Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rogonon

Strony: [1] 2
1
Poszukuję, chcę zrobić / Pulpit EN57
« dnia: 22 Kwietnia 2023, 12:54:16 »
Witam, mam do zaoferowania kompletny pulpit EN57 + hasler    ( NIEAKTUALNE )

2
Bieżące kolejowe / Odp: Tempomat w praktyce
« dnia: 04 Lutego 2020, 18:49:06 »
W PR-ach na EN96A i EN76 tempomat jest cały czas używany głównie ustawiony na najwyższą dozwoloną prędkość i jaką sobie nastawimy taką cały czas pamięta.

3
Poszukuję, chcę zrobić / EN57Alc
« dnia: 21 Października 2019, 10:46:40 »
Witam, mam pytanie czy posiada ktoś dokumentacje dotyczącą EN57Alc-22xx?

4
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 02 Sierpnia 2019, 20:36:13 »
Sceneria jest na tyle kompatybilna żeby zacząć się bawić w układanie scenariuszy?

5
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia lokomotyw 163.
« dnia: 27 Marca 2019, 19:48:19 »
Temat zapomniany czy może potrzeba jeszcze więcej materiałów?

6
Bieżące kolejowe / Odp: Ograniczenie prędkości a wskaznik
« dnia: 23 Marca 2019, 20:50:31 »
Może że masz szlak dajmy na to 100,a masz podany S13 i wjeżdżasz na tor główny zasadniczy to za ostatnim rozjazdem możesz przyśpieszyć, bo często semafor znajduje się dalej pamiętając o tym żeby prędkość dostosować aby móc się zatrzymać, a jeżeli  na tor główny dodatkowy to na całej drodze przebiegu od semafora do semafora.

7
Tak, właśnie się zastanawiałem dlatego. Dzięki.

8
Orientuje się ktoś jakiej dokładnie relacji był pociąg oraz jaka Tem2 prowadziła?

9
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejne lokomotywy Class 66 w Polsce
« dnia: 23 Lipca 2018, 12:41:02 »
<ciach>

Ale czy też czasem nie będzie teraz kolejnych transportów lokomotyw? Bo to że tam RK działa z opóźnieniem to wiadomo. ;D

Nie cytujemy całości poprzedniego posta. @Stele

10
Zapewne jest jakiś rejestr prowadzony przez UTK. A to, czemu wagony są inaczej opisane niż pojazdy trakcyjne, może wynikać z kart UIC i innych norm.

Dziwne tylko, że nigdzie nie można znaleźć tych oznaczeń jakby była to jakaś tajemnica który zakład wykonywał naprawę.

11
Ciężko powiedzieć, bo każdy zakład CargoWagon będzie zapewne miał swoje oznaczenia. Jedyne ciekawe to jest to skąd one są zaczerpnięte.

12
Bieżące kolejowe / Kolejne lokomotywy Class 66 w Polsce
« dnia: 23 Lipca 2018, 10:55:33 »
FPL coraz bardziej się rozwija:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/fpl-do-polski-jada-kolejne-lokomotywy-class-66-86113.html

Obowiązki 7. Linkując do artykułu prasowego, należy zawrzeć streszczenie od siebie. @Stele

13
Te są najbardziej znane
911 - PESA Bydgoszcz
914 - NEWAG Nowy Sącz
915 – T.S. Opole
916 – WAGON Ostrów Wlkp.
917 - ZNTK Oleśnica
924 - ZNTK Mińsk Mazowiecki
930 – HCP – FPS Poznań
1034 - ZPNTMiU TABOR Dębica
1093 – PKP CARGOTABOR (Czerwieńsk)
2000 - PR Katowice (Częstochowa)
2001 - PR Lublin (Hrubieszów)
2002 - PR Gdynia (Słupsk, Chojnice)
2003 - REMTRAK (Idzikowice)
2004 – PR Poznań (Krzyż)
Tamte to będą zakłady typu Czerwińsk itp. spróbuje się czegoś dowiedzieć i dam znać.

14
Na pewno wielu osobą się przyda, nawet jako ściąga w maszynie;)

15
Bieżące kolejowe / Odp: Premiera Dragona 2
« dnia: 13 Lipca 2018, 21:45:33 »
Dziwnie wyglądają te światła na tle czerwonego, miejmy nadzieję że będzie dobrze spisywać;)

16
Wydział zamówień / Odp: Potrzeba zdjęć na teksturę ES64U4 IC
« dnia: 09 Lipca 2018, 21:16:19 »
Teraz pełno ich jeździ to postaram się coś zrobić.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls 2 dla ŁKA
« dnia: 07 Lipca 2018, 22:01:48 »
Ale to też może być problem jak na elfach II, że dobrze trzyma ciepło, ale ze względu na brak drzwi do każdego z przedziałów przy każdym otwarciu traci na cieple.

18
Dokładnie, w obecnej sytuacji najbardziej pewna dla ciebie była by praca w Cargo. Licencje zawsze będziesz mógł sobie zrobić jak spełniasz wymagania tylko kwestia w znalezieniu przewoźnika.

19
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls 2 dla ŁKA
« dnia: 05 Lipca 2018, 18:06:05 »
Orientuje się ktoś jak wygląda z awaryjnością impulsów drugiej generacji i z czym przeważnie był większy problem?

20
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 04 Lipca 2018, 20:30:11 »
I bardzo dobrze, niech coraz więcej jeździ bomb, aż tak chyba awaryjne nie są.

21
Tabor kolejowy / Odp: Przewijanie informacji pasażerskiej
« dnia: 08 Czerwca 2018, 16:26:48 »
Tak, też na zasadzie GPS są ustawiane współrzędne przed danymi  stacjami i po i automatycznie zapowiada.

22
Na chwilę obecną postaram się o zdjęcia elfów województwa Kujawsko-pomorskiego. Oraz mogę Elfy II

23
Witam, na jakim etapie są elfy? Jakie materiały są jeszcze potrzebne?

24
Pomoc doraźna / Odp: Pliki dll.
« dnia: 01 Marca 2018, 21:23:09 »
Temat do zamknięcia;)

25
Pomoc doraźna / Odp: Pliki dll.
« dnia: 01 Marca 2018, 20:52:49 »
api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll ,api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll i zapewne wiele innych... Już miałem taki problem kiedyś, ale nie pamiętam jak go rozwiązałem.

26
Pomoc doraźna / Pliki dll.
« dnia: 01 Marca 2018, 20:47:45 »
Witam, po pobraniu Maszyny 18.01 wyskakują mi  braki plików dll. Posiada ktoś może gotową paczkę potrzebną do maszyny lub wie jak to naprawić?

27
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 22 Lipca 2017, 17:11:03 »
I jak, może udało się już komuś z tym samym kłopotem rozwiązać problem?

28
Bieżące kolejowe / Odp: Święto Kolejarza 2016
« dnia: 20 Listopada 2016, 18:17:25 »
W Toruniu w tym roku nic nie będzie.

29
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 14 Listopada 2016, 22:54:14 »
Widzę temat ucichł. Z ciekawości na jakich etapach są prace?

30
Bieżące kolejowe / Odp: Obiegi EN57AL-1786
« dnia: 03 Lipca 2016, 20:48:09 »
Ostatnio była w Malborku.

Strony: [1] 2