Autor Wątek:  Numeracja exe  (Przeczytany 3387 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Numeracja exe
« dnia: 26 Maja 2016, 00:02:47 »
Mam propozycję zmiany sposobu oznaczania kolejnych wersji exe. Przejście z kolejnych numerów na coś bardziej podobnego do numeracji kernela linuxa. Obecnie numer exe i tak składa się z 4 cyfr ale do określania używamy tylko ostatniej. Chciałbym przejść na 2 pierwsze. Wtedy będzie można "ustabilniać" wersje i ewentualnie wprowadzać do takiej wersji tylko poprawki nie zrywające kompatybilności. Po zrobieniu wersji stabilnej inkrementacja 2 cyfry i staje się ona aktualną wersją deweloperską.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Numeracja exe
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Maja 2016, 00:06:01 »
@gfirlejczyk: Możesz konkretniej na przykładzie objaśnić co masz na myśli w powyższym poście? Bo jeżeli przywołujesz przykład numeracji kernela Linuxa, to rozumiem, że najnowsze exe miałoby numer 4.8, a następna kompilacja exe ewentualnie 4.8.1 albo 4.9. Z góry Dziękuję za odpowiedź.
« Ostatnia zmiana: 26 Maja 2016, 00:16:10 wysłana przez RoboBatman »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Numeracja exe
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Maja 2016, 00:15:02 »
Najnowsze exe to jest 16.0.1173.476. Obecnie na to mówimy jako 476. W mojej propozycji ta wersja stałaby się 16.0.1 (16.0 to jest 475). Kolejne prace nad nowymi funkcjami to by było 16.1.x
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es