1
Poradniki / Odp: [SCN] Poradnik tworzenia w Rainsted
« dnia: 04 Czerwca 2020, 18:13:37 »
No i o to toczylem boje na MM. Ugulem, swietnie wyszlo moim zdaniem :).
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
C:\Users\skors\Documents\test.scn
Program sam utworzy plik jeśli go nie ma w tej lokacji (program nie tworzy folderów).Pozwoli to w zalozeniu uzytkownikom komputerow o mocy kartofla selektywne obnizenie rozdzielczosci tekstur zewnetrznych (uzywajac dotychczasowego wpisu) przy jednoczesnym zachowaniu czytelnosci zegarow, pulpitow itp w kabinach uzywajacych pojedynczych, duzych teksturJako przedstawiciel grupy docelowej tej funkcjonalności pozwolę sobie wyrazić naszą wspólną radość:
Ja bym to usunął , bo wkrada się polityka w symek i mogą rodzić się konflikty. A chyba nie o to nam tu chodzi.Od kiedy symbole narodowe to polityka?
Aby nie rzucało pojazdem proponuję następujące ograniczenia prędkości wyznaczone na podstawie przyrostu niedomiaru przechyłki...To ja może już dorobię te przechyłki :) Zapisałem sobie Wasze uwagi i powoli robię poprawki.
Stara śpiewka, już przywykłem :DTo nie jest zabawne nic a nic, a rechotanie z tego mimo logicznych argumentow dowodzi braku myslenia logicznego u rechotajacego.
Tylko że w ETS2 nie ma możliwości "wolnego lotu" bez grzebania w plikach. W MaSzynie jest on wymagany jednak do podłączenia składu.Nikt nikomu nie każe latać 100-200 metrów od torów w bok. Trzeba będzie jednak zmienić prędkość swobodnego poruszania się w wyłączonym debugu.
Z całym szacunkiem dla autorów, ale jest jasno i wyraźnie napisane na steam (oraz eu07.pl) "MaSzyna stawia na jakość". Po tym co trafia do paczki tego nie widać.Blender, gimp są darmowe. Możesz coś zrobić.