1
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 09 Listopada 2020, 12:28:22 »
Nowa wersja, zmiany:
Do obsługi pojazdów wieloczłonowych należy w pliku textures.txt danego taboru wieloczłonowego dodać informację ^x gdzie x to ilość kolejnych sprzężonych wpisów.
Przykładowy fragment pliku dla ET41:
- Dodawanie do wybranego pociągu składu z magazynu,
- automatyczne dodawanie pojazdów wieloczłonowych wraz ze sprzęgiem,
- automatyczna zmiana tekstury we wszystkich członach wybranego pojazdu.
Do obsługi pojazdów wieloczłonowych należy w pliku textures.txt danego taboru wieloczłonowego dodać informację ^x gdzie x to ilość kolejnych sprzężonych wpisów.
Przykładowy fragment pliku dla ET41:
Kod: [Zaznacz]
^2
41-001-A'15.mat=203E-A,ET41-A,ET41-001-A'15//v2,ET41-001,PKPC,Wschodni_Zakład_Spółki_w_Lublinie,20.10.2015,PKP_CARGOTABOR_ZNT_Ostrów_Wielkopolski,MR6,Stele&sebol82&darek71wrc
41-001-B'15.mat=203E-B,ET41-B,ET41-001-B'15//v2,ET41-001,PKPC,Wschodni_Zakład_Spółki_w_Lublinie,20.10.2015,PKP_CARGOTABOR_ZNT_Ostrów_Wielkopolski,MR6,Stele&sebol82&darek71wrc
41-001-A-HIST.mat=203E-A,ET41-A,ET41-001-A//v2,ET41-001,PKPC,Zakład_Taboru_we_Wrocławiu,27.06.2002,ZNTK_Oleśnica,RafaPolska424&szogun,?
41-001-B-HIST.mat=203E-B,ET41-B,ET41-001-B//v2,ET41-001,PKPC,Zakład_Taboru_we_Wrocławiu,27.06.2002,ZNTK_Oleśnica,RafaPolska424&szogun,?
...
Wpis sprzężający możemy stosować wielokrotnie w tym samym pliku, gdy kolejne wpisy taboru dotyczą pojazdów o innej ilości członów:Kod: [Zaznacz]
^3
EN57-001RA.DDS=6BAI,EN57-RA,EN57-001RA//v2,EN57-001,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_w_Krakowie,31.12.2005,ZNTK_Mińsk_Mazowiecki,?,?
EN57-001S.DDS=6BSI,EN57-S,EN57-001S//v2,EN57-001,PKP,Zakład_Przewozów_Regionalnych_w_Krakowie,31.12.2005,ZNTK_Mińsk_Mazowiecki,?,?
EN57-001RB.DDS=6BBI,EN57-RB,EN57-001RB//v2,EN57-001,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_w_Krakowie,31.12.2005,ZNTK_Mińsk_Mazowiecki,?,?
...
EN57-996'11RA.mat=6BAII_led,EN57-RA,EN57-996'11RA//v2,EN57-996,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_Katowice,25.02.2011,NEWAG_Nowy_Sącz,RafaPolska424,Patryk_"hanys"_Farana
EN57-996'11S.mat=6BSII,EN57-S,EN57-996'11S//v2,EN57-996,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_Katowice,25.02.2011,NEWAG_Nowy_Sącz,RafaPolska424,Patryk_"hanys"_Farana
EN57-996'11RB.mat=6BBII_led,EN57-RB,EN57-996'11RB//v2,EN57-996,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_Katowice,25.02.2011,NEWAG_Nowy_Sącz,RafaPolska424,Patryk_"hanys"_Farana
^4
EN71-005RA.mat=6BAII_led,EN71-RA//v2,EN71-005,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_w_Krakowie,29.02.2008,ZNTK_Mińsk_Mazowiecki,szogun,?
EN71-005SA.mat=6BSII,EN71-SA//v2,EN71-005,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_w_Krakowie,29.02.2008,ZNTK_Mińsk_Mazowiecki,szogun,?
EN71-005SB.mat=6BSII,EN71-SB//v2,EN71-005,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_w_Krakowie,29.02.2008,ZNTK_Mińsk_Mazowiecki,szogun,?
EN71-005RB.mat=5bgb_led,EN71-RB//v2,EN71-005,PREG,Zakład_Przewozów_Regionalnych_w_Krakowie,29.02.2008,ZNTK_Mińsk_Mazowiecki,szogun,?
Wpisy sprzężone powinny być podane w odpowiedniej kolejności- w katalogu EN57 należy na przykład człony końcowe przesunąć za człony środkowe- tak jak w powyższym przykładzie. Ustawiany jest najwyższy pasujący sprzęg.