Od wersji 460 EU07.EXE działa ustawianie tablic kierunkowych na taborze, które wykorzystuje obecny od dawna mechanizm czterech wymiennych tekstur. Działa to tak, że w momencie przypisania rozkładu do składu wydzielana jest nazwa stacji docelowej, a następnie dla każdego pojazdu w składzie jest wyszukiwana tekstura o takiej nazwie. Każdy pojazd szuka tekstury w swoim katalogu w dynamic, tak więc np. tablice muszą istnieć osobno dla EN57 oraz EN57-2000, gdyż mają one osobne katalogi.
W załączeniu są zmodyfikowane pudła EN57-2000 oraz przykładowe tekstury. W modelu T3D wyświetlacz musi być osobnym submodelem, aby dało mu się zmieniać teksturę podczas symulacji. Submodel ten musi mieć właściwość Map: -4, co oznacza wymienną teksturę numer 4. Pozostałe 3 wymienne tekstury są/będą dostępne z poziomu wpisów albo MMD. Również jeśli w taborze zostaną od razu użyte 4 wymienne tekstury, to czwarta nie będzie podmieniana rozkładem. Domyślnie tekstura wyłączonego wyświetlacza ma nazwę nowhere (pierwotnie chciałem użyć none, ale mogło by to konfliktować z rozwiązaniami zastosowanymi dla taboru bez wymiennych tekstur).
Jeśli w katalogu pojazdu jest kilka modeli różniących się wyświetlaczem, to tekstura o nazwie stacji powinna zawierać jednocześnie wszystkie wersje, a modele używać tylko odpowiedniego fragmentu z niej. Zapewne rozwiązanie będzie ewoluować w miarę rozpoznania potrzeb.