Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - adikus7

Strony: [1] 2
3
Symulator / Odp: Materiały na pulpit
« dnia: 27 Sierpnia 2011, 20:08:16 »
Ciekawa waluta
Podstawowa waluta do załatwienia czegokolwiek.;)

4
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 15 Sierpnia 2011, 20:57:00 »
Dodam jeszcze, że używane są codziennie zarówno tory kolejowe, jak i tramwajowe, a kiedyś w tym miejscu było również skrzyżowanie sieci trakcyjnej kolejowej 3kV i tramwajowej, dziś została tylko tramwajowa 600V.

Możesz napisać jak to działało (wyglądało) ze strony technicznej? Bo jakoś nie umiem sobie tego wyobrazić.

5
Wystarczy, że nie miał zapiętych pasów bezpieczeństwa i w wyniku uderzenia mogło nim rzucic po kabinie ciężarówki.

Tak jak w tym przypadku --->http://www.youtube.com/watch?v=zbz1o0o78Q0
Polecam obejrzeć kilka razy pierwsze ujęcie, widać fajnie jak facet lata po całej kabinie.

7
Inne niekolejowe / Odp: Problem z autem (ściąga w prawo)
« dnia: 15 Lipca 2009, 16:42:51 »
A nie ma czasem na kolumnie McPersona regulacji kąta nachylenia koła? W sumie musiałeś to rozkręcić (rozregulować) jak tam tyle wymieniałeś. Większość samochodów właśnie ma tam regulację ale nie wiem jak jest w fabii.

8
Bieżące kolejowe / Boże Ciało na kolejowo
« dnia: 18 Czerwca 2009, 22:40:10 »

10
Bieżące kolejowe / Odp: Zgon na dworcu w Katowicach
« dnia: 01 Kwietnia 2009, 18:04:17 »
To nie żart! Tak się składa że pracuje tam mój szfwagier jako ochroniarz. Miał akurat na rano i to on wezwał pomoc a nie jeden z podróżnych.
Szkoda chłopa, 39 lat...


11
Bieżące kolejowe / Odp: Nowości na PKP
« dnia: 01 Kwietnia 2009, 17:50:23 »
Mogłeś domalować jakiegoś dymka, było by bardziej "spalinowo".

12
Bocznica / Wydzielone z "Prawdziwy DIESEL POWER"
« dnia: 29 Marca 2009, 21:25:27 »
Jakoś cicho tutaj.

Po rozmowie na PW użytkownik wskazał swoje niewłaściwe zachowanie w stosunku do regulaminu.
Usuwam ostrzeżenie "uciszony".
/ Żuk

13
Bieżące kolejowe / Odp: Nowoczesna manewrówka
« dnia: 05 Marca 2009, 17:46:31 »
Ten "TRAKTOR" to sumie ciągnik,ciągnik rolniczy ale ciągnik, niech sobie ciągnie co chce. A wiecie może jak jest rozwiązana kwestia hamowania ciągniętego przedmiotu? Przecież jak taki wagon się rozbuja...

15
Bieżące kolejowe / Odp: Russian extreme
« dnia: 19 Lutego 2009, 16:07:27 »
Cytuj
nie wiedzieli chyba, że w każdej chwili mogą zginąć.
Jak to się mówi w ich gronie pewnie, "żyli chwilą".
Albo, raz się żyje... później tylko straszy. ;)

16
Bieżące kolejowe / Russian extreme
« dnia: 18 Lutego 2009, 22:57:13 »

17
A gdzie widać ta wykolejoną lokomotywę z jednym wagonem? Na tym zdięciu widać że laweta rozwaliła słup(y).

18
Ale to nie wina TV,po prostu nie chcieli sprzeciwiać się ...panu policjantowi...
Jak by to wyglądało jak by oni stwierdzili inaczej. ;)

Tnij cytaty.
Akvin

20
A to wszystko przez to że jest zbyt,nieład i pezprawie ...

21
Bieżące kolejowe / Film dla ludzi o mocnych nerwach !!!
« dnia: 08 Maja 2008, 21:37:41 »
Na filmie pokazane jest jak w okrutny sposób wypruwa się lokomotywie "flaki"
http://pl.youtube.com/watch?v=WiuSB74onmM&feature=related

22
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 15 Marca 2008, 11:30:28 »


A tu coś chyba poszło nie tak jak trzeba...

Powietrze zeszło ci z koła,trzeba napompować... ;D

24
Tabor kolejowy / Odp: DizelPack \\\"Tryptyk\\\" [SM42 ST44 SU46]
« dnia: 03 Stycznia 2008, 20:55:29 »
Pobawiłem się trochę tymi "spalinówkami" w scererii "moczniki eu07+eu07 i tak,suka na pierwszym podjezdzie pod górę nie daje rady. Gagarin górę ledwo bo ledwo ale tych piętnaście "eaosów" załadowanych węglem jakoś wciągnął,wyłamał się,nie dał rady na następnej górce jadąc po łuku (dodatkowe opory toczenia). Dopiero duet, w postaci dwóch suczek,pokonały całą trasę ale lekko im nie było. I stąd moje pytanie,czy nie za słabe są trochę te "spalinówki"? Przecież takie dwie suki,tak mi się wydaje, że powinny wymiatać z tymi wagonami bez żadnego problemu...?
Po za tym jest ok,kawał dobrej roboty.

P.S. W "gagarinie" mam jakieś białe plamy na przedniej szybie,czy to normalne czy ja mam coś nie tak?

Loki spalinowe mają to do siebie, że mają "skończoną" moc, w przeciwieństwie do elektryków. Dlaczego? Bo zespół prądotwórczy ma te 2750KW (ST44), i ani grosza więcej. Elektryk będzie żarł prąd dopuki sieci nie upali albo na podstacji zabezpieczenia nie pójdą (albo na loku:D). Przyjżyj się jak zmieniają się z prędkością i nastwnikiem wskazania kiloamperomierza i kilowoltomierza. Ze wzrostem prędkości rośnie napięcie ale prąd spada. Jak zaskoczy bocznik, to już całkiem kicha. Dlatego taki gagar przy ruszaniu sprzęg urwie, ale jak już skład ruszy to się będzie wlókł jak ślimak.

Ad. PS: Szyby są po prostu brudne, bo ktoś ich nie domył jak należy:D

Ok,chyba rozumie. Elektrownia w spalinowym jest ograniczona do jego rozmiarów a przedewszystkim siły pociągowej,natomiast podstacja do zasilania elektryków musi być dostosowana do większej ilości zasilających pojazdów. Czy dobrze to rozumuję? Ale i tak mi się wydają za słabe te maszyny.

25
Tabor kolejowy / Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 03 Stycznia 2008, 19:46:14 »
 Pobawiłem się trochę tymi "spalinówkami" w scererii "moczniki eu07+eu07 i tak,suka na pierwszym podjezdzie pod górę nie daje rady. Gagarin górę ledwo bo ledwo ale tych piętnaście "eaosów" załadowanych węglem jakoś wciągnął,wyłamał się,nie dał rady na następnej górce jadąc po łuku (dodatkowe opory toczenia). Dopiero duet, w postaci dwóch suczek,pokonały całą trasę ale lekko im nie było. I stąd moje pytanie,czy nie za słabe są trochę te "spalinówki"? Przecież takie dwie suki,tak mi się wydaje, że powinny wymiatać z tymi wagonami bez żadnego problemu...?
Po za tym jest ok,kawał dobrej roboty.

P.S. W "gagarinie" mam jakieś białe plamy na przedniej szybie,czy to normalne czy ja mam coś nie tak?

26
Publikacje / Odp: DizelPack "Tryptyk" [SM42 ST44 SU46]
« dnia: 03 Stycznia 2008, 17:42:27 »
Czy diesle takie jak SU46 mają coś takiego, jak ssanie?

Z tego co wiem nie. W benzyniakach ssanie polega na ograniczeniu dopływu powietrza, przez co silnik więcej paliwa "ssie".
W dieslach mieszankę się spręża, więc nie miało by sensu odcinanie powietrza, a raczej jego większe sprężanie. 

P.S. Jak by ktoś mógł wstawić te dźwięki na inny serwer to był bym wdzięczny.
 


W silniku diesla wtrysk paliwa (ON) do komory spalania następuję praktycznie po suwie "sprężania",tak więc diesel spręża tylko powietrze.

27
Tabor kolejowy / Odp: Prawdziwy DIESEL POWER
« dnia: 25 Grudnia 2007, 21:10:25 »
http://pl.youtube.com/watch?v=UYpXwLg5GeM&feature=related

Kurcze,jak dla mnie,mechanika samochodowego jest to za duża dawka paliwa(za bogata mieszanka paliwowo powietrzna)...?
No w sumie za duża,widać to po tym jak idzie na "czarno" ale ten ogień...nie rozumie tego.
Na czym to jeździ? Na zwykłej ropie(ON)?

28
Tabor kolejowy / Odp: Prawdziwy DIESEL POWER
« dnia: 23 Grudnia 2007, 11:40:06 »
To: http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=18458&nseq=73 to  mi troszkę na fotomontaż wygląda ;)
No to masz tu jeszcze kilka "fotomontaży" ;)
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=72945&nseq=85
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=73523&nseq=51
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=38646&nseq=370

Dodam jeszcze do tego dwie zimowe scenerie...
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=33814&nseq=138
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=33201&nseq=158
... trochę ich przysypało,co?
Przy okazji znalazłem jeszcze dość uniwersalne urządzenie pociągowe,
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=48358&nseq=157
natomiast to,to już nie wiem co to jest i do czego służy ale widok jak dla mnie jest dość niecodzienny
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=48249&nseq=159
Na koniec taka sobie pętelka...
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=74624&nseq=55

Wesołych świąt :)

30
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 13 Listopada 2007, 20:09:14 »
...czas na jeszcze jedną fotkę:

To miejsce na szczęście nie jest uczęszczane.
To czamu sie te glajzy świycom?

Strony: [1] 2