Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - danniel

Strony: [1] 2
1
Bocznica / Odp: kaliska
« dnia: 22 Kwietnia 2019, 21:15:25 »
Nie masz wystarczającej liczby wiadomości wysłanych na forum, aby się wyświetliła.

2
Bocznica / xxx
« dnia: 21 Kwietnia 2019, 11:57:54 »
poradzilem sobie z przesunieciem

3
Na warsztacie / M2 w Warszawie
« dnia: 01 Kwietnia 2019, 13:16:44 »
Druga linia metra w Warszawie odcinek centralny: Rondo Daszyńskiego - Dworzec Wileński. Profil podłużny trasy według map projektowych. https://eu07.pl/userfiles/23139/m2.7z

4
Publikacje / M2 w Warszawie
« dnia: 01 Kwietnia 2019, 13:11:04 »
Druga linia metra w Warszawie odcinek centralny: Rondo Daszyńskiego - Dworzec Wileński. Profil podłużny trasy według map projektowych. https://eu07.pl/userfiles/23139/m2.7z

5
Poradniki / [SCN] Poradnik tworzenia w Rainsted
« dnia: 01 Lutego 2019, 22:24:26 »
Przedstawiam zalążek poradnika, w zamyśle idioto-odpornego, o tematyce budowy scenerii w Rainsted. Co sądzicie? https://eu07.pl/userfiles/23139/poradnik.pdf
Poradnik przeniesiony na Youtube.























6
Pomoc w tworzeniu / Pokręcone skrzyżowania
« dnia: 05 Sierpnia 2018, 14:25:30 »
Cytuj
Skrzyżowania nie są jeszcze w pełni funkcjonalne - samochody mają problem z ich pokonywaniem.
Zrobiłem trochę skrzyżowań, jednak niektóre z nich nie wyświetlają się prawidłowo: aaa_d302, aaa_d307, a samochody teleportują się zamiast skręcać. Co mogę robić źle? Lepiej zaczekać na poprawki w exeku?

7
Poradniki / [SCN] Budowa skrzyżowań
« dnia: 08 Kwietnia 2017, 16:20:45 »
Poradnik dotyczący budowy skrzyżowań w paczce z teksturami dróg.
http://eu07.pl/userfiles/23139/priv-skrzyzowania.zip Wypakować do głównego katalogu.
Nadpisywane pliki:
asphalt1_dashedwhite.tga asphalt1_solidwhite.tga asphalt1_dashedwhite.dds asphalt1_solidwhite.dds

8
Baza infrastruktury / W17
« dnia: 07 Lutego 2017, 18:17:28 »
Paczka zawiera 3 modele wskaźnika w17. Wstawiać na wysokości -0.18m od główki szyny.
w17.inc        zamiennik starego w17, wygląda podobnie
w17_new.inc    wg instrukcji Ie-102
w17_dwuteo.inc    z dwuteownika HEB

Nadpisywane pliki:
scenery\ip\pkp\w17.inc
textures\ip\pkp\w17.dds
models\ip\pkp\w17.e3d

@danniel   

http://eu07.pl/userfiles/23139/w17.7z
http://eu07.pl/userfiles/23139/w17_dds.r_i

Dodane do repozytorium revision:1994/1995 . @Matek123

9
Infrastruktura kolejowa / Zamykanie SSP na przejeździe kat. B
« dnia: 05 Stycznia 2017, 18:37:25 »
1. Jak ustala się odległość między czujnikiem "zamykającym", a ToP?
2. W którym konkretnie momencie wyświetla się Osp2?

10
Jest sytuacja jak na rysunku: A oznacza semafor, natomiast dla tarczy ostrzegawczej mam dwa wytypowanie miejsca - B, C. Przy prędkości 100 km/h droga hamowania wynosi 700 m, 120 km/h - 1000 m. Jaką odległość w takiej sytuacji wybrać?

11
Pomoc w tworzeniu / Tworzenie skrzyżowań
« dnia: 13 Listopada 2016, 09:05:39 »
Jest jakiś sposób na zrobienie takich skrzyżowań w Rainsted, w maxie, albo w inny sposób?

12
Pomoc w tworzeniu / Niewłaściwy obraz na semaforze
« dnia: 30 Marca 2016, 10:56:43 »
Cytuj
Jak postanowiłem, tak i zrobię.
Zacząłem znowu coś rozgrzebywać... Jadąc razem z AI SM42-1154 (zaznaczone na czerwono, kropka - tu stoi SM04) zauważyłem, że "świeci się czerwone", a w tabelce jest -1 czyli maksymalna prędkość. Skład jedzie sobie dalej, ale zwykły użytkownik miałby tutaj koniec jazdy. Dlaczego tak jest?

W pośpiechu zapomniałem dodać, że sceneria oparta jest na układzie torowym programu ISDR Lisków Miasto - http://www.dokumentacja.isdr.pl/

13
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Lutego 2016, 19:03:43 »
Na boczniace, moje intencje byly nie jasne i przepraszam za urazę.

Ok, bocznica.
Benek

14
Pomoc w tworzeniu / Nagłe zerowe velocity w torze
« dnia: 15 Lutego 2016, 09:36:10 »
Robiąc misję napotkałem się na dość dziwny problem, mianowicie jeśli AI znajdzie się po środku Sitno_zwr04, to w skanerze torów ta zwrotnica dostaje zerową prędkość. A potem wiadomo, AI staje. Sitno_Tm5 jest "ozdobą" dla usera, sygnały dla AI podają podziemne tarcze *.1, *.2 i *.3.

http://eu07.pl/userfiles/23139/bugs-skp-sitno.7z

15
Baza infrastruktury / Tekstury przejściowe podsypek
« dnia: 02 Kwietnia 2015, 17:29:16 »
Przedstawiam Wam tekstury przejściowe podsypek, które powstały przez modyfikację w programie GIMP tekstur stworzonych przez @Benka.
Wersja użytkowa - http://eu07.pl/userfiles/23139/tekstury_przejsciowe_podsypek_dds.7z
Wersja deweloperska - [Nie tworzysz dodatków - nie pobieraj!] http://eu07.pl/userfiles/23139/tekstury_przejsciowe_podsypek.7z
Dodane na repozytorium.


Cytuj
Dziękuję za wybranie mego produktu!
Tekstury te, są modyfikacjami tekstur autorstwa @Benka dostępnych tutaj: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,24067.0.html, bądź dostępnych od wersji symulatora 10_14. W związku z tym pozwoliłem sobie zacytować plik info.txt z tamtej paczki tekstur:

[...](Podsypki) nadają się na linie II rzędu. Tekstury przeznaczone są na podsypkę o parametrach przekroju: 0.35 0.7825 0.525. [...]

[...]Podsypki tpd-455-1 - tpd-455-5 nadają się na tory główne. Podkłady, w rzucie z góry, mają wymiary 240 x 2500 mm, są układane co 650 mm.
 Parametr mapowania tymi podsypkami wynosi 4.55. [...]

[...]Podsypki tpd-469-1 - tpd-469-5 nadają się na tory boczne. Podkłady, w rzucie z góry, mają wymiary 220 x 2500 mm, są układane co 670 mm.
 Parametr mapowania tymi podsypkami wynosi 4.69. [...]

[...] Podsypki mają rozdzielczość 2048 x 2048 pikseli, co wynika z chęci utrzymania jakości takiej, jaką posiadają rozjazdy. Podsypki są renderami
 kilku płaszczyzn odpowiednio zmapowanych i wyskalowanych, ostatecznie zostały poddane obróbce w programie GIMP. [...]

Dodatkowo nadmienię, że odcinek przejściowy MUSI mieć TAKĄ SAMĄ długość, co PARAMETR MAPOWANIA.


Nazewnictwo plików jest następujące:
              [nazwa tekstury 1]_[nazwa tekstury 2]    , nazwa informuje o orientacji tekstury w terenie:

[tekstura zaczynająca się w point 1 wpisu toru]_[tekstura zaczynająca się w point 2 wpisu toru]

Więc jeśli tekstura jest źle zorientowana tzn. odwrotnie się układa, należy:
   - [Rainsted] zakładka (Ustawienia) > Tryb pracy - specjalny - dla trasopisarzy > zakładka (Debugger) > Podgląd terenu (to nie jest edytor) > w oknie edytora należy odnaleźć źle zorientowany fragment toru i kliknąć na niego > odczytać i zapamiętać sekwencję na górnym pasku np. Wybrany tor: start (scenery/tex.scn, linia: 5)
   - [WordPad lub inny edytor tekstu] otworzyć plik wyświetlony wcześniej > odszukać nazwy toru np. start > zostanie wyświetlony podobny wpis:

node -1 0 start track normal 21.25 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_unused1 4.69 tory\1435\tpd-469-4_tpd-469-5 0.35 0.7825 0.525
 0.321543 0.2 3.4316  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
0.321543 0.2 -1.25804  0.0  //point 2
0
endtrack

Należy zamienić ze sobą wersy, które są przed komentarzami //point 1 i //point 2.
UWAGA!!! Nie wolno zastępywać kropek przecinkami!

Wcisnąć kombinację klawiszy [Ctrl] +


@danniel
 

16
Baza infrastruktury / Tekstury przejściowe szyn
« dnia: 01 Czerwca 2015, 11:02:59 »
To znowu ja. ;D Tym razem paczka przejściówek szyn trafia w Wasze ręce. Przydadzą się do odwzorowania żeberek i innych torów zakończonych kozłem oporowym.
http://eu07.pl/userfiles/23139/tekstury_przejsciowe_szyn.7z Wersja TGA
Dodane na repozytorium - @macius5991

http://eu07.pl/userfiles/23139/tekstury_przejsciowe_szyn_dds.7z Wersja DDS

17
Baza infrastruktury / Kurnik
« dnia: 11 Grudnia 2015, 16:37:29 »
Model kurnika.
Autor: @danniel
Poprawki modelu: Mariusz1970

Wersja użytkowa

Wersja deweloperska - [Nie tworzysz dodatków - nie pobieraj!]
Dodane na repozytorium.

18
Baza infrastruktury / Wskaźniki_drew
« dnia: 18 Grudnia 2015, 11:07:19 »
Modele wskaźników: W6, W6a, W8 w wersji z drewnianą podstawą.
Zdjęcia: @Stele
Tekstura, model: @danniel

Wersja użytkowa

Wersja deweloperska - [Nie tworzysz dodatków - nie pobieraj!]
Dodane na repozytorium.


Cytuj
Paczka zawiera modele wskaźników W6, W6a i W8 w wersji drewnianą podstawą.
Wskaźniki wstawia się tak samo jak wersje "zwykłych" odpowiedników.
Zdjęcia: @Stele
Model, tekstura: @danniel

Przykładowe wpisy

include;ip\pkp\w6_wood.inc;warning_td;-2.2;0;5;0;0;0;end
include;ip\pkp\w8_wood.inc;w8_5;-3.2;0;5;0;0;0;end
include;ip\pkp\w6a_wood.inc;warning2_td;-1.2;0;5;0;0;0;end

19
Baza infrastruktury / Płyty przejazdowe CBP
« dnia: 30 Grudnia 2015, 09:51:42 »
Modele płyt przejazdowych w różnych kombinacjach ułożenia.

Wersja użytkowa

Wersja deweloperska - [Nie tworzysz dodatków - nie pobieraj!]
Dodane na repozytorium - @macius5991

Cytuj
Paczka zawiera modele płyt przejazdowych typu CBP autorstwa @danniela. Plik *.inc należy wstawić w miejsce toru na przejeździe na wysokości generowanej podsypki i o kącie obrotu tym samym co tor (tylko oś Z).
Pod płytami należy zrobić 4 cm warstwę podsypki (inaczej zostanie dziura).

Nazewnictwo plików:

cbp-rodzaje_płyt_zewnętrznych_lewych-rodzaje_płyt_wewnętrznych-rodzaje_płyt_zewnętrznych_prawych.inc

Rodzaje płyt:

z - płyta zewnętrzna
s - płyta wewnętrzna skrajna
w - płyta wewnętrzna

Przykładowe wpisy:

include przejazdy/cbp-ss-.inc none 850.264 -637.03 -0.341 84.391    end
include przejazdy/cbp-zz-ss-zz.inc none 850.264 -638.03 -0.341 84.391    end
include przejazdy/cbp-zzz-sws-zzz.inc none 850.264 -637.03 -0.341 84.391    end

20
Bocznica / Odp: Mapa Polski...
« dnia: 14 Grudnia 2015, 21:11:10 »
Wydaje mi się, że masz bana na google.com, skoro nie znalazłeś.

21
Bocznica / wskazniki drew .7z
« dnia: 13 Grudnia 2015, 13:32:33 »
Pomyłka.

Bocznica.
adsim

22
Bocznica / kurnik 2.7z
« dnia: 15 Listopada 2015, 09:11:22 »
Minimalny czas testów do dnia 2015-11-22 09:11.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2015-11-29 09:11.

Plik o rozmiarze 844454 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/23139/kurnik_2.7z

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2015-11-15 09:09:12 ....A          510       844136  scenery/wiejskie/kurnik.inc
2015-11-15 09:07:55 ....A          186               info.txt
2015-11-15 09:08:17 ....A         4300               models/wiejskie/kurnik.t3d
2015-11-15 08:35:05 ....A      2639360               textures/wiejskie/kurnik.tga
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               2644356       844136  4 files, 6 folders

Cytat: info.txt
Paczka zawiera model kurnika.
autor: @danniel
poprawki: @Mariusz1970

Dla osób z bezguściem artystycznym polecam ściągnięcie patcha http://eu07.pl/userfiles/23139/priv-kurnik_1.7z

Wiadomość wygenerowana automatycznie
No i się doigrałeś. Za swoje zachowanie otrzymujesz 50%. Bezguście artystyczne? Jak nie skończysz z tymi prowokacjami to się pożegnamy. Forum to nie piaskownica i przede wszystkim jakiś śmietnik.
Sawi

23
Pomoc w tworzeniu / Rozkład jazdy - błąd parsowania [solved]
« dnia: 06 Listopada 2015, 17:17:50 »
Witam!
Po stworzeniu rozkładu na podstawie tego co jest w quarku i przypisaniu do składu źle się wyświetla pod F3 i nie spełnia swojej roli. Fragment logu:
Cannot load timetable file skp\rosr12878

Error 1 in position 11
/* Timetable: Fumurany - Szczawiany
nowhere -1:-1, -1:-1
Fumurany -1:-1, 5:55 R1,OT,P
Rudniki 6:3, 6:4 P
Stary_Jawor 6:7, 6:7 P
Jawor 6:11, 6:27 SS
Mały_Jawor -1:-1, 6:33 1
[ 6:38, 6:39 P
R1,OT,S 6:41, 6:42 70
[ -1:-1, 6:50 R1,OT,P
Jasnowidza 6:50, 6:51 P
R1,OT,PP 6:58, 7:2 [
[ 7:5, 7:5 R5,OT,PP
*/

Rozkład w załączniku.

24
Wydział zamówień / Kamera TVU
« dnia: 01 Października 2015, 20:12:36 »
Witam!
Przydałaby się takowa kamera szczególnie na przejazdach. Najbardziej potrzebne są wymiary, no i zdjęcia (ale nie muszą mieć bardzo wysokiej rozdzielczości). Mam nadzieję, że dysk nie padnie pod koniec modelowania ;)

25
Cuś namieszałem, na bocznice.

26
Pomoc w tworzeniu / PPM w gmaxie nie działa
« dnia: 26 Września 2015, 12:35:06 »
Witam!
Podczas tworzenia terenu potrzebna jest funkcja Convert to Editable Poly. Jednak kliknięcie prawego przycisku myszy w obszarze roboczym nie skutkuje ukazaniu się menu podręcznego. Ponowna instalacja nie pomaga, występuje to na windowsie XP, 7 i 8.1. Jak temu zaradzić, albo czy jest inna możlilość na konwersję obiektów?

27
Forum / Status: "Obserwowany"
« dnia: 20 Września 2015, 21:51:22 »
Gwoli ścisłości, moja obecna nazwa statusu "obserwowany" nie istnieje w regulaminie.

Pozdrowienia dla Benka.

28
Bocznica / Odp: Zdjęcia na tekstury złotego pociągu.
« dnia: 19 Września 2015, 21:36:32 »
OT Nazwa tematu jest trochę myląca ;) EOT

Reg. zakazy 12.
Niepierwszy Twój spam. Ostrzeżenie.
Benek

29
Pomoc w tworzeniu / Import scenerii do gmaxa
« dnia: 02 Września 2015, 17:48:59 »
Witam! Kolejnym etapem modyfikacji scenerii SKP jest przeniesienie torów do gmax i dalsza praca w nim. W czerwcu posklejałem skrypt do importu i działał. Obecnie gdy próbuję importu scenerii z załącznika coś mi wywala. Teksty "3ds max RULEZZ", "gmax jest dla leszczy i idiotów" nie przekonają mnie.

30
Bocznica / Odp: Siedzący poserzy z gigantyzmem
« dnia: 10 Lipca 2015, 07:42:52 »
Żeby pomagać cały czas trzeba trochę zainwestować, ktoś chętny do finansowania?

Reg. zakazy 12.
Niestety chyba wszyscy wiemy, że taki chętny się nie znajdzie. Bocznica.
Benek

Strony: [1] 2