Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - tor424

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / FPSy w nowej paczce.
« dnia: 07 Maja 2023, 15:42:58 »
Niestety, po aktualizacji paczki borykam się ze spadkiem wydajności. Mój sprzęt to
AMD Athlon II X4 620
16 GB RAM
AMD Radeon R9 270X 2GB VRAM

I wiem, że nie jest to sprzęt wysokich lotów, ale z wieloma grami daje sobie radę, nawet z takim GTA V.

W MaSzynie mam okolice 20 FPS, w porywach do 40, ale to tylko gdzieś pomiędzy stacjami. Na każdej stacji, nawet małej typu Brzeziny itp klatki spadają do tych 15-20 maksymalnie.

No i jak pewnie każdy by zrobił to skręciłem ustawienia z domyślnych na niskie, dużo z nimi kombinowałem. Jednak bez względu na to jak bym poustawiał w ustawieniach to absolutnie nic się nie zmienia. Nie ważne czy skalowanie tekstur mam 16K czy 2k, czy shadery mam wyłaczone czy włączone, nie istotne jest też filtrowanie anizotropowe tekstur czy multisampling. Żaden parametr nie wpływa specjalnie na wydajność. Próbowałem też zmienić tryb renderowania na Uproszczony shaderowy czy uproszczony, ale też niewiele się zmienia. Żadne graficzne ustawienia nie zmieniają wydajności w moim przypadku, nawet zabawa shaderami.

Sterowniki mam najnowsze.

Do tej pory na komputerze miałem zainstalowaną wersję 21.04 i ona jako tako działała płynnie z wyłączonymi shaderami.

Mam też laptopa, który można powiedzieć jest słabszy niż w/w PC, w dodatku nie jest typowym gamingowym laptopem, ale na nim MaSzyna działa płynnie, nawet na dużych stacjach typu Turów, Sandomierz, Dębica itd. gdzie jest dużo składów dekoracyjnych itp.

Specyfikacja laptopa to
4GB RAM
Nvidia MX110 2GB VRAM
Intel Pentium Gold 4417U

Czy mogę cokolwiek zaradzić, aby to normalnie działało? Niestety trochę przykry jest fakt, że MaSzyna ma problemy z wydajnością nawet niekiedy na mocnych komputerach. Czym to jest spowodowane?

2
Bocznica / Poszukuje ludzi do stworzenia scenerii
« dnia: 24 Kwietnia 2022, 22:35:35 »
Witam, poszukuję osób do stworzenia scenerii opierającej się na realnym fragmencie linii 353. Sceneria miałaby obejmować odcinek Poznań Główny - Gniezno. Jest to ok. 60 kilometrowy odcinek. Chciałbym aby sceneria była zrobiona z naciskiem na realność, ale też nie przesadnie. Ja sam nie znam się na modelowaniu, tworzeniu tras i scenariuszy i niestety nie mam zbytnio czasu na naukę tych procesów.

Oczywiście za wszystko płacę, za zrobienie scenerii wraz z kilkoma scenariuszami i jestem świadom ceny i nakładu czasu na zrobienie tego.

3
Symulator / Generator rozkładów jazdy
« dnia: 12 Października 2021, 20:10:54 »
Generator ten powstał w celu ułatwienia procedury tworzenia/edycji rozkładów jazdy. Wypełniamy niezbędne informacje, a sam program zajmuje się resztą i nic nie musimy ręcznie majstrować w plikach .txt dbając jednocześnie o to, aby szablon się nie rozjechał. Generator napisany został stricte pod windowsa, na innych systemach może nie działać lub działać błędnie (na pewno tak jest).

Co robi program?
- Sam dostosowuje wszelkie rozmiary i spacje, pilnując przy tym aby szablon zachował swój rozmiar
- Sam oblicza czas przejazdu między stacjami na podstawie ostatniego czasu odjazdu i aktualnego czasu przyjazdu
- Dba o dobre wprowadzenie danych - Co to znaczy?; Jeśli użytkownik wpisując np. "Wymagany % ciężaru hamującego" zapomni dopisać znaczek procenta "%" to program zrobi to za niego. Tak samo zamienia np. rodzaj i numer pociągu na wielkie litery,
- Sam pobiera relację pociągu na podstawie pierwszej i ostatniej stacji
- Sam rozpoznaje, że VMAX bądź kanał radiowy się nie zmienia i pozostaje taki sam, co za tym idzie nie musimy wpisywać ciągle tej samej prędkości czy kanału radiowego, możemy pozostawić puste.
- Robi sporą robotę za nas.

Sam program nie jest jakiś ładny, nie ma pięknego UI na miarę 2021 roku, aczkolwiek nie ma wyglądać tylko działać. Program ten nie jest w wersji finalnej - W przyszłej aktualizacji dojdzie możliwość wczytywania rozkładów jazdy w formacie .txt i ich edycji, na chwilę obecną możemy jedynie tworzyć nowe rozkłady. Edytować wiersze możemy poprzez dwuklik na interesującym nas wierszu.

Sam program wygląda następująco

Dla przykładu przedstawiam zestawienie 2 rozkładów jazdy, jeden oryginalny a drugi wygenerowany z powyższego screena. Można zauważyć drobne różnice m.in w odstępach, ale to myślę jedynie drobnostki stylistyczne. Sam program był przeze mnie testowany generując raptem 2 proste rozkłady, stąd też liczę na Wasze testy.

Download: https://eu07.pl/userfiles/22809/rjgen.exe
Skan: https://www.virustotal.com/gui/file/c6ae481862b7f7979bb431b10c5952861e7c26dfd74e18ea8593d52ee192c2a5?nocache=1 (nowy link 03.2024)

Update v 1.09

Changelog:
- Poprawiono szereg błędów, powodujących wysyp programu
- Dodano obsługę wyjątków i stosowne komunikaty
- Dodano rejestrowanie błędów w pliku crash.log
- Dodano autozapis co minutę. Plik autozapisu jest dostępny w lokalizacji AppData/Local/Temp/rjgen_autosave.txt
- Dodano możliwość wczytania ostatniego autozapisu
- Dodano możliwość zmiany języka programu. Aktualnie dostępny jest polski i angielski
- Dodano możliwość wpisywania ułamków minut, np. 7:46.5
- Ogólna refaktoryzacja i czyszczenie kodu
- Załatane potencjalne kolejne błędy przy niepoprawnym wypełnieniu pól

Jeśli zauważyłeś/aś błąd to proszę zgłoś go w tym temacie

4
Symulator / Komputer pod MaSzyne
« dnia: 05 Września 2021, 19:09:00 »
Witam, planuję niedługo składać nowy komputer i w związku z tym chciałbym spytać o poradę w sprawie konkretnych komponentów głównie pod MaSzyne, ale skoro zadziała MaSzyna to i inne gry pójdą :P

Obecny sprzęt to
CPU: AMD Athlon II X4 620 2.6 GHz
GPU: ASUS Radeon R9 270X 2GB
RAM: 8GB
Dysk: HDD (niestety)
Płyta główna to jakiś stary ASUS pod socket AM4+ (asus m5a78l-m lx3)

Myślę, że GPU i RAM są wystarczające, jednak wiem dobrze, że CPU pod MaSzyne się nie nadaje. Na wielu sceneriach wyciąga max 30 FPS i to tylko poza większymi stacjami tj. Sandomierz, Dębica itp. Na dużych stacjach spadki nawet i do 7 FPS. Zmiana wszystkich ustawień graficznych niewiele tak naprawdę dawała stąd stwierdzam, że to CPU sobie nie radzi. Tak więc jaki CPU lub pozostałe komponenty (jeśli są za słabe) pod MaSzynę? Wszystko też w rozsądnej cenie temu też prosiłbym nie proponować mi RTX'ów po 3k :/

Komputer, który planuję składać:

Płyta główna: ASUS TUF GAMING B450 PLUS II
CPU: AMD Ryzen 7 3800X
GPU: Myślę, że zostanie ta obecna (Przynajmniej póki ceny kart są tak kosmiczne)
RAM: 16GB
Dysk: SSD + HDD

 Z góry dzięki!

5
Bieżące Symulatorowe / Streaming
« dnia: 16 Maja 2021, 18:29:00 »
Obecnie MaSzyna wymaga sporo RAMu na różnych ustawieniach. Paradoksalnie stworzenie dużej scenerii może podnieść znacznie wymagania sprzętowe. Teraz tak naprawdę takie 8 GB to minimum, aby mieć komfort gry. Stąd pytanie dlaczego MaSzyna nie ma streamingu, wczytywania mapy tylko ładuje całą scenerię do pamięci od razu?  Z tego co mi wiadomo OpenGL ma taką możliwość, aby na nim zrobić taki streaming

6
Pomoc doraźna / Wydajność
« dnia: 29 Kwietnia 2021, 22:25:52 »
Witam, moja specyfikacja komputera:

Procesor: AMD Athlon II X4 620
Karta graficza: AMD Radeon RX 270X
RAM: 8GB
Dysk: HDD

Mój problem polega na tym, że w MaSzynie np. na L053 FPS'y są rzędu 18-20. Domyślam, się, że to zapewne kwestia przedpotopowego procesora, tak więc jaka opcja jest najbardziej procesorowa lub co mogę innego zrobić, by uzyskać chociaż te 30 FPS? Nie jest to problem grafiki, bo zmiana takich parametrów jak multisapling, zasięg cieni itp absolutnie niczego nie zmienia. Moje aktualne ustawienia po wielu zmianach:

Skalowanie tekstur: 4096 (zmienione z 16k)
Skalowanie tekstur kabiny: Domyślne
Jakość łuków torów: Bardzo niska
Jakość filtorwania tekstur: Normalna (zmienione z wysokich)
Multisapling: Brak (zmienione z x4)
Częstotliwość odświeżania ekranów: Niska (zmienione ze standardowej)
Tryb renderowania: Uproszczony shaderowy (zmienione z podstawowego)
Odświeżanie odbić: Bardzo niska
Rozdzielczość cieni: 2048 Umiarkowana
Zasięg cieni: 150m (zmienione z 400m)
Zasięg cieni w kabinie 30m

Cienie (shadery): Tak
Dodatkowe efekty shaderów: Tak
Rozmycie: Tak (mam szarą opcje, nie moge odhaczyć)
Abberacja: Nie
Renderowanie VBO: Tak
Cienie: Tak
Usuwanie nieużywanych tekstur: Tak
Konserwacja pamięci: Nie
vSync: Nie
Dym: Tak
Ilość dymu: Niska
Odbicia: Tylko geometria terenu

Ekrany w osobnym wątku: Tak

7
Symulator / Ustawienia pogody
« dnia: 21 Września 2019, 20:35:34 »
Cześć, myślę, że fajnie byłoby ogłosić koniec grzebania w plikach, aby zmienić pogodę. Z tego co się orientuję z poziomu startera możemy zmienić niebo, godzinę oraz odcienie mgły, ale nie możemy zmienić parametru movelight oraz overcast (parametr z wpisu atmo). Dlatego, aby nie grzebać ręcznie w plikach postanowiłem stworzyć prosty program, w którym wprowadzamy tylko dzień roku oraz wartość dla overcast i zatwierdzamy nasze zmiany, uprzednio wybierając z listy scenerię, dla której chcemy te zmiany zastosować. Zostaje wtedy stworzona kopia zapasowa tego pliku i w dowolnym momencie, możemy przywrócić początkowe ustawienia pogody dla danej scenerii.

Planuję również wprowadzić kilka "domyślnych" gotowych pogód do wybierania, aczkolwiek z tym potrzebowałbym pomocy, gdyż nie wiem jakie wartości będą stosowne do tego, nie ogarniam dogłębnie kwestii technicznych symulatora, stworzyłem jedynie program edytujący wpis za nas. Jednorazowo, pierwszy raz po starcie programu wybieramy ścieżkę, gdzie zainstalowany mamy symulator. Jest to wersja "beta", nie finalna.

Program jest bezpieczny, wolny od wirusów.
Skan: https://www.virustotal.com/gui/file/92b1ad81d34ab3a971d165463d2e45a10dfc56a58377847e08302431dc549a52/detection

Screeny:
https://eu07.pl/userfiles/22809/5sx8FJB%20-%20Imgur.png
https://eu07.pl/userfiles/22809/PzIP4d8%20-%20Imgur.png

Download:
https://eu07.pl/userfiles/22809/weather.zip

Będę wdzięczny, za wszelakie testy i zgłoszone błędy jeśli ktoś napotka.

PS. Mam nadzieję, że dobry dział ;)

EDIT 1
Update, zamiast podawać dzień roku, to podajemy datę w formacie DD:MM

8
Pomoc doraźna / Kabina elfa
« dnia: 02 Sierpnia 2019, 17:26:12 »
Witam, otóż mój problem polega na tym, że nie mogę przejść z kabiny A do kabiny B. Wciskam klawisz END i dochodzę do "przegubu" (tak to się chyba nazywa?) i dalej już nie mogę, mogę jedynie wrócić do kabiny A.

9
Bocznica / Asynchrony
« dnia: 12 Października 2017, 20:00:58 »
Witam, nie jestem pewien czy to dobry dział, lecz do rzeczy. Czy są może prowadzone jakieś prace nad asynchronami typu 'elf' itp Czy będzie jakiś dodatek dodający to do symulatora, czy jak na razie w tej sprawie cisza jak makiem zasiał?

Tak. Bocznica. @Stele

10
Pomoc w tworzeniu / Tekstury.
« dnia: 16 Kwietnia 2017, 18:06:39 »
Witam, otóż czytałem,szukałem przeglądałem forum i nic za bardzo nie znalazłem co by mi wytłumaczyło szczegółowo jak zacząć te tekstury. Zdjęcia mam. Wiem, że trzeba nałożyć zdjęcia na gotową już teksturę aczkolwiek natknąłem problem a generalnie te retuszowanie barierek i innych elementów, nie wiem jak jest to robione, że nie ma kompletnie śladu po retuszu. Wiem, że narzędzie klonowanie w gimpie ale no zostają ślady a chyba nie robi nikt co kawałek na nowo warstwy nie pobiera aby było wszystko dokładnie bo tak się nawet nie da. Więc pytam jak to robicie, że te tekstury są takie dokładne a po retuszach itp nie ma nawet śladu? Dysponuję zdjęciami boków,czoła wózka itd. Programy jakimi się posługuję to GIMP, Paint(do zmiany wymiarów) oraz DXT1 Bitmap manipulator do przeglądania/otwierania plików .dds i exportowania ich do formatu bmp a w paincie z bmp na jpg/png aby otworzyć w gimpie.

11
Pomoc w tworzeniu / Lowpoly
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 21:36:13 »
No to dobry wieczór, pytań kilka mam. Generalnie to do robienia kabin/wnętrz lowpoly lepszy będzie 3DS Max czy Blender/Gmax? Następnie to skąd taki  program pobrać wraz z potrzebnymi skryptami do tego? - Czy jednak zmuszony jestem kupić. Następne pytanie to czego bym potrzebował aby zrobić przykładowo lowpoly do ET22/21 jakich materiałów i skąd takowe wziąć? Jakieś linki do poradników które mogłyby pomóc? Jak na razie to chyba tyle z pytań. Moja wiedza w tych sprawach jest zerowa.

12
Bocznica / Zmiany
« dnia: 09 Kwietnia 2017, 17:48:24 »
Witam, otóż pobrałem patcha i najnowsze exe z warsztatu i generalnie moje pytanie brzmi, dlaczego usunięto możliwość szybkiego latania kamerą za pomocą shift+alt+strzałka? Nie da się już tak latać jedynie shift+strzałka. Również klawiszologia numeryczna uległa zmianie, dawniej na num 6 luzowało się skład, teraz na num 6 zmienia się pozycję kranu hamulca a dawniej było to na num 4 a teraz na num 4 jest luzowanie czyli jest odwrotnie. Czy jest to możliwe do zamienienia? Czy jest to problem z mojej strony, chociaż wątpię.

13
Pomoc doraźna / Jazda jako pasażer
« dnia: 08 Kwietnia 2017, 15:16:13 »
Witam, otóż wstawiłem sobie na linii 053 traxx'a z wagonami regio ekspres, po załadowaniu symulatora było słychać tak z 2 sekundy dźwięk z wagonu(chyba) po czym crash, że program przestał działać. W errors.txt jest błąd dotyczący jakiegoś dźwięku zapewne to przez niego. Załączam errors i log. Wagony miałem ustawione na passenger, ukrotnienie i przejście było zaznaczone.


14
Poszukuję, chcę zrobić / Plany wobec linii 353
« dnia: 11 Grudnia 2016, 12:07:01 »
Witam, za jakiś czas planuję zabrać się za scenerie realistyczną a konkertnie za L353 na odcinku Poznań-Gniezno. Pytanie czy jeśli będe robił perony/budynki itp zgodnie z daną stacją to musze mieć wymiary np danego peronu i według nich robić go w 3ds'ie? Jeśli ktoś dysponuje materiałem zdjęciowym (i wymiarami obiektów jeśli będą potrzebne) od stacji Lednogóra do stacji Gniezno to mógłby podrzucić na pw. Od stacji Pobiedziska do stacji Poznań sobię poradze. Jeśli ktoś chętny do pomocy to jak najbardziej pomooc się przyda.

15
Poszukuję, chcę zrobić / EN-57 20xx
« dnia: 08 Grudnia 2016, 08:21:18 »
Witam, mam zamiar zabrać się za teksturę 'tygrysa' dla en57-20xx. Dlatego też piszę tu do was z prośbą o jakieś zdjęcia, mam na myśli tu boki,przód, oraz tył, wszystko co macie podrzucajcie na PW. Bodajże pbzylek się zabierał za to ale temat ucichł a po teksturce ani śladu.

16
Bieżące Symulatorowe / Propozycje i sugestie
« dnia: 08 Grudnia 2016, 01:07:16 »
Witam, chciałbym tutaj się podzielić swoimi sugestiami propozycjami i zastrzeżeniami.

Sugestia pierwsza:
Wiem, wiem to nie symulator katastrof kolejowych, lecz nie sądzicie, że obeca sytuacja w przypadku 'zderzenia' jest conajmniej bez sensu, pojazd przenika przez pociąg i tyle. Generalnie moja propozycja jest taka, że w przypadku takowego 'lzderzenia' z pojazdem nasz skład by się gwałtownie zatrzymał, tak jak to jest w przypadku radiostopu. Składem możemy ruszyć i kontynuować jazdę, pojazd z którym się zderzyliśmy mógłby się zatrzymać i po chwili pojechać dalej, nikt tu nie oczekuje jednostek ratunkowych i bóg wie czego jeszcze, tylko takie proste odtworzenie kolizji.

Druga propozycja to poprawienie pozycji kamery w EN-57, gdy siedzimy w kabinie to kamera jest za fotelem przez co po odwróceniu się do tyłu widzimy przez ścianę tj. tory,korytarz itd.

Trzecia propozycja:
gdy 'podlecimy' kamerą do jadącego pociągu i przejdziemy spowrotem do kabiny swojego składu to dźwięk się 'buguje' przez co nadal go słyszymy pomimo, że jesteśmy daleko od jadącego pociągu. Tłumaczenie 'to symulator pojazdów szynowych a nie latania po scenerii' jest bez sensowne.

Proponowałbym poprawić wszystkie te 'dziury' itp na sceneriach (jutro podrzucę dokładne informacje jakie błędy i na jakiej scenerii)

z propozycji/sugestii to tyle.

Zastrzeżenie mam jedno;
Dlaczego sterowanie w asynchronach np. traxx nie jest tak jak w tej 'uproszczonej wersji' na klawiszu '-' zaczynamy hamować a nie na num 1 i num 7.

Gdybym potrafił to bym się zaangażował w poprawki tych rzeczy ale nie mam bladego pojęcia o tym, moje umiejętności obejmują jedynie język LUA,HTML i nieco CSS, w pythonie i innych językach nie mam pojęcia.

17
Bocznica / Odp: Wagony REGIOekspres 161a/162a/163a
« dnia: 25 Lipca 2015, 17:31:23 »
Witam,czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak być pasażerem? bo robię według opisu i gdy wciskam F5 nad wagonem to nic się nie dzieje oto screen.

Dział Publikacje to nie śmietnik. Bocznica.
AtapiCl

18
Bocznica / Odp: Problemy z patchem MaSzyna 15.04.26
« dnia: 29 Kwietnia 2015, 22:41:07 »
Sceneria bałtyk misja na towarowym et22

Pierwszy przejazd za Alakowicami nie zamykają się rogatki.

SHP/CA nie wydaje dźwięku ani nie zatrzymuje pociągu jeżeli się go nie zbije.(To się dzieje na każdej scenerii.)

Sieć trakcyjna jest fioletowa.(bynajmniej na Bałtyku.Na td jest żółta.)


PS: errors.txt nie ma bo się nie wygenerowało.

Wiadomość niezgodna z Regulaminem. Bocznica.
Benek


19
Bocznica / Odp: Kabina elfa
« dnia: 09 Kwietnia 2015, 17:47:13 »
Z tego co wiem, to elf jest robiony do spółki z trainzem. Napęd jest, ale nie jest publicznie dostępny.

To są już te wymiary?
Ostrzegałem. Zostałeś raportowany. Regulamin obowiązki 11a. Proszę to poprawić.
Sawi

Nie poprawiłeś mimo iż się dość często logujesz. Zatem na bok.
Sawi

20
Bocznica / Informacje o E6ACT DRAGON
« dnia: 11 Kwietnia 2015, 19:16:39 »
Pozyskałem takie,a nuż się przydadzą

Szerokość toru 1435mm

Układ osi Co/Co/

Napięcie zasilania 3kV stałe

V max. konstrukcyjna  140 km/h

V max.robocza 120 km/h

Moc ciągła 4998 kW

Długość ze zderzakami 20250mm

Szerokość pudła 3000mm

min.promień pokonywanego łuku 120 m

masa robocza 117,6 t

nacisk osi  19,6 t

Powierzchnia styczności koła z szyną elipsa o średnicy 1 cm

12 koł 12 cm(kwadratowych)

Owe informacje pochodzą trochę z internetu trochę udostępniono mi od maszynisty.

źródło:

Dość tego. Pora posprzątać. Bocznica.
Sawi

21
Bocznica / info o 163
« dnia: 15 Sierpnia 2014, 21:34:33 »
To są dane odnośnie lokomotywy 163 może się przydadzą.

Lata budowy   1984-1992
Układ osi   Bo'Bo'
Masa służbowa   84 000 kg
Długość ze zderzakami   16800 mm
Szerokość   2940 mm
Wysokość   4640 mm
Średnica kół   1250 mm
Liczba silników   4
Typ silników trakcyjnych   AL 4542 FiR
Moc ciągła   3480 kW
Maksymalna siła pociągowa   177 kN
Stosunek przekładni   1:3,522
Prędkość konstrukcyjna   120 km/h
System hamulca   Dako/Oerlikon

Reg. obowiązki 6, 11.
Niestety Twoje posty są nieakceptowalne na tym forum, pomimo że zwracano Ci wielokrotnie uwagę. Wyciszam Twoje konto.
Benek



22
Bocznica / chcę pomagać
« dnia: 02 Kwietnia 2014, 13:49:06 »
Witam nniewiem czy to dobry dział ale chyba tak

chciałbym pomagać w tym sęsie że mógłbym robić zdjęcia oczekuje odpowiedzi administracji.

Nie wiem czy jest sęs, ponieważ zanosi się, że zdjęcia będą takiej jakości jak Twoje posty. Dążysz do całkowitego wyciszenia, a może i nawet bana. Radzę zwolnić.
Benek

23
Bocznica / interesujące
« dnia: 02 Kwietnia 2014, 12:00:01 »
Witam mam pytanie dlaczego w niektórych składach są szyby z modelu a w niektórych ze zdjęcia np br285 czy ew58 albo 60 ma szyby z modelu a np et22 albo eu07 ma ze zdjęcia?

Zapoznaj się z Regulaminem, bo Twoje posty naruszają wiele jego punktów. Przyznałem Ci moderację, aby uchronić innych użytkowników przed czytaniem Twoich złotych myśli. Bocznica.
Benek

24
Bocznica / eu07 tekstura
« dnia: 01 Kwietnia 2014, 16:57:28 »
Witam jestem nowym forumowiczem i na poczotek spróbuje zrobić teksturę i napewno będzie gotowa a oto zdjęcie tekstury

Dobry żart na prima aprilis. Poza tym, regulamin, zakazy, pkt 10. Bocznica.
adsim

25
Bocznica / eu07 tekstura
« dnia: 01 Kwietnia 2014, 16:55:02 »
Witam pracuję obecnie nad teksturą eu07 a dokładnie taką      nie długo napewno będzie gotowa.

Wystarczy, jeszcze jeden taki wątek i dostaniesz nagrodę. To, co prezentujesz, to nawet nie jest tekstura.
adsim

Strony: [1]