Autor Wątek:  Odbijanie tekstury po odbiciu lustrzanym.  (Przeczytany 3962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1149
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 763
Odbijanie tekstury po odbiciu lustrzanym.
« dnia: 02 Czerwca 2016, 12:40:06 »
Witam. Czy znacie jakiś dobry sposób na odbicie lustrzane w poziomie, już po odbiciu tekstury? problem polega na tym, że bok tekstury został odbity w poziomie, ale napisy są w tzw. odbiciu lustrzanym i potrzebuję całą teksturę odbić w taki sposób, żeby napisy były ponownie odbite, bez ingerencji w mazanie po tym boku.
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Odbijanie tekstury po odbiciu lustrzanym.
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Czerwca 2016, 13:18:40 »
Ale co za problem oderwać napisy i odbić całą resztę? Nie wiem czym w rzecz. Jak nie jest to chwilowe przyćmienie, to pokażesz wieczorem na skajpie o co chodzi.
Mój kanał youtube

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1149
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 763
Odp: Odbijanie tekstury po odbiciu lustrzanym.
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Czerwca 2016, 13:01:16 »
Wyjaśnione, można zamknąć.

Ok.
Benek
« Ostatnia zmiana: 03 Czerwca 2016, 19:52:34 wysłana przez Benek »
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"