Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Joachimowicz

Strony: [1] 2 3 ... 17
1
Bocznica / Odp: Kabina E189
« dnia: 15 Marca 2024, 22:19:02 »
Ej, a mogę napisać, że kocham Miłosza Dorsza? To napiszę, że kocham Miłosza Dorsza, bo to jest ziomek git i robi fajne dodatki. Pozdrawiam cieplutko. Stele też ziomal. A kermita to ja kocham. Ale Rafała to najbardziej.

kc misiaczku

2
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 10 Marca 2024, 18:17:32 »

3
Infrastruktura kolejowa / Odp: Zdjęcie poglądowe urządzeń SRK
« dnia: 29 Stycznia 2024, 18:22:27 »
Niekoniecznie, szukanie materiałów na kilku forach nie powinno być żadnym zaskoczeniem.

4
Na warsztacie / Odp: Wrzosy ET22 Wolica Towarowa - Sandomierz Towarowy.
« dnia: 15 Października 2023, 14:09:19 »
wafel i karpatka, ludzie litosci

5
Bocznica / Odp: Ban na czat.
« dnia: 03 Kwietnia 2023, 18:17:11 »
Oddajcie kermita lepiej!

6
To, że Ty nie chcesz, to nie musi znaczyć, że większość nie chce.

7
Na warsztacie / Odp: Odświeżenie otoczenia linii 053.
« dnia: 05 Marca 2023, 13:25:15 »
Pytanie dla użytkowników forum , może ma ktoś pomysł jak możemy udekorować te rozwidlenie przed Turowem?
A może mały klimatyczny staw? Na Całkowie 2 fajnie to wygląda.

8
Na warsztacie / Odp: Odświeżenie otoczenia linii 053.
« dnia: 27 Lutego 2023, 22:48:55 »
Drzewa powinny być te 15m od torów, no i więcej rodzajów drzew używajcie, starajcie się też nie używać tych trupów o rozdzielczości 512.

9
Pomoc doraźna / Odp: Ed78.
« dnia: 26 Lutego 2023, 19:44:12 »
Jest przecież napisane, że Shift O oraz Shift P. Zawsze można też zajrzeć do klawiszologii.

10
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 25 Lutego 2023, 21:28:31 »
B9bmnouz 29-90 039-0 (bok): https://eu07.pl/userfiles/22942/B9bmnouz%2029-90%20039-0.rar

CD ARmpee829 85-71 121-7 (bok): https://eu07.pl/userfiles/22942/CD%20ARmpee829%2085-71%20121-7-r2.rar

CD Bbdgmee236 84-71 015-2 (bok): https://eu07.pl/userfiles/22942/CD%20Bbdgmee236%2084-71%20015-2-r2.rar

SA103-003 nowe opolskie malowanie (bok, czoło pod dużym kątem): https://eu07.pl/userfiles/22942/SA103-003%20Nowe%20Opolskie.rar

SA103-004 nowe opolskie malowanie (bok częściowo pod kątem, czoło na wprost): https://eu07.pl/userfiles/22942/SA103-004.rar

SA103-013 stare opolskie malowanie (bok, czoło pod kątem): https://eu07.pl/userfiles/22942/SA103-013%20Opolskie.rar

SA134-011 (bok, czoło): https://eu07.pl/userfiles/22942/SA134-011.rar

WRmnouz 88-90 005-9 (bok): https://eu07.pl/userfiles/22942/WRmnouz%2088-90%20005-9.rar

11
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Lutego 2023, 16:04:27 »

12
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 14:52:21 »
A prawię (a w zasadzie prawiłam, bo długo nie zaglądałam do worda) takie głupoty bo dość mam osobiście dość patrzenia jak powstają kolejne wrzoski, kaliskie i inne trupiaszki,
No to dokończ swoją scenerie pokaż że można. Te trupiaszki powstawały w pojedynke. Kaliską zacząłem robić w 2006 roku. Byłas w ogóle wtedy na świecie? W ogole cie nie rozumiem, czego ty chcesz. Po co startowac z jedna z najtrudniejszzych linii w Polsce a potem płakac ze nikt nie chce pomóc? Każdy robi linie ze swojego otoczenie do których ma sentyment. Chciałbym pomóc przy Czestochowa - Kielce ale w domu mam taką sytuacje że, moge tylko 3 godziny tygodniowo posiwecić na robienie trasy,. Linai 131, o zgrozo w 3dsmaxie. Juz od pierwszego swojego posta na forum siejesz ferment własnie nt  trupiaszków którzy inni zrobili. Po co? Z góry wiedziałem że nie skończysz tego projektu.

No i mamy Ci gratulować że Kaliska za rok będzie pelnoletnia i nadal jej nie ma w paczce bo wszystko po kolei się sypie? Bieszczady (poza dekoracjami) też powstają w pojedynkę, a oficjalny projekt nie ma jeszcze roku gdy ja już zmierzam ku końcowi. Nikt o pomoc nie płacze, co najwyżej grzecznie prosimy coby przyspieszyć dekorowanie (bo w chwili obecnej tylko do tego są nam potrzebni ludzie).

Cytuj
Każdy robi linie ze swojego otoczenie do których ma sentyment
W Bieszczadach nigdy nie byłem, mieszkam 250km od najbliższej stacji którą obejmuje projekt, sentyment mam taki sam jak do całego starego pekapu, tak więc nie prawda :/

W jakim sensie zakopianka jest "jedną z najtrudniejszych linii w Polsce" ? Przy naszych "gówniarskich" metodach trudny do zrobienia w pojedynkę to może być Krakowski, Warszawski czy Trójmiejski węzeł kolejowy.

Cytat: robert357
Lepiej zrobić teksturę, która albo trafi do paczki, albo będzie jako dodatek do pobrania, niż się bawić w scenerię która będzie z marszu zbesztana
I jak zrobisz teksture to jesteś w stanie utrzymać jakiś poziom, przyjąć krytykę i poprawić to co inni uważają za błędy, a jak robisz scenerie to możesz robić byle jak i nie przyjmować do wiadomości żadnej krytyki?

13
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 13:21:20 »
A prawię (a w zasadzie prawiłam, bo długo nie zaglądałam do worda) takie głupoty bo dość mam osobiście dość patrzenia jak powstają kolejne wrzoski, kaliskie i inne trupiaszki,
No to dokończ swoją scenerie pokaż że można. Te trupiaszki powstawały w pojedynke. Kaliską zacząłem robić w 2006 roku. Byłas w ogóle wtedy na świecie? W ogole cie nie rozumiem, czego ty chcesz. Po co startowac z jedna z najtrudniejszzych linii w Polsce a potem płakac ze nikt nie chce pomóc? Każdy robi linie ze swojego otoczenie do których ma sentyment. Chciałbym pomóc przy Czestochowa - Kielce ale w domu mam taką sytuacje że, moge tylko 3 godziny tygodniowo posiwecić na robienie trasy,. Linai 131, o zgrozo w 3dsmaxie. Juz od pierwszego swojego posta na forum siejesz ferment własnie nt  trupiaszków którzy inni zrobili. Po co? Z góry wiedziałem że nie skończysz tego projektu.

14
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 11:17:06 »
Przestarzalej technologii nie przeskoczycie. Musicie sie z faktem pogodzic, ze babuszka MaSzyna nie nadaje sie do rozwoju w obecnej formie. Szkoda czasu tworcow. Latwiej zrobic cos od zera, niz probowac wyprostowac MaSzyne. Bardzo sie ciesze, ze powstaly inne projekty, w tym komercyjne. Tworza to ludzie, ktorzy na MaSzynie zjedli zeby. To wiele mowi o tym, ze MaSzyna sie nie nadaje do rozbudowy. Tak wiec dajcie sobie spokoj ;) Serio.
Takie same słowa padły jak jeszcze działaliśmy z chłopakami w TD2, że w takiej formie jakiej jest to tylko pudrowanie trupa. No ale spotkaliśmy się wtedy z publicznym linczem, wykluczeniem z tworzenia projektu dalej, pomimo chęci wzięcia projektu na własne barki i przeorania go do góry nogami, by w przyszłości mógł być rozwijany na każdej płaszczyźnie. I takim sposobem jelenie się produkują i będą pakować kolejne modele, tworzyć milion osobnych programów, a baza jak jest kaszalotem, tak dalej będzie.

I to samo jest tutaj. Baza jest jaka jest, swego czasu pamiętam, że przy przepisywaniu exe kilka osób wspomniało w tym i ja, że może by to przerzucić na jakiś cywilizowany silnik ala Unity, to wielki raban się zrobił. A dzisiaj te same osoby albo pracują na Unity w SimRail, TD2, albo "grają" w tamte gry i tam się angażują.
Podstawowe pytanie. Na jakiej podstawie twierdzicie że MaSzyna upada? Dyskusja potoczyła się w kierunku paniki z powodu funkcji, jak jedna z wielu. Podstawą MaSzyny są twórcy, gdyż bez ich ciężkiej pracy, nie osiągnelibyśmy poziomu na jaki, moim zdaniem doszliśmy. Jeżeli ktoś traktuje Naszego Symka jako maszynkę do trzepania kasy, pisząc o komercjalizacjach, powinien zastanowić się nad tym, czy trafił na odpowiednie forum.
Moim skromnym, temat wątku jest prowokacją w celu samozniszczenia MaSzyny od środka.
Uszanuję każdą władzę, realizującą podstawowy cel.
Ilu tak naprawdę masz twórców i co tak naprawdę robią (z całym szacunkiem do ich pracy, niech każdy robi na co ma ochotę)? Milion tekstur i praktycznie nic więcej. Ktoś nagrał czymś lepszy dźwięk czegoś? Święto lasu. Od wieczny problem to brak map i koniec kropka. Może tu być administratorem Elon Musk, a programistą jakiś hindus z nieskończoną ilością czasu, jak nie zmieni się sposób budowania i tworzenia scenerii to nikt temu projektowi nie pomoże.

15
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 07 Lutego 2023, 19:46:41 »
MaSzyna w serduszku zawsze, choć uważam, że przez ostatnie lata droga, którą symulator obrał, już dawno prowadzi go donikąd. Było tu kilka osób, które pchnęło projekt do przodu chociażby poprzez przepisywanie exe, ale był to chyba też moment, w którym można było zmienić całkowicie koncepcję MaSzyny, a nie przepisać kropka w kropkę i wypluć to samo co było X czas temu. Może się mylę, ale przepisywanie MaSzyny odebrałem jak tworzenie koła na nowo, które przyniosło wiele nowego, ale ostatecznie nie ułatwiło twórcom za wiele.

Dla mnie jakiekolwiek tworzenie czegokolwiek tutaj jest wąskim gardłem - trudność w stworzeniu czegokolwiek własnego, głupiego wsadzenia boxa z teksturami na scenerie może niejednego zniechęcić, a bo modele musza być w .t3d, nie działa exporter z nowym Blenderem, ze starym coś się krzaczy i tak w kółko, a co dopiero testować, postawić na scenerii... Trzeba anielskiej cierpliwości, której wielu w obecnych czasach brakuje.
Malujesz coś eleganckiego w Substance, to tu nie ma shaderów, które to potem obsłużą i ostatecznie wychodzi z tego paint.

Brak intuicyjnego tworzenia scenerii, eventów, edytora map. Kolejne wersje MaSzyny, a map nowych 0. Osobiście nawet nie ściągam kolejnych wersji MaSzyny, bo nowe tekstury wagonów czy lokomotyw są mi obojętne.
Brakuje elementów, które przyciągną młodych, dzieciaki, które będą się w to bawić a w przyszłości rozwijać, my się starzejemy, przychodzą nowi. Co ma ich zachęcić? Nam wystarczała wyobraźnia "O tu załadowałem węgiel". Dzisiejsza młodzież chce widzieć jak ten węgiel sypie się do wagonów, czy ludzie wsiadają do pociągu na stacjach. Chcą rywalizacji, chcą multika. I trochę właśnie w ten sposób kupuje młodych Simrail, jeśli faktycznie jeszcze zaoferuje dobre środowisko dla twórców obiektów, tras itp. to odpływ ludzi z MaSzyny czy TD2 będzie jeszcze większy. Był moment, w którym MaSzyna stanowiła najlepszy symulator kolejowy, a mam wrażenie, że przez nietrafione decyzje zaczyna schodzić na dalszy plan.
Taki mój wylew.

16
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 05 Lutego 2023, 15:51:52 »
- Byłoby fajnie, gdybyś poświęcił trochę czasu i zaczął robić natywne buildy dla Linuxa. Chodzi tu przede wszystkim o wykrywanie pliku wykonywalnego.
- Druga rzecz, skoro już mamy ukrywanie archiwalnych pojazdów, fajnie by było, gdyby starter ukrywał również kolejne człony pojazdów wieloczłonowych. Wraz ze wzrostem ilości wariantów EN57 ilość scrollowania zaczyna być zauważalna.

17
Rail Polska wije się na łuku.

18
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 28 Stycznia 2023, 17:37:30 »
System dynamicznie generowanych ostrzeżeń dla szlaków. Raz jedziemy i tu będzie zwolnienie, innym razem tam, a innym razem opuszczenie pantografów. Brzmi ambitnie ale byłoby zaje...ekhem fajne.
Zupełnie oderwany od rzeczywistości bajer. Jadąc daną linia maszynista ma mieć znajomość szlaku, a ty chcesz zgadywankę co za następnym łukiem nowego nas czeka.

19
Pomoc doraźna / Odp: Pytania i odpowiedzi.
« dnia: 24 Stycznia 2023, 20:07:31 »
[...] Część udało mi się zrobić, części nie rozumiem, nie mogę znaleźć odpowiedzi. Może siedzę zbyt długo codziennie przy nich. Nie wiem.
Mamy rozumieć,  że masz problem z odpowiedziami dla tych tu wszystkich pytań?

O tyle co to po Licencji powinien na większość samodzielnie odpowiedzieć,  skoro jest na początku świadectwa.
Poza tym, po co ci gotowe odpowiedzi? Sam sobie je opracuj szukając w IR1, IE1 i innych instrukcjach, czy to PLKowskich czy u Twojego pracodawcy. Szukając odpowiedzi przy okazji się uczysz.
Myślę temat rozwiązany i można zamknąć.

20
Pomoc doraźna / Odp: Pytania i odpowiedzi.
« dnia: 24 Stycznia 2023, 19:55:37 »
Przejrzałem trochę tych pytań. Na większość z nich znajdziesz odpowiedź w Ie-1 i Ir-1. Najlepiej przyswoisz wiedzę, jak sam poszukasz tych odpowiedzi.

21
Pomoc doraźna / Odp: Pytania i odpowiedzi.
« dnia: 24 Stycznia 2023, 19:51:59 »
I uważasz, że ktoś na tym forum odpowie na 229 pytań nawet niespecjalnie z nim związanych?

22
Inne niekolejowe / Odp:  SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 16 Stycznia 2023, 21:45:34 »
A czy ktoś wypowiadający się w temacie fizyka zła/gorsza/cokolwiek jest w stanie się bardziej dookreślić, co konkretnie jest nie tak?

23
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 15 Stycznia 2023, 19:50:08 »
Jeździłem w Krakowie, na symulatorze innej firmy niż SimKol.
Ok, i co to ma do rzeczy (jazdy w rzeczywistości)?

24
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 15 Stycznia 2023, 14:35:58 »
Orientuje się ktoś czy w obecnej wersji EA (lub przyszłej full release) będzie możliwość zakładania prywatnych serwerów (coś jak poczekalnia w matchmaking w innych grach na Steam)?

No właśnie najgorsze, że nie wiadomo. Na początku było że nie, potem niby tak, ale nie wiadomo (jak w sumie z połową rzeczy których nie ma, a gracze proszą). Brak prywatnych/dedykowanych serwerów moim zdaniem zrujnuje tę grę.

Brałem udział w play testach i żadna z moich uwag (i nie tylko moich) nie zastała wzięta pod uwagę. Żeby było śmieszniej, straciłem możliwość wypowiadania się na forum  SimRaila bez jakiejkolwiek podanej przyczyny.

Bo jak się nie kupi gry, to ma się dostęp tylko do działu Offtop.

25
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 15 Stycznia 2023, 10:37:59 »
Brałem udział w play testach i żadna z moich uwag (i nie tylko moich) nie zastała wzięta pod uwagę. Żeby było śmieszniej, straciłem możliwość wypowiadania się na forum  SimRaila bez jakiejkolwiek podanej przyczyny.
Tak mi podziękowano za testy.
A czego się spodziewałeś, jak w moderacji siedzi część osób co w TD2 - metody uciszania takie same :D

Co do samego symulatora, miałem okazję pograć w Playtest i mam mieszane uczucia. Wiem, że kilka osób stąd jest zaangażowanych w projekcie, część osób, które znam osobiście również i wypowiadanie się negatywnie nie jest dla mnie komfortowe. Więc może najpierw zacznę od plusów:
- pomysł na samą rozgrywkę, tak jak wyglądało to w Playtestach, że wchodzimy na pociągi, które jeżdżą już po mapie i przejmujemy od AI - petarda, zawsze mamy generowany ruch, nie ma graczy a chcesz po dyżurować np. nocą? Elegancko, pociągi jeżdżą jak w ISDR,
- graficznie również na plus, przytemperowałbym niektóre kolory, bo większość rzeczy jest za jaskrawa, zbyt czysta, świeci się okropnie, ewidentnie ktoś to przejaskrawił wszystko, a suwaczki w ustawieniach niewiele pomagają. Natomiast modele pojazdów - fajnie to wygląda, widać, że się przyłożono,
- dyżurowanie bez osobnych programów, komunikacja również wewnątrz gry - super,
- dużo osób narzeka na optymalizację nawet na lepszych sprzętach, u mnie stabilnie, wszystko na full na RTX2060, Ryzen 3700x, żadnych przycięć. Może kwestia tego, że dużo osób ma już po prostu syf na tych swoich maszynach?

I chyba to by było na tyle z plusów, lecimy minusy:
- nie grywalny pulpit kostkowy na czas Playtestu, pełno dziwnych błędów na SCSie,
- brak urozmaicenia, manewrów, rozłączania składów, ładunków dla wagonów itp. przepuszczamy pociągi z lewej na prawą i odwrotnie. Szał, jak puścimy pociąg przez tor dodatkowy,
- pełno bugów graficznych, przenikających roślinności i lewitujących, przewodów NN/WN przechodzących pod siecią trakcyjną, spadające samochodów z wiaduktów, wjeżdżające na przejazd pomimo zamkniętych zapór, pełno dziur w obiektach - brak kolizji i wpada się pod ziemię,
- niepoprawna praca SSP,
- zbugowane AI na dyżurkach, nie radziło sobie z większą ilością pociągów,
- za długie scenariusze w EA, w realu jak mam służbę, gdzie jadę ciurkiem ponad 3h woła o pomstę do nieba, a gdzie siedzenie tyle przed ekranem... przydałoby się coś krótszego,
- podczas Playtestu wyłapano multum błędów na takim krótkim odcinku trasy, nawet nie chce wiedzieć, ile jest na całym aż do Warszawy...
- miasta, wsie, lasy i pola, widać że to wszystko generowanie, od tak żeby było, zero zróżnicowania, kilka charakterystycznych obiektów, reszta kopiuj/wklej, kompletnie nie czuć klimatu Polski. Screeny i filmy na Fb/YT robione w najlepszych miejscach. Innych takich miejsc na pewno nie spotkacie nigdzie indziej,
- generalnie zero jakieś rozrywki i zabawy, mamy symulatory gdzie można porządnie pojeździć/po dyżurować, tutaj chociażby na Playtest nie wiem jaki był cel. Ot tak zasiadasz za kołem i lecisz bez konkretnego celu. Lepiej się bawiłem pierwszy raz w TD2 gdy były tylko stacje Buk, Cis, Grab, Ligota, z trzema budynkami na krzyż, lokomotywa EU07 i kwadratowy Impuls, niż w SimRailu, serio.
- projekt, który chce mieć status symulatora i równolegle tworzony jest symulator również szkoleniowy, a tutaj pełno merytorycznych błędów, wręcz nakazów łamania obowiązujących przepisów kolejowych, od wymuszania jazdy na złym oświetleniu czołowym, po złe wskazówki do jazdy na zastępczy, czy na semaforach z podwyższeniem prędkości, razi to po oczach fest.
- wrzucenie do jazdy Elfa 1 to też pomyłka, ta maszyna to strup do jazdy, szczególnie z tym zadajnikiem jazdy i hamowania. Prościej kiblem się jeździ niż tym cudem, a jeszcze lepiej byłoby jakiegoś Impulsika wrzucić.

Ogólnie to co pokazano na Playtest, można było zrozumieć, było widać, że zgłaszane błędy w mniejszym/większym stopniu były eliminowane, mimo wszystko się zawiodłem. Taki długi czas był hype, nakręcanie obserwatorów, a wyszło trochę (tak jak ktoś pisał na Steam) jak z Cyberpunkiem. Chwalenie się zdjęciami, jaki ma się ogrom ludzi i studio, a lepsze efekty osiąga kilku zapaleńców grzebiących w czymś w wolnej chwili.

Branie teraz 150zł za EA to gruba przesada, po prostu odblokowano dalszą część trasy, po której można było się spodziewać, że będzie zbugowana jak jej wcześniejsza część w Playtest. A wyszło w sumie jeszcze gorzej, bo błędy wróciły, a na szlakach pusto, nic nie jeździ, z nikim się nie miniecie.
Jakaś drobna opłata pokroju 20zł Supportera tak jak w TD2 miała by sens - udostępnić jeszcze edytor i gracze sami zbudowali by na tej bazie fajny projekt. trasy, stacje, posterunki.
Środowisko kolejowe jest jakie jest, pełno dzieci, którym pokażesz Pendolino i wyrzucą każdy (nie przez siebie zarobiony) pieniądz, mimo wszystko apeluję, szanujmy swoje oszczędności i czas. Gdyby społeczność tworzącą MaSzynę wesprzeć taką kwotą, mielibyśmy tutaj bezkonkurencyjny produkt.

26
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 14 Stycznia 2023, 15:02:02 »
Ja tam widzę 135zł.
Bo na jakiś czas po uruchomieniu Early Access jest -10% zniżki. Co nie zmienia faktu że cena rynkowa to 150zł.

Komunikacja jest dla twórców ogromnym problemem, co najbardziej było widać wczoraj przy premierze. Na steamie była ustawiona godzina 14:00 jako wydanie gry, a dzień wcześniej na facebooku napisali że "do zobaczenia jutro wieczorem". O 14 ani czasu polskiego, ani UTC gra nie wyszła, ostatecznie zdaje się o 17:30.
Mimo że jest warszawska średnica, wymodelowane Powiśle, Stadion, to nie ma Śródmieścia i jedynie KM1 jeździ przez Centralną.
Mnie osobiście najbardziej boli fakt że po fazie playtestów, gdzie była do ogrywania mapa Katowice - Opoczno, w Early Access dodali resztę trasy, do Warszawy Wschodniej, nie udostępniając żadnych nastawni, więc sterować ruchem można tylko w północnej części trasy.
Mimo wszystko kupiłem, bo ze znajomymi fajnie się gra, ale jakbym nie miał z kim grać, to żeby kupić dla singla albo mocno okrojonego multi (brak manewrów, brak ETCS i utrudnione prowadzenie Pendo 200km/h, cyrki z silnikiem graficznym) to tak średnio.

27
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 11 Stycznia 2023, 21:06:51 »
Żadne wybory nie mają sensu, bo wiadomo jak się skończą. Niech się wypowie ktoś, kto do tej pory za to odpowiadał. Może były admin, może ktoś kto płaci za utrzymanie tego serwisu.

28
Forum / Odp: Zablokowanie #eu07 na Mattermost
« dnia: 30 Grudnia 2022, 20:29:04 »
Podzielam Pana zdanie, panie Joachimowiczu. Faktycznie czat jest ostatnim miejscem, gdzie nowy użytkownik chciałby trafić.
Moim zdaniem, utrzymanie głównego czatu ma sens wyłącznie wówczas gdy będzie go dozorować aktywna moderacja. To że pan moderator przyjdzie se raz na pare godzin albo dni, to nic nam nie da, potrzebny jest w miarę stały dozór czatu po to, aby afery dławić w zarodku. Banowanie po kilku godzinach czy dniach od afery to nie jest wyjście bo i tak wszyscy już chumory wtedy mają zepsute.
Oto moje skromne zdanie.

Życzę Państwu wszystkiego co najlepsze, ale przede wszystkim zdrowia w nowym 2023 roku.

Pozdrawiam

29
Wydział zamówień / Odp: Poszukiwane plany kabiny ET22-20XX
« dnia: 28 Grudnia 2022, 20:43:57 »
Proszę nie zniechęcać potencjalnych nowych modelarzy od prób zrobienia dodatku.

30

Ogólnie wracam do nauki budowy taboru, jak będzie się na tym dało jeździć to coś pojadę i się udzielę bo szkoda mi trochę już czasu na ten bałagan. Najlepiej fotografować siódemki i wydawać pierdyliony skinów zamiast rzucić moce developerskie na trasy nawet z zaznaczeniem "ku...rrrr nie robimy skinów, wszyscy robimy trasy bo nie ma gdzie jeździć". Skoro wszystkiego można się nauczyć to niech devi uczą się rainsteda, ja nie mam czasu bo robię świadectwo. I żeby była jasność, zero pretensji do tych co pracowali nad tą i każdą inną scenerią. Szczać za to ze śmiechu mi się chce jak w TD jest kolejny skin do taboru. Zmarnowane moce i czas.


Maszyna to nie jest praca z jakimiś umowami o dzieło i tutaj tworzy się hobbystycznie, robiąc co się chce i kiedy się chce i żaden członek społeczności nie będzie mówił deweloperom, czy można tworzyć skórki taboru, czy może jednak nie można ich tworzyć i zamiast tego trzeba tłuc scenerie. Tym bardziej jeżeli przychodzi z ulicy i zaczyna dyktować ludziom co robić, po czym się wycwania, że "to nie moja robota, a tak w ogóle to nie mam czasu, bo uczę się na świadectwo."

Strony: [1] 2 3 ... 17