Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ElektrykPKP

Strony: [1] 2 3
1
Bocznica / Odp: Kabina EU44
« dnia: 12 Kwietnia 2024, 23:58:44 »
XD

2
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 17 Marca 2024, 21:33:24 »
PL-CWAYT SM42-387 //przód skos, 1xbok, tył.
https://eu07.pl/userfiles/25834/SM42-387.7z

3
Na warsztacie / Odp: Linia kolejowa nr 351
« dnia: 01 Marca 2024, 04:26:05 »
To se wejdź w dawny MSTS, tam od iks lat masz tą trase.

4
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 28 Lutego 2024, 23:09:29 »
Napis jest taki wyblakły na lokomotywie. To nie wina aparatu.

@Ptys tu chodzi o pikselozę widoczną na zdjęciu po zbliżeniu.

5
Wasz kochany (ex)deweloper szykuje taką małą niespodziankę pod postacią lokomotywy GLs30 oraz zestawu koleb
comming soon


im wiecej wpłacita tym szybcij bedzie

6
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 12 Stycznia 2024, 22:42:01 »
@Artysta51 scenariusze to kwestia wtórna. Najpierw sceneria powinna być dopracowana + jakieś podstawowe scenariusze, tak jak na Wrzosach. Im mniej scenariuszy na początku tym większa szansa na sprawne wydanie scenerii.

7
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 01 Stycznia 2024, 23:41:33 »
Ponadto uważam, że Simrail bije na głowę dostępne symulatory na rynku (płatne, bezpłatne - nieważne).
XD

8
Na warsztacie / Odp: Sceneria Jeziorka do pobrania - WiP
« dnia: 23 Grudnia 2023, 00:47:43 »
Jesteś pewien, że nie pomyliłeś z glinojecką cukrownią?

9
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 07 Listopada 2023, 08:01:03 »
Może lepiej nie.

10
Na warsztacie / Odp: Projekt Śląsk - Porty.
« dnia: 09 Grudnia 2021, 11:29:06 »
Co to jest rok na zrobienie odcinka ponad 200km, dwutorowego, zelektryfikowanego z SBL. W dodatku mając godzine czasu dla siebie dziennie gdzie nie co dzień się chce. Wątpię, że do końca 2022 się wyrobię. W załączniku widok na Bydgoszcz Główną Tow (BGB). Na pierwszym planie tory linii Kutno - Piła.

19.02.2023
Zakończyłem przypisywanie semaforów oraz wstawianie odcinków izolowanych. Następny etap: wpisywanie zamykania semaforów do odcinków izolowany i wstawianie zwolnień. Będzie można puszczać Ai niech szuka null tracków.

11
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Lutego 2023, 23:24:59 »
Tym razem pod mój obiektyw na tekstury trafiła oto ta maszyna

CD-CDC 163 035-9 - bok x2 / przód / tył / tabliczka / detale
https://eu07.pl/userfiles/8682/CZ-CDC_163_035-9.zip - telefon
https://eu07.pl/userfiles/8682/CZ-CDC_163_035-9.zip - aparat

12
Poszukuję, chcę zrobić / ET41-100 poszukiwania II/SP47/E1000/301Dc
« dnia: 04 Lutego 2023, 22:52:12 »
Bardzo ciekawe malowania, dziękuję.
Poniżej jest jeszcze jedna ciekawostka: fabryczne zdjęcie E1000 z Pafawagu. Widać, że maszyna różni się nieco na tym zdjęciu od wcześniej załączonych. Tematem E1000 zajmę się dogłębniej nieco później... Dodam tylko, że jedną z wielu cech odróżniających E1000 od ET22 było np. stanowisko maszynisty po stronie lewej.

13
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu/CC 40108
« dnia: 02 Lutego 2023, 22:15:58 »
Lokomotywa była bardzo energożerna, a przy niżej wspomnianym napięciu mógłby być dość marny efekt. Tyle mogę powiedzieć, bo źródła nic więcej nie mówią o szczegółach.

4. 04.04.1973 jazdy luzem i z dwoma wagonami na odcinku Żmigród - Skokowa przy niestabilnym napięciu w sieci 2600-3200V, co mogło się okazać kluczowe w późniejszych testach,

BTW, widziałem gdzieś zdjęcie marnej jakości, gdzie CC 40108 była spięta z EP23-001. Może ten pomarańczowy Byk prowadził jeden z pociągów specjalnych, o których pisałem wcześniej...?

14
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu/CC 40108
« dnia: 16 Stycznia 2022, 12:27:06 »
W tamtych latach testowano duże prędkości, ale od testów do "szybkich jazd" nawet rządowych daleka droga:
1. EU05-29 na odcinku Konin - Spławie poleciała 174 km/h i na tym się skończyło (to były badania m.in. pod przebudowę EU05 na EP05),
2. CC40108 (SNCF) przy testach z dużymi prędkościami połamała pantografy (zresztą niewiele wiadomo o pobycie "Nez casses" w PL).

Dodać należy, że w tamtych czasach jeśli chodzi o pociągi specjalnego znaczenia znacznie ważniejsze były transporty wojskowe w relacjach NRD-PRL-ZSRR i PRL-ZSRR.

I to by było tyle w temacie.

Aktualizacja 01.02.2023.

Minęło trochę czasu, w trakcie którego szukałem informacji o pobycie francuskiej lokomotywy w PL. Poniżej przedstawiam ciekawe fakty:
- do testów na sieci PKP wybrano lokomotywę czterosystemową o nr bocznym CC 40108,
- do PL maszyna dojechała w składzie pociągu specjalnego w dniu 31.03.1973, gdzie granicę przekroczyła na przejściu granicznym Forst/Zasieki; później przez Żagań i Leszno skład pojechał do Warszawy, gdzie lokomotywę odstawiono w szopie na Olszynce Grochowskiej,
- testy:
1. 01.04.1973 pierwsze uruchomienie maszyny pod siecią 3kV,
2. 02.04.1973 pierwsze jazdy na trasie Rembertów - Miłosna z Vmax 100 km/h,
3. 03.04.1973 oficjalna prezentacja lokomotywy na terenie COBiRTK w Warszawie (obecnie CNTK) dla przedstawicieli partii i osób związanych z branżą kolejową,
4. 04.04.1973 jazdy luzem i z dwoma wagonami na odcinku Żmigród - Skokowa przy niestabilnym napięciu w sieci 2600-3200V, co mogło się okazać kluczowe w późniejszych testach,
5. 05.04.1973 próby z 6 wagonami i prędkościami do 160 km/h, po których po odpięciu jednego wagonu rozpoczęto dalsze testy z V=120/140/160 i docelowo 180 km/h,
- ten ostatni test okazał się kluczowy, gdyż polscy inżynierowie nalegali, aby dla ułatwienia osiągnięcia Vmax 180 km/h podnieść drugi pantograf, gdzie obsługa francuska kategorycznie się sprzeciwiała - ostatecznie polskie zdanie przeważyło i lokomotywa poleciała na testach 180 km/h na dwóch pantografach,
- niestety tuż przed końcem testu sieć trakcyjna zaczęła falować, co doprowadziło do złamania pantografu nr 3 i zerwania pantografu nr 2,
6. 09.04.1973 wznowiono testy po naprawie pantografów, aby sprawdzić ich poprawność działania - jazdy odbyły się z prędkościami 120 i 160 km/h; ostatecznie tego dnia przeprowadzono 22 jazdy testowe z V 40, 125 i 160 km/h,
7. 10.04.1973 kolejne 26 jazd z prędkościami 125 i 160 km/h,
8. 11.04.1973 kolejne 13 jazd z prędkością 120 km/h,
9. 12.04.1973 kolejne 13 jazd z prędkością 140 km/h, ale głównie na łukach - te testy były ostatnimi i po sformowaniu składu pociągu specjalnego CC 40108 wróciła do Warszawy,
10. 13.04.1973 lokomotywa brała udział w wystawie na terenie COBiRTK dla przedstawicieli ministerstwa komunikacji,
11. 14.04.1973 wyjazd składu specjalnego z Warszawy przez Poznań, Leszno, Żagań, Tuplice, Zasieki do Forstu i dalej przez Niemcy do Francji.

Ostatecznie maszyna przejechała na testach niecałe 1000 km i uznano je za pomyślne. Inżynierowie byli usatysfakcjonowani. Strona francuska odniosła wrażenie, że polscy decydenci przychylnie byli nastawieni i że Polska zamówi w Alsthom elektrowozy serii CC 6500 (oryginalnie zasilane napięciem 1500V), bo to właściwie było celem wizyty CC 40108 w PL. Dlaczego do PL przyjechała zatem CC 40108, a nie przedstawiciel serii CC 6500? CC 40100 była jedyną serią, która była zasilana napięciem 3000V, a poza tym została zbudowana wg podobnej koncepcji do CC 6500 przede wszystkim jeśli chodzi o wózki napędowe, które były trzyosiowe z jednym dużym silnikiem trakcyjnym. Jak wiemy, ani CC 6500, ani CC 40100 nie zostały zamówione.

No i na koniec: CC 40108 weszła na stan SNCF w dniu 26.07.1969, a skreślono ją 03.06.1996. Maszyna przejechała przez ten czas ponad 6 600 000 km.

Poniżej na fotkach:
1. CC 40108 we Francji,
2. CC 40108 z wagonem pomiarowym i uszkodzonym pantografem, szlak Żmigród - Skokowa, 05.04.1973,
3. jako ciekawostka niezwiązana z przedmiotowym tekstem: CC 40106 po wypadku w Belgii 26.09.1969,
4. schemat malowania.

Źródła:
- materiały własne,
- "Elektrowozy serii CC 40100 SNCF i serii 18 SNCB/NMBS (1)" R.Rusak, Świat kolei 10/2017, EMI-PRESS 2017.



15
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 28 Stycznia 2023, 17:37:30 »
System dynamicznie generowanych ostrzeżeń dla szlaków. Raz jedziemy i tu będzie zwolnienie, innym razem tam, a innym razem opuszczenie pantografów. Brzmi ambitnie ale byłoby zaje...ekhem fajne.
Zupełnie oderwany od rzeczywistości bajer. Jadąc daną linia maszynista ma mieć znajomość szlaku, a ty chcesz zgadywankę co za następnym łukiem nowego nas czeka.

16
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 29 Grudnia 2022, 18:40:49 »
Wie ktoś jaki model klimatyzacji jest na budzie? I czy mamy taki? Będzie mi potrzeby do nowego pudła SM42. Spokojnie, zdjęcia się przydadzą jeszcze zobaczysz jak nią w maszynie niedługo.

17
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 21 Listopada 2022, 11:47:39 »
Gdyby na racjonalnych argumentach i debatach się kończyło, to by się to inaczej potoczyło. Jednak zachowania poszczególnych osób są po prostu kuriozalne i nie do zaakceptowania.
Czyje zachowania?

Począwszy od krytykowania tego, że miałam "czelność" wyrażać opinię na temat innych projektów, poprzez marginalizowanie prowadzonych przeze mnie prac do "jakiejś tam kolejnej scenerii, boże, ta znowu o tej srakopiance", kończąc wyzywaniu mnie
Kto?

Już samo to, że w moim czy innych osób kierunku kierowane były słowa "Gówniarze, szczyle"...
Kto kierował?

Tl;dr dla całej lekturki, skierowane głównie do osób odpowiedzialnych za całe zamieszanie:
"Osób odpowiedzialnych" - czyli kogo?

Ja wiem, że rzucać oskarżenia jest bardzo łatwo, natomiast nie wyobrażam sobie prowadzenia jakiejkolwiek dalszej dyskusji w tym wątku bez wskazania konkretnych osób odpowiedzialnych za niepowodzenie projektu "Zakopianka". Od razu zasygnalizuję, że nie dostaliśmy (my - administracja czy moderatorzy) żadnej wiadomości czy raportu od Ciebie w tej sprawie. A myślę że powinniśmy dostać, skoro padały wyzwiska, słowa poniżania czy inne zachowania nie do zaakceptowania. Tak więc ponawiam pytanie - kto? Uprzejmie proszę o odpowiedź, nawet w formie prywatnej wiadomości.

18
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Października 2022, 23:42:42 »
Dziś prezentuje 2 lokomotywy jedna już tu jest , lecz teraz miałem ją dostępną z każdej strony

PKP ET22-233 - bok x2 / przód / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PKP_ET22-233.rar - Aparat format NEF
https://eu07.pl/userfiles/8682/PKP_ET22-233.zip - Telefon format JPG
PL-AKIEM 5 170 118-1 LOTOS - bok x2 / przód / tył
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-AKIEM_5_170_118-1_LOTOS.rar - tylko aparat format NEF

19
Ciepły, jesienny dzień. Dziś na janiszewskiej szopie, służba na osobowym 55415 z Janiszewa do Jarkawek. Na ten pociąg przydzielona została SM42-982 ze względu na dwie odstawione z powodu awarii SU45 oraz SU42. Skład pociągu składa się z dwusekcyjnej Bipy, ciepły dzień więc ogrzewanie na składzie nie będzie potrzebne a i pociąg lekki to i stonka sobie poradzi. Skład z naszą lokomotywą stoi na grupie postojowej więc idziemy rozpocząć naszą służbę. Po drodze wstępuję na Janiszewski dworzec, wita mnie zapach dworcowych tostów, kilka gołębi i garstką podróżnych. Wychodząc z dworca, zmierzam na moją lokomotywę i pociąg. Stoi od rana wygaszona więc uruchamiam, sprężarka bije powietrze, rewident, próba hamulca, za chwile kierownik z dokumentacją pociągową przyjdzie a w peronie pobrać tylko rozkaz i możemy jechać. Tarcza podana, ruszamy powoli, stonka cała wibruje, uchylam okna, do kabiny wpada świeże i rześkie powietrze zmieszane z delikatnym zapachem spalin z naszej lokomotywy. Na peronie 1 czeka na nas już spora grupka pasażerów, na 2 peronie jeszcze więcej ludzi. No tak, zaraz pospieszny do Białegostoku wjedzie. Chwila postoju w peronie i słyszę świst hamowania, pospieszny dzisiaj planowo jak w zegarku. Ciekawe czy my planowo dojedziemy do Jarkawek ? Zawyły opory na sąsiednim peronie, to białostocka siódemka z pospiesznym, ciągnie kitę wagonów, zielonych, nawet wars i na końcu dwie czerwone jedynki. Teraz nasza pora na odjazd, kierownik podaje sygnał odjazd, kręcę nastawnikiem, z komina lecą spaliny, gwiżdże turbina, w kabinie wibracje jeszcze większe. Spora droga przed nami... mijamy Janiszew Zachodni, Janiszew Górny, lecimy rozkładową do Macierzewa, mijając wioski, leśne widoki ze złotymi koronami od liści. Macierzewo wita nas ciepłownią, po dłuższej jeździe od Janiszewa to dopiero kolejna cywilizacja, szybka wymiana pasażerów w peronie i jedziemy dalej, z magistrali dwutorowej zjeżdżamy na linię jednotorową, prędkość szlakowa 60 kmh potem 70 czyli już spokojniejsza jazda. Zaczynają się wiejskie klimaty, witają nas jeziora, lasy, zagajniki, pola uprawne a gdakanie kur, muczenie krów staje się od tej pory naszą muzyką. Na kolejnych przystankach i stacjach kręcą się wędkarze, młodzież wraca do domu ze szkół bo już pora popołudniowa.... I tak sobie spokojnie jedziemy do Jarkawek. Wspaniały klimat z dawnym taborem...

20
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 04 Lipca 2022, 13:49:48 »


Zapraszam do obejrzenia 🙂

21
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Czerwca 2022, 22:15:28 »
EU160-023 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/EU160-023.7z

ET22-980 (3/4 boku ¯\_(ツ)_/¯ + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/ET22-980.7z

EP07-1054 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/EP07-1054.7z

A9mnouz 61 51 19-70 237-6, Z2A (bok + kawałki czół): https://eu07.pl/userfiles/24765/A9mnouz%2061%2051%2019-70%20237-6.7z

WRmnouz 61 51 88-90 003-4, 406A (bok + kawałki czół): https://eu07.pl/userfiles/24765/WRmnouz%2061%2051%2088-90%20003-4-r2.7z

B11mnouz 61 51 21-91 008-2, 176A-10 (bok + wózek): https://eu07.pl/userfiles/24765/B11mnouz%2061%2051%2021-91%20008-2.7z

B9mnopuz 61 51 29-91 009-2, 175A-10 (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/B9mnopuz%2061%2051%2029-91%20009-2.7z

B9mnopuz 61 51 29-91 015-9, 175A-10 (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/B9mnopuz%2061%2051%2029-91%20015-9.7z

B9mnopuz 61 51 29-91 002-7, 175A-10 (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/B9mnopuz%2061%2051%2029-91%20002-7.7z

B9mnopuz 61 51 29-91 005-0, 175A-10 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/B9mnopuz%2061%2051%2029-91%20005-0.7z

B9mnopuvz 61 51 29-91 035-7, 175A-20 (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/B9mnopuvz%2061%2051%2029-91%20035-7.7z

B9mnopuvz 61 51 29-91 028-2, 175A-20 (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/B9mnopuvz%2061%2051%2029-91%20028-2.7z

22
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Marca 2022, 22:35:20 »
Dziś mam do zaprezentowania dwie lokomotywy jedną już wrzucałem ( SM42-220 ) lecz jeden bok był ze zbyt bliskiej odległości

PL-CTPL TEM2-213 - bok x2 / przód / tył / tabliczki / wózki / detale
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-CTPL_TEM2-213.zip
PL-TLOK SM42-220 - bok x2 / przód ( drugie czoło w poprzedniej paczce )
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-TLOK_SM42-220-r2.zip

24
Na warsztacie / Odp: Bałtyk - SKM - Multi
« dnia: 13 Lutego 2022, 17:16:40 »
Jak połączyć SCSa z grą?

25
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 06 Sierpnia 2021, 20:21:59 »
Poniżej Koniecpol.
Oczywiście brakuje jeszcze wielu rzeczy jak np. perony, sieć, rogatki, trawy itp

26
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 14 Lipca 2021, 20:17:39 »
Dobry wieczór. Dziś dostawa specjalna. Po czatowaniu na dworcu i czekaniu aż się trafi okazja żeby nic nie stało na przeszkodzie udało się zrobić komplet i sfotografować wszystkie czynne niezmodernizowane egzemplarze z serii ED72 w malowaniu Polregio. Oddaję w wasze ręce numery 008,010,011,012 i 013. Zdjęcia powinny być w porządku ale jednak gdyby coś nie wypaliło to proszę o wiadomość żeby przed końcem wakacji zrobić w razie czego jeszcze raz.

PL-PREG ED72-008 - bok + czoło + detale
Link: https://eu07.pl/userfiles/25840/PL-PREG%20ED72-008.zip

PL-PREG ED72-010  - bok + czoło + detale
Link: https://eu07.pl/userfiles/25840/PL-PREG%20ED72-010.zip

PL-PREG ED72-011  - bok + czoło + detale
Link: https://eu07.pl/userfiles/25840/PL-PREG%20ED72-011.zip

PL-PREG ED72-012 - bok + czoło + detale
Link: https://eu07.pl/userfiles/25840/PL-PREG%20ED72-012.zip

PL-PREG ED72-013 - bok + czoło + detale
Link: https://eu07.pl/userfiles/25840/PL-PREG%20ED72-013.zip

27
Tabor kolejowy / Odp: 36WEhd
« dnia: 13 Maja 2021, 21:24:34 »
I jeśli mnie pamięć nie myli, falowniki od MedComu (@youBy popraw mnie jeśli się mylę?), silniki trakcyjne TMF (ale które nie jestem pewien).

28
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 11 Marca 2021, 06:07:18 »
6Dg-148 - 2 boki + 2 czoła
https://eu07.pl/userfiles/23148/6Dg-148.7z

AB9nouz 50 51 39-78 029-8 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/AB9nouz%2050%2051%2039-78%20029-8.7z

B7nopuvz 50 51 84-78 062-3 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B7nopuvz%2050%2051%2084-78%20062-3.7z

B9nopuz 50 51 29-78 107-4 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B9nopuz%2050%2051%2029-78%20107-4.7z

B9nopuz 50 51 29-78 128-0 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B9nopuz%2050%2051%2029-78%20128-0-r2.7z

B10nouz 50 51 20-78 764-1 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B10nouz%2050%2051%2020-78%20764-1.7z

Eaos 31 51 5362 858-3 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2031%2051%205362%20858-3.7z

Eaos 31 51 5365 477-9 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2031%2051%205365%20477-9.7z

Eaos 31 51 5497 906-8 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2031%2051%205497%20906-8.7z

Eaos 31 51 5498 363-1 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2031%2051%205498%20363-1.7z

Eaos 81 51 5327 703-4 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2081%2051%205327%20703-4.7z

Eaos 82 51 5335 276-0 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2082%2051%205335%20276-0.7z

Eaos 82 51 5337 155-4 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2082%2051%205337%20155-4.7z

Eaos 82 51 5339 193-3 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2082%2051%205339%20193-3-r2.7z

Eaos_blank_6 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos_blank_6.7z

Eaos_blank_7 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos_blank_7.7z

EU07-215 - 2 boki + 2 czoła
https://eu07.pl/userfiles/23148/EU07-215-r4.7z

Hbikklls 21 51 2371 165-1 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Hbikklls%2021%2051%202371%20165-1.7z

Res 31 51 3945 483-1 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Res%2031%2051%203945%20483-1.7z

Res 82 51 3945 225-4 - bok + 2 czoła
https://eu07.pl/userfiles/23148/Res%2082%2051%203945%20225-4.7z

Smms 31 51 4705 422-7 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Smms%2031%2051%204705%20422-7.7z

ST48-031 - 2 boki + 2 czoła
https://eu07.pl/userfiles/23148/ST48-031.7z

Uaai 31 51 9940 552-5 - bok + detale
https://eu07.pl/userfiles/23148/Uaai%2031%2051%209940%20552-5.7z


29
Tabor kolejowy / Wagony towarowe - Kanclerz z Trainz
« dnia: 09 Marca 2021, 11:12:22 »
Dzień dobry,

nazywam się Witold Prusinkiewicz, część z Was zna mnie z forum Trainz, gdzie jestem w miarę aktywnym twórcą treści. Nie będę rozwijać bez sensu całej historii ale podjąłem decyzję, że chciałbym przekazać Waszej społeczności za pośrednictwem kolegi Patryka znanego jako Hanys część moich wagonów towarowych abyście też mogli cieszyć nimi oko. Od wielu lat monitoruję Wasz dział z fototeksturami część z nich bunkrując u siebie na dysku opisane właściwym nickiem "wrzucacza" i uznałem, że chyba nie ma lepszej formy odwdzięczenia się jak umożliwienie konwersji modeli - aczkolwiek nie miałem jeszcze okazji korzystać z Waszych zdjęć - mam 300GB swoich materiałów. Będę przekazywać Patrykowi wraz z upływem czasu i chęci kolejne modele taboru a w tym wątku będę raz na jakiś czas informować o tym, co przekazałem i co może byście chcieli mieć również u siebie. Nie mam z tym żadnego problemu :)

Na pierwszy ogień poszły dwie cysterny do przewozu tlenku etylenu znane z katalogu Pana Terczyńskiego jako 416F pochodzenia niemieckiego (WU Siegen). Razem z nimi przekazałem dedykowany wózek LHB 77. Z tego co wiem, konwersja ma się już na ukończeniu (albo już się zakończyła). Screen pokazuje wagon ze złym wózkiem (pierwotnie nie chciało mi się go robić, jednak z powodu wykonania kolejnej cysterny na tym wózku nie miałem zbyt dużego wyboru). Miłej zabawy!



Z tego co odnotowałem, w dziale fototex pojawiły się u Was nowe cysterny a ten, konkretnie wspomniany typ jest też wykonany więc może będzie chętny do wykonania reskinu;

Stahlwerke Brüninghaus, Waggon Union zakład w Siegen, być może również inne, skonstruowane według danego standardu, 16100mm długości. Rozstaw czopów skrętu 10860 lub 11060mm. Różnica może potencjalnie wynikać z późniejszej wymiany wózka na Y25. Zbiornik 95m3. Właz pod kątem w kierunku ziemi.

Zachęcam do zaglądania na Facebooka TrainzArt bo nie zawsze mam czas i chęć pisać o nowościach w swoim temacie na PTT, który znajduje się tutaj; http://trainz.pl/_forum/viewtopic.php?t=6361


30
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 07 Marca 2021, 12:59:38 »
Mamy elektrowozy spółki CAPTRAIN. Brakuje do nich jeszcze wagonów tejże spółki...

https://eu07.pl/userfiles/1053/CAPTRAIN.7z

2 wagony (bok + tył)

Strony: [1] 2 3