Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU07-483

Strony: [1] 2 3 ... 72
1
Też się napij. Rozkręcanie sprzęgów to nic niezwykłego. Nie tylko na EP09.

Składy sobowe skręca się na maxa
Nie.

Opóźnienie składu zupełnie nie ma wpływu na szarpanie  tak samo jak jazda pod kreskę. W grę wchodzi przepisowa prędkość szlakowa i jej rejestracja.
Jeśli jedziemy opóźnionym składem i chcemy coś nadrobić możemy na takiej wspomnianej EP09 wchodzić szybciej w drugi układ. A to już ma wpływ na szarpanie.

2
Tabor kolejowy / Odp: Q&A z tematyki taboru kolejowego
« dnia: 22 Lutego 2023, 12:39:36 »
Czy griffiny mają ETCS na wyposażeniu?
Tak, regularnie jeżdżą zarówno pod pierwszym jak i drugim poziomem.

3
Tabor kolejowy / Odp: Q&A z tematyki taboru kolejowego
« dnia: 22 Lutego 2023, 12:11:15 »
Dla czego u nas składy wagonowe choć by były złożone z samych wagonów Z1 dopuszczonych do jazdy z prędkością 200KM/h i prowadzone przez EU44, która też ma takie możliwości są u nas dopuszczone do jazdy jedynie z prędkością do 160km/h, gdzie ED250 na pewnych odcinkach może taką prędkość rozwinąć?
EU44 nie są wyposażone w ETCS, w przetargach na doposażenie ciągle brak jest ofert. Bez tego EU44 w normalnej eksploatacji nie mogą przekroczyć 160 km/h.

Czy takie mostkowania i selektywne odblokowywanie drzwi jest urzywane u nas, co oznaczało by, że  takie wprowadzanie w symku nie miało by racji bytu? W EN Chopin są wagony, które posiadają takie możliwości, a przynajmniej te, które jadą do Grasu.
Na "Chopinie" nie łączy się przewodu UIC, stad takie opcje nie są wykorzystywane. Natomiast np. na pociągu "Wawel" jeśli maszynista jest świadomy opcji jakie posiada lokomotywa jak i skład to śmiało da się to używać.

4
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 14 Lutego 2023, 09:43:20 »
Post który źle się zestarzał:

(...)To trzeba mieć naprawdę dobrze pod kopułą żeby myśleć że da się zrobić coś co przyciągnie rzeszę użytkowników i da zarobić.(...)

5
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 14 Stycznia 2023, 12:56:31 »
Ale gra została wydana w wersji wczesnego dostępu. Nikt tego nie ukrywa. Jak się chce grać w wersję ostateczną, to co za problem poczekać i wtedy wydać te 150 zł za pełną wersję gry?

6
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 14 Stycznia 2023, 12:48:59 »
Na tym jakby polega EA?

7
Bieżące kolejowe / Odp: Nowy system egzaminowania
« dnia: 25 Listopada 2022, 16:08:33 »
Jak nikt nie wie? Rozporządzenie bardzo dokładnie opisuje jak wyglądać będzie egzamin. I tak, praktyczna część na pociągu odbywać się będzie u macierzystego przewoźnika pod nadzorem egzaminatorów zatrudnionych w poszczególnych oddziałach terenowych UTK.

8
Bieżące kolejowe / Odp: Odp: Zdjęcia poglądowe taboru do Maszyny.
« dnia: 14 Października 2022, 21:20:23 »
Czy to jest może PDn`ka, ex-SMK Kraków, ex-ex-Krakowska?

Ona nie jest ex-SMK, ona jest SMK. Rdzennie była to katowicka pocztówka.

Przesunięto

9
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 23 Lutego 2022, 09:24:03 »
3E-52 z PCC i dwa Cargo - 98 i 57.

https://eu07.pl/userfiles/518/sputniki.rar

10
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Maja 2021, 19:16:12 »
Wagon-ciekawostka - sypialny 52 51 70 80 294-2 WLAB10o należący do SKPL Cargo.

https://eu07.pl/userfiles/518/5251%2070%2080%20294-2.rar

11
Bieżące kolejowe / Odp: Nowy flirt dla PKP IC
« dnia: 29 Marca 2021, 20:39:52 »
Z tego co mi wiadomo to będą miały ETCS Guardia produkcji Stadlera

Dokładnie, a wcześniejsze mają Siemensa. Ale jakby nie było, to najlepszy pojazd z floty PKP IC.

12
Tabor kolejowy / Odp: ED161 - komputer pokładowy, obsługa (pytanie)
« dnia: 14 Lutego 2021, 22:31:18 »
Nie ma.

13
Wydział zamówień / Odp: "Nowy" prędkościomierz EP07
« dnia: 30 Grudnia 2020, 16:17:53 »
Od kilku ładnych miesięcy ile siódemek widziałem nie spotkałem już w żadnej Haslera RT9 czyli tego historycznego który jest w Maszynie.

Bo na nich nie jeździsz.

14
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 11 Listopada 2020, 16:04:31 »
Swoja drogą myślałem, że później jeździł jako maszynista.
Faktycznie, jeździł. Potem zaczął karierę związkową. Całkiem wysoko zaszedł.

15
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 11 Listopada 2020, 15:44:30 »
Nadal nie widzę dowodu że nastąpiło to na torze nr 3. A jak już to ma być prawda, to mamy rozdźwięk, bo nadal nie widzę dowodu na to, że nie był to pociąg osobowy.
A jaki masz dowód, że miało to miejsce na torze numer 4? Dlaczego krzyż stoi przy głowicy od strony Częstochowy, skoro zdarzenie miałoby miejsce od strony Koniecpola, pod budynkiem stacyjnym (peron przy torze 4 jest krótki, dalej znajduje się plac rozładunkowy)?
Przedstawiłem Ci konkretne argumenty:
Pociąg prowadzony jest przez krakowską siódemkę i krakowską drużynę trakcyjną.
Krzyż stoi pod semaforem wyjazdowym, a nie przy peronie. Znajduje się przy torze numer 3. Pociąg osobowy, którego tak się trzymasz nie mógł być prowadzony przez krakowską lokomotywę i przyjęty na tor 3 BEZ PERONU.
No i na koniec, jak już wspominałem znam pomocnika z EU07-168. Maszynista już nie żyje. Żaden z nich nie wrócił 'na koła' po tym zdarzeniu.

Ps. i nie bierz artykułów z gazety jako ŹRÓDŁO, bo do dziś często dziennikarze stosują określenie osobowy i pasażerski zamiennie.

16
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 11 Listopada 2020, 15:20:13 »
Krzyż stoi w miejscu, gdzie nastąpiło zderzenie.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 11 Listopada 2020, 15:15:56 »
Ale co odbijasz? To że pociągi z planowym postojem przyjmuje się na tor bez peronu?

18
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 11 Listopada 2020, 15:08:59 »
No to teraz wbije klina - jakim cudem mógł to być pociąg osobowy, który miał planowy postój w Juliance skoro został przyjęty na tor bez krawędzi peronowej?

19
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 11 Listopada 2020, 15:04:07 »
Według numeracji z rozkładu jazdy 3503 nie był pociągiem osobowym.
A dlaczego miał być pociągiem osobowym?

20
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 11 Listopada 2020, 14:46:26 »
Proszę o podanie źródła, ponieważ zarówno Reszka, jak i Dziennik Popularny z 4 listopada 1976 mówią o osobowym i nie podają, że jechał z Krakowa. Adamczewski tu źródłem nie jest bo nie można go zweryfikować.
To tak na logikę - sprawdź skąd była EU07-168.
A po drugie znam pomocnika, który jechał tym pociągiem. Podpowiem, że zatrudniony był w miejscu w którym stacjonowała EU07-168.


Piechowice i Strzelce są zakwalifikowane do poprawy od kilku miesięcy, błąd będzie poprawiony do końca roku. Poproszę inny przykład.
Ale co mnie obchodzi co i do czego kwalifikujesz. Nawet tu pisząc: "rozdzielanie czasu pracy na co najmniej dwie karty było stosowane 30 lat po Otłoczynie" świadczy, że nie do końca rozumiesz o czym mówisz. Niczym dziwnym jest pisanie 5 kart pracy z jednej służby.

21
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 11 Listopada 2020, 14:25:58 »
wspomniane dwa źródła podają sprzeczne pociągi.
Pociąg który stał na boku jechał z Krakowa.

Zadaj sobie więc pytanie: czy CDK jest po to, żeby coś nowego wnosić do sprawy, czy po to, żeby ludzi uświadamiać o katastrofach, o ich przyczynach i skutkach?
Wnosisz dziwne wnioski w których na przykład zestawiasz dwie niepodobne katastrofy (Piechowice i Strzelce Krajeńskie Wschód) i wspominasz, że to złe PKP nie uczy się na błędach i ma wszystko w dupie.

22
Bieżące kolejowe / Odp: Jazda na oporach
« dnia: 26 Września 2020, 12:34:18 »
2 minuty jazdy na rezystorach rozruchowych EP09... już czuję ten smród. Nie wiem czy one minutę wytrzymaja.
Wytrzymają, przy obciążeniach rzędu 600-700t na pociągu pasażerskim to są normalne rozruchy.

23
Tabor kolejowy / Odp: Wagony Towarowe - Temat Zbiorczy
« dnia: 04 Sierpnia 2020, 11:08:52 »
Zdjęcia są mocno ciulowe, ale to jest jakaś garażowa modernizacja wagonu 1K.

25
Bieżące kolejowe / Odp: Zmiany we wskaźnikach W6a / W6b
« dnia: 08 Czerwca 2020, 20:37:35 »
Tak dopiero będzie. PLK jak zwykle nie dała rady.

26
Dokładnie tak to wygląda - zazwyczaj posterunek wywołuje, informuje że odstęp wolny i idzie podawać sygnał ręczny. Nie kojarzę żadnego posterunku odstępowego na którym podanie sygnału do mnie może być utrudnione. Zazwyczaj są to budy bezpośrednio w okolicy torów i semaforów odstępowych.

27
Dokładnie tak jak na Twoim gifie. Zezwoleniem na przejazd jest sygnał ręczny a nie polecenie na radio.

28
Bieżące kolejowe / Odp: Tempomat w praktyce
« dnia: 04 Lutego 2020, 13:42:43 »
W takim Intercity instruktorzy często każą jechać na wyłączonym tempomacie lub ustawionym na maksymalną prędkość eksploatacyjną.
A po co?

29
Bieżące kolejowe / Odp: Wjazd do stacji - rozkaz N lub S
« dnia: 02 Grudnia 2019, 17:00:08 »
Mylisz się kolego, inne zasady obowiązują przy wjeździe z zamkniętego toru szlakowego lewego

Co ty myślisz? Że z 55 paragrafu Ir-1 możesz sobie zrobić spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością? ;-)

30
Bieżące kolejowe / Odp: Powrót EP05
« dnia: 14 Października 2019, 13:49:24 »
Trudno powiedzieć, co z tego wyniknie.
'
Nic trudnego - pojedzie... ;-)

Strony: [1] 2 3 ... 72