Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Wydział zamówień / Odp: Fiat 126p na ulicach maszyny :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez firleju dnia Dzisiaj o 06:54:56 »
ZTCP to fiaty ze zmienioną deską miały już zagłówki przednich siedzeń (połowa lat 80-tych). Te bez zagłowków miały ten malutki prędkościomierz i blaszane zderzaki.
2
Na warsztacie / Odp: Exe - konwersja na C++
« Ostatnia wiadomość wysłana przez firleju dnia 17 Stycznia 2017, 21:36:03 »
Na mojej wersji mam 44 errory, najczęściej związane z char* niezgodny z LPCWSTR. Ściągam repo tmj i zobaczę na nim czy czegoś nie zwaliłem razem z łączeniem.

EDIT:
Nie chce mi się bawić. Nadgrywam na moje repo solucję tmj, bo tak będzie szybciej i prościej niż szukanie różnic w ustawieniach.

EDIT2:
Ranna sesja zakończona pomyślnym zbudowaniem. Niestety brakuje jakiejś dll-ki. Gdzie są wpisane .lib których używa przy budowaniu?
3
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EP08_015 dnia Dzisiaj o 06:15:11 »
Tak kolego byly w downloadzie z ladna przezroczystoscia. Ponadti na l61 masz jakies starszego typu.
4
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MacGyveR dnia 17 Stycznia 2017, 22:01:56 »
Pierwsze odpalenia i miałem podobny problem. Są zdublowane loki i zmieniłem u siebie lok, który startował razem z ET42 i wszystko śmiga.

Właśnie o to chodziło :)

MacGyweR nie ma misji z klopem bo wszystkie pocięte zostały na żyletki. Pośpiesznego nie ma bo teraz Darty jeżdżą a modelu jeszcze nie mamy.
Dziękuje za info :)
Nie dotarło do Ciebie jednak, nie pytaj tylko czytaj wątek, to będziesz wiedział. Po prostu się nie nudź.
Oj wybacz. Doczytałem już wszystko. Dzięki za pomoc. Tak z innej beczki. jak ruszam całym składem to dlaczego tak nim trzęsie jak by padaczki dostał? :D  Można to zauważyć po naciskaniu F4 i o dziwo tylko na tej misji...

5
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pozdze dnia 17 Stycznia 2017, 21:44:36 »
Kibel zatrzymal się w peronie przed wskaźnikiem. Powiedz mi jeszcze te slupy w kaliskiej z nazwami stacji i peronow nie maja pagotronow. Masz zamiar je tam wstawić?

A sa gdziesz jakiś modele tych pagotronów?

Pierwsze odpalenia i miałem podobny problem. Są zdublowane loki i zmieniłem u siebie lok, który startował razem z ET42 i wszystko śmiga.

Primo nie pobrałeś pacza z pierwszego wątku w tym temacie i dlatego masz zdublowane loki. Duo to jest ET41. Tak piszecie jakby ET41 nie różnił się od ET42 i pozniej ja nie moge się polapać jaki skład prowadzicie.
6
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pozdze dnia 17 Stycznia 2017, 21:42:57 »
Ja mam inny problem, albo coś źle wykonałem.

Misja Kaliska Cegielski
Prowadzę EP07. Misja rozpoczyna się nie daleko przed stacją, po załadowaniu na starcie mija mnie na lewym torze ET-42 z brutto.
Dojeżdżam na stację pod samo S1 Po chwili przełącza się na MS2 i teraz to sam się pogubiłem. Próbowałem dwóch opcji.
1. Odłączyłem skład i ruszyłem aż minąłem pierwszy semafor karzełkowy. Czekałem aż minął mnie SU45 i zapaliło się na biało więc ruszyłem, minąłem MS2 aż do najbliższego karzełkowatego semaforu. Zmieniłem kierunek jazdy i nic stać mogę do wieczora....(w tym czasie gdy wykonywałem manewry podjechała cześć Włókniarza sam sie podczepił pod moje wagony i odjechał po moich manewrach.
2. Odjechałem swoim składem po sygnale MS2 aż do momentu gdy dostałem sygnał do zatrzymania się. Czekałem aż wjedzie Włókniarz podjechałem z powrotem do składu podczepiłem się moim składem z wagonami Włókniarza i dale jest cisza....

Coś tu niezle mieszasz. Jak sie domyslam prowadzisz Włokniarza. Wjeżdżasz 40km/h w perony pod W4, nie pod semafor i czekasz, nie odpinasz się ! Podczas wjazdu masz komunikat od dyzurnej ze "wjedziesz w perony, wysiądom. Wyjedziesz pod nastawnie i wjedziesz w perony" I jak stoisz wjezdza osobowka z Leszna na SU45+bipa a za chwile skład ze Szczecina do którego twój skład jest łacznikiem. Jak dostajesz MS2(tylko po wjezdzie Szczecina) robisz manewry ze swoim składem.
7
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EP08_015 dnia 17 Stycznia 2017, 20:39:05 »
Sklad w Sieradzu robi kaszane jak jest za dlugi. Ale nie mam pojęcia czy podobnie nie robia inna długie składy. Na razie odpaliłem na next4. Puki co nie miałem na next4 ani jednego wysypu lub niedziałającego ai. Przejechalem osobiście 3 składy w calosci. Będę na weekendzie testować towara z i na olechow. Dluga jazda i kilka postojow zapewne.

Kibel zatrzymal się w peronie przed wskaźnikiem. Powiedz mi jeszcze te slupy w kaliskiej z nazwami stacji i peronow nie maja pagotronow. Masz zamiar je tam wstawić?
8
Na warsztacie / Odp: Sterowanie ruchem przez zewnętrzną aplikację
« Ostatnia wiadomość wysłana przez firleju dnia 17 Stycznia 2017, 21:09:13 »
No tak, wtedy serwer jest jednocześnie hub-em oraz zajmuje się wykonastwem poleceń. Każdy posterunek ruchu ma swojego klienta, jeśli nie ma człowieka to wtedy uruchamiany jest klient AI.
9
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysiek626 dnia 17 Stycznia 2017, 20:29:57 »
Co masz na myśli, że inaczej? Ten skład w Sieradzu czy jeszcze coś?
10
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EP08_015 dnia 17 Stycznia 2017, 20:26:47 »
Kwestia jednej rzeczy. Na jakim exeku testujemy to o co w najbliższym czasie poprosi Pozdze? Jak widać ai zachowuje się inaczej na najaktualniejszym a inaczej na next4. Odpalam i zobaczę co z tym kibello.
Strony: [1] 2 3 ... 10
Maszyna - Symulator PojazdĂłw Szynowych