Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kacp3r

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Odp: Nowy tabor na Pomorzu?
« dnia: 04 Stycznia 2018, 21:44:56 »
Emocjonalnie podchodzę bo codziennie mam nieprzyjemność tym złomem jeździć.
Z perspektywy pracownika kolei powiem Ci tak. Jako klient masz wybór, nikt nie każe Ci jeździć koleją :) Wejdziesz w dorosłe życie, będziesz mieszkał sam, będziesz miał trójke dzieci na utrzymaniu to będziesz miał prawdziwe zmartwienia i będzie Ci obojętne czym do roboty pojedziesz, czy złomem czy Elfem aby jechał planowo.
A co do ostatniej kwestii to owszem zamierzam pracować na kolei ale nigdy w życiu w PRach. Więc jak dla mnie jest to bez różnicy. Pozdro.
Tutaj akurat nie ma żadnej różnicy bo każdy swoim postępowaniem wypracowuje na swoją opinie a jeśli masz w zamiarach pracę na kolei a już nawet w UM wiedzą, że chcesz być Marcinem Lutrem kolejnictwa to nie tylko w PR ale i w innych spółkach możesz być spalony. Dyrektorzy, prezesi czy nawet podstawowi pracownicy różnych spółek to nie konkurencja tylko koledzy z dawnej, jednej kolei. Oni się dobrze znają i wymieniają plotkami. Nieważne czy to PR, PKP IC, czy Lotos lub SKM Trójmiasto. Tak jest w całej Polsce.
Ja już jakiś czas pracuję na kolei czyli od końca roku 2009. Jako mikol robiłem tylko zdjęcia ale nie byłem uzdrowicielem kolei. Jesteś jeszcze młody i niedoświadczony (też jestem młody i się cały czas uczę). Ale do czego zmierzam. Ty jako osoba młoda, chodząca do szkoły nigdy nie uzdrowisz kolei. Nigdy. Ponaglanie i pisanie wniosków do UM nic Ci nie da. To jest polityka, oni zatwierdzają budżet i dysponują jakąś określoną kwotą pieniędzy. Mają na głowie transport, infrastrukturę, budowy, remonty, przetargi, kontrole itd itd itd.
Zapamiętaj jedno. Żaden kolejowy pracodawca jak wie to nigdy nie zatrudni do swojej firmy uzdrowiciela kolei a jeśli już się trafi to długo nie popracuje a obiegówkę dostanie z wilczym biletem.
Nie piszę Ci tego akurat po złości ale żal mi patrzeć na wiele osób, którzy pasjonują się koleją a nie mogą na niej pracować z różnych powodów. Skoro Cię kolej pasjonuje i wiążesz z nią swoją przyszłość to lepiej sobie uświadomić, że jako zwykły obywatel a tym bardziej pracownik nigdy jej nie uzdrowisz po swojemu. Dobrze Ci radzę nie przejmować się takimi drobiazgami tym, że jeżdżą złomy na Pomorzu bo tak jest i będzie. Nie masz na to wpływu. Również pozdrawiam.

2
Bieżące kolejowe / Odp: Nowy tabor na Pomorzu?
« dnia: 04 Stycznia 2018, 20:24:20 »
Obserwuję ten temat od jakiegoś czasu i myślę Kacper, że za bardzo emocjonalnie podchodzisz do tego wszystkiego a zarazem zazdroszczę Ci z jakimi problemami żyjesz. Sam chciałbym teraz mieć takie problemy jak Ty, naprawdę.
A co do odpowiedzi to @matek123 podsumował ładnie. Województwo dysponuje takim budżetem a nie innym i nie są w stanie zrobić wszystkiego. Oni nie mają tylko na głowie kolei ale też inne ważniejsze sprawy a skoro macie na pomorzu modernizowane EN57 to aktualnie spełniają wszystkie wymogi. A nowy tabor zdążą jeszcze kupić bo trzeba mieć jeszcze po czym jeździć. Także uważam, że odpowiedź jaką otrzymałeś, nie jest żenująca. A jeśli faktycznie zauważałeś jakieś nieprawidłowości i chcesz się wykazać to cykasz zdjęcie, podajesz numer pociągu i datę. Chociaż jak na przyszłość planujesz pracę na kolei to ogólnie nie polecam takiego postępowania. W takich skargach podpisujesz się imieniem i nazwiskiem a przy rekrutacjach i naborach do spółek kolejowych tacy "działacze" są na dzień dobry skreślani. A skąd wiedzą ? Takie informacje roznoszą się po kadrowych i dyrektorach szybko bo też czytają fora i facebook-i. Wiem co mówię, u mnie w firmie przełożeni przekonali się na własnej skórze :)

3
To jest bardzo zła wiadomość - jedną decyzją storpedowano miesiące działań dążących do przywrócenia pojazdu do ruchu. A pojazd jak stał w krzakach, tak stoi. No ale teraz to już zabytek pełną gębą.

4
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec aplikacji Mój Pociąg
« dnia: 31 Października 2017, 16:47:51 »
Napisałem najgrzeczniej jak się dało, nie da się ukryć że tak jest. A tak poza tym nie obraź się Krzysiek ale twoje uwagi są irytujące. Mam takie małe wrażenie że robisz ze mnie durnia tylko dlatego że brakuje mi 2,5 roku do skończenia 18 lat. Jakbyś mógł na przyszłość powstrzymać się od takich komentarzy.
Mylisz sie, to nie jest grzeczny to dyskusji, wrecz obrazliwy. Ja obrazac sie nie mam zamiaru. Przytoczylem Twoj wiek z profilu bo dla mnie jestes dzieckiem, a moglbys byc wnuczkiem. Jako nastolatek nie masz prawa odnosic sie do ludzi per " nieroby", za malo przezyles i tak na prawde nie trafiles w zyciu jeszcze porzadnych klopotow. Wariata z Ciebie nie zrobie, nie mam takiej mocy i ochoty, wiec bez obaw. Jednak to co piszesz w postach, moze czytajacym sie niepodobac. Bardzo dobrze problem ujal Grzegorz, wykazal zrozumienie jednoczesnie pokazujac problem bez przypisywania komukolwiek brzydkich cech. Dla mnie temat sie wyczerpal, stanowisko PLK jest znane, tak samo jak stanowisko czesci uzytkownikow. Predzej czy pozniej powstanie oprogramowanie zadowalajacej jakosci.

5
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec aplikacji Mój Pociąg
« dnia: 30 Października 2017, 17:01:11 »
Ja w tym sporze popieram jednak PLK-ę:
- prawo. Aplikacja łamała zapisy regulaminu korzystania z serwisu.
- wyszukiwarka połączeń: aplikacja nie posiadała własnej wyszukiwarki połączeń, a korzystała z wyszukiwarki Portalu Pasażera PLK, przez co generowała ruch na serwerach PLK, na który to ruch PLK nie musiała być przygotowana. Posiadając jedynie własne aplikacje (aplikacja mobilna PLK i Portal Pasażera) PLK potrafi się przygotować na większy ruch, dokładnie wiedzą ile aplikacji jest w użyciu. A gdy mamy inne aplikacje, które korzystają z naszej wyszukiwarki i naszych serwerów - nie wiadomo tak naprawdę nic. Można podać kontrargument To niech PLK-a się przygotuje na zwiększony ruch. No tak, ale to są kolejne koszta (serwery i ich obsługa), których PLK niekoniecznie chce ponosić.
- PLK od samego początku twierdzi że dane rozkładowe to informacje publiczne, bezpłatne. Natomiast nikomu w PLK nie uśmiecha się aby udostępniać bezpłatnie swoją wyszukiwarkę połączeń. Jeżeli będą chętni aby zapłacić, to z pewnością będzie można wspomnianą wyszukiwarkę wykorzystać.
- aplikacja podawała też informacje o opóźnieniach pociągów. PLK dostarcza informację o opóźnieniach pociągów przewoźnikom jako "produkt", część wyznaczenia trasy pociągu. My mamy do tego dostęp przez serwis infopasażer.intercity.pl ale to tylko dlatego że dane dla IC dostarcza PLK więc IC "kupując" przejazd pociągów po sieci PLK dostaje również informację o opóźnieniach. Dlaczego więc ktoś ma dostawać informacje o opóźnieniach bezpłatnie, skoro inni za nią płacą?

6
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkład jazdy 2017/18.
« dnia: 29 Października 2017, 21:01:32 »
Trzeba bylo zglosic do Prezydenta RP. Konduktor nie jest od lapania myszy. Tez bym zlal taka uwage, najwyzej przeprosil bym za nielad. Lodz Kaliska - Gdynia Glowna Osobowa, chcialbys kiblem jechac? Takie sklady jezdzily jak bylem w Twoim wieku i wiem jaka jest roznica miedzy komfortem i jego brakiem. Stan porzadku w wagonach nalezy zglaszac do odpowiednich instytucji, marszalek nie umyje wagonow i nie jest od rozwiazywania takich spraw.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkład jazdy 2017/18.
« dnia: 29 Października 2017, 18:57:17 »
Czas jazdy na tym odcinku, to nieco po nad 1.5 godziny. Narzekanie w takiej sytuacji na spadek komfortu jest przesadzone. Za mlody jestes, aby wiedziec, co to znaczy brak komfortu jazdy pociagiem.

8
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 29 Października 2017, 07:42:09 »
Wiele by można tylko tak się składa, że więcej nadal oczekiwaczy i doradców niż chętnych do czasochłonnej dłubaniny.

9
Bieżące kolejowe / Odp: Prezentacja lokomotywy elektrycznej 207E
« dnia: 28 Września 2017, 02:31:24 »
No niestety, podwozie mimo, że tanie i przestarzałe, ale ma jeszcze jedną dodatkową wadę - jeżeli ma ktoś dostęp do WOS-ów poszczególnych Zakładów Linii Kolejowych (w moim przypadku ZLK Lublin) spółki PKP PLK (dla chcącego nic trudnego znaleźć, podpowiedź: szopa głogów), to przy wielu liniach jest wyraźnie zapisane, że lokomotywy typu M62/ST44 mają kategoryczny zakaz wjazdu na daną linię kolejową zapewne ze względu na wózki. Czy taki sam zakaz zostanie wydany dla serii 207E ze względu na wózki z M62/ST44? Sam bym chciał wiedzieć.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 23 Września 2017, 01:16:33 »
Anrej..mam for your question.
-Czy chciałbyś być normalny?

11
Bocznica / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 07 Sierpnia 2017, 08:35:58 »
No to w takim ukladzie, lepiej byloby zmienic tytul watku na "Z aparatem na pkp".

12
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 22 Marca 2017, 13:40:36 »
Wysilenie cieplne opornika rozruchowego na ET22 https://youtu.be/YPrh_fahXjg Może komuś się przyda :)

Strony: [1]