Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PaPiK Cargo S.A

Strony: [1] 2 3 4
1
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Października 2020, 14:53:52 »
Witajcie,

Czy istnialaby mozliwosc odwzorowania ladowania/rozladowywania baterii? Np. mamy zimnego loka, gdzie napiecie baterii wynosi ok. 90V. Po uruchomieniu przetwornicy rozpoczyna sie ladowania pradem 30A. Kiedy napiecie baterii rosnie to prad ladowania maleje ale nigdy nie dochodzi do 0 tylko utrzymuje sie np. na poziomie 5A. Kiedy wylaczymy przetwornice to napiecie baterii zacznie spadac. W zaleznosci od liczby wlaczonych urzadzen (swiatla, oswietlenie kabiny, oswietlenie przyrzadow) pobor pradu na amperomierzu bedzie sie zmienial. Pewnie jest to trudne/czasochlonne do zrealizowania, ale dodaloby to kolejny smaczek do Symulatora.

Pozdro,

2
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Lutego 2019, 11:58:35 »
Witajcie Cudotwórcy,

Czy jest możliwość zwiększenia bujania kamery w momencie zatrzymania? Taki naturalny ruch głową w przód i w tył? Widoczne to jest np. w Train Simulator 2019. Zwiekszy to znaczaco inercyjnosc Symulatora.

3
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Stycznia 2019, 15:10:58 »
Wielkie dzieki. Moj blad, ctrl+shift+f12 potem odpowiednio zmiana czasu.

Jeszcze raz dzieki TMJ za szybka odpowiedz.

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Stycznia 2019, 09:17:58 »
Witam,

Dzwięk stukotu kół w kabinie przeciwnej do headdrive jest odtwarzany odwrotnie. To znaczy, tak jakbysmy jechali w kabinie headdrive do tyłu.

Pz,

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Października 2018, 11:17:52 »
Witam,

Na wszystkich elektrowozach po przejsciu do drugiej kabiny wzgledem tej w ktorej sie zaladowalismy powoduje, ze stukot kol odgrywany jest w odwrotnej kolejnosci, tj. najpierw cichsze potem glosniejsze.

Pz,
Patryk

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Września 2018, 09:42:03 »
Hej,

Niestety łatka na nie wiele się zdała. Domyślam się, że problem jest w GUI. Czy jest możliwość przywrócenia poprzedniego poprzez zmiane wpisu w *.ini? Bo niestety nie będzie możliwe testowanie nowych implementacji w exe.

Będę wdzięczny TMJ za odpowiedź.

Patryk

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Września 2018, 08:24:53 »
Witam Was,

Otoz od czasu pojawienia sie exe w wersji z dnia 20180831 mam problem z symulatorem. Na exe 0831 symulacja sie laduje ale po wcisnieciu Alt czyli wywolaniu GUI robi sie crash. Na exe 0825 ta sytuacja nie wystepuje. Przy zaladowaniu symulacji na exe 0912 crash jest praktycznie po 0,5 sek za kazdym razem.
Obstawiam ze jest to zwiazane z nowym interfejsem. Przeczytalem post w ktorym kolega mial bardzo podobny problem.
Moze to jakos pomoze w namierzeniu zrodla problemu:

-Karta graficzna MSI R9 390 4gb;
-crashdumbs z kilki exe'kow;

@Tmj
Bylbym ogromnie wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam,
Patryk

8
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 06 Lutego 2018, 10:00:10 »
Witam,

Po zaktualizowaniu folderu z Maszyna i wlaczeniu Rainsted oraz wybraniu scenerii wyskakuje blad JPEG error #41. Ten blad powoduje to ze nie widac pojazdow dostepnych na scenerii.
Nie mam pojecia dlaczego tak sie dzieje.

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Stycznia 2018, 20:35:34 »
Witajcie,

U siebie nie mam w ogole outernoise w wagonach. Nie moge tego poskladac do kupy. Czy mmd dla wagonow byly podawane tutaj na forum?
W tym filmiku super to slychac. U mnie jest tylko stukot obreczy kol.

Z gory wielkie dzieki ! :)


Coś słoneczko wariuje. Odpaliłem pierwszą misję na scenerii l053_poranek (na EP07-422) i wygląda jakby ktoś na niebie żarówki co chwilę włączał lub wyłączał. Bardzo duży skok jasności co chwilę.



10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Stycznia 2018, 09:43:01 »
Wyglada na to ze walniete sa paczkowe .e3d

Gosc w kurteczce wstawiony na TD i zaladowany z .e3d nie rzucal cienia.

Po sciagnieciu t3d z repo i wywaleniu e3d nasz Piotrus Pan dorosl i zaczal rzucac cien normalnie.

(po wygenerowaniu nowego e3d i zaladowaniu tegoz cien juz nie zniknal)

edit
z innej beczki, w zalaczniku lekko poprawione/uaktualnione pliki fiz/mmd dla ST43. wydaja sie dzialac poprawnie z plikami t3d dla kabiny sciagnietymi z repozytorium, w przypadku starszych plikow e3d moze zajsc potrzeba ich usuniecia i wygenerowania od nowa z t3d.

Wgraj jeszcze raz załącznik. Plik waży 0 kb.

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 25 Grudnia 2017, 21:24:14 »
W dzisiejszym uaktualnieniu pare malych ficzerow pod choinke:

- poziom dzwieku aktywnych hamulcow powinien nieco poprawniej uwzgledniac sile hamowania. (tutaj uwaga, wiele .mmd ma dla brakesound: dziwne wartosci mnoznika i offsetu amplitudy; dla poprawnego efektu wartosci te powinny wynosic 1 0

- funkcjonalnosc, mozliwa jest definicja dzwieku podkucia wydawanego przez dany pojazd. klucz dla wpisu to wheelflat: a wpis umieszczamy w sekcji sounds: czestotliwosc odtwarzania dzwieku bazowana jest na predkosci obrotowej kol pojazdu i uwzglednia definicje mnoznika czestotliwosci. Dzwiek podkucia wydawany jest niezaleznie od outernoise: zamiast je zastepowac. W przypadku braku definicji uzyta zostanie wartosc domyslna, lomotpodkucia.wav z modyfikatorem czestotliwosci 0.23

- funkcjonalnosc, przy uruchamianiu eventem odgrywania dzwieku mozna zazyczyc sobie, by dzwiek ten zostal odtworzony z pozycji radia w kabinie obsadzonego pojazdu, na okreslonym kanale. Zyczenia dokonujemy podajac dodatkowy parametr, numer kanalu radia:
event nazwa_eventu sound opoznienie nazwa_dzwieku 1 numer_kanalu endevent

(domyslnie ustawiony dla pojazdow kanal radia to kanal 1)

Czy moglbys rozpisac funkcje przypisane do danego dzwieku w pliku mmd? Troche sie pozmienialy od czasow starych exe.

brakesound: brake.wav 1.0 0.4 0.2 0.9

Chcialbym miec pewnosc ze wpisy beda mial poprawne wzgledem nowego exe.

Z gory wielkie dzieki,
Pat

12
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Grudnia 2017, 13:30:29 »
Witajcie,

Czy mozna w nastepnej akutalizacji sprobowac zmiany glosnosci dzwieku ktory jest kiedy klocki ocieraja o kola? To byloby niezle kiedy jego glosnosc zmieniala by sie w miare wzrostu sily hamowania. Szczegolnie kiedy lok jedzie sam i hamujemy dodatkowym.

BTW,
Czy tylko mi zniknely runningnoise wagonow? Bylbym wdzieczny za info.

Pozdrawiam,
Pat

13
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Grudnia 2017, 20:21:21 »
Witajcie,

Nikt nie odpowiada, wiec spytam czy tylko ja mam tak, ze siedzac w kabinie majac kamere skierowana w kierunku jazdy slysze jedynie hasler, runningnoise oraz oerlikon? Dopiero jak odwroce glowe troche w lewo lub w prawo zaczyna byc slychac przetwornice, sprezarke, styczniki czy syrene. To chyba nie tak mialo byc? I zglaszam ten blad juz od czasu kiedy to sie pojawilo.
Dodalem linijke sound.volume 4 i to tez nic nie poprawilo.
Bylbym mega wdzieczny za pomoc w powyzszym.

Czy moze ktos nagrac filmik na TD w EP07-424 jak to wyglada? Kamera w kierunku jazdy, wlaczyc loka i ruszyc obracac kamera drzwi maszynowni -> w strone kierunku jazdy.

Pzdr,
Pat

14
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Grudnia 2017, 19:47:28 »
I wracając do dźwięku silników/przekładni ET22, w exe z paczki 17.07 działa jak powinno! Jest prąd-jest dźwięk. Czyli mogło zepsuć się coś po drodze w exe.
Przekladnia zostala przesunieta na poziom pojazdu (czyli dzwiek wystepuje teraz dla wszystkich pojazdow, nie tylko dla prowadzonego) ale kod jej obslugi nie byl zmieniany. Tak samo jak kod obslugi silnika. Byc moze dzwiek jest mniej slyszalny dzieki tlumieniu w kabinie i/lub na zewnatrza? Wejdz do maszynowni i wtedy porownaj ;>

Faktycznie odglosu z maszynowni sa glosniej ale nie do konca sie zrozumielismy. Jezeli zasiadasz za nastawnikiem to praktycznie nie slychac sprezarki ani przetwornicy.
Podaj troche wiecej szczegolow -- o jakiej konkretnie lokomotywie tu mowa?
Slyszalnosc dzwiekow poszczegolnych urzadzen takich jak przetwornica i sprezarka zalezy od parametru zasiegu ich dzwieku, zdefiniowanego w pliku .mmd odrebnie dla kazdego pojazdu. Roznice moga byc tu drastyczne bo parametr jest najczesciej wyciagniety z dolnej czesci plecow. EP07 ma np zasieg tych urzadzen zdefiniowany na 200m podczas gdy EN57 ma je ustawione na 20-30 i wtedy faktycznie slychac je dobrze tylko stojac tuz obok urzadzenia.

Czy wraz z nowymi dźwiękami zrezygnowano z efektu Dopplera? Na nagraniu @AtapiCl odgłos lokomotywy zdaje się brzmieć jednakowo przed jak i po minięciu kamery.
Nie wlaczalem na razie effektu dopplera w ogole, bo jak do tej pory byl on wspominany glownie w kontekscie "czy mozna by to wylaczyc, bo glupio brzmi jak sie dzwieki zmieniaja jak kamera lata" wiec specjalnie nie spieszylo mi sie, by go wprowadzac ;d

Mam problem z cieniami, taki sam jak @ST44-003 na początku wątku. Bawiłem się z wartościami 'shadowtune' ale nic nie pomaga.
Macie jakieś pomysły co można by z tym zrobić?
Pokaz wartosci shadowtune ktorych uzyles i jakis screenshot, bo ze szklanej kuli za bardzo nie ma sensu wrozyc ;P


Ten efekt „cichej” jazdy sprawdzalem w ST44, EU07-303e jak i w byku. Porownam to do tego ze gdyby podcZas jazdy wylaczyc dzwiek haslera to prawktycznie trzeba sie mega dosluchiwac zeby uslyszec syrene, stukot, sprezarke, przetwornice jak i runningnoise. Gdy odwroce kamere w strone drzwi maszynowni to wszystko jest ok, powrot kamery w strone jazdy i znowu cisza. Efekt praktycznie jest podobny w kazdej lokomotywnie.

Pozdrawiam,
Pat

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Grudnia 2017, 10:24:46 »
Witam Panowie,

Na wstepie wielkie dzieki za wprowadzenie szybko zmian w exe ;) .
Faktycznie odglosu z maszynowni sa glosniej ale nie do konca sie zrozumielismy. Jezeli zasiadasz za nastawnikiem to praktycznie nie slychac sprezarki ani przetwornicy.
Precyzujac chodzilo o to zeby odglosy z maszynowni bylo slychac patrzac przed siebie - slychac je tylko kiedy zwrocimy wzrok w strone drzwi przedzialu maszynowego.
Modyfikowalem wartosc sound.volume nawet na 4 i to powoduje ze jest glosniej ale tylko wtedy kiedy odwrocimy glowe w strone drzwi maszynowni.

Czy jest mozliwosc zwiekszenia pola o jakies 20% w ktorym dzwieki maszynowni ( stukot kol, przetwornica, sprezarka, szum kol, syrena ) byly by slyszalne bardziej w fotelu maszynisty? Teraz jest tak ze slychac przelaczniki i prace Oerlikona i nawet syrene ledwo co slychac.

16
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Grudnia 2017, 19:40:24 »
I jak z ta modyfikacja zmiany glosnosci w kabinie? Nie da sie grac jak slychac tylko hasler. W eu07.ini nawet jak wylacze dzwiek przestrzenny to i tak niestety bez zmian.

17
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Grudnia 2017, 12:43:07 »
Jest mozliwosc zwiekszenia glosnosci dzwiekow dochodzacych z przedzialu maszynowego samemu? Niestety jest to zdecydowanie za cicho. Jezeli obroci sie w strone drzwi maszynowni to dopiero cos slychac. BTW swietny dzwiek tarcia klockow podczas hamowania ;) jak uda sie zwiekszyc glosnosc w kabinie to bedzie go slychac.

Z gory wielkie dzieki za odpowiedz,
Pat

18
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Grudnia 2017, 12:21:37 »
I Wiggle mowi to samo co ja ;).

19
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Grudnia 2017, 10:02:49 »
Witajcie,
Po przejsciu do drugiej kabiny dzwieki przelacznikow, nastawnika czy np. kranu hamulca zostaja w poprzedniej kabinie. Znaczy to tyle ze jezeli startowalismy w kabinie A i przejdziemy do B to exe tak jakby nie zmienia naszej pozycji wzgledem odtwarzanego dzwieku.

20
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 26 Lipca 2010, 10:25:34 »
Pierwszy rok na Politechnice Wrocławskiej Wydział mechaniczny kierunek Mechanika i Budowa Maszyn.

21
Inne niekolejowe / Odp: Wasze telefony komórkowe :)
« dnia: 28 Listopada 2008, 14:47:13 »
Moj nowy nabytek to iphone 16 gb. Bardzo dobry sprzecik dla gadzeciaza ;p... nie nudzi sie ;) .

22
Tabor / Odp: Hamowanie ED w EP09
« dnia: 25 Sierpnia 2008, 13:51:46 »
ROTFL przeciez on jest wlaczony

23
Publikacje / Syrena TEM2 (PaPiK Cargo S.A)
« dnia: 03 Sierpnia 2008, 10:53:42 »
Dostałem od kolegi filmik i po 2 min powstało to ;] http://www.eu07.pl/userfiles/Syrena-TEM2.rar mam jeszcze kilka filmikow z TEM2 m.in dzwiek silnika, sprężarki, hamulca pomocniczego. POzdrawiam i miłego trąbienia. Aha tą syrene mozna sobie wpasowac w M62, EU07 (303E) dobrze brzmią.

24
Bocznica / Wydzielone z "PaPiK Cargo S.A dodatki :)"
« dnia: 05 Kwietnia 2008, 15:43:50 »
Hmm mam prozbe bo ja te dzwieki mam ale gdzies na dysku i nie mam ich w zipie. Jesli ktos ma te pliki spakowane to prosze o udostepnienie. Dziekuje pozdrawiam

25
Na warsztacie / Odp: PaPiK Cargo S.A dodatki :)
« dnia: 10 Grudnia 2007, 20:45:06 »
Dobra niech strace macie sprezarki eu07 i et22 prawdziwe zrobione przezemnie (nie pamietam czy dawalem to:P) mysle ze sie wam spodobaja :) http://www.sendspace.com/file/4w1mku'>http://www.sendspace.com/file/4w1mku
Pozdrawiam i prosze bardzo ocenic :P

26
Na warsztacie / Odp: PaPiK Cargo S.A dodatki :)
« dnia: 10 Grudnia 2007, 16:41:26 »
http://www.sendspace.com/file/5lufpc'>http://www.sendspace.com/file/5lufpc
To jest chyba to ale nie pamietam tam jest sprezarka et22 eu07 syrena i dzwiek kol.Pjosze

27
Na warsztacie / Odp: Trasa Szczecin - Stargard Szczeciński
« dnia: 30 Października 2007, 17:49:05 »
Czy mozna zaktualizowac link? Pjosze bo nigdzie nie ma pliku:) Dzieki i pozdro600

28
Bocznica / Fora lotnictwa polskiego
« dnia: 10 Sierpnia 2007, 16:03:38 »
Hiho wejdz sobie na aztec.pl i tam na forum.pzdr

29
Inne niekolejowe / BRICK MA DLA WAS REWELACJE !!!
« dnia: 29 Lipca 2007, 11:14:12 »
Witam. Hmm ciekawe coś tam na broił, ale chce zobaczyć efekty twojej pracy, nie dziw sie ze inni uzytkownicy tak reaguja bylo kilku co gadalo ze zrobili albo robia i ... i nic z tego nie bylo, dlatego prosze abys byl wyrozumialy. Tzn ze ja tez oczywiscie chce przetestowac.:)  Pozdrawiam

30
Pomoc doraźna / Nowy model szyny pomozecie? :)
« dnia: 26 Lipca 2007, 18:17:04 »
Dzieki chlopaki bardzo bardzo :) Pozdrawiam

Zamykam.
Akvin

Strony: [1] 2 3 4