Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goofy212

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: [ANKIETA] Wyrzucenie scenerii "Moczniki" z paczki
« dnia: 07 Grudnia 2022, 15:51:16 »
Wodotrysków PRowych pragnę poinformować, że Moczniki poza niektórymi wadami dotyczącymi otoczenia, mają świetnie ukształtowana scenerię do nauki jazdy pociagami towarowymi.

2
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 07 Września 2021, 21:49:19 »
@hanys, przecież zdjęcie które zamieściłeś prezentuje tablicę umieszczoną w obrębie stacji, a chodzi o tablicę na szlaku. A instrukcja mówi w tym temacie jasno, a gdyby było mało to w instrukcji jest ilustracja którą kolega @QGforcing załączył.

3
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 07 Września 2021, 20:58:50 »
Kolega niech doczyta w Ie1 co oznacza tarcza D1 ustawiona z boku toru.
Podpowiem, tarcza D1 ustawiona z boku  toru na szlaku  oznacza ograniczenie prędkości  do 10km/h, a jezeli jest ustawiona przed semaforem to go unieważnia.

Zarówno  na szlaku jak i w stacji, tarcze D1 ustawia się  w osi toru osłaniając przeszkodę bądź jeżeli tor za nią jest zamknięty bądź niezdatny do jazdy (co oczywiście równa się,  że powinien być zamknięty).
Czytam i niestety nic takiego znaleźć nie mogę.
Cytuj
3. Przenośną tarczę ostrzegawczą DO i przenośną tarczę zatrzymania D 1 ustawia się w stosunku do torów, do których się odnoszą, według tych samych zasad ustawiania, jakie obowiązują dla semaforów, z tym że na stacjach przenośną tarczę zatrzymania ustawia się w osi toru.

4
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 06 Września 2021, 23:47:59 »
W scenariuszu TLK 43150 brakuje tarczy zatrzymania ustawionej w osi toru przed ostatnim rozjazdem na podg Wolica Piastowska. Z kolei tarcza D1 przed przeszkodą na szlaku ustawiona jest nieprawidłowo - powinna stać z boku toru a nie w osi, w osi toru tarczę D1 stawiamy tylko w stacjach.
W scenariuszu innofreight1 rozkaz pisemny O wydany przez nastawnię wykonawczą Je-1 więc wypełniona powinna być rubryka "z polecenia dyżurnego ruchu", a także brak w starterze przy opisie służby przewidywanego czasu scenariusza - w readme jest podany.
W scenariusz PXE336080 nie zgadza się podana prędkość maksymalna w opisie startera (vmax 80 km/h) gdzie w rozkładzie jest vmax 90 km/h.

5
Bieżące kolejowe / Odp: Wjazd do stacji - rozkaz N lub S
« dnia: 02 Grudnia 2019, 17:00:08 »
Mylisz się kolego, inne zasady obowiązują przy wjeździe z zamkniętego toru szlakowego lewego

Co ty myślisz? Że z 55 paragrafu Ir-1 możesz sobie zrobić spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością? ;-)

6
Bieżące kolejowe / Odp: Wjazd do stacji - rozkaz N lub S
« dnia: 01 Grudnia 2019, 11:35:58 »
Jak dla mnie zapis
Cytuj
5.Za pomocą rozkazu pisemnego „N” wydaje się drużynie pociągowej następujące zezwolenia, polecenia i informacje:
2)zezwolenie na wjazd pociągu z toru szlakowego lewego (z kierunku przeciwnego do zasadniczego), przy którym nie ma semafora wjazdowego lub innego urządzenia sygnałowego albo gdy nie można na nich podać odpowiedniego sygnału,
jest wystarczająco czytelny i określenie "na nich" odnosi się zarówno do semafora jak i urządzenia sygnałowego. Mając blokadę PP lub SS lub PS lub SP, czyli ruch dwukierunkowy po obydwu torach szlakowych, dojeżdżając do semafora wjazdowego danej stacji po torze lewym, nie ważne czy prawy jest zamknięty czy nie, w przypadku gdy semafor lub urządzenie sygnałowe się zepsuło i nie można na nich podać sygnału, wjazd odbywa się na rozkaz pisemny N rubryka 5.
Tak tłumaczył mi mój instruktor ruchowy, że wszystko, co dotyczy jazd po torze lewym znajduje się w rozkazie pisemnym N, za wyjątkiem pominięcia obsługiwanego semafora posterunku odstępowego bez możliwości zmiany kierunku jazdy.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Wjazd do stacji - rozkaz N lub S
« dnia: 30 Listopada 2019, 19:03:08 »
Zawsze wjazd z toru lewego będzie na rozkaz pisemny N.
Dokładnie tak. My widzimy że stoimy na lewym, a dyżurny często nie i rozkaz N jest dla nas informacją zwrotną że dyżurny wie co robi :-)

8
Bieżące Symulatorowe / Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« dnia: 26 Czerwca 2017, 15:43:10 »
Mam trochę inny pomysł, bardziej uniwersalny.

Osobiście zaraz po rozpoczęciu wczytywania najczęściej przełączam się na przeglądarkę. Teraz czasy wczytywania są krótkie (kilka minut - w czasach PC2009 czekało się pół godziny albo i dłużej). Według mojej koncepcji najpierw wyświetli się postęp wczytywania w procentach oraz napis "wczytywanie/trwa wczytywanie" czy coś podobnego. Po dojściu do 100% zamiast "wczytywanie" pojawia się "naciśnij dowolny, klawisz, aby rozpocząć" - niektóre scenariusze rozpoczynają się zaraz po uruchomieniu (bez wciskania shift + 1,2,3,...). Użytkownik może się zagapić i po wejściu do scenariusza zobaczyć np. dawno podany odjazd.

Strony: [1]