Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - DjSon231

Strony: [1]
1
Symulator / Wymagania minimalne i zalecane
« dnia: 23 Maja 2018, 23:47:45 »
    Przyglądałem się niektórym reakcjom użytkowników na niektóre scenerie (mniej więcej wiedząc jakie mają komputery), patrzyłem na osiągi swojego laptopa i komputera, i stwierdzam, że:
    Wymaganiami minimalnymi (1080p i 30 FPS, pod architekturę 64-bitową) dla MaSzyny są:
    • Core 2 Duo E4700 2.6GHz, odpowiednik AMD - AMD APU A4-6300 Dual-Core
    • Radeon R7 250, odpowiednik nVidia - GeForce GT 740 v3 = KONIECZNIE minimum 2 GB VRAM GDDR5
    • 6 GB RAM
    • 13 GB wolnego na dysku, w przypadku HDD dysk o szybkości 7200 rpm <- pamięć zostaje, 13 GB na wszelki wypadek, jak użytkownik będzie pobierał patche.
    • karta dźwiękowa obsługująca OpenAL wraz ze stereo
    • opcjonalnie porty COM przy składaniu własnego pulpitu.
    • Wymagania pod x86 MOGĄ być ciut niższe.

    Wymagania zalecane:
    • Intel Core i3-4130 lub AMD FX 6100 (Ryzeny, nawet pierwsza generacja trójek to już hardcore)
    • 8 GB RAM DDR3 (DDR4 też nie jest jakoś specjalnie wymagane, DDR2 by sobie świetnie radziło)
    • 2 GB VRAM - nVidia GeForce GTX 750 lub Radeon HD 7850 / Radeon R7 370
    • 13 GB wolnego na dysku, w przypadku HDD dysk o szybkości 7200 rpm <- pamięć zostaje, 13 GB na wszelki wypadek, jak użytkownik będzie pobierał patche.
    • karta dźwiękowa obsługująca OpenAL wraz ze stereo
    • opcjonalnie porty COM przy składaniu własnego pulpitu.

    Dotyczą scenerii wymagających typu Całkowo v2, tudzież Kaliska.
    Edit 1: obniżyłem wymagania co do karty graficznej, zmodyfikowałem RAM, zaaktualizowałem dane o dysku i architekturze procesora.
    Edit 2: dodałem wymagania zalecane.
    Edit 3: zmiana karty graficznej na R7 250 i GT 740 v3 przy wymaganiach minimalnych.

2
Bieżące Symulatorowe / Błędy w teksturze SN61
« dnia: 27 Maja 2017, 14:27:31 »
Witajcie!

Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale zauważyłem pewien błąd, a mianowicie są odwrotnie tekstury Ganza-183 po jednej stronie pojazdu. Sami zobaczcie.

3
Pomoc w tworzeniu / Obiekty do scenerii
« dnia: 18 Maja 2017, 21:32:44 »
Witajcie!

Jako, że ukończyłem w pełni (łącznie z rozkładem, eventami i pierdółkami w postaci sygnałów, wskaźników, peronów itp) trasę do Pyrzyc, potrzebuję kogoś, kto zrobi za darmo otoczenie do scenerii. Ja nie umiem niestety, brakuje czasu, nie mam 3ds maxa i pochodnych. Inaczej. Błagam was, kogokolwiek. Znajdzie się dobra dusza (tudzież dusze)? Podeślę scenerię na priv'ie.

4
Bocznica / Test uploadera -> Bocznica
« dnia: 08 Maja 2017, 22:05:46 »
Do usunięcia, testowałem tylko łączenie wątków.

5
Bocznica / Lokalne linie kolejowe oraz linie drugorzędowe
« dnia: 19 Lutego 2017, 00:43:24 »
Witajcie!

Otóż chciałbym poznać wasze opinie dotyczące lokalnych linii kolejowych oraz linii drugorzędowych: czy warto inwestować, jak, co zrobić, by były rentowne itd. Zapraszam serdecznie do dyskusji :).
W mojej opinii nie warto się ich pozbywać, aczkolwiek trzeba dostosować rozkłady jazdy i szybkości pociągów do ilości jeżdżących ludzi, klasy wiekowej oraz potrzeb.

Minął miesiąc, postów brak. Ponadto wątek był raportowany jako wątek o niskiej wartości merytorycznej oraz nabijającopostowogenny. Bocznica. | macius5991

6
Poszukuję, chcę zrobić / Poszukuję odpowiedniego peronu
« dnia: 13 Lutego 2017, 20:46:11 »
Witajcie!

Potrzebuję modelu (t3d i .inc) jednostronnego peronu bez mapowania, bym mógł  samodzielnie wstawić teksturę przez Rainsteda. Długość: 50 m, szerokość 1.5 m, wysokość: 50 cm. Z góry bardzo dziękuję :).

7
Rainsted / Niwelety - edytor Rainsted
« dnia: 14 Stycznia 2017, 22:38:02 »
Witajcie!
Pojawił się kolejny problem w Rainstedzie, przy tworzeniu niwelet. Otóż poprowadziłem niwelety od Gryfina do Pyrzyc. Wszystkie łuki odpowiednio zrobione, niwelety połączone, punkty od 1 do 2 mają zwrot na Gryfino (koniec trasy), przekroje poprzeczne wstawione, kilometraż końcowy ustawiony, wszystko tak, jak ma być, lecz... Przy wciśnięciu "sortowanie poprzecznych" lub "oblicz długość niwelety", Rainsted się zawiesza, jakby wchodził w pętlę, zużywając na swoją pracę cały jeden rdzeń procesora. Macie jakieś pomysły? Próbowałem "urzeczywistnić" te linie, poprzez dokładne ustawianie obok torów, lecz nadal to samo.

8
Rainsted / [SOLVED]Edytor scenerii
« dnia: 10 Grudnia 2016, 14:55:30 »
Witajcie!
Otóż mam pewien problem. Tworząc rozjazdy na teksturach "TpBpS-new2", były one poniżej szyny i czasem się w ogóle nie pokazywały. To spróbowałem zmienić modele i tekstury, ale... Było jeszcze gorzej. Sami zobaczcie. Jak to naprawić, by się razem wszystko skomponowało? Siedzę nad tym już dwie godziny...

9
Pomoc doraźna / EP09 manometry
« dnia: 30 Października 2016, 00:44:03 »
Witam!

Od jakiegoś czasu podczas jazdy EP09 zauważam pewien błąd. Kiedy nastawiam kran hamulca dalej niż na hamowanie wstępne, to manometr dochodzi do 0.1 MPa, spada, a amperomierze silników trakcyjnych nagle rosną. Jak to rozwiązać?

10
Bieżące kolejowe / Wskaźnik, znak, nie wiadomo co.
« dnia: 03 Października 2016, 20:13:27 »
Witajcie!

Ostatnio zauważyłem pewien znak czy tam wskaźnik przy torach. Nie wiem co to jest. Moglibyście mi pomóc zidentyfikować? W wykazie wskaźników kolejowych nie ma o tym mowy. Może wariant W13?

Strony: [1]