Autor Wątek: Różne mariuszowe narzędzia  (Przeczytany 41326 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3576
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #60 dnia: 12 Listopada 2016, 21:30:06 »
Aktualizacja narzędzi w pierwszym poście tego wątku. Wszystkie aktualne moje  narzędzia są w pierwszym poście. Pośrednie linki wykasowałem, aby nie robić komuś niepotrzebnej straty czasu.

Online Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3576
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #61 dnia: 03 Grudnia 2016, 17:42:17 »
Poprawka do edytora scenerii (plik tory_semafory_przejazdy.xls w pakiecie tools.rar). Poprawka dotyczyła zmiany odliczania maksymalnego czasu przy wstawianiu drzew, domków, ludzików na danym obszarze. Aktualizacja w pierwszym poście.
Taki tam krotki filmik o zalesianiu:
« Ostatnia zmiana: 03 Grudnia 2016, 18:09:58 wysłana przez Mariusz1970 »

Online Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3576
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #62 dnia: 09 Stycznia 2017, 18:53:57 »
Ponieważ widzę, iż w sceneriach stosuje się nadal podziemne obiekty np. semafory, tarcze itp. dodałem możliwość w korektorze tworzenia wyjątków, aby owe wyjątki nie były sprowadzane do poziomu terenu. Ta możliwość ma sens wtedy, gdy w konfiguracji wpiszemy gwiazdkę, czyli, że mają korektorować się wszystkie includy (oprócz właśnie tych wyjątków).

Online Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3576
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« Odpowiedź #63 dnia: 04 Marca 2017, 14:50:12 »
Niby napisałem, iż koniec z pisaniem narzędzi, jednak oglądając ostatnimi czasy obrazki z symulatora przy różnych okazjach, zauważyłem, iż osiedla (bloki) nie mają żadnych latarni. Dziwnie to wygląda, zwłaszcza w nocnych sceneriach. Postanowiłem to zmienić. Stworzyłem automat, który dodaje latarnie wzdłuż boku budynku. Program ma możliwość dodawania latarni po jednej stronie boku budynki lub po obydwu stronach. Jeśli latarnie mają być wstawione tylko po jednej stronie budynku, program wybiera taki bok budynku, aby z najbliższego toru względem budynku, latarnie były widoczne (aby budynek nie zasłaniał). Program posiada system antykolizyjny tzn. aby wstawiona latarnia nie zachodziła na inne obiekty w scenerii. Program ma szeroki wachlarz ustawień konfiguracyjnych. Próbka możliwości: Obrazek 1 - przed, obrazek 2 - po
Link do narzędzia, pierwszy post punkt 2f

 

Maszyna - Symulator PojazdĂłw Szynowych