Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SMemek

Strony: [1]
1
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 21 Listopada 2023, 22:56:45 »
Panowie i Panie, mam nowinę. Zrobili to! Dodali w kiblach kible... z animowaną spłuczką nożną :O Żart stał się rzeczywistością tylko szkoda, że nie w maszynie.


3
Na warsztacie / Całkowo Rebulid
« dnia: 16 Marca 2021, 22:44:50 »
A oto owoc mojej tygodniowej pracy :)
Plik: https://eu07.pl/userfiles/24889/ca%C5%82kowo_rebulid_part1.7z

Jest to początek projektu o nazwie Całkowo_rebulid. Zamierzam wykonać znaczną modernizację szlaku i stacji, by odpowiadała nowym standardom w tworzeniu scenerii.
Uwagi:
1.Paczka nadpisuje plik scenery\slimson\reszta_os.scm (usunięcie paru budynków)
2.2 przejazd w stronę Macierzewa Jezioro od strony Macierzewa jest na 20km/h (Brak Widoczności)

W miarę postępu prac będą aktualizacje :)

4
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 01 Września 2020, 13:18:16 »
Kilka fotek.

5
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 13 Października 2018, 00:34:00 »
Ja proponuję zebrać te wszystkie najsłabsze jakościowo wagony do jednego pliku i go udostępnić - jak ktoś bedzie chiał mieć w grze więcej wagonów to je sobie po prostu pobierze.

6
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 12 Października 2018, 21:45:45 »
@Joachimowicz:
Przykro mi, że nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. W żadnym miejscu nie dałem do zrozumienia, że czegoś oczekuję lub kiedykolwiek oczekiwałem, że ktoś coś zrobi spełniając jakieś moje zachcianki. Odniosłem się tylko do odpowiedzi na moją uwagę kilka postów wyżej i rozwinąłem swoją argumentację. Obserwuję rozwój Maszyny od 10 lat, widzę potężny postęp i nie przyszło by mi nigdy do głowy, żeby to negować. Z mojej wypowiedzi wyraźnie wynika, że w swojej dłubaninie zdaję sobie sprawę z istniejących jeszcze ograniczeń, radzę sobie z tym po swojemu, do nikogo nie mam pretensji i od nikogo niczego nie oczekuję. Jeżeli tylko nie masz złej woli, przeczytaj to jeszcze raz na spokojnie.

7
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 11 Października 2018, 17:53:30 »
Podpisuję się obiema rękami pod uwagami Kolegi Eisenmanna. Ze swojej strony dodam, że np. tekstura 401W-LWB (co jej można zarzucić?) jest jedyną dla wagonów tej spółki. Na tworzonej scenerii uruchamiam testowo kilka pociągów zestawionych w całości właśnie z takich wagonów.

8
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 11 Października 2018, 17:18:40 »
Co do tekstur węglarek o najmniejszym rozmiarze to rzeczywiście są słabe i niepotrzebne w sumie, ale reszta wg mojej opinii nadaje się choćby do umieszczenia na bocznicach jako złom (przykłady w załącznikach). Jeszcze nie wyglądają tak źle chyba, nie wiem co o tym myśli reszta zwykłych userów (sądzę że podobnie), wg mnie wyrzucanie przykładowo tekstury 401W-533-7509-2 to jest jakieś kuriozum, a tą "wizualną kontrolę jakości" każdy ma inną. Najczęściej jak komuś sie jakaś tekstura nie podoba, no to jej nie używa i tyle. Mnie tam w każdym razie one nie wadzą. No ale jak je wyrzucicie to trudno, wstawi się zamiast nich co innego.

Edycja: No chyba że czegoś nie doczytałem, a nie doczytałem chyba że będziecie je przenosić na nowszy model. W takim razie, sory, ew. post na bocznicę ;)

9
Symulator / Odp: SU45 - uszkodzenie lokomotywy
« dnia: 02 Lipca 2018, 20:28:53 »
I tak powinno być, bo odcięcie nie jest jeszcze zaimplementowane. :)

10
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 15 Października 2017, 21:29:56 »
Powiem tak. Rozumiem jak ktoś robi jakieś malowanie prywaciarza, ale zielonych i ICkowych siódemek mamy na pęczki i ich wystarczy. Mamy braki w wagonach (nie tylko osobowych) i to jest palący problem. Dziękuję za uwagę.

11
Pomoc doraźna / Odp: Brak nowych cieni
« dnia: 01 Sierpnia 2017, 23:28:46 »
- pobrac i wypakowac do katalogu symulatora uaktualnienia z watku aktualnosci (pierwszy post) http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.0.html
- w pliku eu07.ini dopisac linijke
shadows yes

Strony: [1]