- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: macius5991 w 14 Września 2016, 21:10:24

Tytuł: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: macius5991 w 14 Września 2016, 21:10:24
Wątek założony w celu zgłaszania nieprawidłowości zaobserwowanych w paczce 15.04 z patchem 16.08 (http://eu07.pl/pobierz/post/patch-1608-do-maszyny-1504)

Proszę pamiętać o:
Wiadomości raportujące błędy, a będące nieprzydatne do ich lokalizacji/usunięcia, będą przenoszone na bocznicę. Zgłaszanie błędów w starszych wydaniach MaSzyny (również w czystej PC15.04) lub takich, których rozwiązanie znajduje się w readme będzie nagradzane przez moderację.

Prosimy nie zgłaszać w wątku problemów wynikających z nieprawidłowego rozpakowania paczki (do wypakowania paczki należy używać programu 7-zip w wersji 9.20, poprzednie wersje nie obsługują zastosowanej metody kompresji LZMA2), bądź własnych w niej modyfikacji!

Przed napisaniem wiadomości prosimy przeczytać plik informacyjny readme.html (http://eu07.pl/dokumentacja/) i poszukać w nim rozwiązania swojego problemu.

Proszę również pamiętać by po wgraniu patcha koniecznie wybrać zakładkę w starterze Rainsted Tabor posiadany/Sprawdź posiadany tabor
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: HTD w 16 Września 2016, 18:38:53
ST45 - wstawiamy sobie ją na scenariusz nocny, np Całkowo noc. Po zgaszeniu światła w kabinie okazuje się, że gaśnie wyświetlacz LED od prędkościomierza. Tak jakby cyfry nie były elementem świecącym tylko oświetlanym z zewnątrz. Cyfry nie znikają zupełnie, po prostu stają się mało widoczne. Mniejszy problem z tą samą ST45 - na ekranie komputera pokładowego jest odbicie światła. To wygląda dobrze w dzień lub przy zapalonym świetle w kabinie, ale przy zgaszonym świetle jasnego odbicia nie powinno być na szybie.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 16 Września 2016, 19:38:44
Ekranik segmentowy jest realizowany pythonem i nie ma opcji zmiany swiecenia. Dwoch obiektow o roznym swieceniu nie da sie, bo python wskazuje tylko na jeden. Swiadomy kompromis.
Tytuł: Calkowo - brak tarcz manewrowych
Wiadomość wysłana przez: danielek w 21 Września 2016, 15:28:07
Witam,
Dzisiaj pobrałem ostatnią paczkę całościową 15.08 oraz najnowszy patch 16.08, niestety na misjach calkowa nie mam tarcz manewrowych kształtowych, są tylko same semafory. Dodatkowo nie mam składów w najnowszej wersji l61 (w fazie testowania), pliki scn są, ale puste.
Pozdrawiam!

Przeniesiono. | @macius5991
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 21 Września 2016, 19:33:53
Czy przed wgraniem patha było dobrze?
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: danielek w 22 Września 2016, 07:03:57
Niestety nie, dlatego postanowiłem ściągnąć jeszcze raz
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 26 Września 2016, 20:18:37
Witam.
Po zainstalowaniu patcha ciągle wyświetla się błąd (w załączniku zdjęcie).
Wszystko zrobiłem według instrukcji na stronie.
Czy może być to wina starego systemu Windows XP 32bit?
Błąd się pojawia gdy klikam "uruchom symulator"
Dodam że instalowałem oba pliki po kilka razy.
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 26 Września 2016, 20:25:48
Nie. Moje exeki są kompilowane na Win XP nawet. ;)
Zobacz czy bezpośrednio z eu07.exe z pominięciem rainsteda się uruchamia.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 26 Września 2016, 20:55:38
To jest to? :)
Jeśli tak, to pojawia się wciąż ten sam błąd... :(
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 26 Września 2016, 21:07:02
Nie da się ukryć. Btw ładne zdjęcie monitora. :D
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 26 Września 2016, 21:09:11
Niestety wciąż ten sam błąd :(
Zdjęcie robione Lumią 640 XL :)
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 26 Września 2016, 21:33:38
Po zainstalowaniu patcha mówisz. Czyli na starszych wersjach działało? Log pewnie się nie tworzy nawet?
Błędu u siebie nie powtórzę, więc musiałbyś go debugować samemu. Postawić sobie źródła, skompilować i zanalizować błędy.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: firleju w 26 Września 2016, 21:53:20
Wygląda jak brak jakiegoś pliku dll. Ale czemu?
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 26 Września 2016, 22:17:38
Maszyna bez patcha działa, dopiero po wpakowaniu 7-zipem do głównego katalogu, pojawia się błąd...

  Dodano: 26 Września 2016, 22:22:07
Zainstalowałem wszystko jeszcze raz, ale dalej nic się nie dzieje.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: joey w 26 Września 2016, 22:51:00
Jakim programem rozpakowujesz? Mialem identyczny blad (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28072.0.html (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28072.0.html)), przyczyna inna, pomoglo wypakowanie calosci na nowo najnowszym 7-zipem.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 26 Września 2016, 23:09:45
Jakim programem rozpakowujesz? Mialem identyczny blad (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28072.0.html (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28072.0.html)), przyczyna inna, pomoglo wypakowanie calosci na nowo najnowszym 7-zipem.
No właśnie używam najnowszego 7-zipa... Spróbuję jutro pobrać inną wersję (starszą).
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Ramon w 27 Września 2016, 22:55:22
Mam ten sam problem, próbowałem nowym zipem i dalej to samo
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 27 Września 2016, 23:17:28
Koledzy @kzkkolejarz i @ramon: proponuję odinstalować 7zip-a w najnowszej wersji i zainstalować niezawodną u mnie (jak narazie) wersję 9.20. W mojej opinii-problem powinien zniknąć.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Ramon w 28 Września 2016, 00:53:50
Zrobiłem zip 9.20 i jest ten sam problem :(
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 28 Września 2016, 07:11:28
Ok, spróbuję wypakować 9.20 :)

  Dodano: 29 Września 2016, 22:07:11
Po zainstalowaniu na 7 zip 9.20, dalej nic się nie dzieje. Wciąż ten sam błąd :(

  Dodano: 29 Września 2016, 22:44:05
Udało się :)
Jak w traxie elektrycznym włączyć ekrany w kabinie?
Pozdrawiam i dziękuję :)
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 29 Września 2016, 23:01:49
Włączają się wraz z baterią. Jak nie działa, to daj log. Mały odsetek osób ma różne problemy z bibliotekami pythona.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 29 Września 2016, 23:30:41
Włączają się wraz z baterią. Jak nie działa, to daj log. Mały odsetek osób ma różne problemy z bibliotekami pythona.
Co to znaczy daj log. ?
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 29 Września 2016, 23:40:05
Przeczytaj pierwszy post z łaski swojej...
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 30 Września 2016, 23:34:28
OK, przepraszam. W załączniku dodaję plik log.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 30 Września 2016, 23:50:31
Exe 470? Toż to antyk. Traxx ma wsparcie od 476. Czy ty aby posiadasz ten patch 16.08? ;)
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: kzkkolejarz w 01 Października 2016, 09:57:30
Instalowałem go, i traxx działa, mam wszystkie dodatki z 16.08, więc raczej tak :)
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 01 Października 2016, 11:33:55
No to coś sobie namieszałeś. PC15.04 zawiera exe470 o nazwie eu07.exe. Patch 16.08 zawiera exe481 o nazwie eu07.exe. Powinno się nadpisać i 470 nie powinieneś mieć na dysku.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Ramon w 08 Października 2016, 13:29:45
Witam. Mam non stop problem z nowym patchem.RozpakowaLem. Rozpakowalem juz kilkoma wersjami 7 zip i nadal pojawia sie :Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc150002)
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 09 Października 2016, 15:03:47
Ra donosi, że en57-2k ma coś nie tak z prędkością obrotu osi. Trzeba sprawdzić czy średnica koła w modelu i fiz jest zgodna i czy zestawy mają wymnożone skalowanie.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: macius5991 w 13 Grudnia 2016, 15:01:32
Na adres kontaktowy dostaliśmy wiadomość treści następującej:
Cytuj
Od czasu pojawienia się nowej wersji Symulatora oraz patcha w scenerii Manewrowo 3 już w pierwszej misji na bocznicy (węglarka i 3 cysterny) nie wiadomo skąd przyjeżdża ST-44 895 i bardzo skutecznie uniemożliwia jakiekolwiek manewry. Próbowałem wiele razy od początku i za każdym razem tak samo - nie da się tego "przeskoczyć". W poprzedniej wersji wszystko działało bez zarzutu. Bardzo proszę o poprawienie tego błędu. Dziękuję.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Piotr93 w 13 Grudnia 2016, 15:31:23
Sprawdziłem przed chwilą, owszem z tymi ST44 dzieją się cuda. U mnie gdy dojechałem do zwrotnicy przy cysternach, gagarin który jechał przede mną na widoczność (172) dostał semafor a po chwili zjawił się kolejny spod szopy, po czym doszło do zderzenia.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Grudnia 2016, 18:09:27
Manewrowo jest do napisania od nowa. Tam są takie cuda zastosowane w oskryptowaniu, że głowa mała. Ja się nie podejmuję debugowania.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 13 Grudnia 2016, 19:45:58
Ile osób jest chętnych... Inaczej, jaka jest popularność Manewrowa? Kiedyś przy składaniu paczki testowałem to i nigdy tego do końca nie objechałem. Sceneria długa, z wieloma manipulacjami wsiadania i wysiadania z loka. Teoretycznie powinien tam być manewrowy lub wirtualny pomocnik. Jak dla mnie można wywalić to z paczki. Ja nie widzę osoby która to ogarnie, to raz. Drugi powód taki, że nie mamy dostatecznie dobrze opracowanych eventów na napisanie takiego scenariusza.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Grudnia 2016, 20:36:33
Co tam trudnego? To jedna stacja z dwoma odchodzącymi szlakami. Max dwie półgłowice do zabezpieczenia na wjeździe i tylna na manewry loków AI. Manewry wbrew pozorom łatwo się skryptuje. Tylko trzeba by to przejechać od początku do końca żeby spisać co tam się dzieje i to odtworzyć po nowemu. Można też po prostu nową misję manewrową na tej stacji rozpisać wg własnego widzimisię, choć ta ponoć jest inspirowana prawdziwym ruchem. Ja w życiu przejechałem go całego ze trzy razy. Była satysfakcja z dotrwania do końca niemała. Ostatnio był problem z gagarem co nas gonił na pierwszych manewrach i coś tam z Ra poprawialiśmy prowizorycznie, ale ponad manewry z cysternami i węglarką nie testowałem.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 13 Grudnia 2016, 21:01:46
Antek, mnie zwyczajnie nudzi wyskakiwanie z loka do podpinania wagonów i innych rzeczy. Jeśli dodatkowo sypie się scenariusz, to zniechęcenie jest ogromne. Swojego czasu Ra naciskał na testy, nawet mam wydrukowany cały scenariusz na papierze...
Rzeczywiście dokończenie takiego scenariusza, to ogromna satysfakcja. Miałem taką po ukończeniu misji ze stonką na Kaliskiej.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 05 Stycznia 2017, 21:40:31
Podczas przeciążenia podstacji (na 60 sekund) lub gdy napięcie w sieci wynosi 0V co chwilę słychać dźwięk pantografu, tak jakby został on podniesiony i zetknął się z siecią.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 05 Stycznia 2017, 22:01:01
Który to konkretnie jest dźwięk? Wiem o co chodzi, ale poszukałbym dokładnego miejsca w kodzie. Jest to jakiś przekaźnik który samoczynnie próbuje się zamknąć, ale ma warunek napięciowy.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 05 Stycznia 2017, 22:10:15
Chodzi o dźwięk wpisany w mmd jako:
pantographup:
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 05 Stycznia 2017, 22:11:47
pantup.wav i pantup1.wav, jeśli myślimy o tym samym.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 05 Stycznia 2017, 22:15:30
No to jest dokładnie to samo. One są właśnie wpisane do mmd jako
pantographup:Dla różnych lokomotyw ten dźwięk jest inny. Niekoniecznie są to pantup.wav i pantup1.wav. Wystarczy sobie wziąć traxxa i tu dźwięk jest zupełnie inny.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 05 Stycznia 2017, 22:28:06
Ogólnie to są po 2x jako wewnętrzne i zewnętrzne. Zewnętrzne są zbugowane tak samo jak nowe drzwi i się nie poddają translacji wraz z pojazdem. Wewnętrzne są zmienną-widmo nigdzie nie używaną oprócz parsera.
                else if (MoverParameters->PantRearUp ? (PantDiff < 0.01) : false)
                {
                    if ((MoverParameters->PantRearVolt == 0.0) &&
                        (MoverParameters->PantFrontVolt == 0.0))
                        sPantUp.Play(vol, 0, MechInside, vPosition);
Czyli jak patyk podniesiony na sterowniku i dolega do druta ale nie ma napięcia, to odgrywa dźwięk i tyle. Nie wiem czemu to miało służyć i jakie zjawisko odwzorowywać. Wyłączyć?
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 05 Stycznia 2017, 22:44:21
Jak dla mnie to powinno to działać tak: jeśli pantograf zetknie się z siecią, w której jest napięcie, to odtwarza się dźwięk; jeśli napięcia nie ma to się nie odtwarza. Jeśli dojdzie do przeciążenia podstacji i nie ma napięcia, to dźwięk odtwarza się tylko w przypadku ponownego pojawienia się napięcia. Tak to na logikę biorąc (maszynistą nie jestem i ciężko mi określić jak funkcjonuje to w rzeczywistości).
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 05 Stycznia 2017, 22:56:04
Przydałoby się to rozbić na dwa dźwięki. Siłownika pantografu i zapłonu łuku między ślizgaczem a przewodem. Teraz zazwyczaj mamy to scalone w jeden. Zanikowi/załączeniu napięcia w sieci przy dociśniętym ślizgaczu i wyłączonych urządzeniach pokładowych raczej nie powinien towarzyszyć żaden dźwięk, ale to niech się jakiś maszynista wypowie.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 27 Stycznia 2017, 21:17:49
Po zatrzymaniu się na danej stacji i otwarciu drzwi w wagonach (bdhpumn, 16Xa), drzwi próbują się zamykać co około 10 sekund. Dokładnie wygląda to tak, że na stacji, gdzie uruchamia się misja wszystko jest w porządku. Drzwi otwierają się i dopiero zamykają się, gdy jest godzina odjazdu. Wjeżdżając na kolejne stacje i zatrzymując się na nich, drzwi otwierają się i po około 10 sekundach zaczynają się zamykać (jest animacja drzwi i dźwięk ich zamykania) i natychmiast się otwierają. I tak do końca postoju na stacji. Co około 10 sekund. Po czasie odjazdu, drzwi zamykają się, ale na kolejnej stacji jest ten sam błąd. Sprawdzane na exe z patcha i 482 na nocnym Drawinowie i Bałyku Interregio.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: pozdze w 27 Stycznia 2017, 21:27:03
Manewrowo jest do napisania od nowa. Tam są takie cuda zastosowane w oskryptowaniu, że głowa mała. Ja się nie podejmuję debugowania.

JA to napisalem i ja musialbym to popprawic. Tak zeby byl z nami ustawiacz do zwrotnic i zeby dawal nam komendy przez radio. Rzuce na to okiem.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Smok E_ustachy w 08 Lutego 2017, 01:05:47
Bałtyk Zima - znowu auta szaleją po Alakowicach.
https://youtu.be/mW3zPxq12f4?t=14m49s
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 08 Lutego 2017, 10:03:37
Nie znowu tylko ciągle. Metoda obejścia jest znana i wymaga tylko notatnika, a że nikt nie raczy posiedzieć z godzinkę i tego ogarnąć... Sam wszystkiego nie zrobię.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 08 Lutego 2017, 19:01:42
Jest ta metoda gdzieś opisana? Co prawda ostatnio mam mało czasu na Maszynę, ale jeżeli nie jest to jakieś skomplikowane, to mógłbym spróbować to naprawić.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 08 Lutego 2017, 19:21:34
Zrobić to co Trainskei na Całkowie. Oderwać skrzyżowania od dróg, podnieść o kilka cm, w ich miejsce dać zwykłe łuki ze sztywną trajektorią na unvis. Czyli skopiować skrzyżowanie, połowę szablonu przerobić na zwykły łuk, oryginał podnieść by nie wiązało torów. Dobrze by auta jeździły po krzywej zamkniętej, bo pętle zawracające to też wariant skrzyżowania i potrafi psuć skanowanie.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Smok E_ustachy w 08 Lutego 2017, 23:31:19
Czarna magia. To może niech zostaną jako koloryt lokalny. Jeszcze mikoli można wprowadzić
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 14 Lutego 2017, 09:37:30
Załącznik przedstawia korek w scenerii Quark. Zablokowany wjazd korkuje stację także od strony pojedynczego toru. Z innych błędów, nie startuje między innymi EN71. Testowane oczywiście na exe z pacza. Wyszło przy okazji porównywania EXE z pacza do EXE C++. Co ciekawe na exeku C++ wszystkie pociągi dotarły do miejsca przeznaczenia.
Wniosek jest taki, że przy zmianach choćby najdrobniejszych należy przetestować wszystkie scenerie z paczki. O ile wiem, ostatnio cofnięto część zmian co zaowocowało tym, że exe c++ dla scenerii Quark jest lepsze. Jak widać nadal nie ma wypracowanych standardów jednolitego pisania skryptu eventowego.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 14 Lutego 2017, 17:54:53
Wgrałeś najnowsze poprawki od Ra przed testem, tak jak polecałem? Wygeneruj loga z bugami i mu podeślij. To jego piaskownica.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 14 Lutego 2017, 18:06:49
Nie wgrywałem najnowszych poprawek od Ra. Robi się błędne koło, skoro na C++ działa poprawnie, to mnie te poprawki potrzebne nie są. Chciałem jedynie zwrócić uwagę, że taki Quark jest w ostatniej PC + ostatni pacz, a chyba nie powinien. No i najważniejsze, skoro tak, to do pacza należy dodać notatkę o potrzebie aktualizacji Quarka u @Ra. To coś nie po kolei jest.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 14 Lutego 2017, 20:53:39
Powiedziałem, że jest aktualizacja. Testujesz starszą wersję i pokazujesz, że coś nie działa. Czego oczekujesz? Że siądę i będę to debugował na podstawie screenów, choć Ra mógł już to zrobić miesiące temu? Quarka aktualizuję gdy dostanę donos o jakiejś większej poprawce, ale fajnie by było to przetestowane. Ostatnio jak testowałem, złapałem jakieś błędy, zgłosiłem Ra i chyba nie wgrywałem, czekając na fixa.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 14 Lutego 2017, 21:09:21
Antek, nie ma się co unosić. Testuję nie starą wersję, a aktualną PC i aktualny do niej pacz, rozumiesz różnicę? Skoro wydawaliśmy pacz i nikt nie sprawdził tej kichy z Quarkiem, to teraz się nie wróci. Nie wspomniałem o tym aby komuś dowalić. Wspomniałem o tym by uświadomić, że jest to także moja porażka (nie testowałem Quarka). Skoro są jakieś poprawki, to może trzeba wydać/podmienić pacz do PC. Jeśli czegoś oczekuję, to nie tego że sam naprawisz, ale przynajmniej spokojnej dyskusji. Jak coś to jestem na czacie/skypie prawie cały czas. Nie ma potrzeby ciągnąć tego tutaj.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Eisenmann w 31 Marca 2017, 11:54:30
Witam.
Po zainstalowaniu patcha ciągle wyświetla się błąd (w załączniku zdjęcie).
Wszystko zrobiłem według instrukcji na stronie.
Czy może być to wina starego systemu Windows XP 32bit?
Błąd się pojawia gdy klikam "uruchom symulator"
Dodam że instalowałem oba pliki po kilka razy.
Pozdrawiam.


Miałem dokładnie ten sam błąd, również na windows XP 32 bit. Winne były (przynajmniej u mnie) aktualizacje a konkretnie Microsoft .NET Framework 4. Trzeba to odinstalować (start/panel sterowania/dodaj lub usuń programy), pobrać wersję Microsoft .NET Framework 3.5, zainstalować i wsio... U mnie zadziałało.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Stele w 31 Marca 2017, 17:00:37
Niekoniecznie, ale spróbować można. Mam XP sp3, .NET 4 zainstalowany, bo jakaś gra miała leniwie napisany starter na microsoftowych gotowcach i z Maszyną problemów brak.
Tytuł: Odp: Patch 16.08 - problemy
Wiadomość wysłana przez: Kacper9 w 05 Kwietnia 2017, 09:50:58
Wracając do Manewrowa, mogę podjąć się wykonania pulpitu wraz ze scenariuszem do ANP przez SCS, ale ktoś musi przystosować pod to samą scenerie ;).