Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - loko

Strony: [1] 2 3 4
1
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 18 Marca 2023, 22:51:57 »
Czy jakieś materiały są potrzebne do dalszych prac? Jeśli tak to co konkretnie?

2
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 06 Lutego 2022, 00:59:21 »
U mnie misja ks34800 przejezdna, Exe 210905. W stacji Nowe Sady nie otrzymałem polecenia odjazdu po wymianie pasażerów ale sam ruszyłem dalej po około dwóch minutach. W stacji Nurzec również dość długo czekałem na wyjazd ale w końcu został podany i dojechałem do końca.

3
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 08 Stycznia 2022, 20:25:03 »
Jazdy na wersji lite, "regularne" EXE 210905. Misja EN57-1167 za pierwszym razem nieprzejezdna - EU07-134 DLA utknął przed km 76,6 ( za Włodowicami Zach. ) i powrót do Grabówka nie możliwy - log w pliku EN571. Za drugim razem misja przejezdna z tym, że EU07-134 utknął tym razem w stacji Włodowice Zachodnie - log w pliku EN572. Misja EU07-088 - przejezdna. Sprawdziłem na koniec jeszcze z ciekawości DLA i tutaj EU07 poradziło sobie bez problemu - dojechał na pewno do Wł Park. We Włodowicach jedna latarnia jest w skrajni przy rozjazdach - niedaleko nastawni w kierunku Grabówka.

4
Wydział zamówień / Odp: Potrzebne materiały na kabinę E189
« dnia: 05 Grudnia 2021, 07:44:55 »
Jakie i czego konkretnie wymiary są potrzebne? Prośba o wylistowanie. Jak nic się nie zmieni to możliwe, że w tym tygodniu uda się coś zdobyć.

5
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 05 Grudnia 2021, 07:16:32 »
Calkowo_V2_cementA cała przejezdna. W drodze powrotnej nie załadował się rozkład, ale możliwe, że ja coś namieszałem. W Janiszewie koniec w torach bez zjazdu do szopy.

6
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 17 Października 2021, 09:46:40 »
Tak dla pamieci, jakby co: 8310 w Kujacinie Kierpoć podaje sygnal odjazd ze 2 minuty przed czasem.
Potwierdzam.
Moim zdaniem w niektórych miejscach SHP za późno się aktywuje - zdążymy minąć tarczę lub semafor a dopiero załączają się lampki. Np. w misji z towarem zaraz po ruszeniu w Wolicy Towarowej jest ok ale dalej już nie, np w Wolicy Zdrojowej. Dużo tego było więc nie pamiętam wszystkich miejsc. Podobnie było w misji z 8310.
Poza tym dzieło autora jak zwykle na najwyższym poziomie :-)

7
Wydział zamówień / Odp: Potrzebne materiały na kabinę E189
« dnia: 16 Października 2021, 15:30:15 »
Jakie są jeszcze potrzebne materiały na kabinę? Czy jakieś dźwięki na postoju również?
Ps. co do pantografów to ich konfiguracja jest też zróżnicowana w zależności od wersji lokomotywy. Np. lok w wersji "M" ma jeden pantograf na sieć PL.

8
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 18 Kwietnia 2021, 14:51:02 »
Testy na wersji lite. Misja EN57-986 przejezdna na EXE_210408.
U mnie również ET42 nie przejezdna na EXE_210331. Za pierwszym razem wjechałem na tor gdzie są odstawione elektryki a potem mnie byk zablokował. Za drugim razem wpuścili mnie na tor obok ale nie dostałem zezwolenia na manewry. Ps. podczas oględzin składu natrafiłem na wątpliwej jakości sprzęgi między wagonami. Trochę mnie tu nie było i nie wiem na ile temat jest znany - załączniki.

9
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 05 Kwietnia 2021, 16:59:07 »
KopalniaA przejezdna. Exe 210331. Fajny wyjazd z kopalni, można się zdziwić z ciężkim bruttem. W drodze powrotnej w Orzechowie przy wyjeździe nie zadziałał SHP. Ps. do kopalni piasku pasowała by też Tamara, o rolkowcach nie wspomnę ;-)

10
Na warsztacie / Odp: Linia053_Całkowo_zima
« dnia: 14 Września 2017, 00:32:30 »
Te pliki mogę bez strachu wrzucić do paczki? Jakie zmiany tam zaszły?
Śmiało. W wiadukt4_zima.t3d usunięte Sub modele a w pozostałych dwóch zdegenerowane trójkąty. Ponadto jeśli rozmawiamy o pojazdach, to może zamienimy tą SM42-099 na wóz z ogrzewaniem składu albo zaraz za stonką zdefektowany elektrowóz?

11
Na warsztacie / Odp: Linia053_Całkowo_zima
« dnia: 13 Września 2017, 11:36:04 »
Plik errors w załączniku oraz pliki po częściowym prześwietleniu narzędziami Excelowymi.

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: Chabówka 2016 (20 sierpnia)
« dnia: 14 Sierpnia 2017, 13:40:57 »
Ja będę na 99%.

13
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na tekstury podwozia SM42 (6Da).
« dnia: 03 Czerwca 2017, 11:07:52 »
Muszę przekopać swoje foldery ze zdjęciami, jednak co by mieć pewność, to czy masz na myśli wózki 1LN i pojazdy od nr 521 wzwyż?



14
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Maja 2017, 15:22:34 »
To może warto się zastanowić nad tymi syrenami, gdyż moim zdaniem brak "płynnego" przejścia między tonami negatywnie wpływa na odzwierciedlenie rzeczywistości. Ponadto przecież w niektórych nowoczesnych pojazdach jest możliwość załączenie "mieszanego" sygnału przy użyciu przycisku nożnego. Co do zaworu hamulca to źle się wyraziłem, z ustawieniami klawiszy nie ma problemu, tylko miałem na myśli przestawianie rękojeści. Według mnie to nie ma tej płynności jak na starym Exe, tylko bardziej ociężale funkcjonuje zmiana pozycji hamowania.   
 

15
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Maja 2017, 01:20:16 »
Ostatnio znacznie rzadziej miałem możliwość testowania a wyszukiwarka nie wynalazła, więc nie wiem czy było zgłaszane. Przy misji pospwilB z Całkowo V2.0 jadąc SU46 nie ma płynnego przejścia syreny z tonu wysokiego do niskiego i odwrotnie, każdy ton działa oddzielnie. To samo dotyczy np. EU07. Ponadto cały czas nie mogę się przyzwyczaić do obsługi zaworu hamulca zespolonego na lokomotywach na EXE++ . Czy to już tak na stałe zostanie?   

16
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 28 Maja 2017, 01:05:33 »
Misja pospwilB do stacji Janiszew przejezdna, Exe ++ 170525. Już nie miałem możliwości na wykonanie prawidłowych manewrów. Na stacji początkowej można by dorzucić na radiu coś w stylu "można w perony" i chociaż uproszczoną próbę hamulca, zapas czasu jest wystarczający. Brak elektromagnesów SHP od Całkowa prawie aż do Janiszewa przy tarczach i TOP'ach. W Całkowie dostałem wyjazd dopiero po tym jak osobowy najpierw ruszył, co powoduje około +3 minuty opóźnienia. Ponadto za bardzo moim zdaniem słychać w kabinie sygnały na przejazdach i w Całkowie było tylko słychać podczas opuszczania szlabanów - przy przejeżdżaniu przez przejazd sygnału już nie było nawet na zewnątrz.

17
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 27 Maja 2017, 15:43:05 »
Służba na EN57-112 Exe++ 170525. Na stacji Jana z Kolna zapętlił się dźwięk metro_station i może już było zgłaszane, ale gdy zmieniłem kabinę na drugą to czuwak działał w kab 1. Póki co więcej się nie dopatrzyłem, bo ciężko rozkład utrzymać ;-).

18
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 16:36:12 »
Może warto też odwzorować "rozładowanie" ciśnień w tunelu, w miarę możliwości symulatora, tak jak ma to miejsce właśnie w metrze w stolicy: http://www.metro.waw.pl/wentylacja-podstawowa-i-lokalna


19
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 10 Marca 2017, 05:49:41 »
Kaliska_Cegielski, pos Cegielski, EXE eu07++170309. Przejezdna do końca, FPS rzeczywiście na plus, aż muszę uruchomić na EXE z paczki i porównać. Z tego co zauważyłem to na wyjeździe z Opatówka słup i sieć były odwrócone (wcześniej nie rzuciło się mi to w oczy a nie wiem czy było zgłaszane) oraz smuga wydaje się do poprawy - w Kaliszu oświetlała sufit zadaszenia peronowego. Z tego co się orientuję, to reflektory w pojazdach w realu nie mają takich ustawień.

20
Na warsztacie / Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Marca 2017, 18:02:31 »
Drawinowo-170308, misja EP07-183, eu07++170309. Nie ruszyłem nawet z Włodowic. Do 10:38 semafory czerwone a na peronach lewitowały "wyjścia do miasta". Dalej we Włodowicach pierwszy przejazd zamknięty i sygnalizacja działała prawidłowo i SBL była już na zielono.

Przenoszę, bo same problemy ze scenerią a nie exe. @Stele

21
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 08 Marca 2017, 14:54:00 »
Co wydarzyło się dalej, bo nie napisałeś czy udało się spiąć, czy był wysyp? Jaka odległość była między zderzakami?
Ogólnie to skończyły mi się godziny i musiałem zawołać podmianę ;-) Udało się spiąć i zdążyłem jeszcze próbę zrobić, chociaż już wołali zanim jeszcze podjechałem pod skład, ale mi się zeszło z tymi światełkami. I niestety na tym musiałem zakończyć symulację. Odległość prawdopodobnie była taka sama jak na Twym skrinie, później mogę wrzucić swój zrzut.

22
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 07 Marca 2017, 23:05:20 »
Drawinowo-170306, misja EP09-005. Przejechałem tylko w jedną stronę na 170307b do momentu podpięcia się do drugiego składu. Mimo, iż "docisnąłem" lok do składu, między zderzakami była znaczna odległość. Ja też odnoszę wrażenie, że zawór hamulcowy m-sty działa wolniej. Temat znany, ale po zmianie kabiny, całe sterowanie oświetleniem (wszystkie tryby) odbywało się z klawisza "U". 

23
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 05 Marca 2017, 21:31:02 »
Ja póki co sprawdziłem przejezdność misji EP09-005 ze scenerii Krzyżowa2 i jest przejezdna do końca na eu07++170305b.

24
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 11:49:19 »
Z racji, że przebywam czasem w okolicach kolei piaskowych, to ze swojej strony mogę zaoferować wyprawę na zdjęcia i może nawet jakieś materiały (ale tutaj akurat nic obiecać nie mogę). Co do taboru, to aż się prosi o model wagonu Fas (401Vc) ;-)

25
Na jakim to szlaku bylo?
Łódź Chojny - Łódź Olechów. Zdążyłem lokomotywą minąć rozjazd na Olechów.

26
Misja z ET22-1078 prawie zakończyła się czołówką z luzakiem EU07-465, maszyniści jednak w porę zareagowali. Miałem stójki w Sędzicach i na wjeździe do Sieradza, możliwe, że to ta sama siódemka i stonka 2429 ze składem trochę się ociągała. Nie był to mój wzorowy przejazd i trochę też majstrowałem przy składzie, tzn dociążyłem i zmieniłem parę wagonów, ale do stacji Łódź Chojny ogólnie szło dobrze. W Sędzicach i Łódź Chojny miałem podniesione rogatki na przejazdach. W km 115,1 nie działa SHP i słup wchodzi w tor. Trochę niesmak pozostał bo klimat zrobił się niesamowity - początek za dnia i koniec w ciemnościach. W takich misjach przydała by się jeszcze możliwość załączania oświetlenia w pociągach pasażerskich gdy zapadnie zmrok. I tak się zaklimatyzowałem, że mógłbym wracać za kołem do OW :-)

27
Pospieszny "Cegielski" na next4 i patch'u przejezdny za pierwszym razem. Błaszki i Radliczyce miały otwarty przejazd. Czy w rozkładzie jazdy od Nowych Skalmierzyc do Czekanowa nie powinno być oznaczenia "PP" ?

28
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 15 Stycznia 2017, 16:53:04 »
Przejechałem służbę na Włókniarzu do końca (cegielski patch1+next4) bez zmiany składów. Tematy były już poruszane, ale też stwierdziłem je u siebie: ET22-454 w Ostrowie podjeżdża pod sam W4 (lok poza peronem); w km 115.1 nie zadziałało mi SHP; do Opatówka mamy praktycznie tylko 100 km/h, więc przydałoby się poprawić rozkład. Od Pabianic począwszy, nie opuszczały się rogatki na przejazdach. I w stacji docelowej przy peronie 1 wskaźnik W4 jest zbyt bardzo przechylony, chyba, że tak ma być ;-) 

29
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 04 Stycznia 2017, 19:03:26 »
Moja służba na Włókniarzu zakończyła się w Błaszkach. Możliwe, że przyczyną był Orlen, który mimo podanego wyjazdu utknął w Sieradzu w peronach. Log jest za duży, więc mogę na priv podesłać.

30
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 03 Stycznia 2017, 23:51:09 »
Pierwszą misja przejezdna do końca. Unieważnienie (W31) semafora w km 48,5 jakby za bardzo wychodziło poza jego krawędź. Kibel w Sędzicach powinien chyba mieć otwarte drzwi od strony budynku. U mnie miał od strony "mojego" składu. W km 115,1 jeden słup wchodzi za bardzo w tor (wjechałem w niego lokomotywą). No i wskaźniki Wz podają inną drogę przebiegu. W Piwonicach przed wjazdem do elektrociepłowni można by postawić naszą 401DA (co prawda raczej widywałem SM30), ale wspomniana maszynka też by dodała realizmu. Natomiast przy wjeździe do Ostrowa Wlkp. można by dodać SM03 w pierwszej wagonówce za wiaduktem, też mi utkwiła tam w pamięci ta maszynka. Z FPS'ami u mnie też nie najlepiej, chyba trzeba zmodyfikować plan wydatków na bieżący rok ;-) Poza tym jestem pod wielkim wrażeniem. Swego czasu często pokonywałem tą trasę i w miarę znam te tereny, więc ogromny szacun :-)
Przy okazji masakryczne te "30-stki".
Nie jestem pewien czy na wjeździe do Kalisza od Piwonic nie powinno tam być 50-ki lub 60-ki.

Strony: [1] 2 3 4