trainset none tor_st1_2 70 0powinno być:
node -1 0 EP08-006 dynamic PKP\EP08_V1 102E-006-HIST 102E 0 headdriver 0.BN0N 0 enddynamic
endtrainset
trainset none tor_st1_2 70 0
node -1 0 EP08-006 dynamic PKP\EP08_V1 102E-006-HIST 102E 0 headdriver 0.BQ 0 enddynamic
endtrainset
Drzwi w Bohunach w Bałtyku_IR znowu się nie zamykają.A odjeżdżasz zgodnie z rozkładem, czy chwilę przed? Żeby drzwi się zamknęły, trzeba czekać na godzinę odjazdu, tzn. przykładowo: jeżeli odjazd jest o godz. 5.20, to jak odjedziesz, np. o 5.19.40, to drzwi się nie zamkną.
event daj_rozklad updatevalues 1 kociary_f_sem_mem zwierzyniec\zwierzyniec_sm42\tmsc883125 0.1 0 endevent
I have written:event daj_rozklad updatevalues 1 kociary_f_sem_mem Timetable:zwierzyniec\zwierzyniec_sm42\tmsc883125 0.1 0 endevent
like we used with Ra in Bałtyk interregio. After this changes timetable appeared. In attachment are corrected files (I changed it to .txt, because it didn't let me to upload .ctr)
(co idzie ciężko osiągnąć ze względu na lepszą podatność lokomotywy na poślizg). ;)Lepszą podatność? W ciągu roku nie używałem tyle razy piasku co na siódemce w ciągu 3 - 4 uruchomień synka z ciężkim pośpiechem. :) Nawet potrafię na EN57 poślizg na L053 złapać :) Ale dla mnie fajnie.
Unrecognized command: enddynamiNa końcu wytłuszczonego słowa brakuje litery c. Sprawdź, być może ma to znaczenie.
DoorMaxShiftL=0.32 DoorMaxShiftR=0.26
Po ich zmianie drzwi powinny się otwierać szerzej.
Od jutra na daily.Być może wyjdę na zwykłego laika lub ignoranta, ale co to znaczy?:)
Skoro patch został zamknięty na rewizji 1192 to dlaczego powinienem zaczynać nadpisywać pliki od rewizji 1144? Jest to niewątpliwie niższa liczba:)Bo zaczynając od 1194 opuściłbyś dwie wrzutki. A nuż było to coś istotnego.
Rozkład w pliku pdf podaje prędkość maksymalną 100 km/h.Być może, ale wciskając F3 pokazuje 120.
Do Paczki Całościowej został dodany niepotrzebnie plik logo.ddsSprostowanie, nie tyle dodany co przerobiony został format bmp na dds przez texturetool'a. Podobnie mi się zdarzyło w przypadku miniaturek.
Kto jest wprowadził tak niski współczynnik tarcia szyny ii koła oraz wpadanie w poślizg lokomotyw elektrycznych przy prądzie 400-450A w najnowszej wersji Exe (469 i 470)?
W symulacji jazdy lokomotywą. Teraz przy prądzie 400-450A poślizg jest tak częsty, że aż nie możliwy do osiągnięcia w realnym prowadzeniu lokomotywy. Jest to błędem w exe. Pytanie, kto to wprowadził, bo zjawisko to występuje na każdej scenerii, a nie powinno.
A u mnie jest problem z machajką i EP01, których nie mogę wczytać nawet na poziomie ustawień "Ekstremalny". Przy SR61 szaleją mi wskaźniki obrotów na minutę przed załączeniem.Spróbuj jeszcze w debugu. Będą materiały na nowy model to ogarnę tą kabinę, bo nie ty jeden masz problemy. Niech to będzie jakąś motywacją. ;)
EP01 zdaje się jest wyłączona przez braki fizyki. Dodaj jej mocy w fizie by nadawała się do odpalenia.Dodanie mocy w pliku fiz nic nie da gdyż w mmd nie ma przypisanej kabiny do niej.
Bad track: Event1 "kasujodstep02f" does not exist
Bad track: Event2 "kasujodstep2b" does not exist
Bad track: Event2 "rp8" does not exist
Bad track: Event2 "rp7" does not exist
Bad track: Event2 "rp6" does not exist
Bad track: Event2 "rp4" does not exist
Bad track: Event2 "rp5" does not exist
Bad track: Event2 "w9_ogr40" does not exist
Bad track: Event2 "w9_ogr40" does not exist
Bad track: Event2 "przejazd5_zamykaj" does not exist
Bad track: Event2 "rp3" does not exist
Bad track: Event2 "zlaczeni" does not exist
Bad track: Event2 "rp1" does not exist
Bad track: Event2 "sm03start" does not exist
Bad track: Event2 "kasujodstep3" does not exist
Bad track: Event1 "kasujodstep" does not exist
Bad track: Event1 "rp2" does not exist
Bad track: Event1 "odstep_posp_odjazd" does not exist
Bad track: Event2 "debicanaszwyjazd" does not exist
To tylko fragment pliku errors.txt. Reszta w załącznikuTo jest zaraz pod Sandomierzem.Gdzie Ty masz Sandomierz na L61?
Gdzie znajdę jakieś publikacje odnośnie tras ? Na fejsbuku koleś wrzucił screeny z nowej mapki, podobno dostępnej. Ja jej nie mam a tutaj:Jeśli czegoś nie ma w Publikacjach to:
http://eu07.pl/forum/index.php/board,25.0.html
też nie ma. Coś przeoczyłem ?
node -1 0 EU07-483 dynamic PKP\303E_V1 303E-ZEZ-483-HIST 303E-ZEZ 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 BDNU_160_1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1 1xxa 0.51 nobody 0 0 enddynamic
Błąd ten wystąpi w każdym przypadku. Jeżeli podejdziemy do sprzęgu i klikniemy "Insert" a w pobliżu nie będzie drugiego pojazdu.Może zapominasz przejść do maszynowni? To nie działa w kabinie."END" - wchodzi
pneumaticswitch: brakeacc.wav
i pozostal nawet plik dzwiekowy.
Jeszcze raz wypakowałem do pustego katalogu paczkę i patcha. Niestety ten sam problem. Uruchamiam scenerię l053-night1, jadę ET-22. W zasadzie od samego początku zmienia się skokowo i losowo jasność obiektów. Fragmenty torów i drzew robią się maksymalnie jasne, migają, raz wyglądają niemal jak w negatywie, za chwilę wyglądają normalnie. Losowo ekran zasłaniają jakieś duże zamazane prostokąty. Praktycznie nie da się jeździć.Przejrzyj wątek pomocowy. Jest kilka zgłoszeń złego oświetlenia losowych obiektów, również proceduralnych. To to? Nikt nie wymyślił czego to wina, występuje tylko u nielicznych.
Co odróżnia moją paczkę od czystej instalacji to dodatki odnoszące się do taboru z działu download - więc to raczej nie powinno nic psuć. Czy ktoś może potwierdzić, czy u niego też się robi coś podobnego na tej scenerii?
(...) Chodzi mianowicie o dzwieki, które kiedyś były (w czasach jak stosowano domyślne dla wszystkich) a teraz ich nie ma dla kranow typu Knorr i Matrosov oraz Knorr w wersji dla EN57 z "lyzka" (pneumaticswitch: brakeacc.wav). (...)
UWAGA!
Jeżeli pantografy się nie podnoszą z powodu zbyt małego ciśnienia w zbiorniku głównym należy załączyć sprężarkę pantografów (pomocniczą) Shift+V. Jednak przed załączeniem sprężarki pantografów należy odłączyć zbiornik pantografu od zbiornika głównego za pomocą kurka trójdrogowego Ctrl+V, ponieważ sprężarka pantografów ma zbyt małą wydajność, aby napompować zbiornik główny. Po podniesieniu pantografów i włączeniu głównej sprężarki należy ponownie połączyć zbiornik pantografów ze zbiornikiem głównym Shift+Ctrl+V, inaczej pantografy opadną po pewnym czasie z powodu nieszczelności instalacji pneumatycznej pantografów. Niektóre lokomotywy mają nastawę podtrzymania członu ciśnieniowego wyłącznika szybkiego ustawioną wyżej, niż opuszczania pantografów. Gdy mimo napięcia na obwodzie głównym wyłącznik nie chce trzymać, należy nabić większe ciśnienie w zbiorniku pomocniczym.
pant. 4.99|ZG
Zbiornik pantografów odcięty od głównego i ma 4,99 bara. Więcej nie nabijesz. W ZG 5,4 więc możesz spokojnie łączyć [ctrl+shift+v].