Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ahmedo

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Lutego 2018, 13:23:37 »
Bo zdalne sterowanie zamknięciem drzwi występuje również w przypadku drzwi skrzydłowo-łamanych, nie korzysta się z tego na ogół bo w starych wagonach mechanizm ten nie był jakoś wybitnie serwisowany i często zamiast robić domknięcie w ostatniej fazie z dużą siłą zatrzaskują się od razu co może spowodować zranienie pasażera.

2
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Stycznia 2018, 22:53:29 »
Chodzi mi o pliki e3d i mmd a nie exe. Oba wynikają zmian w exe, które wymagały dostosowania plików gry. Pobierz patcha z wątku w teście albo jak chcesz sztukować, to wszystkie podejrzane pliki w formatach źródłowych z repozytorium.

3
Na warsztacie / Modernizacja Drawinowa - etap 1.
« dnia: 01 Grudnia 2017, 21:08:01 »
Witam wszystkich!

Postanowiłem zająć się odnowieniem scenerii Drawinowo. Moją pracę podzieliłem na kilka etapów, każdy odcinek ma ok. 10km. Osobno będę wydawał także 5 największych miast. Dlaczego? Tylko to zabezpieczy moją pracę przed wieloletnim 'kurzeniem się' na dysku. Z tego co wiem Całkowo_v2 powstawało przez 6 lat; mnie odnowienie dziewięciokilometrowego odcinka zajęło 2 tygodnie. Zanim zrobiłbym resztę, minęłoby dużo czasu... Przy okazji także testerom będzie łatwiej testować ;-).

Dzisiaj prezentuję nowe otoczenie od km 1,1 do km 10,0 (czyli bez Grodziska Zach.). Nowe jest praktycznie wszystko; nie ingerowałem tylko w sieć trakcyjną oraz tory. Mógłbym się tu wiele rozpisywać o zmianach, lecz myślę, że najlepiej zobrazują je poniższe cztery screeny. Proszę tylko uważać na nowym przejeździe kolejowym w Grodzisku Letnisko, gdyż samochody nie wiedzą co to 'stop' :-).

Uwaga! Ze względu na problemy w imporcie 'starej' zieleni, na trasie (poza wspomnianymi wcześniej dziewięcioma kilometrami) wstawiłem prowizorycznie nową zieleń, tak aby resztę scenariusza nie przejeżdżać po półpustyni. Jednakże jeżeli znajdzie się ktoś do importu z 3Ds Maksem, będzie można wstawić starą zieleń, dopóki nie wydam kolejnych odcinków. Zresztą zdecydujcie sami ;-).

Do prawidłowego działania należy mieć pobrane najnowsze wagony 111A i 112A oraz nowe textury wagonów 162A i 163A od Stelego.

Download w pierwszym załączniku.

Miłych testów!

PS. Przekroczyłem wagę załącznika o 0,5 kB. Ciekawe kto pierwszy mnie zgłosi :-D

4
Na warsztacie / QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« dnia: 17 Listopada 2017, 12:23:37 »
Bon dia a tots!

Jak pewnie 'wszyscy' zauwazyli, od jakiegos czasu moja aktywnosc na forum spadla. Stalo sie to tak, poniewaz komus sie spodobalo ze jednym strzalem niszcze maszynowy system, to mnie awansowali i zaczeli zapraszac na polowania. Teraz po tym prawie roku od momentu przeportowania symulatora na nowe srodowisko ciezko mi wrocic do tego - nowa wersja jezyka oraz potezne zmiany w zrodlach, ktore mysle ze dzieki nowej ekipie (tmj, Milek7, SKP, takze inni) ida w dobrym kierunku i na razie niech tak zostanie.
Na te chwile kompletnie nie czuje sie na silach coby proponowac jakies ficzery, wiec na teraz jescze poczekam, popatrze, zrozumiem wiecej - wtedy wreszcie sam tez wlacze sie do akcji. Kilka dni temu forumowy kolega, ktoremu kilka lat temu zdalem model akumulatorowej wywciagarki halowej ASF a takze autokuszetke typu 203Z (S) do dokonczenia (no i on w tym czasie ja konczy :D), namowil mnie coby wagony z ex eu07.es dac oficjalnie do paczki. Mysle ze teraz, gdy bede mial nieco wolnego czasu (w styczniu prawdopodobnie przeprowadzam sie do Wielkiej Wsi), a ktory glownie poswiecony zostane nauce obslugi silnika graficznego UNITY - jest wlasnie ten moment gdy powinienem przecwiczyc preparowanie i optymalizacje modeli pod ten silnik.Tak wiec dzis nie poraz pierwszy staje mi... yyy, przychodzi mi stawac przed Wami z pewnym wspolnym wielkim celem do realizacji, jakim jest wrzucenie do oficjalnej paczki kilkunastu wagonow za jednym rzutem.
Poniewaz czasu jest niewiele to pasowalo by mi dostac od Was wolna reke w kwestiach standardow wykonania tych modeli. Generalnie mialy by one miec aplikowana optymalizacje pod wzgledem elemetow skladowych tak, aby pozostawaly tylko te, ktore przeznaczone sa do animacji i/lub do ukrywaina w celu tworzenia np. wybrakowanej wersji pojazdu. W zadne cienie na plaszczyznie pod pudlem nie widze sie bawic jak i rowniez w nowe ficzery jak np. najnowsze mapy refleksyjne (przynajmniej nie w wagonach towarowych) - to zostanie 'na kiedys'.

Jako ze widze ze pojawia sie opcja platnych modeli to akcja jest taka zebys dal piataka, a naleznosc to potem, po calym cyklu, moze byc razem, ryczaltem z zalegla rata (, w naturze?) - pieniadze nie sa az takie istotne. Reasumujac - lecimy z koksem od dzisiaj, a przewodnim mottem przyswiecajacym 'takiej akcji' bedzie...

"Jeden tydzien - dwa wagony"

Enjoy!


subs: ilosc submodeli przed opt.
tris - ilosc trojkatow przed optymalizacja (wagon bez wozkow)
anim - elementy przewidziane do animacji lub ukrywania
len - dlugosc wagonu
foto - autor zdjec na tekstury
date - data rozpoczecia poprawek


Zaczynamu od wagonu serii Haiis
tris: 30886
subs: 154
anim: 91
len: 16.47m
foto: Podlesky@PTT
date: 17.11.17





Wagon Nr. 2 - Zabytkowy wagon organizacji UNRRA (United Nations Relief and Rehabilitation Administration)
tris: 25703 -> 30216
subs: 129 -> 47
anim: 0
len: 0
foto: Q424
date: 17.11.24




Wagon Nr. 3 - Habbilns-135
tris: 59382 -> 55538
subs: 412 -> 89
anim: 0
len: 23.32m
foto: Q424
date: 17.11.26





Wagon Nr. 4 - Lekqss 203z
tris: 28982 -> 24780
subs: 644 -> 80
anim: 0
len: 16.10m
foto: EU07-483
date: 17.11.26




Wagon Nr. 5 - Xas 73
tris: 24486 -> 41102
subs: 145 -> 60
anim: 0
len: 15.50m
foto: google
date: 17.11.30




Wagon Nr. 6 - 622Za
tris: 80117 -> 79545
subs: 292 -> 57
anim: 0
len: 16.36m
foto: google
date: 17.12.03




Wagon Nr. 7 - 601w
tris: 77710 ->
subs: 254 ->
anim: 0
len: 16.36m
foto: google
date: 17.12.04





Wagon Nr. 8 - 4L
tris: 47641 -> 46107
subs: 376 ->  77
anim: 0
len: 11.80m
foto: google, matek123
date: 17.12.05





Wagon Nr. 9 -Tadds
tris: 78677 ->
subs: 436 ->
anim: 0
len: 19.90m
foto: google, queuedEU, Podlesky
date: 17.12.09




5
Na warsztacie / [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 23 Września 2017, 16:00:53 »
W trakcie sklejania tekstury wysłużonych Eaosów:

6
Bieżące Symulatorowe / MaSzyna na targach TRAKO 2017
« dnia: 12 Września 2017, 00:00:24 »
MaSzyna wystawi się na tegorocznych Międzynarodowych Targach Kolejowych TRAKO 2017 w Gdańsku. Zaprezentowany będzie pulpit ET41.

Pulpit będzie udostępniony w następujących terminach:

26-28 września 2017 r. w godz. 10.00-17:00
29 września 2017 r. w godz. 10.00-16:00

Wstęp dla gości (płatny 15 zł) możliwy jedynie 29 września (szczegóły na stronie Targów). Mam nadzieję, że osoby które będą się wystawiać z pulpitem napiszą kilka słów.

Strony: [1]