Autor Wątek:  Teksturowanie modelu  (Przeczytany 4091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kornel4d

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 86
Teksturowanie modelu
« dnia: 17 Stycznia 2017, 18:23:35 »
Tworze maszt radiowy. Maszt zwęża się ku górze. W jaki sposób nałożyć teksturę kraty na maszt? Jak nakładam teksturę to wychodzi ona poza bok masztu, bo maszt ma szerszą podstawę.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Teksturowanie modelu
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Stycznia 2017, 18:31:37 »
Zapoznaj się z zagadanieniem. unwrap uvw Manual autodesku nie koniecznie jest najlepszym źródłem.

Jak wygląda tekstura i jaki efekt chcesz uzyskać? Ten słup zwęża się dość znacznie. Jeśli segment kratownicy z dołu i góry będzie taki sam na teksturze, to znacznie zwężą ci się kształtowniki ramy. Zobacz konstrukcję wsporczą do rur CO mojego autorstwa. Tam jest znacznie mniejszy skos a efekt i tak taki sobie. Może lepiej pójść tu w większe 3d i główne belki zrobić jako osobne plane? Tak jak w trainzowym semaforze, co wrzucałem do testu niedawno.
Mój kanał youtube