Autor Wątek:  SN61  (Przeczytany 31783 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #60 dnia: 27 Listopada 2016, 13:19:35 »
Ukończyłem na exe471. Bez wysypu, przyjechałem 5 minut spóźniony. Gdybym jechał w kabinie A, może byłbym o czasie.
Niestety, trzeba sięgnąć do PC 13.08, podmiana samego exe nie jest możliwa w PC15.04, exe410 nie jest już kompatybilne.
----------------------------------------------------------------------------------------
Do exe 476 włącznie jest ok, wysypu nie ma. Wysyp występuje od exe 477, exe opublikowane przez @Stelego, gdzie o zmianach napisano taką wzmiankę:
Cytuj
Logowanie eventów addvalues, updatevalues i warunkowych niezależnie od debugmode. Logowanie stanu komórki i warunku dla spełnionych warunków.
W załączniku pliki log jazdy na Całkowie SNem. Jak widać, ruszenie jakiejkolwiek funkcji w exe może powodować byle jakie efekty uboczne.
« Ostatnia zmiana: 27 Listopada 2016, 16:51:47 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: SN61
« Odpowiedź #61 dnia: 27 Listopada 2016, 17:39:07 »
A spróbuj 476 na DebugMode. Też powinno sypnąć. Wcześniejsze też. ;)
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #62 dnia: 27 Listopada 2016, 20:10:15 »
Exe476 w debugmode u mnie nie sypie się. Log w załączniku, oczywiście nie jechałem do końca. Wyższe exeki się sypią bez względu na tryb.
« Ostatnia zmiana: 27 Listopada 2016, 20:12:45 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: SN61
« Odpowiedź #63 dnia: 27 Listopada 2016, 21:13:52 »
Wywala na TGround::EventCondition. Stele dodał logowanie warunków zadziałania i coś tam musi nie banglać. Zmiana w commit a3e35f50db0372f5716cddb0c36f35f5ab1eb86f
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #64 dnia: 27 Listopada 2016, 21:18:27 »
Dziwne, ze znalezione tylko na Calkowie.Jaka jest szansa na poprawke?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #65 dnia: 27 Listopada 2016, 21:47:10 »
No ale by trzeba bylo rowniez naprawic inca lub/i Calkowo. Nie wiem co w ostatecznosci tam jest nie teges.
« Ostatnia zmiana: 27 Listopada 2016, 21:48:27 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: SN61
« Odpowiedź #66 dnia: 27 Listopada 2016, 21:53:41 »
No wiesz, nie wiemy czy tylko na Całkowie tak wywala, bo pamiętam też wysypy na Kaliskiej, które ustały dopiero po usunięciu taboru (więc może to to samo?). W ogóle "cud" że dało się dojść gdzie to leży (funkcja). Niestety teraz nie przetestuję z debugerem w którym dokładnie miejscu wywala.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #67 dnia: 27 Listopada 2016, 21:56:33 »
Na ale tu juz wiemy i mozna juz to naprawic. Moze jedynie exe grzebacz dla testow exe tego nie naprawiac, aby byla mozliwa sytuacja testowa z bledem.
« Ostatnia zmiana: 27 Listopada 2016, 21:59:15 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #68 dnia: 27 Listopada 2016, 22:16:39 »
Z tego przypadku można wyciągnąć dalsze wnioski. Gdy w scenerii coś nie chce zadziałać, robione są jakieś obejścia problemu, czyli tak zwane prowizorki. Być może też taka prowizorka na starszym exe działa, ale na nowszym już nie chce. To, że są prowizorki wynika z trudności z opracowaniem scenariuszy według dostępnych i opisanych (lub nie) eventów. Tu rozmawiamy o wysypie, ale także na Całkowie nie działają prawidłowo wskaźniki w4. AI w wielu miejscach dociąga do semafora daleko za peronem, zamiast zatrzymać się przed w4. Ale to nie jest teraz najważniejsze.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: SN61
« Odpowiedź #69 dnia: 27 Listopada 2016, 22:20:19 »
Gdzie na Całkowie nie działają? Na Odysei powinny wszystkie. Na starszych wersjach nie ma co poprawiać, tylko trzeba je skonwertować na wersję odysejową/wywalić z paczki.
Jak znajdę siłę w tygodniu to zapoluję na ten wysyp w debugerze.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: SN61
« Odpowiedź #70 dnia: 27 Listopada 2016, 22:35:36 »
Ja Ci już mówię. Nie musisz szukać. Jeśli nie znajdzie komórki to ustawia flagi na 0. Tylko sprawdzasz flagę eventu na wejściu a używasz komórki z tmpEvent. I tutaj Ci wywala. Nie do końca wiem jak to działa (znaczy czemu ma służyć porównanie tmpEvent z eventem wejścia) ale nie sprawdzasz flag obu eventów.

  Dodano: 27 Listopada 2016, 22:37:36
Jeszcze nie rozumiem, czemu jeśli nie znajdzie komórki to w InitEvents w jednym miejscu ustawia typ jako ignorowany, a w innym ustawia flagi, ale event zostawia aktywny.
« Ostatnia zmiana: 27 Listopada 2016, 22:37:36 wysłana przez firleju »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: SN61
« Odpowiedź #71 dnia: 30 Listopada 2016, 08:50:35 »
Dobra, przejechałem na najnowszym exe, po poprawieniu błędów w scenerii:

Plik scenery\calkowo_sn61.scn:
Linia 27:
- time 05:47 06:05 22:56 endtime
+ time 05:42 06:05 22:56 endtime

Linia 294-297:
- trainset rozklad zaglowka_start 0 5
- //$o -
- node -1 0 zaglowka dynamic river\zaglowka none zaglowka 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
- endtrainset
+ //trainset rozklad zaglowka_start 0 5
+ ////$o -
+ //node -1 0 zaglowka dynamic river\zaglowka none zaglowka 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
+ //endtrainset

Plik scenery\slimson\drogi3.scm:
Linia 11-14:
//Przejazd Boldy
- include pkp/przejazd_niestrzezony_sterowanie.inc pom_prz 15884.9 4 15570.8 -70 pom_prz1 end
- node -1 0 none model 15882.3 4.4 15579.1 133 /przejazdy/g3_1.t3d none endmodel
- node -1 0 none model 15883.5 4.6 15566 -44 /przejazdy/g3_1.t3d none endmodel
+ //include pkp/przejazd_niestrzezony_sterowanie.inc pom_prz 15884.9 4 15570.8 -70 pom_prz1 end
+ //node -1 0 none model 15882.3 4.4 15579.1 133 /przejazdy/g3_1.t3d none endmodel
+ //node -1 0 none model 15883.5 4.6 15566 -44 /przejazdy/g3_1.t3d none endmodel

Plik scenery\slimson\sn61.scm:
Linia 12886-12887
- event1 pom_prz_otwieraj
- event2 pom_prz_zamykaj
+ //event1 pom_prz_otwieraj
+ //event2 pom_prz_zamykaj

- Plik scenery\slimson\apm44315.txt
+ Plik scenery\slimson\apm44315.txt:
______________________________________________________________
[ Rodzaj i numer pociągu                         | APM44315    ]
[________________________________________________|_____________]
[                                                |  Jarkawki   ]
[ Relacja pociągu                                | Macierzewo  ]
[________________________________________________|_____________]
[ Wymagany % ciężaru hamującego                  | 115%        ]
[________________________________________________|_____________]
[ Seria i obciążenie lokomotywy                  |  SN61 250   ]
[________________________________________________|_____________]
[ 27.83 | 40  | Jarkawki                         1        |    ]
[       |     | R1,H,L,RT,PP                     1  05.55 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 31.83 |     | Boldy                            1  06.08 | 14 ]
[       |     | R1,H,L,RT,PP                     1  06.09 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 33.02 |     | Pomianki                         1  06.19 | 10 ] 
[       |     | R1,H,PP                          1  06.20 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 39.53 |     | Emilianowo                       1  06.26 | 6  ]
[       |     | R1,M,H,RT,PP                     1  06.27 |    ]
[       |_____|----------------------------------1--------|----]
[ 44.42 | 70  | Wilis                            1  06.38 | 11 ]
[       |     | R1,H,PP                          1  06.40 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 46.01 |     | Zlepieniec                       1  06.49 | 9  ]
[       |     | R1,H,OT,PP                       1  06.50 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 51.23 |     | Druzgot                          1  06.53 | 3  ] 
[       |     | R1,M,H,RT,PP                     1  06.54 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 57.76 |     | Calkowo                          1  07.00 | 6  ]
[       |     | R1,H,RT,PP                       1  07.01 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 63.32 |     | Milewice                         1  07.05 | 4  ]
[       |     | R1,M,OT,H,RT,PP                  1  07.06 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 63.72 |     | Paszki_Wielkie                   1  07.11 | 5  ]
[       |     | R1,H,RT,PP                       1  07.12 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 66.07 |     | Paszki_Male                      1  07.14 | 2  ]
[       |     | R1,H,T,PP                        1  07.15 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[   2.1 |     | Chrosciele                       1  07.20 | 5  ]
[       |     | R1,L,H,RT,PP                     1  07.21 |    ]
[       |     |----------------------------------1--------|----]
[ 32.38 |     | Macierzewo                       1  07.30 | 9  ]
[       |     | R1,M,OT,H,RT,PP                  1        |    ]
[_______|_____|__________________________________1________|____]

Oczywiście rozkład jest do sprawdzenia, pojeżdżę na nim jeszcze przez tydzień, zobaczę gdzie trzeba dodać czy zabrać minutę.

Co do gaśnięcia SN61 - gaśnie i szkoda się nawet denerwować. Po zgaśnięciu odpalam od razu więc nie ma problemu. Nie da się wyczuć kiedy zgaśnie, nie ma zasady. Raz mi zgasła na przedostatniej pozycji nastawnika przy 60km/h. Z luzu, jak się jedzie powiedzmy 30-40km/h warto włączyć półsprzęgło na jakieś 10 sekund, to zapobiega gaśnięciu w większości przypadków.

Co do czasów, są krótkie stójki tam, ale nie powinny rzutować na czas. Przed Zlepieńcem jest przejazd na rozkaz pisemny S, tracimy na to jakąś minutę, nie wiem czy to jest losowe czy nie, sprawdzę.
Jak nie jest, to zrobię losowe. Mam taki pomysł, żeby ustawić wszystkie zdarzenia losowe tymczasowo na pełen przejazd planowy, przejechać i pomierzyć czasy, to wrzucić do rozkładu docelowego.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #72 dnia: 30 Listopada 2016, 15:07:27 »
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem Twoją poprawkę odnośnie przejazdu. Ja zrozumiałem, że wywaliłeś przejazd i eventy sterujące tym przejazdem. Jeśli tak, to jest to obejście problemu, niż jego rozwiązanie. Nie wiem jak to miejsce wygląda w scenerii, ale jeśli możliwy tam jest ruch samochodów, to ktoś kiedyś puści tam samochód i będzie kraksa :). Dodatkowo, ten inc przejazdu, może bruździć w innych sceneriach i obecnych i ewentualnych przyszłych.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: SN61
« Odpowiedź #73 dnia: 30 Listopada 2016, 16:29:52 »
To obejście nie spowoduje wysypania innych scenerii, bo odnosi się do przejazdu, którego tam nie ma. A skoro nie ma, to każdy event który się do niego odniesie wysypie exe. Poszukaj przejazdu w Boldach - brak. Można otworzyć buga, żeby brakujący przejazd dorobić. A może gdzieś jest, tylko sceneria sn61 go nie ładuje. Warto się przyjrzeć temu bliżej.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #74 dnia: 30 Listopada 2016, 17:10:58 »
Ja też jestem zdania, że jest to obejście problemu. Raz, że na exe niższych nie wywalało błędu. A dodatkowo wywaliłeś coś, bez identyfikacji tego w terenie. Problem nie dotyczy innych scenerii, tylko Całkowa. Jeśli ktoś będzie chciał na Całkowie ustawiać jeżdżące samochody, to zrobi się kłopot.
Cytuj
...odnosi się do przejazdu, którego tam nie ma.
i dalej
Cytuj
A może gdzieś jest, tylko sceneria sn61 go nie ładuje...
to trzeba ustalić i mieć pewność. Co z pozostałymi scenariuszami na Całkowie?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #75 dnia: 30 Listopada 2016, 17:19:30 »
Ten zakomentowany Inc moze byc wykorzystany w scenerii Calkowo, Rozniczkowo, Moczary, Herbaciary, i potencjalnie przez XXX a wyciales go tylko na Calkowie, wiec?
Krzysiek, exe to osobna sprawa.

  Dodano: 30 Listopada 2016, 17:31:24
Moze ktos z ranga sprawdzic ten inc?
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2016, 17:31:24 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: SN61
« Odpowiedź #76 dnia: 30 Listopada 2016, 17:33:46 »
Ale przecież zakomentował inc w scenariuszu, a nie usunął go z dysku. Więc jeśli inna sceneria go wykorzystuje to będzie miała co wczytać. Błąd był z brakiem komórki pamięci. W zasadzie rozwiązaniem jest stworzenie tej komórki. Inna kwestia, że bug w exe jest.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #77 dnia: 30 Listopada 2016, 17:36:59 »
Wg mnie brak komorki pamieci jest w INC a nie w SCN. Dlatego prosze kogos kompetetnego o sprawdzenie. Sam bym sprawdzil, ale nie mam tego inc. Szybki test, wstawic kawalek toru, wstawic ten inc, wstawic reczne evnety kluczujace tym przejazdem i zobaczyc errors.txt lub wysyp.
Moze tez tak byc, ze komorka jest w inc niepotrzebna, a tylko eventy w inc sie do niej niepotrzebnie odwoluja. Trzeba zobaczyc przez analogie, jak to robione bylo dla innych przejazdow, podobnych do tego, co za funkcje spelnia ta komorka pamieci.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2016, 17:54:52 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #78 dnia: 30 Listopada 2016, 18:01:50 »
Przejazd jest tak, jak na screenie z STV.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #79 dnia: 30 Listopada 2016, 18:06:16 »
Malo co daje ta informacja, jedynie, czy ruch samochodowy jest tam mozliwy. Jak mozesz Krzysiek i czujesz sie na silach, obaczaic zawartosc tego inc lub wykonac test, o ktorym wspomnialem wyzej. Albo wystaw ten inc tutaj i drugi inc, jakis podobny.

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: SN61
« Odpowiedź #80 dnia: 30 Listopada 2016, 18:18:04 »
Gdzie szukać odcinka izolowanego "pom_prz"? Bo wydaje mi się, że go po prostu nie ma w żadnych plikach, które ładuje calkowo_sn61. Ale może źle szukałem ;)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #81 dnia: 30 Listopada 2016, 18:27:52 »
Ja sugeruje, aby sie upewnic, czy odcinek izolowany jest KONIECZNY, aby bezblednie kluczowac otwieraniem i zamykaniem tego przejazdu lub innych. Dla testow, mozesz sobie stworzyc tor doswiadczalny, przejazd i raz w torze dajesz izolowany, raz nie. Nie trzeba przekopywac Calkowa, aby to sprawdzic.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #82 dnia: 30 Listopada 2016, 18:30:41 »
Sprawa rozwiązana. Tak jak na załączniku, mamy przejazd niestrzeżony bez zapór, ale czy ich nigdy tam nie było? Otóż były tak, jak na załączniku drugim. Ktoś kiedyś zlikwidował zapory, bo były poniżej poziomu gruntu, ale nie zlikwidował niepotrzebne wpisy inc i eventy do nich. Dopiero teraz, przy okazji prac w exe wyszło szydło z worka. Moim zdaniem, nie ma co robić testy, jak ktoś chce tam wpuścić samochody, to dołoży zapory. Szukanie odcinka izolowanego, moim zdaniem nie ma już sensu.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #83 dnia: 30 Listopada 2016, 18:34:27 »
Sprawa nie jest wyjasniona. W skrocie sytuacja ma sie tak, jest inc przejazdu, ktory ma eventy otwieraj/zamykaj. Wyzwolenie tych eventow, generuje blad a to nie powinno sie dziac. Ja podejrzewam, ze ktos kiedys hurtowo przerabial przejazdy na okolicznosc ruchu samochodowego i cos mu sioe omsknelo. Rzecz jest pozadana, aby nawet niestrzezony, informowal samochody, ze sie pociag zbliza. Log nie informuje, ze nie ma eventow zamykaj/otwieraj dla tego przejazdu, tylko, ze wyzwolenie otwieraj powoduje, ze otwieraj odwoluje sie do komorki pamieci, ktorej nie ma.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2016, 18:47:40 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #84 dnia: 30 Listopada 2016, 18:39:40 »
Błąd dwupoziomowy. Pierwszy poziom, przyczyna w scenerii wyjaśniona. Drugi poziom, to exe wywala, ponieważ nie może wykonać eventu na nieistniejącym modelu. Tak zrozumiałem Grzegorza.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #85 dnia: 30 Listopada 2016, 18:44:09 »
Na moje, w scenerii, sprawa nioe jest wyjasniona. proste pytanie, czy ten inc ma evnety otwieraj/zamykaj? Jesli ma, to blad w inc nadal istnieje.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: SN61
« Odpowiedź #86 dnia: 30 Listopada 2016, 18:52:04 »
Kod: ("slimson/sn61.scm) [Zaznacz]
4443 --Isolated pom_prz
4443 ++Isolated pom_prz1
Finito. Reszta klonów torów wygląda ok.

Rozumiem błąd w exe jest przy odpytywaniu nieistniejącej komórki odcinka izolowanego?
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2016, 18:59:52 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: SN61
« Odpowiedź #87 dnia: 30 Listopada 2016, 19:02:42 »
Na moje, w scenerii, sprawa nioe jest wyjasniona. proste pytanie, czy ten inc ma evnety otwieraj/zamykaj? Jesli ma, to blad w inc nadal istnieje.
Pewnie ma, tyle tylko, że po za komentowaniu przez HTD incow i wpisów, nie będą miały znaczenia, skoro teraz jemu nie wyzwala exe. Jeśli to błąd, to jedynie kosmetyczny. Błąd trudny do wykrycia, bo na tyle scenariuszy jest tylko jeden przejazd z Jarkawek. Całkowo Orlen jest ok. Stele, tak mi się wydaje.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2016, 19:03:56 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: SN61
« Odpowiedź #88 dnia: 30 Listopada 2016, 19:08:08 »
Ja chcialbym wiedziec, czy obecne inc przejazdow, aby dzialaly prawidlowo, MUSZA odwolywac sie poprzez komorke pamieci w inc, do odcinkow izolowanych?
Jesli tak, to zmienia moj punkt widzenia :). Wtedy przestaje winic blad w samym inc.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2016, 19:09:54 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: SN61
« Odpowiedź #89 dnia: 30 Listopada 2016, 20:32:40 »
Nie muszą. Te zostały tak zrobione. Tam jest nieźle ubajerowane.
Ruch zatrzymuje się na event lub na eventualuncher a (Rp1). Można go wstawić na bocznicę bez oskryptowania, tylko przypisując drogi oraz izolowany na torze i będzie działał dla gracza.
Po minucie (złapanie lewego Rp1), zwolnieniu izolowanego lub wyzwoleniu eventu otwierającego uruchamia się pętla, sprawdzająca zajętość przejazdu i jeśli ten jest wolny, puszczająca ruch.
Drugi inc mojego autorstwa (kat A n-tor, czy jakoś tak) chyba nie korzysta z izolowanych, tylko wszystko ma na licznikach osi, bo musiał łapać ruch w obu kierunkach po dowolnej ilości torów.
Mój kanał youtube