5
« dnia: 09 Marca 2024, 19:11:31 »
t448_v2 - bardzo
t478_12_v1 - średnio (aczkolwiek pomijalne ze względu na niską "popularność" na standardowych sceneriach)
yb_v1 - bardzo mocno jak na wagon
163xa_v1 - mocno jak na wagon
14xa_v1 - bardzo mocno jak na wagon
401w_v2 - bardzo mocno jak na wagon
401z_v2 - bardzo mocno jak na wagon
425-8wa_v1 - przydałaby się korekta
426w_v1 - przydałaby się korekta, aczkolwiek do przeżycia
425-8wa_v1 - bardzo mocno obciąża, wymagana interwencja
436w_v1 - przydałaby się redukcja
437w_v1 - bardzo mocno jak na wagon
601w_v1 - bardzo mocno jak na wagon
e06_v1 - wymagana pilna interwencja
436_v1 - wymagana pilna interwencja
425s_v1 - mocno jak na wagon
426za_v1 - bardzo mocno jak na (taki) wagon
622za_v1 - masakra
sgns_v1 - do weryfikacji, podtypy stan masakra
n-213_v1 - masakra
n-230_v1 - ten model nie powinien zostać opublikowany
n-234_v1 - ten model nie powinien zostać opublikowany
t3000_v1 - ten model nie powinien zostać opublikowany
401zf_v1 - bardzo mocno jak na wagon
wlab_v1 - bardzo mocno jak na wagon
406r_v1 - masakra
st44_v2 - mocno
Wszystkie testy zostały przeprowadzone na TD bez terenu, z pewnością większość tych modeli stanie się wydajniejsza po zoptymalizowaniu części składowych. Generalnie wzywam do opamiętania i wzięcia sobie do serca faktu, że silnik graficzny jest przestarzały i nie dźwignie egoizmu w tworzeniu. Model ma wyglądać i być przy tym optymalny na tym ledwo zipiącym silniku, nie tylko wyglądać. Trzeba pamiętać że wysokiej jakości scenerie mają oprócz bogatego otoczenia tabor w wysokiej ilości, a brak optymalizacji tegoż taboru jest zabójcą, który spowoduje równię pochyłą - z scenerii ładnych do pustyni. Wszelkie pretensje zgłaszać do gościa co mnie wyciął z projektu po 15 latach praktyki.