Autor Wątek:  Passenger Pack No.3  (Przeczytany 170241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #60 dnia: 16 Stycznia 2012, 23:12:05 »
Witam, dzisiaj chciałem przysiąść nad teksturą InterREGIO dla ED73, jednak mapowanie modelu pozostawia wiele do życzenia... po oteksturowaniu 001ra, dałem sobie spokój - efekt w screenie.

Przyszła kolej na B9mnopuz o wyglądzie podobnym do A9mnopuz.

PS.: Co oznacza tak na dobrą sprawę cyfra w górnym indeksie w wagonach bezprzedziałowych.

Pozdrawiam,
Grzegorz.
« Ostatnia zmiana: 17 Stycznia 2012, 21:33:06 wysłana przez Cesky Kretek »

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #61 dnia: 17 Stycznia 2012, 21:38:41 »
Ten ED73 to porazka. Bedzie nowy EDek ale potrzebuje zdjec na tex 72.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #62 dnia: 19 Stycznia 2012, 14:07:22 »
PS.: Co oznacza tak na dobrą sprawę cyfra w górnym indeksie w wagonach bezprzedziałowych.
Cytat: Pw-2 (Mw-37b)
Oznaczenie ilości przedziałów. Pomiędzy dużymi i małymi literami oznaczenia literowego umieścić w formie indeksu górnego ilość przedziałów (rzeczywistych lub przeliczeniowych) w wagonie.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #63 dnia: 02 Lutego 2012, 18:53:04 »
Trochę przykra sprawa, bo zdjęcia do zrobienia tekstury obrabiałem około 5 godzin...

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #64 dnia: 02 Lutego 2012, 19:26:28 »
Super barwy. Tylko że trzeba będzie się pozbyć Wrocławia z tablicy. Bo raczej SKM do Wrocławia nie zajeżdża;). Proponuję nałożyć na wyświetlacz fragment wycięty z czoła pociągu SKM na którym widnieje bardziej pasujące do SKM miasteczko. Nie koniecznie wyjdzie, bo SKMki mają wyświetlacz nad szybą. Ale zawsze można spróbować.:)
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2012, 19:27:58 wysłana przez PanMechanik »

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #65 dnia: 02 Lutego 2012, 19:29:55 »
Nie ma realnych tras, mamy: Zakopane, Pszczyna, to i Wrocław nie robi różnicy.
Pozdrawiam

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #66 dnia: 02 Lutego 2012, 19:45:29 »
No faktycznie lipton. Ja nie mam teraz czasu żeby model dostosować, chyba że jest ktoś kto czuje się na siłach (ale ktoś kto się zna a nie pierwszy lepszy "ktoś" kto napisze że ma 3DSa) to mogę przekazać źródełka.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 550
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #67 dnia: 03 Lutego 2012, 12:03:32 »
Czas odświeżyć trochę temat...
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,20050.0.html <- ten temat zmotywował mnie do odpalenia photoshopa i oto w załączniku efekty 30minutowej roboty.

Jeśli jest zapotrzebowanie, to chętnie podjąłbym się 'przerabiania' starych tekstur na nowe mapowanie. Pytanie czy warto.

Ultra wyszedł ten kibelek. Skąd można go pobrać?

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #68 dnia: 03 Lutego 2012, 12:10:20 »
Mistrzu, ta tekstura to jest EN57-001 ze zmienionym numerem. A 001 masz przecież w PC2010...
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #69 dnia: 03 Lutego 2012, 12:39:37 »
Trochę przykra sprawa, bo zdjęcia do zrobienia tekstury obrabiałem około 5 godzin...
To zasadniczo - co jest źle oprócz numeru który widać na wyświetlaczu?

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #70 dnia: 03 Lutego 2012, 12:58:30 »
Trochę przykra sprawa, bo zdjęcia do zrobienia tekstury obrabiałem około 5 godzin...
To zasadniczo - co jest źle oprócz numeru który widać na wyświetlaczu?

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #71 dnia: 03 Lutego 2012, 13:03:53 »
Trzeba nowego pudła specjalnie pod SKMki, albo chociaż zamienne czoło. Mapowanie niestety też, bo przód dachu na szaro a cała reszta na żółto.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #72 dnia: 03 Lutego 2012, 13:08:06 »
Dach da się zrobić, kwestia poprawki na teksturze.
Mogę podesłać @Szogunowi albo innej osobie która ma *.max SPOTa teksturę SKMową żeby dostosował model do tej wersji.
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2012, 13:16:40 wysłana przez Cesky Kretek »

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #73 dnia: 03 Lutego 2012, 13:37:57 »
IMO, 2 może 3 godziny poprawek. Oczywiście zakładając, że nie się psuło reszty mapowania.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #74 dnia: 03 Lutego 2012, 16:06:51 »
@Cesky, dawaj. Jutro powinienem ogarnąć.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #75 dnia: 04 Lutego 2012, 00:36:38 »
Poprawiona i dokończona tekstura w rękach @Szoguna. Oby coś z tego wyszło. :) W załącznikach screeny z wyglądu reszty EZTka.

Offline pborowiak

  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #76 dnia: 04 Lutego 2012, 11:47:41 »
Tablica UE straszy :<

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #77 dnia: 04 Lutego 2012, 13:06:30 »
Nada się to?

Jak tak to napiszcie na PW to wyślę oryginał.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #78 dnia: 04 Lutego 2012, 13:11:31 »
Nie ma sensu, to jest nieistotny detal i nie musi być wyraźny.

  Dodano: 04 Lutego 2012, 14:18:40
I dojechał.
« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2012, 14:18:42 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #79 dnia: 04 Lutego 2012, 14:22:02 »
Tylko tam się chyba jeszcze kabina różni (choć nie wiem, czy we wszystkich):
.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #80 dnia: 04 Lutego 2012, 14:23:29 »
To są chyba asynchrony więc nic nie zdziałam (chociaż @Bombardier zrobił taką wersję, tylko zielonkawą).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #81 dnia: 04 Lutego 2012, 14:31:29 »
Nie, z tego co wiem to nie są EZT'y z silnikami asynchronicznymi, były robione również z programu SPOT:
http://www.skm.pkp.pl/firma/sektorowy-program-operacyjny-transport-spot/realizacja-projektu/ .
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #82 dnia: 04 Lutego 2012, 14:37:32 »
Mogę spróbować złożyć te dwie wersje do kupy, tylko muszę mieć pewność że one mają rozruch oporowy.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline kacp3r

  • Wiadomości: 185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #83 dnia: 04 Lutego 2012, 14:49:24 »
Z tego co wiem, to zmodernizowane/a EN71 dostały silniki asynchroniczne. EN57 były raczej modernizowane bez wymiany sytemu rozruchu.
Jestem wektorem kreacji anihilacji...

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #84 dnia: 04 Lutego 2012, 14:53:35 »
Wiki Twoim przyjacielem Modernizacje http://pl.wikipedia.org/wiki/EN57 :).
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #85 dnia: 04 Lutego 2012, 14:57:24 »
Tu masz EN71 asynchrona:
&feature=related
Poszczególne egzemplarze SKMek różnią się też między sobą umiejscowieniem wyświetlaczy na boku, czy zastosowaną klimą na dachu. Na środkowym członie też powinna być chyba klima właśnie.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #86 dnia: 04 Lutego 2012, 14:58:58 »
Cytuj
W 2007 roku SKM Trójmiasto oraz Koleje Mazowieckie zdecydowały zastosować rozruch impulsowy w niektórych swoich jednostkach poddawanych naprawom głównym. Na chwilę obecną rozruch impulsowy wprowadzony został w jednostkach:

    768, 1089, 1094, 1116 – SKM Trójmiasto (aparatura Instytutu Elektrotechniki – Warszawa)
I po problemie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #87 dnia: 04 Lutego 2012, 15:17:01 »
Fajnie Szogun że udało Ci się zrobić tego SPOTa ;) Wrzuć do testów, a potem do publikacji, chyba że masz inne plany wobec niego. :)

Finalny efekt kibla 889 w załącznikach. Na jutro szykuję małą niespodziankę, więc do zobaczenia. :)

Offline TheArejon

  • Wiadomości: 170
  • I like horn ST44!
    • Zobacz profil
    • Youtube
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #88 dnia: 04 Lutego 2012, 15:20:27 »
Wyświetlacz w bananie który jest w środkowej części składu, wagonu silnikowego powinien znajdować się nad szybami, w tym wypadku znajduję się pod.
Kolejowa Galeria TheArejon'a thearejon.cba.pl

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #89 dnia: 04 Lutego 2012, 15:23:26 »
Od 40min nie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio