1
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 16 Kwietnia 2019, 17:31:59 »
Mini składanka z Ostrowa.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Docelowo wszystkie lokomotywy serii ET40 będą złomowane. Taką decyzję podjęło PKP Cargo, które nie będzie prowadziło kolejnych modernizacji ET40. Zachowany zostanie - być może - jedynie jeden egzemplarz spośród wszystkich elektrowozów.http://www.rynek-kolejowy.pl/35852/ET40_ida_na_zlom_Jedna_uratuja.htm
Przetarg dotyczy pięciu lokomotyw spalinowych SU45 (nr 152, 175, 183, 195 i 214). Cena ofertowa nie może być niższa niż cena wywoławcza. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 proc. ceny wywoławczej lokomotywy (lub odpowiednio sumy cen wywoławczych tylu lokomotyw, na ile złożona jest oferta).http://www.rynek-kolejowy.pl/35372/PKP_Intercity_sprzedaje_5_lokomotyw_SU45.htm
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, PKP Intercity zamówiło kolejne egzemplarze zmodernizowanej do prędkości 160 km/h lokomotywy EU07A. Za wykonanie dwóch elektrowozów ZNTK Oleśnica otrzyma około 10 mln złotych.http://www.rynek-kolejowy.pl/34813/Intercity_jednak_zamawia_kolejne_EU07A.htm
Za kilka miesięcy na naszych torach zobaczymy pierwszego gruntownie zmodernizowanego „jamnika” na wzór zmodernizowanych EU07, które już od dłuższego czasu jeżdżą z pociągami towarowymi.http://1435.pl/modernizacja-et41/
Miało się włączać dopiero przy wyższych obrotach. Jest po staremu.ZTCW @youby robi coś takiego, ale prace są dopiero zaczęte, więc trzeba cierpliwie czekać:)
Zmodernizowana lokomotywa EU07A zbiera dobre recenzje. Maszyniści chwalą sobie tę maszynę, jednak przewoźnik najprawdopodobniej nie będzie modernizował większej liczby posiadanych przez siebie lokomotyw EU07. - Nie mamy planów modernizacji kolejnych egzemplarzy - poinformował Tadeusz Matyla, członek zarządu PKP Intercity, podczas konferencji poświęconej perspektywom rynku lokomotyw, zorganizowanej przez "Rynek Kolejowy".http://www.rynek-kolejowy.pl/31550/Nie_bedzie_wiecej_EU07A.htm
Nie. Te lokomotywy zostały zmodernizowane i tylko dopasowali do niej literkę E lub A. Pozdrawiam.Te lokomotywy przeszły tylko naprawę główną, a literkę "E" dostawają teraz wszystkie siódemki. A literę "A" dostała tylko jedna siódemka, która została zmodernizowana(EU07A-001). Tutaj A ma oznaczać silniki asynchroniczne.
W chwili przeprowadzania NA, jaki miała przebieg? Czy został jej wyzerowany licznik?Wtedy miała jakieś 400 000km. Licznik nie był zerowany, bo lokomotywa dostała tylko 2 nowe szyby i nowe malowanie z zewnątrz.
Z Brochowa na śląsk ten węglowy, jedzie EU06-12 Wydaje mi się, że lokomotywa została na nowo pomalowana? lub dobrze umyta. Zmieniła też swoją przynależność regionalną.Lokomotywa została pomalowana w Ostrowie jakiś miesiąc temu. Udało mi się pstryknąć parę fotek także z kabiny.
Widzę, że panu mechanikowi jest bardzo ciepło :)Tia...
Diabelski byk :D (ET22-666)Jak ostatnio go widziałem był jeszcze zielony:p