Autor Wątek:  Zapytanie o EXE  (Przeczytany 5717 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline koko123

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Zapytanie o EXE
« dnia: 08 Lipca 2017, 18:47:05 »
Witam nie wiem co to jest  EXE, dla was jest to pewnie oczywiste ale ja nie znam się na tych sprawach. Ponieważ w starterze Rainsted jest wybór EXE, na którym EXE chcę się grać ja nigdy nie załączyłem tego EXE ale wszystko było dobrze, oprócz na scenerii tarniowo gdy dojechałem do stacji końcowej to ET 22 jechało na oko 100 km/h nawet na rozjazdach, a w oddali była już wykolejona EU 07, nie wiem czy to przez to że nie zaznaczyłem tego EXE czy raczej nie przez to. Jak jest rainsted to po prawej stronie pod logiem maszyny jest wybór załączników, trzeba wybrać czy nie, czym się to różni ? Jeszcze jedno istotne dla mnie pytanie, Gdy na YouTube oglądam rozgrywkę z tego symulatora, to jest wspomniane o nowym EXE, że są w nim nowe funkcje, Ale pytanie co to jest i skąd takie nowe exe pobrać.
Jeszcze raz proszę o wyrozumiałość ponieważ nie znam się na takich sprawach, jestem miłośnikiem Polskich kolei i uwielbiam ten symulator ale na takich rzeczach jak np. EXE , się nie znam jak wcześniej wspomniałem.

Tak, źle wstawiłeś. Ma nie przekraczać 250 kB. @Stele
« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2017, 19:39:43 wysłana przez koko123 »

Offline Szperacz

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zapytanie o EXE
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Lipca 2017, 21:52:22 »
Daj sobie spokój z rozwojowym exe, gdy skończą nad nim prace wypuszczą oficjalną aktualizację i każdy będzie mógł z tego łatwo skorzystać.

Offline koko123

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zapytanie o EXE
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Lipca 2017, 22:44:35 »
Ale co zmienia jak się wybierze to EXE po prawej stronie rainsteda a co jeśli nic się nie wybierze czym się to różni.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133