Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Kozi

Strony: [1] 2
1
Tabor / Textures.txt TRAXX-a
« dnia: 26 Marca 2012, 10:04:56 »
*E583=?
e583-001.tga=e583,e583,e583
*F140MS=?
e186-145-9.tga=F140MS,EU43,186_145-9
e186-248-1.tga=F140MS,EU43,186_248-1
EU43-003.tga=F140MS,EU43,EU43-003

Mam takie wpisy w textures.txt Traxx-a co w nich jest nie tak? Po dodaniu go do folderu E186_v1, znikają mi inne lokomotywy i wagony.

2
Bocznica / Wydzielone z: Powrót serii ET42 na polskie szlaki
« dnia: 04 Marca 2012, 19:49:51 »
Po odbytej naprawie rewizyjnej ET42-48 otrzymał niebieskie barwy PKP Cargo

http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-1219
Ale czadowa :)

Wydzielone wiadomości odbiegające od tematu. W razie potrzeby daleszej dyskusji proszę o info na PW, przeniosę wskazane przez zainteresowanego wiadomości z bocznicy do nowego wątku.

Kamils

3
Bocznica / Wydzielone z: DRAGON E6ACT ZNLE GLIWICE
« dnia: 10 Marca 2011, 19:51:06 »
Nihil Novi w tym artykule.

Bocznica, Twój post też nie wnosi nic nowego do wątku.
Krzysiek626

4
Bocznica / Odp: Kasacja ET22-500 i w dół.
« dnia: 21 Stycznia 2011, 18:15:48 »
A ja się dowiedziałem od mojego wujka który pracuje w zakładzie oczyszczania miasta, że IC tnie 12 ze swoich 10 Husarzy, całą resztę lokomotyw i połowę wagonów z Grochowa i rozpisali przetarg na nowe wagony z FW Gniewczyna i będą to prawdopodobnie Hais-y.

Przestańcie pisać tu takie bzdury bo żal czytać jak forum infokolej.

Nie prowokujemy. Bocznica.
Rozi

5
Bocznica / Wydzielone z: Galeria screenów.
« dnia: 04 Stycznia 2011, 16:44:31 »
Z jakiej to trasy? Linia 61?


Z takim stażem i taka wpadka. W tym wątku nie komentujemy, pytanie mogłeś zadać poprzez PW.

REWIZOR

6
Bocznica / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 06 Grudnia 2010, 15:40:02 »
Michu a temu sputnikowi to zgarniacz złomiarze ukradli?

Ech, Kozi.
Galeria screenów z Symulatora MaSzyna, wykonanych przez naszych userów.
W tym wątku nie prowadzimy żadnych dyskusji i nie komentujemy screenów. Ewentualne pytania wysyłamy poprzez PW a naruszenia poprzez: Zgłoś do Moderatora.

7
Inne niekolejowe / Gratulacje !!
« dnia: 27 Lipca 2009, 21:26:28 »
Dla mateu i Boryska

http://bash.org.pl/556377/

Dostaliście sie na elitarną główną strone Basha. Szacun chłopaki :D i pozdro :)

8
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 10 Lipca 2009, 22:29:42 »
Skrin Marcina S jest genialny...

9
Bieżące kolejowe / Modernizacja ET22-200x
« dnia: 02 Marca 2009, 21:30:52 »
Po lokomotywie 22-2000 mamy kolejny egzemplarz oznaczony numerem 2001.

http://rail.phototrans.eu/14,33391,0.html

W porównaniu do pierwowzoru widać drobne różnice np. światła. W niebieskim malowaniu Cargo prezentuje sie nawet ładnie.

10
Bocznica / Wydzielone z "Nowe Malowanie EP09"
« dnia: 13 Stycznia 2009, 22:23:49 »
http://wgk.cal.pl/data/media/28/IMG_0533a.jpg

No to mamy pierwszą Epoke w Malowaniu ICCC.

11
Bieżące kolejowe / TWB
« dnia: 05 Grudnia 2008, 11:05:13 »
Jaki adres ma obecnie ta galeria? Bo kolejowa część działa od dawna, tylko pod jakim adresem?

12
Tabor kolejowy / Tabor Kolei Rosyjskich
« dnia: 22 Listopada 2008, 15:08:40 »
Radziecka lokomotywa 4TE10. Bajkalski Potwór

http://www.parovoz.com/gallery/RU50/20081121_169619.jpg
Długość całkowita: 68 metrów.
Moc to 8800kW

Jest to czteroczłonowa lokomotywa. Wyprodukowana dla SZD przez zakłady w Ługańsku. Wyprodukowano 25 sztuk tego monstrum. Spotykana tylko na BAM-ie (Bajkalsko Amurska Magistrala) ponoć mogła pociągnać okolo 130 wagonów. Obecnie seria ta występuje jeszcze w postaci 3-członowej lub 2-członowej na wyżej wymienionej linii.



REWIZOR

13
Tabor kolejowy / Siódemki PKP IC
« dnia: 15 Października 2008, 16:52:31 »
Słowo na wstęp.
Jako, że nie ma tematu o siódemkach w malowaniu IC to pozwoliłem sobie założyć. Jeśli jednak takowy istnieje prosze moderatora o wybaczenie i scalenie wątków.

Do rzeczy.

http://woziarze.cal.pl/albums/userpics/10002/EU07-227.JPG
Fotporafia pochodzi ze strony: woziarze.cal.pl

EU07-227 w nowym malowaniu IC w pełnej okazałości.

Malowanie dość ciekawe. Aczkolwiek ten pomarańczowy pasek u góry zupełnie nie pasuje do tej koncepcji. Lepiej jakby zostawili tam szare do samej góry.

14
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car/local/double_deck/16-05%2B26-05/pix.html

Tylko nie płaczcie, że u nich się dało a u nas niedasie.

15
Bocznica / Wydzielone z "EP09-006 i samobójczyni"
« dnia: 25 Kwietnia 2008, 23:29:54 »
Oczywiście nie wyobrażam sobie tego że pociągiem którym podróżuje kieruje mech pod wpływem. 
A po czym to poznasz? Będzie jechał zygzakiem?

16
Bocznica / Wydzielone z "EP07-1001,1002,1003..."
« dnia: 22 Kwietnia 2008, 21:12:28 »
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=619561 a tu zdjęcie pulpitu.

Wydzielam powtórkę.
Akvin

17
Bocznica / Wydzielone z "Wagony Gbs (208Kf)"
« dnia: 31 Grudnia 2007, 13:38:59 »
Link nie działają.

18
Publikacje / Wagon FAL 416V
« dnia: 15 Grudnia 2007, 20:11:29 »


Dziś przedstawiam wam kolejny wagon z BRUTTO PACK'a duetu ZT-POZNAŃ & Kakish jest nim wagon 416V tzw. Dumpcar. Wagon nie posiada końcówek jakby ktoś pytał. Zgoda na udostępnienie oczywiście jest.

Cytuj
Przeznaczenie
Wagony przeznaczone są do przewozu materiałów sypkich (piasku, żwiru, tłucznia i ziemi) o masie usypowej 1,5¸ 2,5 t/m3.

Wyposażenie
Wagony wyposażone są w przechylne pudło z burtami bocznymi otwieranymi za pomocą cylindrów pneumatycznych i układu dźwigni w ścianach czołowych. Dolne krawędzie odchylnych burt połączone są z pudłem zawiasami. Otwieranie i zamykanie bocznych burt umożliwiają mechanizmy dźwigniowe wmontowane w ściany czołowe i połączone z uchami ścian bocznych oraz ostoją wagonu. Obrót pudła wymusza obrót burt bocznych (otwieranie i zamykanie) ze strony, na którą następuje rozładunek. Wagony posiadają hamulec zespolony oraz postojowy uruchamiany z pomostu hamulcowego.

Załadunek
Załadunek wagonu odbywa się za pomocą zmechanizowanych urządzeń ładunkowych (taśmociągi, chwytakowe urządzenia dźwignicowe).

Rozładunek
Rozładunek wagonu może odbywać się na dowolną stronę toru poprzez obrót pudła o kąt 45o, za pomocą siłowników pneumatycznych.

Wpisy:
node 1500 0 fal1 dynamic PKP\Fal 416v.bmp 416v 0.0 nobody 3 50 Stone enddynamic - załadowany kamieniami
node 1500 0 fal2 dynamic PKP\Fal 416v-or.bmp 416v 0.0 nobody 3 50 Gravel enddynamic - załadowany tłuczniem
node 1500 0 fal3 dynamic PKP\Fal 416v-re.bmp 416v 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic - załadowany węglem
node 1500 0 fal4 dynamic PKP\Fal 416v-gr.bmp 416v 0.0 nobody 3 0 enddynamic - próżny
node 1500 0 fal5 dynamic PKP\Fal 416v-ch.bmp 416v 0.0 nobody 3 0 enddynamic - próżny
node 1500 0 fal6 dynamic PKP\Fal 416v-br.bmp 416v 0.0 nobody 3 0 enddynamic - próżny
node 1500 0 fal6 dynamic PKP\Fal 416v-bl.bmp 416v 0.0 nobody 3 0 enddynamic - próżny

Wpis do DYNAMIC.DAT:
416V
FAL
0

LINK: http://www.sendspace.pl/file/j4YIViM4/ - Wysokich transferów.

Serdecznie pozdrawiam Maciek KoZi
Dziękuje autorom za zgode na upublicznienie modelu :)

19
Publikacje / Wagon 401Z (Eamos) do pobrania.
« dnia: 12 Grudnia 2007, 21:25:24 »
Dobry wieczór Maszyniści. Dziś prezentuje wagon EAMOS. Autorem modelu jest duet Kakish & ZT-Poznań.
Model jest wyposażony w końcówki i kilka typów ładunku ;)

OPIS:
Cytuj
Wagony węglarko-platformy 4-osiowe serii Eamos, typ 401Z/1, 401Zb, 401Zc

Przeznaczenie

Do przewozu ładunków masowych o dużej masie usypowej takich jak ruda, kruszywo, piasek, ładunków skupionych; dłużycy oraz pojazdów mechanicznych o masie do 36t.
Wyposażenie

Wagony wyposażone są w zdejmowalne ściany boczne i czołowe (sześć segmentów bocznych i dwa czołowe). Po zdjęciu ścian bocznych i czołowych wagony mogą służyć do przewozu dłużycy, zaś po zdjęciu słupków do przewozu pojazdów. Na czołownicach wagon ma wsporniki umożliwiające przejazd pojazdów z wagonu na wagon. Wagony mają hamulce zespolone oraz ręczne, uruchamiane z boku wagonu z poziomu toru. Drewniana podłoga wagonów przystosowana jest do przewozu pojazdów mechanicznych o masie do 36 t.

Wpisy:

node 1500 0 eamos dynamic PKP\Eamos 401z1.bmp 401Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic - próżny
node 1500 0 eamos dynamic PKP\Eamos 401z1.bmp 401Z1 0.0 nobody 3 15 ore enddynamic - załadowany (pseudo)rudą żelaza
node 1500 0 eamos dynamic PKP\Eamos 401z1.bmp 401Z1 0.0 nobody 3 15 gravel enddynamic - załadowany tłuczniem

401Z1
EAMOS
0
Wpis do pliku dynamic.dat

Tak się prezentuje wagonik:


LINK: http://www.sendspace.pl/file/lk3tNkNM/ <= Wysokich Transferów.

Gorąco dziękuje koledze Adrianowi za możliwość wydania tego wagonu.

Pozdrawiam Maciek Kozi

20
Źródło: Strona PKP Cargo

"PKP CARGO S.A. podpisało z Angel Trains umowę leasingu na sześć
elektrycznych lokomotyw wielosystemowych.  Lokomotywy TRAXX F140 MS
produkowane są przez Bombardier Transportation w niemieckim Kassel, a
w ich produkcji znaczny udział ma również fabryka we Wrocławiu.
Lokomotywy będą miały homologację na wykorzystanie w sieci kolejowej
Polski, Austrii i Niemiec.

  Lokomotywy te zostaną dostarczone do końca roku i następnie oddane
w leasing do PKP CARGO S.A. na trzy lata.  Dysponują one mocą  5,6 MW
i są wyposażone w różne systemy trakcyjne i systemy sygnalizacji
kolejowej, co umożliwi PKP CARGO S.A. płynne prowadzenie pociągów
towarowych pomiędzy Polską i Niemcami bez konieczności zmiany
lokomotywy lub przewoźnika na granicy.

  Dysponowanie lokomotywami wielosystemowymi typu TRAXX wzmocni
obecność PKP CARGO na konkurencyjnym europejskim rynku przewozów
towarowych oraz umożliwi poszerzenie naszej oferty usług w ramach
współpracy międzynarodowej - powiedział Władysław Szczepkowski, prezes
PKP CARGO S.A.

  Timothy Jackson, Executive Director, Angel Trains International,
tymi słowami skomentował transakcję z nowym, ważnym klientem:
Zdecydowanie uważaliśmy, że jako jeden z najważniejszych europejskich
leasingodawców lokomotyw towarowych, musieliśmy być obecni na
kluczowym polskim rynku.  Aby zrealizować ten cen, zakupiliśmy
specjalnie na polski rynek prawie trzydzieści lokomotyw - zarówno
spalinowych, jak i elektrycznych, stworzyliśmy spółkę Angel Trains
Polska Sp. z o.o.Takie podejście i profesjonalizm są czytelnym znakiem
kierunku, w jakim firma Angel Trains się rozwija, czego dowodem jest
również dzisiejsza transakcja z PKP CARGO. Z przyjemnością będziemy
współpracować z PKP CARGO S.A. i życzymy naszemu nowemu klientowi
pomyślności w rozwoju jego działalności międzynarodowej.

  Jesteśmy szczęśliwi, że lokomotywy Bombardier TRAXX - będące
lokomotywą numer 1 w Europie - wkrótce przyczynią się do sukcesu PKP
CARGO S.A. na międzynarodowym rynku przewozów towarowych.  Wdzięczni
jesteśmy firmie Angel Trains za ich nieustanne zaufanie do produktów
TRAXX. Chciałbym również podkreślić istotną rolę jaką pełni w
produkcji wszystkich typów lokomotyw rodziny TRAXX  nasza wrocławskiej
fabryka Bombardier Transportation Polska - powiedział Edmund
Schlummer, Prezes Dywizji Lokomotyw  Bombardier Transportation."



http://www.railfaneurope.net/pix/de/private/lease-hire/Angel/pix.html zdjęcia lokomotyw E186.
No nareszcie cos sie zaczyna dziać na tej kolei.

21
Bieżące kolejowe / Taurus 1216 już w Polsce.
« dnia: 07 Października 2007, 20:55:15 »
Stoi w Gdyni Cisowej na elektrowozowni SKM. Od środy będzie można go podziwiać na Trako 2007

http://badworm.enetia.pl/1216-050.jpg autor: Hamman

źródło informacji www.ic.rail.pl

Cytuj
Lokomotywa typu ES64U4, popularnie zwana Taurus jest konstruowana na prędkość maksymalną 230km/h, oraz posiada moc ciągłą 6,4 MW. Dzięki temu posiada ona uniwersalny charakter i może ciągnąć zarówno składy osobowe jak i towarowe.
[...]
Dzięki swoim parametrom oraz wykonaniu w 4 wersjach napięciowych lokomotywy tego typu mogą poruszać się niemal po całej Europie. Jednak nie wszędzie, o czym świadczy czeski rynek. Lokomotywy te, podobnie jak pozostałych producentów, wytwarzają zbyt dużo prądów błądzących, które powodują zakłócenia w działaniu urządzeń zabezpieczania ruchu kolejowego. Z tego powodu po dziś dzień nie posiadają one dopuszczenia do poruszania się po terenie Czech. Jednak Austriacy są bardzo zadowoleni z tej konstrukcji. Do tego stopnia, że lokomotywy tego typu będą użyte jako źródło napędu do pociągów Railjet, jeżdżących z prędkością 230km/h.

Dane techniczne (po niemiecku) : http://www.br146.de/SiemensPdf/Datenblatt%20ES64U4.pdf

22
Bocznica / Odp: Prace nad EM10.
« dnia: 20 Września 2007, 20:53:10 »
Ile ten krokodylek ma trójkącików na chwile obecną??
 Możesz zapytać się na PW. Post nic nie wnoszący (przynajmniej w takiej formie). Ile by nie miał, to co na to poradzisz?
Autor modelu wie co robi.
Mariusz

23
Bieżące kolejowe / ET22-900
« dnia: 27 Sierpnia 2007, 21:57:13 »
Chłopaki ze Szczecina i okolic czemu sie nie chwalicie, że macie byka po apgrejdzie?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/83821e76b28211f8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bd1142b3c3b9eca8.html

(linki znalezione)

Cytuj
Na lokomotywie zastosowano kilka ciekawych urządzeń między innymi: system GPS,elektroniczne prędkościomierze ostatnio zamontowano pantografy połówkowe.W szafce tzw. ubraniowej zamontowano system elektroniczny wnioskuję, że jest to komputer rejestrujący wszystkie parametry pracy lokomotywy.Miałem możliwość sterowania tym wynalazkiem był trochę kapryśny ale doszliśmy do porozumienia.Wkurzający jest brak "cykania" prędkościomierza w czasie jazdy.Drzwi do kabiny maszynisty mają grubość pancerza czołgowego ale nie wygłuszają pracy przetwornicy.Dziwne jest zachowanie wentylatorów oporów brakuje tego charakterystycznego wycia 500 amper a to ledwo gwiżdże.Lokomotywa należy do Zakładu w Szczecinie i ostatnio prowadzi pociągi pośpieszne.Malowanie tradycyjne zielone.


Te pantografy To chyba nie Stemmany( czy jak to sie pisze) tylko jakieś inne.

Ma ktoś jakieś lepsze foty tego loka?

24
Tabor kolejowy / Nowe Malowanie EP09
« dnia: 29 Lipca 2007, 21:02:35 »

25
Bocznica / Wydzielone
« dnia: 29 Lipca 2007, 10:45:06 »
Sory za OT.
Ale tam nawet wzieli stąd i dali ET40 z kabiną i jeszcze bezczelnie napisane, że to on robił... już to widze jak on robił te et40 i całkowo.

Ale żenada.

Post do Kasacji !!

26
Bocznica / Wydzielone Trasa Drawinowo - Włodowice
« dnia: 25 Lipca 2007, 20:06:59 »
Model: w27odwr.t3d Does not exist
Scene parse error near node


Prosiłbym o wrzucenie tego pliku. Inaczej nic nie pojeżdże na tej trasie.

PS. Już sobie zrobiłem mój błąd bo pomyliłem foldery ;) tzn źle wypakowałem.

27
Bieżące kolejowe / E189-911 CTL Logistics
« dnia: 04 Lipca 2007, 21:15:42 »
I oto mamy 4-systemowy lok CTL-u  E189 produkcji Siemens'a:

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=27331

Według mnie świetnie wygląda. Coś ruszyło wkońcu do przodu :)

29
Bieżące kolejowe / Pytanko o kilka et22
« dnia: 15 Lutego 2007, 13:42:13 »
Tak więc drodzy koledzy z forum chciałbym wiedzieć co się dzieje z ET22-2000? Bo coś cicho o nim.
I dwoma niezwykłymi egzemplarzami Et22-1001 i 1002. Istnieją jeszcze fizycznie czy zostały pocięte? Bo na stanie PKP to napewno się nie znajdują.

I jeszcze jeśli ktoś wie co mają zamiar zrobic z tym ET22-1118? lekko go zmodernizowano. ma niby jeździc do Czech ale narazie cicho.

30
Tabor / 2 kabina w et41
« dnia: 12 Grudnia 2005, 22:24:43 »
Otuż chciałbym sobie przechodzić do drugiej kabiny w jamniku (a nowego nie posiadam) więc prosiłbym o pomoc kogoś kto zrobił lub wie jak to zrobić by przytoczył  fragment z pliku mmd albo wytumaczył łopatologicznie jak to ma być bo sam kombinuje ale nih.... nic nie idzie :(
a takbym sobie pośmigał 41 w obie strony.

z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc

Pozdrawiam Maciek KoZi

Strony: [1] 2