Autor Wątek:  Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.  (Przeczytany 65690 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #30 dnia: 12 Września 2012, 20:17:56 »
Coming soon...
Prosze się nie sugerować jakością screena. Lapek na ktorym pracuje szałowej grafiki nie ma. ;)

EU07-443 Zakład Północny.

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #31 dnia: 12 Września 2012, 20:28:18 »
Tak dziwnie wygląda trochę ten bok ale może to przez ta grafikę, a w opisie tam aktualizujesz czy kabinę 06 masz 20%?

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #32 dnia: 12 Września 2012, 20:30:30 »
Kabiny EU06 chwilowo są nierobione. Po prostu chce skończyć tekstury (szybciej z robotą) a zabrać się na końcu za kabiny które mają więcej elementów. Cierpliwości ;)

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #33 dnia: 12 Września 2012, 20:37:12 »
Skąd masz moją teksturę klimy?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #34 dnia: 12 Września 2012, 20:41:37 »
Od Bartka (vel. @szoguna). Nikogo nie podkablowując oczywiście. Zawsze można będzie zmienić na inną :)

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #35 dnia: 12 Września 2012, 21:11:48 »
Na przyszłość, wypadało by się zapytać autora o zgodę, tym bardziej, że nie było tego nawet w beta. Nie wiem też czy masz najnowsza wersję tego elementu.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #36 dnia: 12 Września 2012, 21:42:21 »
Musisz mi wybaczyć to niedopatrzenie. Myślałem że było to dogadane, skoro dostałem mapowanie klimy. Nie do końca rozumiem co masz na myśli, jeśli chodzi o "najnowszą wersję". Model klimy jest ten, który posiadają wszystkie 303E wrzucone do PC11. Ja zaś otrzymałem tylko samo mapowanie.

EDIT: Mała zmiana planów. 07-374 zostaje chwilowo wstrzymana (czeka na poprawki zdjęć). Żeby was nie zanudzić kolejnym wozem pICu, taka mała zapowiastka, czyli przy czym ostatnio dłubie.
Do dokończenia czołownica, dopieścić czoło, boczki i rynienki.
« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2013, 00:19:29 wysłana przez ST44-003 »

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #37 dnia: 13 Sierpnia 2013, 15:56:38 »
Ogłaszam wszem i wobec (coby mi kto nie podkradł projektu), że oto, "meine liebe damen und meine liebe herren", robi się! Co prawda początek początków, ale wolałbym żeby mi ktoś jej nie podkradł. Spokojnie, spokojnie, 539 też się pojawi (i nie tylko). Wszystko w swoim czasie ;)

Reg. obowiązki 2.
Proszę poprawić.
Benek


Wstaw znaki interpunkcyjne oraz popraw błąd ortograficzny. Dodatkowo, forum to nie GG, bez przesady z uśmieszkami. Pisz poziomo.
Rozi


Żeby rozwiać wątpliwości: still working ;) Szkoda tylko, że to stary model.
W przygotowaniu: 07-539 do dopieszczenia, 07-001, 07-410 + kab, jakiś budyń (1046 chyba), i coś tam się jeszcze znajdzie. Ma ktoś jakieś wagony? I czy ktoś by mi pomógł z wagonem Bwxz z tego linku poniżej? Chodzi o drobne poprawki pudła.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg349439.html#msg349439
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2013, 12:59:02 wysłana przez ST44-003 »

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #38 dnia: 23 Sierpnia 2013, 13:06:15 »
A kabina którą robisz, to tylko zmieniłeś teksturę, czy od nowa kabina?

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #39 dnia: 23 Sierpnia 2013, 13:10:10 »
@klimczok, proszę jaśniej o którą kabinę i jakiego wozu Tobie chodzi? Na zdjęciu 174 jeszcze nie w pełni ze swoim czołem. 07-410 dostanie kabinę którą dostała po ostatniej Rewizji w pesie, a wygląda i sprawuje się całkiem fajnie. Zostanie ciutek przerobiona i dodane zostanie parę elementów. Oryginalnie, ma powstać na obecnym modelu kabiny zezowatej siódemki, z dodaniem klimy na sufit i takaż kabina również jest planowana do wydania, gdyż kabiny z klimą obecnie nie ma.
W załączniku czoło Bwxz, z którym proszę o pomoc :)
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2013, 13:16:13 wysłana przez ST44-003 »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #40 dnia: 23 Sierpnia 2013, 13:15:53 »
Przede wszystkim zaktualizuj sobie siatkę tej siódemki. Robiłeś ją ze zdjęć? Kolory wyglądają źle.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #41 dnia: 23 Sierpnia 2013, 13:17:48 »
Przede wszystkim zaktualizuj sobie siatkę tej siódemki.
Można jaśniej? Ja nie modelarz.

Robiłeś ją ze zdjęć? Kolory wyglądają źle.
Nie, z pocztówki. Kolory są przyciemnione, żeby boki móc sobie odpowiednio spasować. Zrobiony jest bok i fragment czoła. Do końca daleko, a materiał ma tylko pokazać, że pracę nie stoją. To co widzisz w oddali (fragment z PKP) jest jeszcze nie spasowany z resztą.
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2013, 13:20:58 wysłana przez ST44-003 »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #42 dnia: 23 Sierpnia 2013, 13:25:35 »
W którymś PC chyba wyszła poprawka do 4E, w ramach której była poprawiona wysokość blachy nad czołowymi szybami i były wsadzone nowe wózki.
Nie, z pocztówki.

Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #43 dnia: 23 Sierpnia 2013, 13:47:12 »
Nowy model na bazie 303e, z nowym mapowaniem, wyjdzie z nową paczką. Co do klimy w klasycznej kabinie, wystarczy chyba skopiować z 1500 szoguna, bo to ten sam typ.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #44 dnia: 23 Sierpnia 2013, 14:06:55 »
Możecie pokazać jakieś przykładowe mapowanie tekstur na nowy model? Chyba że jest to układ zbliżony do stosowanego już w 303E?
@Patryk, no bo jakie pytanie, taka odpowiedź ;)
@adsim, racja, ta klima rzeczywiście pasuje. Wcześniej musiałem nie zwrócić uwagi. Nie mniej, kilka elementów chyba jednak zapożyczę z @Bartkowej 15xy :)
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2013, 14:12:29 wysłana przez ST44-003 »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #45 dnia: 23 Sierpnia 2013, 14:13:04 »
@Patryk, no bo jakie pytanie, taka odpowiedź ;)
Jaki autor taka riposta…
To wygląda jak zabawa kolorami, a nie tekstura ze zdjęć, stąd to pytanie.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #46 dnia: 23 Sierpnia 2013, 14:19:46 »
Wóz jest świeży, zresztą jak już pisał @mechatronik, który ustrzelił ją jakoś dwa dni przede mną, "ona strasznie się świeci". Zresztą, na każdym zdjęciu i w rzeczywistości widać jednolitość tego koloru, no i to, że jeszcze czynniki atmosferyczne nie zaszkodziły farbie. Druga rzecz, zdjęcia otrzymałem 5 dni po jej wyjeździe po otrzymaniu żółtego czoła (zdjęcia 10.08, REV. 05.08.2013).
"Pociąg TLK Dolnoślązak oczekuje godziny odjazdu". Obecnie trwa detalizowanie, doglądanie i na weekend powinna trafić do testów.

Reg. obowiązki 2.
Proszę poprawić.
Benek

Screen wciąż za ciężki.
adsim

W końcu Ci się udało.
adsim


A nie wysłałem Tobie PW? Kurde, znowu zapomniałem. Da się usunąć Twój i mój dopisek, czy musi zostać?

Nie usuwamy wpisów. Muszą zostać.
adsim
« Ostatnia zmiana: 26 Września 2013, 21:42:49 wysłana przez adsim »

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #47 dnia: 03 Maja 2016, 14:57:15 »
Celowy odgrzew kotleta.
Ktoś chce może Budyniu z Rodzynkami i dodatkiem? To zachęcam do testowania i zaglądania do działu "Test" ;)

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #48 dnia: 15 Lipca 2016, 23:46:47 »
Kolejny celowy odgrzew (nieświeżego) kotleta. Z Łukaszem zabraliśmy się ostatnio za pewną kabinę, w oczekiwaniu na dokonania @youBy`ego co do innego projektu ;)

Szału (jeszcze) nie widać, ale tekstury przygotowane do nałożenia, w między czasie modyfikowany jest model :)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #49 dnia: 16 Lipca 2016, 09:59:56 »
Hasler jakiś czas temu zrobił @TZs.
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2016, 10:03:23 wysłana przez Pedrosiasty »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #50 dnia: 16 Lipca 2016, 10:06:43 »
Jakiś link do modelu? Bardzo dobra wiadomość z samego rana :>
@Piotrek, a tak na marginesie, to wywiązuje się z dawno postawionej obietnicy z racji podniesienia rangi ;)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #51 dnia: 16 Lipca 2016, 10:09:29 »
Pewnie proszę bardzo http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27165.msg419343.html#msg419343 i tak trzymaj :).
EDIT:
Modele te też można nieco poprawić pozbywając się tych dziur i tej kanciatej tarczy.
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2016, 17:51:39 wysłana przez Pedrosiasty »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #52 dnia: 16 Lipca 2016, 22:14:24 »
Cytuj
Modele te też można nieco poprawić pozbywając się tych dziur i tej kanciatej tarczy.
Mówisz o poprawkach przy Haslerze czy też jakiś przy samej kabinie? Bo przy okazji tej modyfikacji mogę poprawić coś co by tego wymagało.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #53 dnia: 16 Lipca 2016, 22:25:56 »
Mam na myśli modele haslera A29. Co dokładnie modyfikujecie w kabinie z klimą?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #54 dnia: 16 Lipca 2016, 22:34:07 »
Nowe tekstury, pewne części i elementy przeniesione z innych kabin oraz tam gdzie jest wymagane dodawanie nowych plus ingerencja w sam pulpit (co najmniej jedno miejsce musi być zmienione).

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #55 dnia: 16 Lipca 2016, 22:52:36 »
Skoro już grzebiecie przy tej kabinie z EP09, to czy macie zamiar/chęć/plany (nieodpowiednie skreślić) dodać również kabinę widoczną z zewnątrz czy to będą tylko same modyfikacje kabiny bez tego? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #56 dnia: 16 Lipca 2016, 23:13:09 »
Rozumiem. Pytam bo z dobre ponad dwa lata temu sam się za to zabrałem, ale niestety większość zrobionych przez siebie tekstur definitywnie straciłem. Tak to mniej więcej wyglądało http://eu07.pl/forum/index.php/topic,24400.msg373735.html#msg373735 Fakt faktem patrząc na to po tym czasie zdecydowanie teraz zrobiłbym większość od zera.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #57 dnia: 17 Lipca 2016, 09:18:01 »
@Łukasz, jak będziesz mieć chwile to wrzuć screeny jak to teraz wygląda.  Sam jestem ciekaw co wyszło wczoraj z mojego szpachlowania refleksów światła :)
@Piotrek, od siebie dodam, że dostępny materiał wymaga w niektórych przypadkach solidnego plastrowania. No i spora część rzeczy jest juz poprawiona na teksturach. Szczególnie, że  mi się trochę spieszy z tym i innymi projektami będę chciał to szybko skończyć i wydać :)
« Ostatnia zmiana: 17 Lipca 2016, 09:25:34 wysłana przez ST44-003 »

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #58 dnia: 17 Lipca 2016, 18:28:29 »
Tak to wygląda, refleksy światła bardzo dobrze usunięte ;)       (wiem na razie brakuje wcięcia w pulpicie tam gdzie są amperomierze, będzie zrobione później plus amperomierze mają złą kolejność, będzie oczywiście zmienione)

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
« Odpowiedź #59 dnia: 18 Lipca 2016, 09:42:00 »
No no, całkiem całkiem. (^^,)
Ale wieczorem siądę do lekkiej poprawki manometrów bo mi się dwie niewielkie rzeczy nie podobają. No i muszę dorobić pozostałe tekstury ;)

Edycja:
Wczorajsze dokonania Łukasza w kwestii kabiny ;)

A już nie długo, już za jakiś czas, do kompletu dorzucę to:
« Ostatnia zmiana: 30 Lipca 2016, 12:38:52 wysłana przez ST44-003 »