Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Skyskaper dnia 31 Sierpnia 2025, 08:49:15 »
Super to wygląda! Dwa pytania, na jaki okres jest sceneria oraz czy jest planowane zrobienie Grochowa w jakimkolwiek stopniu, przykładowo położenie kilku torów w miejscach gdzie las jest rzadszy by postawić jakiś tabor dekoracyjny?
Grochów na scenerii jest, ale tylko taką "botstacją" (coś jak na Bałtyku), więc można wstawić składy ai i składy dekoracyjne oraz schować za drzewami.
Scenerie robie na rok około 2022. Jakby zrobić kiedyś tunel w sulejówku to by i było pewnie na 2024.

Bardzo dobrze to wygląda, cieszę się, że się tym projektem pochwaliłeś na forum. Powodzenia w dalszych pracach i dużo cierpliwości :) Jeśli mogę coś zasugerować, to warto przed przystąpieniem do dalszych prac dekoracyjnych spróbować dociągnąć teren do torów tam, gdzie są dziury pod torami albo obniżyć go tam, gdzie tory są aktualnie pod terenem. To niestety żmudna praca ale w niektórych miejscach to się dosyć rzuca w oczy. Później po dodaniu dekoracji też można to zrobić ale może się okazać, że niektóre dekoracje (trawa, budynki) będą lewitować nad terenem i przejrzenie wszystkich takich miejsc może się okazać kłopotliwe.
W pełni się zgadzam, jak sieć skończę to wezmę się za ostatnie poprawki terenu. Miałem już okazje poprawiać teren przy każdym wiadukcie/tunelu na scenerii :-)).
12
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sm 42 driver dnia 31 Sierpnia 2025, 01:30:09 »
Bardzo dobrze to wygląda, cieszę się, że się tym projektem pochwaliłeś na forum. Powodzenia w dalszych pracach i dużo cierpliwości :) Jeśli mogę coś zasugerować, to warto przed przystąpieniem do dalszych prac dekoracyjnych spróbować dociągnąć teren do torów tam, gdzie są dziury pod torami albo obniżyć go tam, gdzie tory są aktualnie pod terenem. To niestety żmudna praca ale w niektórych miejscach to się dosyć rzuca w oczy. Później po dodaniu dekoracji też można to zrobić ale może się okazać, że niektóre dekoracje (trawa, budynki) będą lewitować nad terenem i przejrzenie wszystkich takich miejsc może się okazać kłopotliwe.
13
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robert357 dnia 31 Sierpnia 2025, 00:32:06 »
Super to wygląda! Dwa pytania, na jaki okres jest sceneria oraz czy jest planowane zrobienie Grochowa w jakimkolwiek stopniu, przykładowo położenie kilku torów w miejscach gdzie las jest rzadszy by postawić jakiś tabor dekoracyjny?
14
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kubelek1234 dnia 30 Sierpnia 2025, 23:57:14 »
Powodzenia w projekcie :]
15
Na warsztacie / Odp: Projekt: LK2 WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hirek dnia 30 Sierpnia 2025, 23:37:25 »
powodzenia
16
Na warsztacie / Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Skyskaper dnia 30 Sierpnia 2025, 23:28:53 »
Fajne linki:
Galeria screenów scenerii: https://drive.google.com/drive/folders/12YtYEJL4fKjuz2w8zmrGdG8SBpfL3wEW?usp=sharing
Mapa scenerii (słaba): https://eu07.pl/userfiles/31735/mapa.png
Mapa scenerii (lepsza): https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1qJo0KE1jaF94NQD-sS0d0vh_14WORjA&usp=sharing
Paczka ze scenerią: nie ma ale będzie ¯\_(ツ)_/¯ (chyba przed świętami się wyrobimy)


Ekipa :DD
@Skyskaper: Tory, Obróbka Terenu, Sieć Trakcyjna, Semafory
@Jan21: Teren, Poprawki
@Katom: Dekoracje


Specjalne podziękowania dla:
@Jan21 - Chęci tłumaczenia mi edytora (i w sumie całej reszty) pomimo moich często głupawych pytań <3
@Katom - Chęci pomocy przy dekoracjach oraz pomoc w pierwszych krokach Rainsteda
@Ra - Stworzenie tak dobrego edytora jak Rainsted (ja nawet nie piszę teraz sarkastycznie, serio spróbujcie kiedyś)

Aktualnie na scenerii mamy:
- Układ torowy z pełnym profilem pionowym
- Sterowanie SBL
- Odcinki izolowane
- Teren robiony z danych NMT1

Brakuje:
- Sieć trakcyjna w Warszawie
- Dekoracje


Krótka historia jak to wszystko powstało.
Był sobie kiedyś mały Skyskaperek co lubił bardzo w Maszyne grać. Pewnego dnia uznał, że otworzy edytor i pogugla za jakimiś poradnikami. Z owymi krucho było ale udało się zrobić małą scenerie Toru Doświadczalnego w Żmigrodzie. przypomniał on sobie wtedy, że był podobno jakiś poradnik dla trasopisarzy to postanowił napisać do Jana21 czy coś takiego jest. Jano podesłał mityczną lekturę i zaczęła się przygoda z Rainstedem.

Dokładnie rok temu (od założenia tego wątku) odpaliłem Rainsteda i stworzyłem scenerie lk2. Początkowo myślałem, że to tylko klikanie torów dla zabicia czasu gdy mi się nudzi. Zbudowałem pierwsze tory w okolicy Mieni, pierwszą stacje którą był Mińsk Mazowiecki. Wtedy też ustawiłem sobie cel "Zrobie od Sulejówka do Mrozów, a jak mi się spodoba to do Siedlec". Spodobało mi się tak bardzo, że dałem się namówić na zrobienie Warszawy i tak oto projekt zaczął przybierać na sile i stawać się coraz bardziej "poważnym". Jan pomógł później z ustawianiem niwelet, tworzeniem profilu pionowego, terenem i całą resztą. Katom do nas dołączył pomóc nam z dekoracjami, aż dotarliśmy tutaj. Gdy mogę z dumą zaprezentować to nad czym pracowałem od roku czyli:

Projekt: LK2

Jeszcze raz dziękuje wszystkim moim znajomym, którzy pomagali mi przez ten cały czas robienia projektu oraz Janowi za ciągłe wsparcie przy Rainstedzie <3

~Skyskaper
17
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maruda5552 dnia 30 Sierpnia 2025, 21:47:52 »
Misja calkowo_V2_osoba_jar_dzien przejezdna w 100%. Zauważyłem że po oblocie składu w Jarkawkach po pewnym czasie załącza się rozkład powrotu.
Po dojechaniu do Janiszewa są manewry. Można to dodać informację w opisie misji.
18
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr93 dnia 30 Sierpnia 2025, 08:36:32 »
U mnie zatrzymało się również na grass 13 i nie poszło dalej, ale poczekałem 5 minut i ruszyło, paczkę mam aktualną.
19
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MaciejM dnia 29 Sierpnia 2025, 18:29:08 »
Mam problem następujący: ładowanie zatrzymuje się na grass_l61/13 i nie idzie dalej. Pobrałem scenerię bezpośrednio z repo i tak samo.
Created texture object for "textures/plants/trawsko2"
Loading texture data from "textures/plants/trawsko2"
Created texture object for "textures/grass_l61/16"
Loading texture data from "textures/grass_l61/16"
Created texture object for "textures/grass_l61/9"
Loading texture data from "textures/grass_l61/9"
Created texture object for "textures/plants/zielsko"
Loading texture data from "textures/plants/zielsko"
Created texture object for "textures/plants/baldachy"
Loading texture data from "textures/plants/baldachy"
Created texture object for "textures/plants/nawloc1"
Loading texture data from "textures/plants/nawloc1"
Created texture object for "textures/plants/tawuly"
Loading texture data from "textures/plants/tawuly"
Created texture object for "textures/grass_l61/3"
Loading texture data from "textures/grass_l61/3"
Created texture object for "textures/grass_l61/13"
Loading texture data from "textures/grass_l61/13"

20
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez loko dnia 29 Sierpnia 2025, 15:41:44 »
Miałem kilkanaście minut spóźnienia. Z Macierzewa nie dostałem już wyjazdu. Spróbuję może jeszcze raz u siebie.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10