« Odpowiedź #9 dnia: 06 Lutego 2012, 21:34:56 »
Najlepsze byłyby szczegółowe i dobrej jakości zdjęcia z bliska. Jeśli rozłam świeży to temperatura + wina maszynisty/źle skręcony sprzęg, jeśli stare nadpękniecie - wada materiałowa, jeśli ślady rdzy a następnie świeży rozłam - niewłaściwa konserwacja/brak dozoru. Odnośnie szyn to one pękają od naprężeń, jeśli sprzęg potraktuje się niską temperaturą i ktoś będzie zbytnio szalał za kieratem to może się skończyć tak jak to rozerwanie ;). Nie twierdzę że to była wina maszynisty czy nadzoru. Po prostu mówię co może doprowadzić do takiego zdarzenia. Dodatkowo należałoby dokładnie zbadać strukturę metalu. Nic tylko czekać na wyniki komisji ;).
« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2012, 21:37:50 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76