Wspomniane Cmentarzysko w
BydgoszczyByłem tam raz na dniach otwartych w związku z prezentacją lokomotyw odmalowanych historycznie. Zwiedzało się halę i można było podejść na tyły tej szopy. Lokomotywy stoją dość ciasno, ale można coś ugrać. Zwiedzanie tego bałaganu podobno można załatwić, trafiając na przychylniejszego z zarządzających tam. Sam nie pomyślałem wtedy o teksturach, jakoś skupiłem się na zdjęciach bardziej artystycznych.
https://www.ok-kolej.pl/details.php?image_id=21160Trupiarnia w
Zajączkowie Tczewskim. Daj znać, czy i kiedy się wybierasz, pracuję tam. Jest tam też punkt kontrolny lokomotyw i warsztat napraw lokomotyw, a także wagonownia naprawiająca w 98% węglarki. Ciągle coś tam przyjeżdża, zazwyczaj ET22. Trafiają się też ET41,42, SM42 klasyczne i po modernizacji. Najnowszym gościem jest tu SM42-350 i świeżo po modernizacji ST48-082.
https://www.ok-kolej.pl/details.php?image_id=23144https://www.ok-kolej.pl/details.php?image_id=22879Laskowice PomorskieSą tam tory z wrakami wagonów towarowych, postoje zaliczają pojazdy Arrivy, EN57, jest też baza PLK. Stacjonuje tam niezwykle głośna drezyna - ma dwa ogromne puzony z ciężarówki. Zrobią w konia pewnie każdego, kto fotografuje na szlaku i ją wpierw usłyszy a później zobaczy.
Twarda Góra - Miejsce wydaje się nic nie mówiącą nazwą, ale jest tu mała wagonownia Tabor Dębica. Robią wszystko, węglarki, lubanie, szutrówki (te mam obstrzelane), platformy, mają lokomotywę SM30. Najlepiej strzelać do wszystkiego, co stoi za bramą, na terenie zakładu wymagać będą pozwolenia od władz spółki wyższych, niż te w Twardej Górze.
https://www.ok-kolej.pl/details.php?image_id=20795