Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Pablo

Strony: [1]
1
Bieżące Symulatorowe / Nowy Gagarin
« dnia: 03 Lipca 2018, 11:07:50 »
Witam. Mam pytanie odnośnie nowej wersji Gagarina (pudło i wózki). Jaki jest stan prac i szanse na wydanie w niedalekiej przyszłości czy też może ze wzg. na wakacyjny okres będzie to wydanie oddalone w czasie? A jeśli projekt umarł to też proszę o jakieś info. Widziałem jeden screen na fejsie (post z 15 lutego)z obietnicą że niewiele zostało do zrobienia i wygląda to smakowicie. Gdyby możliwe było przesłanie trochę screenów to też by było fajnie. Z góry dziękuję.
 

2
Bieżące Symulatorowe / Widoczność semaforów
« dnia: 21 Lipca 2017, 09:27:09 »
Mam pytanie odnośnie świateł sygnalizacji, bo o ile sygnalizatory ładnie świecą łącznie z aureolą z bliska to z daleka(kilkaset metrów 300-400> są bardzo słabo widoczne. Z daleka również aureoli już nie widać, ani żadnego rodzaju mgły koloru(halo) przez co są to bardzo nie wyraźne często punkciki. Najbardziej widoczne u mnie przynajmniej są niebieskie światła manewrowe, ale one akurat są najmniej przydatne do widoczności z daleka. Jako przykład podam misję 1053 całkowo służba tlk, gdzie wieczorem na dworcu w Turowie stojąc już ze składem przy peronie czekam na sygnał semafor żółto-zielony, który jest oddalony o jakieś 300 metrów. Bardzo dobrze ta sprawa jest rozwiązana w ZD....., gdzie w nocy maszynista z daleka widzi światło semafora co jest ułatwione poprzez dodanie:halo. Stąd moje pytanie. Czy są planowane prace nad polepszeniem widoczności z daleka( mocniejsze światło, dodanie halo patrząc na wprost z daleka itp) czy może jest to w tej chwili wersja już docelowa i nie planuje się niczego w tym temacie?   

3
Bocznica / Odp: Prace nad M62
« dnia: 25 Lutego 2016, 13:05:34 »
Mam pytanie odnośnie prac nad nowym Gagarem. Czy prace jednak postępują i planowane jest
wydanie w niedalekim okresie w wersji zbliżonej(widocznej na screenach powyżej), czy też projekt
utknął na dobre(minęły ponad trzy lata) z jakiś powodów już i nie mamy się czego spodziewać w tej sprawie?   

Archeologia. Bocznica.
adsim

4
Pomoc w tworzeniu / 1053_Całkowo-tlk-uzupełnienie roślinności.
« dnia: 17 Lutego 2016, 14:23:32 »
Mam ostatnio trochę wolnego czasu. Prowadząc dość często skład tlk z Macierzewa do Dębicy zauważyłem na odcinku od Macierzewa do Wilisia brak trawy i drobnych krzewów, jak również i w samej Dębicy są duże, puste miejsca. Naszła mnie więc pokusa uzupełnienia tego. Nie wiem jak się zabrać do tego(to by były moje początki w pomocy dla Maszyny). Może być też tak, że ktoś już pracuje nad tym to proszę o info. Mam też parę pytań:
1. nie mam 3dmaxa. Czy można to zrobić z użyciem edytora Rainsted lub inaczej?
2.  gdzie znajdę textury do użytku(trawa, krzewy, drzewka itp)?
3.  gdzie mogę się trochę douczyć w tym temacie i poczytać jakieś porady?
4. jeśli to zamierzenie jest nie na możliwości początkującego to po prostu napiszcie Mi o tym:)
5. Czy jak wstawię te obiekty to trzeba to oddać to do testów tzn. czy może to mieć wpływ na działanie mapy i scenariusza(jakieś errory)?
Niektóre z moich pytań mogą zdradzać, że jestem zielony w temacie ale to mój początek drogi:)

5
Tabor / ST43-wózki
« dnia: 08 Lutego 2016, 17:38:53 »
Mam pytanie odnośnie dopasowania pozycji wózków i kół do miejsca styku z główką szyny. O ile
na prostym odcinku styk kół do szyny pasuje niemal idealnie to z kolei znajdujące się na łuku koła z
szyną się rozjeżdżają. Wygląda na to że wózki są nie ruchome i nie dopasowują się do łuków, będąc
w pozycji jedynie na wprost. Wiem, że od wydania minęło już trochę czasu, ale to pytanie do kolegi
Patrykosa, bo On głównie pracował nad nią. Czy możliwe jest poprawienie tego? Poza tym
szczegółem lokomotywa jest wykonana fantastycznie.

6
Bocznica / Przeźroczystość?
« dnia: 20 Stycznia 2016, 09:09:41 »
Przed odpaleniem symulatora mam taki nie aktywny parametr - przeźroczystość.
Nie wiem gdzie się go włącza, bo w ustawieniach nie widzę takiej opcji.
Jaki to ma wpływ na symulację? Czy jest jakaś różnica w efektach wizualnych w zastosowaniu
tego parametru?

Drugie pytanie dotyczy wyboru rodzaju tekstury(BMP, TGA czy DDS). Którą wybrać i czy są wizualnie jakieś różnice po wyborze takiej czy innej(jakość grafiki, wydajność). Dotyczą one wszystkich obiektów (w tym i taboru), czy tylko obiektów ustawionych na trasie jak drzewa itp? 
Wersja 15.04 + patch. Windows 7 64 bit, karta gtx960.

Reg. obowiązki 16.
Proszę poprawić.
Benek

Prosiłem, zlekceważyłeś. Kolejny już raz. Przyznaję ostrzeżenie i radzę się pilnować w przyszłości. Bocznica.
Benek


Strony: [1]