Autor Wątek:  Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiązania!  (Przeczytany 11397 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Witam.
Otóż temat multi wraca jak bumerang!. Tym razem to nie jest żaden żart ani próba napisania wątku a żeby inni pracowali nad tym!!.A teraz naprawde na poważnie!.Proszę o wypowiedzi konkretne  i na temat czego oczekujecie od multiplayer, chodzi mi o pomysły próby rozwiązania ich tylko na poziomie czysto teoretycznym(milej widziane pomysły). Potrzebuje wszystkie informacje co chcecie jakie macie pomysły w jakim stopniu pomysł można zrealizowac pomysły i wszelkie sugestie  są widziane jak najbardziej na miejscu.


AD2.: Dla adminów i modów: Oczywiście zaraz będą padały pytania jaki  język programowania biblioteka itd , itd wszystko jest w najlepszym porządku. Druga sprawa mamy programiste który podejmie się stworzenia multi.

AD3. Kolejna sprawa : Te wszystkie informacje są mi potrzebne żeby przekazac programiście z tąd moja prośba o pomysły.

AD4.Mam sprawe jeszcze do adminów ale to już na priv postaram się załatwic (chodzi o sprawy techniczne oczywiście dotyczącą multi).

AD5. Wszystkie sugestie nawet te że tak powiem złośliwe możesz napisac ale po co jeśli nic nie wniosą do tematu jeśli masz sugestie "na miejscu" Oczywiście pisz jeśli nie nic nie  pisz!.

AD6.Jeśli są jakieś pytania, niejasności zapraszam forum, priv, gg, meil.(dotyczy adminów i także zwykłych userów).

AD7.Jeśli masz pomysł nie bój się go dopisac zawsze można go jakoś zweryfikowac i coś dodac-ując nikogo tu nie biją za pomysły.

AD8. Jeśli nawet coś miało powstac to tylko zależy od szybkości waszych odpowiedźi równoważy się z przekazaniem przeze mnie pomysłów programiście niestety jest małe ale, ma tylko czas w tym miesiącu (Wrzesień 2007) więc odpowiedźi jak już pisałem lepiej by było szybko zweryfikowac i poprawic pomysły żeby były gotowe. Ja przekazuje on bierze się do pracy!!.

AD9. Rozruch tzw: pomysłodawców userów licze na 2-4 dni później już chyba nie będą przyjmowane pomysły chyba że naprawde uznam lub programista że jest to pomysł naprawde w porządku. I nie będzie problemu z dodaniem jego.

AD10. A więc podsumowując nadsyłajcie pomysły ewentualne teoretyczne rozwiązania tego(niekonieczne) termin przyjmowania pomysłów może się przedłużyc max 1,2 dni bo zależy niestety mi i jemu na czasie. A jak napisałem ma czas tylko we wrześniu i nie moge przedłużac   mocno czasu przyjmowania pomysłów.

AD11. mam nadzieje że nic nie pominełem a nawet jeśli coś pominełem jeszcze na pewno to dopisze

AD12.Jak któryś z naszych userów kiedyś napisał "Wszystko można stworzyc tylko brak chęci i czasu"

AD13. Zapraszam do zaciętej dyskusji w miare możliwości będe odpisywał na wszelkie problemy pytania stwierdzenia dzisiaj wyjeżdzam (2 dni) ale raczej będe miał możliwośc dojścia do internetu więc nie będzie raczej problemu z odpisaniem.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2007, 11:40:39 wysłana przez grzegorz kk »
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Kiedys juz o tym wspominalem. Tryb multiplayer'a w MaSzynie widze tak:

Jest serwer a'la Blizzard'owski Battle.net
Dla danej SCN mamy pewna ilosc slotow - przykladowo podpietych pod dany tor na danej stacji + dana nastawnie itd...

Do kazdego slotu wbija "gracz"

nastawnia x na stacji y - dyz. ruchu: grzegorz kk
ET22-xxx na stacji y tor z - maszynista: Mateu + ew. pomocnik
ET41-xxx na stacji a tor b - maszynista: EU05 + ew. pomocnik

kiedy juz wszystkie sloty sa zajete, host odpala cala zabawe, nastepuje odliczanie.... no i jedziemy!
nastawnia - mozliwosc sterowania automatycznego poprzez AI ( tak chyba byloby na poczatek bezpieczniej ;) )

w czasie zabawy mamy do dyspozychi radio tzn. skype lub podobne, ew. taka opcja juz wbudowana w symku. + komunikacja z klawiatury ( metoda stara jak swiat stosowana w sieciowych RTS/FPP ) - piszesz cos a kazdy gracz widzi to na swoim ekranie ).

Duza ilosc skladow ( sterowanych przez ludzi ) + nastawnie sterowane przez ludzi to bylaby niesamowita zabawa :)

"Wielki Kac do 22-1175 ! Gdzie moj wyjazd ?"
"Zaraz podamy, po osobowym !"
"Jakim osobowym ?!?" :D

mam nadzieje ze w miare czytelnie opisalem swoja wizje multiplayera w MaSzynie ;) Swoja droga ciekawy temat !

Pozdro

Offline DiziXagi

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wielki Q robił Multi... może z nim pogadaj. Ale z tego co wiem robienie multi do maszyny to strata czasu.... w końcu w SPT będzie od razu ;)
* Quark-t stwierdza, ze DiziXagi moze kupowac w MediaMarkt :]

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Wielki Q robił Multi... może z nim pogadaj. Ale z tego co wiem robienie multi do maszyny to strata czasu.... w końcu w SPT będzie od razu ;)

Pisałem kiedyś do Barta i tu cytuje "SPT jest przystosowana z miejsca do multi nawet można grac na jednym monitorze na kilka okienek" ale jak sami wiemy nie wiadomo kiedy wyjdzie SPT. Nie będe tu się rozpisywał na temat SPT bo nie ma sensu by zaraz się OT zrobił.  Coś chyba słabo czytasz posty(tematy) i "AD": :) nie pisz bez potrzeby bo się robi  OT o SPT i zaraz się zaczną pytania a kiedy wyjdzie a co to jest SPT!. Oczywiście to przykłady ale na przyszłośc nie piszcie nie na temat!.
Pozdrawiam.

PS: Żeby OT się za duży nie zrobił na pewno będe musiał zaklikac do Q ,zawsze to pomoc zawsze  to jakaś pomoc i "doświadczenie" skoro próbował robic multi do Symka.Ale mniejsza z tym,licze na kolejne wypowiedźi związane z tematem!!.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Cytuj
AD8. Jeśli nawet coś miało powstac to tylko zależy od szybkości waszych odpowiedźi równoważy się z przekazaniem przeze mnie pomysłów programiście niestety jest małe ale, ma tylko czas w tym miesiącu (Wrzesień 2007) więc odpowiedźi jak już pisałem lepiej by było szybko zweryfikowac i poprawic pomysły żeby były gotowe. Ja przekazuje on bierze się do pracy!!.
Multi w trzy tygodnie? To juz wolę sam zająć się rozgryzaniem kodu SPT:/
Z przyczyn obiektywnych ŻADEN programista nie zrobi takiego dzieła w tak krótkim czasie, nawet pracując 24/7, bez przerw na cokolwiek.
A co jest do zrobienia? Wprowadzenie do symka dodatkowych punktów we/wy danych, pod warunkiem, że najpierw dokładnie przeanalizuje się cały kod i jego działanie. A tego żaden program nie zrobi, trzeba czytać kod (a trochę go jest), co do przyjemnych i łatwych nie należy, nawet dla doświadczonych programistów.
Pomysł padnie
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Września 2007, 12:16:38 »
nastawnia x na stacji y - dyz. ruchu: grzegorz kk
ET22-xxx na stacji y tor z - maszynista: Mateu + ew. pomocnik
ET41-xxx na stacji a tor b - maszynista: EU05 + ew. pomocnik
Pff, ja chce byc dyzurnym ruchu ;)
A tak na serio to trzeba jeszcze wymyslic cos co pozwoli niwelowac roznice powstale przy roznych fps u roznych klientow...

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Sprzydał by się dyżurny ruchu na każdą większą stację i łatwe kierowanie ruchem z nastawni ponieważ człowiek jest lepszy od AI zrozumie co się mówi. a komputer nie. Do tego żeby się składy wybierało na zasadzie wpisów gdzie jest okienko i wklejasz tam wpis składu (numery lokomotyw na jednej trasie nie mogą się powtarzać!) i później dostajesz do wyboru kilka miejsc do startu. Wyznaczas miejsce meldujesz się u dyżurnego, a on gdzieś tam Cię upycha w trasę i jedziesz, po czym na końcu, albo kończysz i zaczynasz raz jeszcze, albo prosisz o zgodę na manewry i jedziesz w drugą stronę - to jak by mógł  wyglądać skończony multi wg mnie. A i jeszcze jedno - w ostateczności jak ktoś nie ma mikrofonu to wciska ~ i tam pisze co chciał powiedzieć, a reszta może to przeczytać w wyskakującym małym okienku gdzie pisze np - nick, numer loka, treść.
Problemy:
1 FPS - każdy ma innego kompa
Pytania:
1Trasy - będą z serwera ściągane na bierząco czy będzie można jeździć tylko na tych które się posiada?
2 Null track - Jak ktoś się wykoleji czy nie zawiesi całej gry?
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2007, 12:42:27 wysłana przez Darth Luk »
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Ktos sie rozlaczy - jego loka przejmuje AI i po sprawie

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Ktos sie rozlaczy - jego loka przejmuje AI i po sprawie

Tak i może do niego wrócić jak by się okazało że np. przez chwilę starcił neta lub coś w tym stylu, a po 10 min.  nieaktywności gracza taki lok znika robiąc miejsce innym
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 45
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Września 2007, 12:56:52 »
Cytuj
ma tylko czas w tym miesiącu (Wrzesień 2007)

Wychodzę z założenia, że programista jest specjalistą najwyższej klasy, skoro w ciągu miesiąca jest w stanie poznać kod i napisać multi, toteż w żaden sposób nie będę ograniczał swoich pomysłów:
- stworzyć wirtualnego dyżurnego ruchu (nie zawsze musi być chętny do ręcznego ustawiania przebiegów, a ludzie jeździć chcą...)
- rozwiązać problem związany z nagłym zerwaniem łącza (niedopuszczalne jest 'zniknięcie' pociągu, trzeba przejść na AI i przejąć sterowanie - wniosek: poprawić AI bo nie zawsze sobie z tym radzi oraz nauczyć AI manewrów)
- rozwiązać problem wolnych łącz - niemożliwe jest ciągłe przesyłanie danych, więc w jakiś sposób trzeba udawać zachowanie pociągu pomiędzy kolejnymi porcjami danych ('Wieśkowi znowu łącze muli, bo mu siódemka jakoś dziwnie skacze')
- rozwiązać problem komunikacji pomiędzy użytkownikami (jakiś kanał informacyjny? - najlepiej w kodzie symulatora, żeby nie wymagało instalacji dodatkowego oprogramowania)
- rozwiązać problem wpisów do scenerii ('Zenek, ja Cię nie mogę widzieć, bo twój pociąg sobie zakomentowałem')
- wprowadzić sterowanie 'przeszkadzajkami' z poziomu serwera oraz rozwiązać konflikt między użytkownikami usuwającymi 'przeszkadzajki' z powodu FPS, a tymi, którym to 'zwisa'

itp. itd. ... a na koniec:
- dodać w modelach lokomotyw machającą rękę, żeby się można było pozdrawiać na szlaku

Pozdrawiam serdecznie i z bardzo dobrym humorem
ABu

PS. Nuta ironii w tym poście jest zupełnie przypadkowa i całkowicie niezamierzona :D

edit: jeszcze jeden problem mi się przypomniał:
'- Józek, a co ty tak z tymi węglarkami pociskasz, i to jeszcze EPoką???
 - to nie węglarki tylko Z1, widocznie nie masz modelu!'
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2007, 13:02:28 wysłana przez ABu »
ABu

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Września 2007, 13:11:00 »
Cytuj
ma tylko czas w tym miesiącu (Wrzesień 2007)

- rozwiązać problem komunikacji pomiędzy użytkownikami (jakiś kanał informacyjny? - najlepiej w kodzie symulatora, żeby nie wymagało instalacji dodatkowego oprogramowania)
kanaly radiowe ale zamiast komunikacji glosowej tekstowa ?:)
Cytuj
- rozwiązać problem wpisów do scenerii ('Zenek, ja Cię nie mogę widzieć, bo twój pociąg sobie zakomentowałem')
- wprowadzić sterowanie 'przeszkadzajkami' z poziomu serwera oraz rozwiązać konflikt między użytkownikami usuwającymi 'przeszkadzajki' z powodu FPS, a tymi, którym to 'zwisa'
Mysle ze tutaj wystarczy dorobienie sum kontrolnych do pustych (bez wpisow dla taboru) plikow scenerii i wysylanie ich z serwera.
Cytuj
itp. itd. ... a na koniec:
- dodać w modelach lokomotyw machającą rękę, żeby się można było pozdrawiać na szlaku
Zawzse mozna rp1 podac :)


Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Jeśli chodzi o źródła maszyny to chciałbym powiedzieć, że ich nie dostaniecie.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Oj, Oli, przeciąłeś dyskusję, a była taka ciekawa :P

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Hmm... A nie mówiłem?:D
Temat do zamknięcia.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
To kiedy SPT i multi z nim? :P

Ja tylko pragnę przypomnieć że pisanie bezcelowych, nic nie wnoszących postów - nawet w tym temacie - nie jest w zgodzie z regulaminem.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2007, 14:35:15 wysłana przez Akvin »
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #15 dnia: 08 Września 2007, 18:17:23 »
Jeśli chodzi o źródła maszyny to chciałbym powiedzieć, że ich nie dostaniecie.

AD1.)OliEU powiedz  nam  jak tu mamy się rozwijac,skoro nie możemy liczyc  na współprace:/ no nic ale ponowił bym prośbe o kod źródłowy gry.:/
AD2.)
Dzisiaj będą świerze informacje na temat multi i na pewno się nie poddamy jak większośc myśli.
Pozdrawiam.

PS: Abu i do wszystkich userów dzisiaj przekazuje rozwiązania  dla programisty podejmie decyzje co da sie wrzucic czekam na kolejne pomysły.

Darth luk : naprawde tego typu komentarze nie pomagaja i robią fajny bałgan :/. Ludzie czytajcie dokładnie wątki :/. podane w :AD:

Grzesiek - odbiegając od tematu. Zwróć większa uwagę na ortografię (np. nie "świerzy" lecz "świeży"). I nie pisz, że masz dyscośtam.

Andrzej.
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2007, 20:20:59 wysłana przez |andy| »
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Cytuj
Jeśli chodzi o źródła maszyny to chciałbym powiedzieć, że ich nie dostaniecie.
Grześ, właśnie, czytaj ze zrozumieniem. Wiesz co oznacza to co napisał Oli?
To oznacza że nie będzie multiplayera.
Bez źródeł nic nikt nie zrobi. Po deklaracji Olego nikt rozsądny źródeł Wam nie da. Ja też. Jeśli nawet źródła zdobędziecie, to ten multiplayer nie będzie legalny, zresztą i tak nie powstanie.
Cytuj
I to by było na tyle.
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2007, 18:52:23 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #17 dnia: 08 Września 2007, 18:45:39 »
Najlepszy radiotelefon byłby taki, napisany samodzielnie program.

Każdy gracz słyszy, kto gada przez telefon, zależnie jaki kanał łapie. Kanały radiołączności przestawiało by sie klawiszami od 1 do np. 9. NA trasach ustawiło by się więc W28. Gdy chciało by się odpowiedzieć albo coś nadać, trzymało by się klawisz np. "R" (podnoszę słuchawkę) następnie nawijam do mikrofonu i puszczam "R" (odkładam słuchawkę) :) Taka moja wizja.

Jeżeli multi powstanie naprawdę to ja normalnie.... SUPER!

Ale szkoda że Oliś zepsuł taki projekt ;(

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
:Oli: wszystko zależy od ciebie, ale no cóż jeśli byś udostepnił kod źródłowy gry to cała społecznośc forum by się ucieszyła i przyczyniło do rowoju symka , ale jeśli nie no cóż twoja decyzja i musze (imy) ją zaakceptowac i uszanowac:/ (chociaz nie ukrywam że z bólem). A bez tego jak wiemy dalej nie możemy iśc. Niestety do tych drzwi potrzebny porządny ślusarz :ale nawet fachowy ślusarz nie zrobi nic bez swoich wiernych  narzędzi :/ w tym wypadku kod gry. Ale jak powtarzam szanuje twoją decyje a szkoda wielka :/.Bo naprawde była duża możliwośc rozwoju symka choc jak wiadomo że SPT jest dla łudzących się.Bo wiemy że nie doczekają tego nawet nasze dzieci.Nie wnikam dalej w temat SPT. I nie wchodze w dyskusje.
Pozdrawiam:/.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Grześ, spróbowałeś, nie wyszło. Trudno się mówi może kiedyś...
Teraz jest na forum taki przycisk że możesz sam zamknąć swój topic. Pokażesz swąją mądrość i nie będzie nikogo korcić o proszenie o źródła na GG i PM.
PS: Zapomniałem jest też przycisk skasuj temat, wybór należy do Ciebie.
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2007, 19:19:36 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Września 2007, 19:19:24 »
Poczekajmy jeszcze trochę. Niech OLI przemyśli decyzję :*(

Offline Elektryk(09-040)

  • Wiadomości: 22
  • Muah :*Buziaczek Dla PKP-ICC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #21 dnia: 08 Września 2007, 19:38:22 »
Grzegorz nie liczył bym na pozytywne rozpatrzenie sprawy,sam nie wiem gdzie leży problem,może nikt nie chce dać kodu w niepowołane ręce czy jak;(.No Ale życzę Powodzenia W Rozwiązaniu Tego Problemu.Pozdrawiam

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #22 dnia: 08 Września 2007, 20:27:17 »
Grzegorz nie liczył bym na pozytywne rozpatrzenie sprawy,sam nie wiem gdzie leży problem,może nikt nie chce dać kodu w niepowołane ręce czy jak;(.No Ale życzę Powodzenia W Rozwiązaniu Tego Problemu.Pozdrawiam

też jestem ciekaw gdzie leży obawa w udostępnieniu kodu czy obawa przed niepowołanymi osobami czy też zwykła obawa nie wiedząc o co my sami moze Oli nam wyjaśnisz ?.

PS: Wiem że najprościej było by wyrzucic wątek na śmieci a potem przy kolejnym temacie po kilku miesiącach skończyc w tym samym momencie albo znow user albo mod poprosił o usuniecie wątku po prostu
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Elektryk(09-040)

  • Wiadomości: 22
  • Muah :*Buziaczek Dla PKP-ICC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #23 dnia: 08 Września 2007, 20:37:47 »
Oj Gregor nie w ten sposób i tak wątek wyleci na bocznicy:/.Bo jak wiadomo według nie których ten temat  nic nowego nie wnosi to kolejny projekt który jeszcze sie dobrze nie rozkręcił a ci co powinni pomagać to już zamykają ostatnie nadzieje i jak mówiłem daj spokój.Może kiedyś... z dużym naciskiem na "może".;)
 Na forum nie używamy wulgaryzmów. Nawet w obrazkach. I naucz się jak pisze się ten wyraz, którego użyłeś. Proszę o zmianę avatara.

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #24 dnia: 08 Września 2007, 20:46:37 »
Ja jednak dałbym chłopakowi się wykazać, jak wie z czym to się je to i w kodzie się połapie, jak jest zupełnie zielony to mu się kod do niczego nie przyda.
www.et22.pl - zapraszam

Offline Elektryk(09-040)

  • Wiadomości: 22
  • Muah :*Buziaczek Dla PKP-ICC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #25 dnia: 08 Września 2007, 20:51:22 »
No wiesz ZT-Poznań problem leży w tym że nikt nie chce go udostępnić tak jak by ktoś sie bał że zrobi sie z tego lepszy symek niż teraz(bez obrazy)w sumie fakt jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy chciałem tylko poprzeć kolegę Grzegorza któremu zależy na tym by coś sie rozkręciło z tym multi;]
Pozdrawiam Wszystkich Pozytywnych;>

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Koledzy więcej wiary nie chcemy przeciez zniszczyc symka ani wypuscic go dla alkaidy do wykorzystania, rozważcie to bo chce tylko się przyczynic do rozwoju symka a nie jego zniszczenia czy tez innego sposobu złego wykorzystania tak pilnie strzeżonego kodu gry symka (bez obrazy nikogo). Wszystko dla dobra symka :).A nie wierze że nie chcielibyście ujrzec nawet wersje beta do prob a na pewno by była czymś nowym, nie wierze że ludzie nie chcieli by ujrzec na światło dzienne takie małego udogodnienia.
Pozdrawiam.

Ja jednak dałbym chłopakowi się wykazać, jak wie z czym to się je to i w kodzie się połapie, jak jest zupełnie zielony to mu się kod do niczego nie przyda.

kompletnie się zgadzam z kolego ZT:Poznań kod w jednym momencie kod staje się zbędnym jeśli się nie wie jak w niego wgryźc.
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2007, 21:09:45 wysłana przez grzegorz kk »
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Oj sprawa jest prosta jak drut. Oli czy ktoś inny musi wiedzieć, w jakie ręce pójdą te źródła. Na razie i z twoich postów i po zamiarach programisty (jak chce ukończyć to w miesiąc), stawiam tezę, że nie wiecie na co się porywacie, albo sobie żartujecie.
Nie wyobrażam sobie, aby udostępnić źródła tajmeniczej osobie "X".


BiałaSowa

  • Gość
Odp: Multi player(to żaden żart!!) Czego oczekujecie problemy i korzyści.Rozwiąz
« Odpowiedź #28 dnia: 08 Września 2007, 21:14:00 »
No... według mnie multiplayer to byłby wielki krok w rozwijaniu symka. Jakby Oli dał kod źródłowy Grześkowi tylko na ten jeden raz - na multiplayer ale nie mógł by robić nic więcej w zmienianiu kodu. Jakby złamał obietnicę to byłby skuteczny ban. Takie jest moje zdanie, ale oczywiście kropką w nim będzie odpowiedź (mam nadzieję pozytywna) Oli'ego.
Pozdrawiam i trzymam kciuki.
Marcin

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Oli czy ktoś inny musi wiedzieć, w jakie ręce pójdą te źródła."
Mariusz czy nie można było tak od razu:)  ??, albo sam Oli napisac prosto z mostu ( czego sie obawia) a nie owijac w bawełne że nie( bez obrazy nikogo bo prawdopodobnie o to chodzi że jest obawa komu podaje kod źródłowy), jak określił Mariusz osoba X bo jeśli w tym jest problem to już go nie ma.:). Jeśli jest taka obawa a widze że jest to prosze napisac prosto z mostu w temacie czy innym sposobem a nie owijac w bawełne i omijac go.
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)