Juz chyba pisalem gdzies, ale zbiornika paliwa na ten moment w symulatorze nie ma w ogole, nie mowiac o dwoch, dlatego tez nie ma tego typu luksusow.
Dlatego też postuluję tylko o brak konieczności załączania pompy w SM42 do startu silnika.
O ograniczeniach bocznikowania mozna pomyslec, ale co sie w takim razie dzieje gdy przy pozycji 6/7 zostaje zalaczony bocznik, po czym nastawnik jest przestawiany na kolejne/poprzednie pozycje?
Osłabione wzbudzenie pozostaje :) Tu chodzi tylko o kwestię kiedy można je załączyć. Bocznikowanie w SM42 ma dwa uzależnienia. Pierwsze to możliwość włączenia go właśnie na 6 lub 7 pozycji nastawnika jazdy. Drugie uzależnienie to przekaźnik bocznikowania. Bocznikowanie można załączyć wówczas, gdy przekaźnik ten nie jest wzbudzony. A wzbudza się on, gdy prąd na 4 silniku przekroczy 272,5A, odwzbudza się zaś przy 180A (z tego wzięła się prędkość 33km/h zaznaczona na haslerze, wtedy warunki te powinny być spełnione). Gdy mamy już załączone bocznikowanie, a przekaźnik się wzbudzi (wskutek wzrostu prądu) to automatycznie wyłączy bocznikowanie. Ręczne wyłączenie bocznikowania nastąpi poprzez przestawienie nastawnika jazdy na 0.