Autor Wątek:  Mapowanie SU46  (Przeczytany 5766 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zuger

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 82
Mapowanie SU46
« dnia: 17 Lipca 2017, 18:12:46 »
Witam!
Poszukuję osoby, która zmodyfikowałaby mapowanie aktualnego modelu SU46-022, tak aby tekstury czół odczytywane były z dwóch różnych miejsc, a nie tak jak teraz możliwe jest danie tylko jednej tekstury czoła, która ląduje na obu. Jest to wymagane do stworzenia nowej tekstury SU46-022.
Pozdrawiam,
Zuger

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Mapowanie SU46
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lipca 2017, 19:10:17 »
Odezwij się do mnie na PW to pomyślimy :-).
EDIT:
Zatem przyjrzałem się i według mnie jedynym sensownym wyjściem będzie rozdzielić obecny układ na 2 reple. Na pierwszym dać same boki, a na drugim oba czoła i resztę. Mam też u siebie na dysku model od @Kacu i jego błogosławieństwo na ukończenie. Nie mówię teraz, ale za jakiś czas coś spróbuję w tej kwestii podziałać. Model ma tzw grube 3D, dlatego tam zdecydowanie trzeba będzie zrobić również dwa reple, ale zapewne z inną koncepcją. Ta wyżej wymieniona dotyczy v1.
« Ostatnia zmiana: 30 Lipca 2017, 15:06:05 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Zuger

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 82
Odp: Mapowanie SU46
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Lipca 2017, 16:31:05 »
Ok, niech tak będzie zrobione.