zerknij w wolnym czasie na ST43.

Offline Hani7

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #835 dnia: 13 Stycznia 2018, 20:04:42 »
SU45 boczniki załączają się na pozycjach 10,11,12,13 w rzeczywistości. A nie tylko na 10. Po załączeniu trzeczego bocznika zejście na pozycję 9,8,7 powoduje jazdę na dwóch bocznikach. W Maszynie jest W, które exe traktuje jako 1. Także z automatu boczniki załączać powinny się na każdej od 11 wzwyż. Analogicznie j/w 10,9,8 powinno powodować w MaSzynie zejście do i jazdę na dwóch stopniach bocznikowania. Z pozdrowieniami dla administratowów i dewelpoerów.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1492
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1118
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #836 dnia: 13 Stycznia 2018, 20:08:45 »
@tmj zerknij w wolnym czasie na ST43.
Już wyłapał co jest błędem, na czacie napisał że powodem niskiego "przyrostu" obrotów jest to, że autor lokomotywy wpadł na pomysł, żeby w fizyce pojazdu zwielokrotnić faktyczne i liczone przez fizykę obroty razy 10, odpowiednio dopasowując dźwięki silnika i wskazówkę obrotomierza. Wyszło to w momencie, gdy co sekundę była dodawana określona, stała liczba obrotów, a obroty w tej lokomotywie przyrastały podejrzanie wolno.
10 lat na forum MaSzyny!

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #837 dnia: 13 Stycznia 2018, 20:15:32 »
W SU46 boczniki powinny pracować na pozycji 12 wzwyż. Pierwsza pozycja pozycja to jest W - załączenie styczników liniowych , druga pozycja to jest S. Trzecia pozycja nastawnika to jest 1.
W symulatorze boczniki pracuja od pozycji "10" czyli 12, na tej samej zasadzie na ktorej "1 to 3". Uprzejmie prosze by zrobic w opisie rozroznienie, np zapis uzywajacy cyfr rzymskich dla faktycznego pojazdu i arabskich dla pozycji nastawnika obecnych w symulatorze, czyli:
W 1
S 2
I 3
II 4
III 5
IV 6
itp
bo inaczej tego bajzlu w zyciu nie ogarne ;/

Na ten moment boczniki SU46 dzialaja, w oparciu o informacje podane wczesniej, nastepujaco:

- zalaczanie bocznikow nastepuje przy nastawniku na pozycji VIII+
- 2-gi stopien wchodzi przy predkosci co najmniej 40 km/h
- 4-ty stopien wchodzi przy predkosci co najmniej 50 km/h
- stopien 4 wylacza sie po zejsciu do predkosci ponizej 50 km/h
- stopien 3 & 4 wylaczaja sie po zejsciu nastawnikiem ponizej pozycji VIII
- stopien 2 wylacza sie po zejsciu do predkosci ponizej 40 km/h
- wszystkie stopnie wylaczaja sie po zejsciu ponizej pozycji V

jesli moze na to zerknac i zweryfikowac/skorygowac osoba ktora sie na tym zna, i nie zajdzie przy tym zamieszanie o ktorych wlasciwie pozycjach mowa, jest mozliwosc wprowadzenia poprawek :>

Co do obrotow ST43, wyszedl tutaj przypadek prehisotrycznego szamanstwa. Ogarne to i przy okazji czesciowo mmd, i dam do watku jesli zadziala.

edit:
SU45 boczniki załączają się na pozycjach 10,11,12,13 w rzeczywistości. A nie tylko na 10.
Nigdzie chyba nikt nie twierdzil ze zalaczanie bocznikow SU45 wystepuje tylko na pozycji 10. To jest minimalne ustawienie na ktorym aktywacja nastapi, ale ustawienie moze byc oczywiscie wyzsze.
Trzeci stopien wylacza sie po zejsciu na pozycje ponizej 10 (uzywajac tutaj ponownie identyfikatorow z ekranu informacyjnego f1 i pozostalych) Nizsze stopnie odlaczaja sie po zejsciu ponizej pozycji 7.
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2018, 20:53:48 wysłana przez tmj »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #838 dnia: 13 Stycznia 2018, 20:17:26 »
...a powodem tego było, że pascalowa funkcja zwracająca prędkość obrotową (oidp to ShowEngineRotation) zwracała liczbę całkowitą obrotów na sekundę, przez co wskazówką ruszała się skokowo.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #839 dnia: 13 Stycznia 2018, 23:19:18 »
Nie wiem czy to wina exe czy modeli ale zauważyłem, że ludziki z cadnav nie rzucają cienia. Poniżej przykład z zimowego całkowa retro.